Skrevet av Emne: Deal OFF: Federico Viviani  (Lest 35203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Deal OFF: Federico Viviani
« på: Juli 22, 2014, 19:59:22 »
På plass i Mansfield i kveld, klar for Leeds i morgen? Trolig på ett år lån fra Roma, 22 år!

"Defensiv" midtbanespiller med en fryktet frisparkfot!



« Siste redigering: August 03, 2014, 16:29:53 av Promotion 2010 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #1 på: Juli 22, 2014, 20:43:46 »
http://sofifa.com/player/149546-federico-viviani

Betyr dette slutten på Austin/Mowatt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #2 på: Juli 22, 2014, 22:37:42 »
Jippi kayey motherf**kers we are going to the premier league :D :D :D
We are Leeds and we are proud of it!

Kato

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #3 på: Juli 22, 2014, 22:57:58 »
Jippi kayey motherf**kers we are going to the premier league :D :D :D

Nå nå.
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #4 på: Juli 22, 2014, 23:59:07 »
Kjenner ikke spilleren men ser han får gode skussmål. Dog litt skeptisk til en 22 årig italiener på lån som "motor" i laget. Jeg synes også det er nok italienere nå. Et "little Italy" i championship har vel ingen prøvd ut før og jeg er ikke så sikker på at dette er en suksessoppskrift, selv om man på papiret tilsynelatende får mer for penga enn hvis man kjøper britisk.
Jon R.

Oppdrettslaksen

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #5 på: Juli 23, 2014, 01:44:04 »
Kjenner ikke spilleren men ser han får gode skussmål. Dog litt skeptisk til en 22 årig italiener på lån som "motor" i laget. Jeg synes også det er nok italienere nå. Et "little Italy" i championship har vel ingen prøvd ut før og jeg er ikke så sikker på at dette er en suksessoppskrift, selv om man på papiret tilsynelatende får mer for penga enn hvis man kjøper britisk.

Nåvel, det vel ikke så lenge siden Watford og Gianfranco Zola leide halve Serie A/B i et forsøk som de var uheldige ikke endte i opprykk!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #6 på: Juli 23, 2014, 08:23:23 »
Kjenner ikke spilleren men ser han får gode skussmål. Dog litt skeptisk til en 22 årig italiener på lån som "motor" i laget. Jeg synes også det er nok italienere nå. Et "little Italy" i championship har vel ingen prøvd ut før og jeg er ikke så sikker på at dette er en suksessoppskrift, selv om man på papiret tilsynelatende får mer for penga enn hvis man kjøper britisk.

Nåvel, det vel ikke så lenge siden Watford og Gianfranco Zola leide halve Serie A/B i et forsøk som de var uheldige ikke endte i opprykk!

De spilte også fantastisk fotball med alle lånespillerne sine, så signerte de de permanent og da gikk det ikke så bra. Nå selger de visst de tilbake samtidig som de henter nytt.

Vi har vel hentet to italienere, en fra Afrika og en sveitser + italienske Viviani hvis han kommer. Vil ikke akkurat kalle det en italiensk invasjon ennå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #7 på: Juli 23, 2014, 08:36:15 »
Det er bare å hente inn. Ny superspiss MÃ… signeres.
 

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #8 på: Juli 23, 2014, 12:19:22 »
Det er bare å hente inn. Ny superspiss MÃ… signeres.


Det er sant vi trenger en super spiss som kan true bakrom ala Beckford. I dag vil jeg ikke karaktisere noen av spissene våre som bakromspisser og da kan vi bli baktunge med så lite fart bak. Viviani kommer også mer til sin rett om han har noen raske spisser å slå på :)
We are Leeds and we are proud of it!

eiru

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #9 på: Juli 23, 2014, 15:14:23 »
Over halve Watford-laget fra 2012/2013 (som endte 2 poeng fra direkte opprykk, og seinere tapte play-off finalen 1-0), kom til klubben i løpet av 2012. De aller fleste av disse spilte også fast, eller regelmessig i følge Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/2012%E2%80%9313_Watford_F.C._season

Hvem hadde hørt om Matej Vydra og Almen Abdi før den sesongen?

Oppskriften Cellino prøver å følge har åpenbart fungert tidligere. Så selv om vi har fått inn en urmerittert trener, og McCormack (som så godt som aldri i sin karriere tidligere har hatt to "gode" sesonger på rad) er solgt for 110 millioner norske kroner, ser jeg foreløpig ingen grunn til å svartmale situasjonen :)

auren

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #10 på: Juli 23, 2014, 19:32:53 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #11 på: Juli 23, 2014, 19:51:02 »
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #12 på: Juli 23, 2014, 21:21:10 »
Ikke klar enda…

http://www.football-italia.net/52524/hiccups-vivianis-leeds-move?


auren

..vedr detaljer i kontrakten....

Lønn?

Cellino er på ferie, men er nå selv direkte involvert i forhandlingene. Viser seg at Vivanis rådgivere ikke var direkte imponert over innsatsen mot Mansfield.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #13 på: Juli 23, 2014, 21:27:07 »
Emmanulle Giou............. For et håpløst navn:

There are problems in the negotiations between Federico Viviani and Leeds.
His agent Pocetta confirmed it to me: “Yes, there are difficulties”, while the director Nicola Salerno is more prudent: “We are negotiating”.

Let’s see what will happen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #14 på: Juli 23, 2014, 23:13:36 »
Ikke klar enda…

http://www.football-italia.net/52524/hiccups-vivianis-leeds-move?


auren

..vedr detaljer i kontrakten....

Lønn?

Cellino er på ferie, men er nå selv direkte involvert i forhandlingene. Viser seg at Vivanis rådgivere ikke var direkte imponert over innsatsen mot Mansfield.  :o

Da  må nesten noen forklare dem at pre-season kamper betyr nada!  :o
Jon R.

Josch

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #15 på: Juli 23, 2014, 23:35:33 »
Ikke klar enda…

http://www.football-italia.net/52524/hiccups-vivianis-leeds-move?


auren

..vedr detaljer i kontrakten....

Lønn?

Cellino er på ferie, men er nå selv direkte involvert i forhandlingene. Viser seg at Vivanis rådgivere ikke var direkte imponert over innsatsen mot Mansfield.  :o

Da  må nesten noen forklare dem at pre-season kamper betyr nada!  :o
Innsatsen til Leeds eller Viviani? Skal han ikke lånes ut til Leeds for å spille kamper? Jo dårligere nivået er jo lettere blir det for ham å ta en plass i laget!! Det må være Cellino som holder igjen på lønna. Handler nok om en bonus etter x antall kamper!! :) Massimo vil se at han presterer før han betaler en superlønn til 22-åringen. ;)

Jon R

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #16 på: Juli 24, 2014, 00:07:51 »
Ikke klar enda…

http://www.football-italia.net/52524/hiccups-vivianis-leeds-move?


auren

..vedr detaljer i kontrakten....

Lønn?

Cellino er på ferie, men er nå selv direkte involvert i forhandlingene. Viser seg at Vivanis rådgivere ikke var direkte imponert over innsatsen mot Mansfield.  :o

Da  må nesten noen forklare dem at pre-season kamper betyr nada!  :o
Innsatsen til Leeds eller Viviani? Skal han ikke lånes ut til Leeds for å spille kamper? Jo dårligere nivået er jo lettere blir det for ham å ta en plass i laget!! Det må være Cellino som holder igjen på lønna. Handler nok om en bonus etter x antall kamper!! :) Massimo vil se at han presterer før han betaler en superlønn til 22-åringen. ;)
Viviani var nok ikke på banen i denne kampen.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Federico Viviani
« Svar #17 på: Juli 24, 2014, 08:23:29 »
E.Giulianelli
No sign at midnight after the meeting for Viviani at Leeds. They will meet again today to reach an agreement. #lufc


Jeg tror italienerne vil presse Leeds til å la Viviani spille garantert 20 matcher denne sesongen, eller fler. Sikkert lettere å presse smålag i Serie B til dette. Mellomlegget til lønnen til lånespillere dekkes for det meste av denne arbeidsgiveren vil jeg tro.
« Siste redigering: Juli 24, 2014, 08:26:16 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #18 på: Juli 24, 2014, 19:51:53 »
Erfaringer denne sommeren tilsier at vi ikke oppretter" ny spiller" tråd før det er 100 % bekreftet at kontrakt er underskrevet. Ok?  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #19 på: Juli 24, 2014, 20:05:14 »
Erfaringer denne sommeren tilsier at vi ikke oppretter" ny spiller" tråd før det er 100 % bekreftet at kontrakt er underskrevet. Ok?  :)

Det er vel helt greit..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #20 på: Juli 24, 2014, 20:57:24 »
Erfaringer denne sommeren tilsier at vi ikke oppretter" ny spiller" tråd før det er 100 % bekreftet at kontrakt er underskrevet. Ok?  :)
Vivani är inte på långa vägar klar, blev förskräckt av vad han såg mot Mansfield :D
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #21 på: Juli 25, 2014, 00:19:01 »
Det sies nå sent i kveld at dette er 'done deal'...lån i ett år!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #22 på: Juli 25, 2014, 07:54:57 »
Det sies nå sent i kveld at dette er 'done deal'...lån i ett år!

E Giulianelli
+++ News: Tomorrow at lunchtime new meeting for Viviani at Leeds between club and player's agent. #lufc


I dag, fredag.   ;)

Enig med den som spekulerer i at flere gode spillere vil følge Viviani hvis han kommer. Setter standarden.

Og enig med Kato i at NÃ… HASTER DET spesielt med en spiss og mer offensiv kvalitet.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #23 på: Juli 25, 2014, 15:09:36 »
Hva gjør vi med denne tråden nå:

E Giulianelli
News from the meeting for Viviani: "Difficult" says Pocetta, player's agent.#

3:59pm - 25 Jul 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DW

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #24 på: Juli 25, 2014, 16:53:36 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 17 min

Viviani's agent: "We go back to Rome tomorrow and see what happens in the next few days." #lufc

Jon R

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #25 på: Juli 25, 2014, 18:43:39 »
Hva gjør vi med denne tråden nå:

E Giulianelli
News from the meeting for Viviani: "Difficult" says Pocetta, player's agent.#

3:59pm - 25 Jul 14



Lar den stå til skrekk og advarsel.  ;)

....men fortsatt håp i hengende snøre!
Jon R.

Leedsfan

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #26 på: Juli 25, 2014, 20:34:48 »
Ståa er at karen skal hjem til sin familie for å bestemme seg for om han er lysten på et utenlandsopphold.. Står visst ikke på penger eller Hockaday!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #27 på: Juli 25, 2014, 22:22:52 »
Luktet kollaps alle veier
 

Promotion 2010

Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #28 på: Juli 25, 2014, 23:15:36 »
Let’s explain what’s happening in these cahotic days about the negotiations between the Italian midfielder Federico Viviani, owned by AS Roma, and Leeds.

After two days of negotiations,  today Federico and his agent Pocetta will leave Leeds with a flight to Rome. The player has lot of offers from Italy and he needs this weekend to take an important decision: if he wants to try an experience abroad or not.

Pocetta told that in the next two days they don’t have any meeting scheduled with other teams just to give Viviani the time to take a decision.  The crux could be the loan with possibility to change it in definitive transfer next year.

Next Monday they will come back to Leeds and it will be the crucial moment.

Salerno told that negotiations will go on.

Emanuele Giulianelli
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mulig ny spiller: Federico Viviani
« Svar #29 på: Juli 25, 2014, 23:56:01 »
Han synes det er for dårlig nivå etter å ha sett laget tape for Mansfield!! Godt han ikke så oss i fjor da!
Yeboahs vitne