Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Chesterfield @ Proact Stadium, lørdag 26/7 2014, kl 16.00  (Lest 15273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Furu

Straffe

Hallgeir *

Nytt straffespark..
Super Leeds since 1968

Cherry

I dag skulle vi også spille med" spillere som fortjente drakta/ de som er laget pr i dag" - derfor er dette skremmende!
Virker også som Cellino trekker seg ut av forhandlinger som koster kroner- ref seneste om Viviani.. Ikke gode Vibeke 2 uker før seriestart- vi trenger desperat kvalitet i alle ledd :-X

...jeg vil nå ikke akkurat skylde så masse på Vibeke  :D

 :D.. Nei, hun skal ikke ha tyn...... ;)   MEN, ærlig talt... Dette er svake resultater... Forsvaret som var som en sil i fjor er ikke forsterket, og han som scora måla våre er solgt... Vi venter vel alle på ett par navn vi har hørt om før- som kan FORSTERKE laget vårt.....
 

Furu

Austin igjen

Hallgeir *

Vi redder (delvis) ansiktet med 2-2.

Jeg blir mer og mer skeptisk til at dette opplegget holder når alvoret starter.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1m 
Cook was decent again today, and Bianchi looks like he'll pick passes well if he's given space to play in. Short up front, without a doubt.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Dette går i dass.  >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Frode

Dette går i dass.  >:(
Vi ER i dass, spørsmålet er om vi kommer oss opp derfra. Ser ikke bra ut.
 

Bjorn

Dette går i dass.  >:(

Hahahahahahahahahahahahaha
Sorry.. fikk meg en god latter.  :)
Marching On! 4276

sportcarl1

summering matchen, innerbackarna spelar med huvudet under armen, istället för att en back går upp och den andre tar djupet så går bägge fram eller bak, tror inte wotton  startar i premiären, anfallet med tremanna funkar inte, centern får inget understöd, yttrarna håller sina platser ist för att gå in i straffområdet när den andre yttern har bollen, mittfältet var väl ok med tanke på hur många som spelade, cook utropstecken och säkert kan murphy austin göra en bättre säsong, ytterbackarna och målvakten var väl ok med, murphy är riktigt bra   när han utmanar och kommer i djupled och med fart in i straffområdet. tycker synd om morison som blev utbuad, han skall spela center, han är ingen bra vänstertyyer likt white inte är en bra högerytter, behövs förstärkning i varjje led innan premiären förutom målvaktsposten
 

Promotion 2010

Alltid så lett å gjøre vurderinger på hva som gikk bra/dårlig etter at kamper spilt.

Her er noen ord om slik jeg tror dagens kamp vil utarte seg:

Resultater og uttalelser denne uken har stilt spørsmålstegn ved kvaliteten i dagens mannskap. Et på papiret sterkt Leeds-lag virker revansjesugne og styrer kampen mot Chesterfield fra start. Vi er robuste bakover, og slipper ikke Chesterfield til en sjanse i første omgang. Vi har mye possession, men sliter med penetreringen på siste tredjedel. Orken er bra, men mangelen på kvalitet lyser. Andre omgang fortsetter som første. Vi styrer kampen, og slipper Chesterfield til kun to farligheter etter overganger, men Silvestri reddet pent. Kampen åpner seg noe opp, og vi skaper et par tre store sjanser siste 2o min. Avgjørelsen faller ved at Byram tas innenfor 16-meteren, 5 minutter før slutt, Morison stjeler straffen, og blir matchvinner.

Hockaday er strålende fornøyd med seieren, og sier på pressekonferansen etter kampen at vi er godt i rute, men jobber videre for å forsterke laget.

Ståa er at vi ser brukbare ut bakover, men er helt hjelpeløse fremover på banen. Looking short of goals som de sier på øya.

Utrolig bra treff, Kato.

Jeg begynner å bli bekymret jeg også.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

En mer nøytral rapport kanskje. Gir Leeds mer kred enn fansen på tribunen som tror vi er Real Madrid. ☺

http://m.derbyshiretimes.co.uk/sport/spireites/pre-season-report-chesterfield-fc-2-leeds-united-2-1-6751852
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

But Leeds continued to press and Austin forced a draw with another penalty four minutes from time after Daniel Jones felled Sam Byram.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phil Hay
Hockaday says the lull after Austin's first goal and two concessions to long balls annoyed him but he's generally happy. #

7:18pm - 26 Jul 14

Hockaday thinks the passing and the fitness is getting better but accepts he has a lot of work to do before the season starts. #

7:20pm - 26 Jul 14

Hockaday on the jeering of Morison: "No-one can say that any of the players out there weren't putting the effort in." #

7:21pm - 26 Jul 14
« Siste redigering: Juli 26, 2014, 19:45:13 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Leeds fans er ikke spesielt smarte. Ã… bue på egen spiller i treningsmatcher.. Da blir moralen sikkert bedre..  ::)

sportcarl1

Leeds fans er ikke spesielt smarte. Ã… bue på egen spiller i treningsmatcher.. Da blir moralen sikkert bedre..  ::)
fruktansvärt dåligt, varför skall vi hjälpa motståndarna det gör man ju indirekt, lider med morison, spela honom som center ihop med smith skall det gå bra, och fans  på plats stötta våra spelare speciellt när det går dåligt
 

Leedsfan

Leeds fans er ikke spesielt smarte. Ã… bue på egen spiller i treningsmatcher.. Da blir moralen sikkert bedre..  ::)

Helt jævla latterlig!

Morison blir i tillegg brukt på feil plass, dobbelt dårlig gjort med andre ord!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I dag skulle vi også spille med" spillere som fortjente drakta/ de som er laget pr i dag" - derfor er dette skremmende!
Virker også som Cellino trekker seg ut av forhandlinger som koster kroner- ref seneste om Viviani.. Ikke gode Vibeke 2 uker før seriestart- vi trenger desperat kvalitet i alle ledd :-X

We all love Vibeke!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Masinga

Det er en grunnleggende strukturfeil i Leeds United. Hockaday er ansatt som hovedtrener og har ansvaret på "treningsfeltet og kampene". Ting tyder på at det er eieren Cellino som bestemmer hvilke spillere som skal hentes inn, kanskje i samråd med denne sportsdirektøren Salerno. Vanligvis vil jo en manager, som Leeds ikke har, være den som vet best om hva han trenger i laget.

Derfor kan det bli en skikkelig røre utover høsten, når alvoret har startet. Leeds har sannsynligvis minst tre mann som vil sitte og bestemme laguttak, taktikk etc. på kamper. På meg virker det som Hockaday er ganske vingeklippet. Noen vil sikkert mene at det er en fordel, med den CVen han har. Men hva gjør han der da? Er han bare en fysisk trener?

Cellino har sannsynligvis ikke mer peiling på fotball enn en gjennomsnittlig Play Stationspiller. Hva Salerno kan, vet ikke jeg. Det er i alle fall duket for alle tiders såpeserie i august.

Hittil gjør Leeds det som forventet med den strukturen man har i klubben. 0-2 mot Mansfield og 2-2 mot Chesterfield. De andre treningskampene er mot så dårlig motstand at det ikke teller.

Må bare håpe at vedkommende analytiker i TV2 har rett: At Leeds ender på 15. plass. Jeg frykter katastrofe, ut fra det jeg ser og hører.
Masinga, medl.nr. 1250

Cannavaro

Det er leit med treningskamper som ikke gir de resultatene man forventer. I stedet for glede, entusiasme og optimisme før en seriestart, så blir vi litt nedtrykt, skeptiske og urolige og usikre.  Man må ihvertfall forvente en progresjon og en klar spillestil og at en første ellever skal sette seg skikkelig.  Nå er det skarve to kamper til før det smeller, og hvor står vi pr idag ??  Med mer usikkerhet igjen og dritnervøse alle mann før seriestart.  Vi må åpenbart forsterke fremover på banen, etter salget av Ross så trenger vi en der fremme som kan garantere for min. 15 mål i seriespillet, og vi får håpe det er andre også som kan bidra med nettsus også slik at totalen blir bra.  Hva skapte vi fremover idag foruten straffene vi fikk ??  Ser Hock her en progresjon i kampene som vi andre ikke ser ??  Hva skal vi glede oss over ??   Sluppet inn 4 mål mot egentlig svak motstand over to kamper......hmmm, nei jeg melder meg i køen for de som er nervøse før seriestart.  Det er to treningskamper til som nevnt, men det er vel vanskelig å se bedring fremover på banen uten helt klare forsterkninger i den lagdelen.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Chesterfield tapte 0-2 mot Shrewsbury i forrige treningskamp. Rapportene sier det burde vært 5-6.
 

stigahauge

Leeds fans er ikke spesielt smarte. Ã… bue på egen spiller i treningsmatcher.. Da blir moralen sikkert bedre..  ::)

Trur mange av spelarane som var her i fjor er drit lei våre "fans". Rart og at ingen andre fans gir beskjed til boo-boys at dei bør holde kjeft. Viser at det blant Leedsfansen er feil folk som rår. Når du buar på dine eigne spelarar i ein treningskamp så er det meir for å framheve seg sjølv enn å støtte laget. Med andre ord elendige supportera.

Treningskamp er nettopp det det er. TRENINGSKAMP. Når vi vinn 16-0 så skal vi ikkje nemne det ein gong fordi motstanden var for svak, men når vi tapar så skal det svartmalast ned til minste detalj. Dei to siste kampane var cup-matchar for Mansfield og Chesterfield. Ein gylden mulighet for spelarar som tener nesten ingenting til å vise seg fram for  ein større klubb. Det ser vi og i mange andre treningskampar. Spelarane bør være stinne av trening no og i kamp er det nok meir faste situasjonar og spelemønster dei prøver å få til. Om dei gjorde det i går har eg ingen peiling på siden ikkje eg har sett eit minutt av kampen. Reknar heller ikkje med at supportera på tribunen får med seg sånn når dei er meir ivrige etter å framheva seg sjølv med sin negativitet enn å følge med på kampen.
 

Promotion 2010

Leeds fans er ikke spesielt smarte. Ã… bue på egen spiller i treningsmatcher.. Da blir moralen sikkert bedre..  ::)

Trur mange av spelarane som var her i fjor er drit lei våre "fans". Rart og at ingen andre fans gir beskjed til boo-boys at dei bør holde kjeft. Viser at det blant Leedsfansen er feil folk som rår. Når du buar på dine eigne spelarar i ein treningskamp så er det meir for å framheve seg sjølv enn å støtte laget. Med andre ord elendige supportera.

Treningskamp er nettopp det det er. TRENINGSKAMP. Når vi vinn 16-0 så skal vi ikkje nemne det ein gong fordi motstanden var for svak, men når vi tapar så skal det svartmalast ned til minste detalj. Dei to siste kampane var cup-matchar for Mansfield og Chesterfield. Ein gylden mulighet for spelarar som tener nesten ingenting til å vise seg fram for  ein større klubb. Det ser vi og i mange andre treningskampar. Spelarane bør være stinne av trening no og i kamp er det nok meir faste situasjonar og spelemønster dei prøver å få til. Om dei gjorde det i går har eg ingen peiling på siden ikkje eg har sett eit minutt av kampen. Reknar heller ikkje med at supportera på tribunen får med seg sånn når dei er meir ivrige etter å framheva seg sjølv med sin negativitet enn å følge med på kampen.

Det er jo nesten som her inne det jo. Vi ser ikke en shit, men slakter alt og alle konstant. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

We're goin' down...
COME ON LEEDS !!

Furu

Det er vel semje om at det ser alvorleg ille ut,...eller???????????

Jon R

Det er vel semje om at det ser alvorleg ille ut,...eller???????????

Nei.
Jon R.

stigahauge

Det er vel semje om at det ser alvorleg ille ut,...eller???????????

Nei.

Det er i allefall semje om at når det går dårlig i treningskampane så går det til hel..., mens når det går bra så betyr det ingenting.
 

Furu

Det er vel semje om at det ser alvorleg ille ut,...eller???????????

Nei.


Fortell! Kor ser du det som er bra?

sportcarl1

nu har jag sett  chesterfields mål, första är väl inte så mycket att säga om ett hårt flack skott utanför straffområdet, andra målet kan spelarna dock inte vara nöjda med först förlora nickduellen( men var mot en grym stor spelare,  wotton var alldeles för ensam  efter nicktouchen mot chesterfieldsspelarna, leeds mål visar hu viktigt det är att ta sig in i straffområdet med fart och våga utmana, bra gjort byram och murphy