Skrevet av Emne: EX-Spiller: Lewis Cook  (Lest 150871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #240 på: Mars 03, 2016, 13:24:00 »
Gode nyheter likevel - får stole på at dette er sant. Vil jo være tåpelig å gå ut med dette nå, dersom han likevel skulle selges for £5 millioner pund i sommer.

At han går, anser jeg som 90% sikkert. Tipper Everton.
Marching on together!

Foffe

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #241 på: Mars 03, 2016, 13:29:28 »
Hvis denne klausulen hadde vært reell, ville de ikke solgt i januar da?

Ingen logikk å vente til sesongslutt, kunne jo ikke rykke opp uansett... Kanskje ned, men det er jo irrelevant i denne sammenhengen isolert sett.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #242 på: Mars 03, 2016, 13:33:56 »
Gode nyheter likevel - får stole på at dette er sant. Vil jo være tåpelig å gå ut med dette nå, dersom han likevel skulle selges for £5 millioner pund i sommer.

At han går, anser jeg som 90% sikkert. Tipper Everton.

Jeg tror også at han forsvinner, men nå får vi sikkert mer enn 5 mill for han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #243 på: Mars 03, 2016, 13:38:04 »
Tom Kirwin:
Reports that Lewis Cook has a £5million release clause are wrong from my understanding, no clause exists. Statement expected from #lufc soon

http://www.leedsunited.com/news/article/2dbgnvf3bzqt1qyfvuz3w3jxv

Leeds United would like to categorically deny reports that have emerged in the local press this morning regarding a supposed release clause in the contract of Lewis Cook.

The claim by the Yorkshire Evening Post, which the club feels was published with damaging intentions, is entirely inaccurate and unfair reporting.

No release clause whatsoever exists in the contract of the player in question.



Litt flaut for Petter dette og enda mer flaut for Hay!


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-club-deny-lewis-cook-sell-on-clause-1-7770072

Vet ikke helt hvorfor dette er så flaut for Hay. Han har blitt fortalt det han har blitt fortalt, løyet til for alt jeg vet.

Uansett er dette gode nyheter. Hvis jeg bare kunne ha tillit til noe som helst som kommer ut fra klubben.

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #244 på: Mars 03, 2016, 13:53:59 »
Tom Kirwin:
Reports that Lewis Cook has a £5million release clause are wrong from my understanding, no clause exists. Statement expected from #lufc soon

http://www.leedsunited.com/news/article/2dbgnvf3bzqt1qyfvuz3w3jxv

Leeds United would like to categorically deny reports that have emerged in the local press this morning regarding a supposed release clause in the contract of Lewis Cook.

The claim by the Yorkshire Evening Post, which the club feels was published with damaging intentions, is entirely inaccurate and unfair reporting.

No release clause whatsoever exists in the contract of the player in question.



Litt flaut for Petter dette og enda mer flaut for Hay!


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-club-deny-lewis-cook-sell-on-clause-1-7770072

Vet ikke helt hvorfor dette er så flaut for Hay. Han har blitt fortalt det han har blitt fortalt, løyet til for alt jeg vet.

Uansett er dette gode nyheter. Hvis jeg bare kunne ha tillit til noe som helst som kommer ut fra klubben.

Jeg mener at i tider som dette så må man sjekke ut info før man publiserer det. Hvis Hay har fått det fra Petter og gjengen så er det dårlig journalistikk menert jeg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #245 på: Mars 03, 2016, 13:54:13 »
I går kom det også fram at Leeds, i motsetning til hva Steve Evans sa, ikke har startet forhandlinger om nye kontrakter med Cook og Mowatt (neppe heller Taylor, tipper jeg).

Med mindre agentene til Cook og Mowatt lyver til Pope og Hay, eller de to sistnevnte lyver til oss.




willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #246 på: Mars 03, 2016, 13:56:28 »
Tom Kirwin:
Reports that Lewis Cook has a £5million release clause are wrong from my understanding, no clause exists. Statement expected from #lufc soon

http://www.leedsunited.com/news/article/2dbgnvf3bzqt1qyfvuz3w3jxv

Leeds United would like to categorically deny reports that have emerged in the local press this morning regarding a supposed release clause in the contract of Lewis Cook.

The claim by the Yorkshire Evening Post, which the club feels was published with damaging intentions, is entirely inaccurate and unfair reporting.

No release clause whatsoever exists in the contract of the player in question.



Litt flaut for Petter dette og enda mer flaut for Hay!


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-club-deny-lewis-cook-sell-on-clause-1-7770072

Vet ikke helt hvorfor dette er så flaut for Hay. Han har blitt fortalt det han har blitt fortalt, løyet til for alt jeg vet.

Uansett er dette gode nyheter. Hvis jeg bare kunne ha tillit til noe som helst som kommer ut fra klubben.

Jeg mener at i tider som dette så må man sjekke ut info før man publiserer det. Hvis Hay har fått det fra Petter og gjengen så er det dårlig journalistikk menert jeg.

Jeg blir imponert dersom Petter-Andre var "close to negotiations which saw Cook sign a two-year deal last May".

Dennis

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #247 på: Mars 03, 2016, 14:02:33 »
I går kom det også fram at Leeds, i motsetning til hva Steve Evans sa, ikke har startet forhandlinger om nye kontrakter med Cook og Mowatt (neppe heller Taylor, tipper jeg).

Med mindre agentene til Cook og Mowatt lyver til Pope og Hay, eller de to sistnevnte lyver til oss.

Eller så spiller Evans høyt og forsøker å presse gjennom forhandlinger, ettersom dette bør være en selvfølge (noe det helt klart burde). Uprofesjonelt og taktisk dumt av Evans, men nå har det jo kommet for en dag at det (tilsynelatende) ikke er diskusjoner mellom spillerne og klubben.

Har tidligere forsvart Evans' ærlighet og mener at mye har vært storm i vannglass (blant annet at å si en spiller ser jaded ut var å henge han ut), men nå er det nok. Han fokuserer og skylder på alt annet enn sine oppgaver. Distanserer seg fra laget ved å si "med mine spillere hadde vi kjempet om opprykk".

Evans må ta sin kritikk her, men dette starter på toppen og sildrer ned. Når ikke manager/head coach snakker med klubbens ledelse om spillernes situasjon over så mange måneder - så beviser det bare den totale mangelen på kommunikasjon og planlegging. De bruker media som kommunikasjonskanal seg i mellom. Når meningene er motsatt, blir det bare tull.

Kan ikke forvente annet enn 15. plass med slik styring (fra både ledelse og trener).

Om utfallet ender med at klubben går i forhandlinger med Mowatt, Cook og Taylor, samt at Evans mister tillit fra MC og erstattes i sommer (selv om det er irrelevant hvem som trener så lenge det hele tiden er på oppsigelse) så er det ikke sikkert at et slikt hypotetisk utfall av nok en flau farse ville vært å forakte, for min del.
« Siste redigering: Mars 03, 2016, 14:07:36 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #248 på: Mars 03, 2016, 14:03:33 »
I går kom det også fram at Leeds, i motsetning til hva Steve Evans sa, ikke har startet forhandlinger om nye kontrakter med Cook og Mowatt (neppe heller Taylor, tipper jeg).

Med mindre agentene til Cook og Mowatt lyver til Pope og Hay, eller de to sistnevnte lyver til oss.





Jeg så det med Mowatt, men også med Cook?


Helt latterlig av Evans å si at samtaler er påbegynt med representanter av spillerne hvis det ikke stemmer? Spillerne følger vel med på hva Headcoachen deres sier i media og de må jo bare riste på holdet av han hvis han sier ting og tang som ikke er sant!

Flaut av Evans tror jeg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #249 på: Mars 03, 2016, 14:04:30 »
For å si det slik, det som kommer fra diverse agenter er like troverdig som det som kommer fra Cellino.
Ta det med en klype salt. For alt vi vet så er det kontraktsforhandlinger på gang.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

willum

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #250 på: Mars 03, 2016, 14:07:52 »
For å si det slik, det som kommer fra diverse agenter er like troverdig som det som kommer fra Cellino.
Ta det med en klype salt. For alt vi vet så er det kontraktsforhandlinger på gang.

Fair point.

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #251 på: Mars 03, 2016, 14:08:55 »
For å si det slik, det som kommer fra diverse agenter er like troverdig som det som kommer fra Cellino.
Ta det med en klype salt. For alt vi vet så er det kontraktsforhandlinger på gang.

De må da si "ingen kommentar", ikke "haven't heard a word"!

Jeg må si jeg tror på agentene. Cellino virker som en kar som ikke kan eller vil tenke langt fremover, spesielt når lønnsnivået er så høyt for britiske spillere. Bellusci og Doukara fikk lange kontrakter fordi man vurderte lønnen opp mot spillere de mente var dårlige, men som allilkevel hadde mye mer i lønn-

Cellino kan ikke ha oversikt og han lever i sin egen verden.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #252 på: Mars 03, 2016, 14:58:43 »
Tja. Manu er antagelig ute etter han, eller så er dette svada fra ende til annet
http://the72.co.uk/49178/manchester-united-considering-swoop-for-leeds-united-starlet/?

baste

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #253 på: Mars 03, 2016, 23:47:00 »
Tviler på at Cook er ett mål for ManU.

Men ønsker at nye kontrakter, og mer ryddighet kommer på plass

Blank_File

Sv:
« Svar #254 på: Mars 05, 2016, 14:44:09 »
Vet ikke om noen ser på Arse mot Tott nå, men måten det snakkes om Dembele fikk meg til å tenke på lille Cookie. De er faktisk veldig like, men lillegutt mangler fysikken til Dembele. Det han kan best er å avansere mange meter på banene med å kjøre storslalåm. Dette får han masse muligheter til når han spiller defensiv midtbane. Det er der vi skal ha inn Cook også. Sammen med en annen defensiv midtbane. Er helt overbevist om at vi får mest ut av han derfra.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #255 på: Mars 24, 2016, 19:49:59 »
Good luck to #lufc midfielder @lewiscook_ - he starts for @England U19s vs Georgia this afternoon (4pm kick-off)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #256 på: Mars 24, 2016, 19:57:14 »
Good luck to #lufc midfielder @lewiscook_ - he starts for @England U19s vs Georgia this afternoon (4pm kick-off)

FULL TIME: #England U19s 2-1 Georgia U19s

Two early goals were enough to secure a winning start to the #U19EURO elite round qualifiers.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #257 på: Mars 26, 2016, 21:10:51 »
#lufc's @lewiscook_ came on as a 67th-minute substitute in @england U19s' 1-1 draw with Greece earlier this evening
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #258 på: Mars 29, 2016, 21:03:57 »
Good luck to #lufc's @lewiscook_ - he starts for @england U19s in this afternoon's crucial game against Spain!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #259 på: Mars 29, 2016, 21:04:55 »
Good luck to #lufc's @lewiscook_ - he starts for @england U19s in this afternoon's crucial game against Spain!

Congratulations to #lufc's @lewiscook_ on helping @england U19s beat Spain to secure a place at this summer's Euros!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #260 på: Mars 29, 2016, 21:06:33 »
Lewis Cook

Buzzing with the win against Spain, qualified for the euros!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #261 på: April 11, 2016, 15:09:32 »
Nominert til årets unge spiller i The Football Leauge. Sammen med to andre.

Usikker på om prestasjonene hans har vært gode nok til å fortjene det denne sesongen,
men tror det er nok til at vi kan se langt etter denne spilleren til neste sesong.
Tipper han går til PL sammen med Taylor.

http://www.football-league.co.uk/news/article/2016/the-football-league-announce-2016-young-player-of-the-year-shortlist-3054609.aspx

marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #262 på: April 12, 2016, 11:35:59 »
Merkelig nominasjon. Cook har ikke imponert denne sesongen og jeg synes heller det ligner på stagnasjon.
Mye av skylden legger jeg på Evans som bruker han feil.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Square Ball

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #263 på: April 12, 2016, 16:01:08 »
Totalt uforståelig dette ja.....Helt absurd at vi skal ha spillere som er nominert:...
Setter dette i samme bås som Mahrez,Payet og Vardy er nominert som
årets spiller i PL

Jon R

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #264 på: April 12, 2016, 18:01:19 »
Totalt uforståelig dette ja.....Helt absurd at vi skal ha spillere som er nominert:...
Setter dette i samme bås som Mahrez,Payet og Vardy er nominert som
årets spiller i PL

Ironi?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #265 på: April 13, 2016, 11:24:19 »
Jeg synes vi bruker Cook feil, men er det slik at denne bruken er det beste for laget?

Mange mener at han burde brukes som en defensiv midtbanespiller med lisens til å ta et løp fremover i ny og ne. Murphy mener mange at absolutt ikke er noen defensiv/stabiliserende midtbanespiller.

Hvorfor bytter da ikke Evans plasseringen på disse to? Det må ha noe med dynamikken til Cook, han er rask og dekker mye rom offensivt og defensivt. Dette gjør vel ikke Murphy hvis han hadde spilt offensiv midtbanespiller? De som har sett de siste kampene sier at Murphy har stabilisert midtbanen med sitt intelligente spill.

Hva mener dere på forumet? Brukes Cook feil, men pga at det er til lagets beste?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #266 på: April 13, 2016, 11:37:31 »
Jeg mener at Cook bør brukes i tospann med Diagouraga på midten. Diagouraga holder igjen hele tiden. Cook kan komme på dype løp.
Murphy kan godt være med som en rotasjonsspiller. Mowatt likeså.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #267 på: April 13, 2016, 14:01:28 »
Jeg mener at Cook bør brukes i tospann med Diagouraga på midten. Diagouraga holder igjen hele tiden. Cook kan komme på dype løp.
Murphy kan godt være med som en rotasjonsspiller. Mowatt likeså.


Men hvem skal gjøre den AMF-jobben Cook gjør i dag?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #268 på: April 13, 2016, 14:05:02 »
Jeg mener at Cook bør brukes i tospann med Diagouraga på midten. Diagouraga holder igjen hele tiden. Cook kan komme på dype løp.
Murphy kan godt være med som en rotasjonsspiller. Mowatt likeså.


Men hvem skal gjøre den AMF-jobben Cook gjør i dag?

Ingen.
Vi stiller i 4-4-2 med ene spissen litt bak den andre slik som Leicester gjør. De har en gjeng med grå spillere krydret med et par diamanter.
Vi trenger ikke på død og liv denne 10'eren.
« Siste redigering: April 13, 2016, 14:12:11 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #269 på: April 13, 2016, 14:13:00 »
Jeg mener at Cook bør brukes i tospann med Diagouraga på midten. Diagouraga holder igjen hele tiden. Cook kan komme på dype løp.
Murphy kan godt være med som en rotasjonsspiller. Mowatt likeså.


Men hvem skal gjøre den AMF-jobben Cook gjør i dag?

Ingen.
Vi stiller i 4-4-2 med ene spissen litt bak den andre slik som Leicester gjør. De har en gjeng med grå spillere krydret med et par diamanter.
Vi trenger på død og liv ikke denne 10'eren.

Fair enough! Nå har vi spilt mye med 3 på midten for å dominere sentralt på banen, kanskje det kan funke med Cook og Dave!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.