Skrevet av Emne: EX-Spiller: Lewis Cook  (Lest 151284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #90 på: Mai 08, 2015, 18:35:33 »
Ser at det ikke engang er snakk om lønnsøkning, men kun en  forlangelse av eksisterende kontrakt. jaja. Er det slik Cellino vil ha spillere med videre. Ja da er dette helt på trynet. Alle klubber som vil ha med spillere som betyr noe tilbyr kraftige forbedrede kontrakter.
Men nå kan da Cellino selge Cook, og skylde på at, han hadde fått tilbud om ny kontrakt. Men i og med at han avviste den. Ja da hadde ikke Cellino noe valg vil da det offisielle utalelsen være fra Leeds.
nei får denne klovnen ut av klubben

Erik_

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #91 på: Mai 08, 2015, 19:04:41 »
Ser at det ikke engang er snakk om lønnsøkning, men kun en  forlangelse av eksisterende kontrakt.
Tja. "Improved terms" betyr vel gjerne lønnsøkning. Den italienske versjonen av Ken Bates har vist seg å være naiv, men nekter å tro at han bare tilbyr en forlengelse av nåværende kontrakt.

Runar

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #92 på: Mai 09, 2015, 11:22:14 »
Improved betyr forbedret, da er vel lønnsøkning rimelig åpenbart...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #93 på: Mai 09, 2015, 12:11:17 »
Hvor mye er Cook på. Kanskje en 7,5 k i uka. Dette burde vært øket til 20 K i uka. Kraftig forbedring av betingelser burde være i kortene

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #94 på: Mai 09, 2015, 13:47:15 »
Hvor mye er Cook på. Kanskje en 7,5 k i uka. Dette burde vært øket til 20 K i uka. Kraftig forbedring av betingelser burde være i kortene
skulle gissa på att han ligger på högst 5000pund hanär ju 18 år precis fyllda och första säsongen ordinarie, kanske det dubblas, och det är han värd, 20 000 nja tror inte klubben har den ekonomin
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #95 på: Mai 09, 2015, 14:34:33 »

Hvor mye er Cook på. Kanskje en 7,5 k i uka. Dette burde vært øket til 20 K i uka. Kraftig forbedring av betingelser burde være i kortene

Dette er rett og slett ikke bærekraftig.

Har hørt at han har £1k i uka nå!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #96 på: Mai 09, 2015, 16:13:55 »

Hvor mye er Cook på. Kanskje en 7,5 k i uka. Dette burde vært øket til 20 K i uka. Kraftig forbedring av betingelser burde være i kortene

Dette er rett og slett ikke bærekraftig.

Har hørt at han har £1k i uka nå!


Sent from my iPhone using Tapatalk
denna summa tror jag noll på, mellan 4000-5000 har jag hört, våran highearner är väl morison
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #97 på: Mai 09, 2015, 19:41:22 »

Hvor mye er Cook på. Kanskje en 7,5 k i uka. Dette burde vært øket til 20 K i uka. Kraftig forbedring av betingelser burde være i kortene

Dette er rett og slett ikke bærekraftig.

Har hørt at han har £1k i uka nå!


Sent from my iPhone using Tapatalk
denna summa tror jag noll på, mellan 4000-5000 har jag hört, våran highearner är väl morison

Jeg setter en knapp på Leedsfan. Han kom inn på sin første kontrakt etter Schoolboy-nivå uten en eneste kamp, det gir vel ikke mer enn 40-50.000 kroner i måneden! Snarere mindre!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #98 på: Mai 11, 2015, 15:19:10 »
Ny 2-årskontrakt fra og med NÃ…!!!  ;D

Pen to paper for en halvtime siden! MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Sydhagen

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #99 på: Mai 11, 2015, 16:56:14 »
Veien mot PL 2016 startet idag!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

gudme

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #100 på: Mai 11, 2015, 17:01:35 »
Viktig spiller med videre.  ;D Gutten har hjerte for klubben!
LEEDS 4 EVER

Kickthemdown

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #101 på: Mai 11, 2015, 17:01:40 »
Wow ! En 2 årskontrakt dere. Som betyr at vi må selge han neste sommer for å få penger for gutten. Hurra!! Fram med champagnen  ::) Ikke akkurat bundet seg til Leeds. Greit å se at han og agenten et moneygrabbing idioter de også.

baste

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #102 på: Mai 11, 2015, 17:05:22 »
Viktig og riktig signering. En 5 års kontrakt hadde vi aldri fått Cook med på. Nu e det opp til klubben, å satse. Da kan vi beholde Cook,Byram m.fl

gudme

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #103 på: Mai 11, 2015, 17:08:43 »
Fornuftig gutt vil jeg si. Hvis Cellino holder det han lover og gjør grep for å ta Leeds opp, så fortsetter Cook, hvis ikke har han mulighet til ta karrieren videre i en annen klubb. Husk at media på øyene skriver vanvittig mye tull,særlig om Leeds. ;)
LEEDS 4 EVER

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #104 på: Mai 11, 2015, 18:26:26 »
@LUFC: BREAKING: We are delighted to confirm that Lewis Cook has agreed a new two-year deal at #lufc. http://t.co/OQYxDvPu8N http://t.co/eCIwuXq0d1

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #105 på: Mai 11, 2015, 18:27:00 »
@leedsunitedtv: EXCLUSIVE: Lewis Cook speaks to #LUTV after signing a new two-year contract with the Whites.  #LUFC https://t.co/3teD88nKTG

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #106 på: Mai 11, 2015, 18:28:12 »
@LUFC: Apologies for the sideways photo, we may have got a little over excited with that news. Here's Lewis signing... #lufc http://t.co/6r2pwdjYZm
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #107 på: Mai 11, 2015, 18:29:43 »
@lewiscook_: Delighted to sign a new contract with @LUFC after a unbelievable season for me, credit to the fans and the club for making it so special!



@APOPEY: #lufc Cellino on Cook tells @lufc : “My hope is for him to stay at Leeds for a long time...." (cont.)

@APOPEY: #lufc Cellino on Cook "... and continue growing with Mowatt, Byram, Taylor and the others.We don’t want to sell." 2/2



@LUFC: READ: @lewiscook_ says he is "over the moon" to have agreed a new two-year deal at #lufc. http://t.co/3g0749l0Hv http://t.co/gRTcFp6iwi

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #108 på: Mai 11, 2015, 18:35:27 »
Wow ! En 2 årskontrakt dere. Som betyr at vi må selge han neste sommer for å få penger for gutten. Hurra!! Fram med champagnen  ::) Ikke akkurat bundet seg til Leeds. Greit å se at han og agenten et moneygrabbing idioter de også.
WOW, hva skjedde her? Et av de største talentene Leeds har fostret de siste årene skriver ny kontrakt og du klager? Hvilket talent skriver 5års kontrakt med et nivå 2-lag - og spesielt et lag som framstår som et komplett sirkus for tiden?

Synes dette er helt riktig både for Leeds og Cook!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Gufrias

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #109 på: Mai 11, 2015, 18:39:34 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #110 på: Mai 11, 2015, 18:43:44 »
Veldig positivt
Ser at noen prøver seg med malurt av ymse slag.
Jeg velger å se utelukkende positivt på dette,håper det er et signal om satsing,spent på neste steg
Nå rykker vi opp! Jasederja

samadhi

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #111 på: Mai 11, 2015, 18:52:33 »
Dette er veldig bra. Hadde han ikke skrevet under ville han garantert blitt solgt til sommeren.
For å beholde Cook utover denne sesongen har klubben ett på seg til å få ro i rekkene og sportslig suksess.
Hvis ikke kan han velge selv om han vil skrive enda en toårskontrakt til neste sommer, eller bli solgt.

For Cook sin sportslige fremgang er jeg overbevist om at han har godt av en sesong til på Leeds med fast plass enn en benktilværelse i PL.
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #112 på: Mai 11, 2015, 18:57:42 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.
enorm skillnad på Smith och Cook i värde på 1 eller 2 årskontrakt, på 1 år kanske man kunde gå på 5 miljoner pund, på 2 år finns det ingen anledning att sälja honom under 8 miljoner pund
 

Josch

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #113 på: Mai 11, 2015, 20:26:54 »
At Cook signerer er jo bra, men tyder dette på at han er blitt fortalt at det blir hentet inn flere gode spillere denne sommeren? At et så stort  talent blir værende betyr jo en hel del. jeg håper i hvert fall at denne signeringen er et godt tegn på flere måter. :(

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #114 på: Mai 11, 2015, 20:39:22 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.

Noe helt annet. Tanken når man solgte Smith var å "aldri" returnere til hoofball igjen og når man fikk et godt tilbud så sparte/tjente man plutselig 2-3 mill pund. Når man solgte Smith så var salget helt riktig, i ettertid så viste det kanskje seg å være litt feil!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #115 på: Mai 12, 2015, 08:36:09 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.

Noe helt annet. Tanken når man solgte Smith var å "aldri" returnere til hoofball igjen og når man fikk et godt tilbud så sparte/tjente man plutselig 2-3 mill pund. Når man solgte Smith så var salget helt riktig, i ettertid så viste det kanskje seg å være litt feil!

Når vi solgte Smith var det tåpelig, og kunne sendt oss ned en etasje. Heldigvis ble vi reddet av Redfearn og en blleielig FL-suspensjon.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #116 på: Mai 12, 2015, 10:24:46 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.

Noe helt annet. Tanken når man solgte Smith var å "aldri" returnere til hoofball igjen og når man fikk et godt tilbud så sparte/tjente man plutselig 2-3 mill pund. Når man solgte Smith så var salget helt riktig, i ettertid så viste det kanskje seg å være litt feil!
man skulle sålt morison istället, kostar mer levererar mindre, har även åldern  mot sig
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #117 på: Mai 12, 2015, 12:04:12 »
Wow ! En 2 årskontrakt dere. Som betyr at vi må selge han neste sommer for å få penger for gutten. Hurra!! Fram med champagnen  ::) Ikke akkurat bundet seg til Leeds. Greit å se at han og agenten et moneygrabbing idioter de også.

Som du skulle lest tankan mine Alta :)
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #118 på: Mai 12, 2015, 16:43:05 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.

Noe helt annet. Tanken når man solgte Smith var å "aldri" returnere til hoofball igjen og når man fikk et godt tilbud så sparte/tjente man plutselig 2-3 mill pund. Når man solgte Smith så var salget helt riktig, i ettertid så viste det kanskje seg å være litt feil!

Når vi solgte Smith var det tåpelig, og kunne sendt oss ned en etasje. Heldigvis ble vi reddet av Redfearn og en blleielig FL-suspensjon.

Når vi solgte Smith så var det ikke tåpelig, i ettertid så viste det kanskje seg ikke å være veldig lurt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Lewis Cook
« Svar #119 på: Mai 12, 2015, 16:44:41 »
Litt malurt: Matt Smith ble solgt like etter kontraktsforlengelse. Jeg holder jubelen på vent til 1. September.

Men et positivt signal, absolutt.

Noe helt annet. Tanken når man solgte Smith var å "aldri" returnere til hoofball igjen og når man fikk et godt tilbud så sparte/tjente man plutselig 2-3 mill pund. Når man solgte Smith så var salget helt riktig, i ettertid så viste det kanskje seg å være litt feil!
man skulle sålt morison istället, kostar mer levererar mindre, har även åldern  mot sig

Ingen ville betale 750000 pund for han, men er ikke uenig. Jeg synes fortsatt at Morison er en bedre fotballspiller enn Smith, men Smith har noen ekstreme ferdigheter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.