Skrevet av Emne: Ex-spiller: Nicky Ajose  (Lest 35300 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #30 på: August 19, 2014, 10:12:25 »
Om dette er den dårligste spilleren du har sett, tar eg det for gitt at samtlige av dine 18 kamper var mellom 1992 og 2004! Etter dette kan eg ramse opp i hopetall dei som er verre.

Synes han klarte seg ok på lørdag, og viste i glimt sitt potensiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #31 på: August 19, 2014, 11:28:17 »
Etter å ha vært i England og sett to kamper forrige uke, så er dessverre inntrykket at dette er den dårligste spilleren jeg har sett på mine 18 live kamper..... sprang rundt som en hodeløs høne og turte vel ikke å utfordre mer en et par ganger som jeg fikk med meg. Folk har slaktet Poleon og hans innsats i den siste kampen, men herregud å mye mer farlig det ble med en gang. Dette frykter jeg er et skikkelig bomkjøp og håper ikke det går prestisje i å bruke han.

Ajose kommer til å bli en hit!
då har du inte sett mycket, är bara att jämföra med stewart och kebe, vad uträttade de? ingenting, ajose har jag bara sett i en match men han visade intentioner, vågade utmana och la lite instick och genomskärare till anfallarna, vill se honom i några fler matcher, han håller hyfsad klass, men tror ju att doukara sharp, bianchi bernard och silvestri, cooper och bellusci är förstärkningar, ajose kanske mer en utfyllandsspelare, men att påstå att han är den sämste du sett då skulle jag gärna vilja veta vilka matcher du sett, mot m-boro var han liksom hela laget godkänd
 

Kato

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #32 på: August 19, 2014, 11:45:00 »
Jeg vil gå Lundewhites litt i forsvar her.

Nå er selvfølgelig en tv-kamp alt for tynt grunnlag å vurdere Ajose på.

Men førsteinntrykket mitt er:

1. Noe veik og ikke spesielt gjennombruddssterk.

2. Bra teknikk, men igjen ikke effektiv en mot en.

3. Ikke et bevegelsesmønster jeg i første omgang tolket til å være veldig fotballklokt.

4. Helt riktig av Hockaday å erstatte han lørdag.

Men igjen, tynt grunnlag.
 

erik4england

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #33 på: August 19, 2014, 12:06:11 »
Om dette er den dårligste spilleren du har sett, tar eg det for gitt at samtlige av dine 18 kamper var mellom 1992 og 2004! Etter dette kan eg ramse opp i hopetall dei som er verre.

Synes han klarte seg ok på lørdag, og viste i glimt sitt potensiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk

+1!
 

Borge

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #34 på: August 19, 2014, 12:25:08 »
Etter å ha vært i England og sett to kamper forrige uke, så er dessverre inntrykket at dette er den dårligste spilleren jeg har sett på mine 18 live kamper..... sprang rundt som en hodeløs høne og turte vel ikke å utfordre mer en et par ganger som jeg fikk med meg. Folk har slaktet Poleon og hans innsats i den siste kampen, men herregud å mye mer farlig det ble med en gang. Dette frykter jeg er et skikkelig bomkjøp og håper ikke det går prestisje i å bruke han.
Ikke spesielt godt inntrykk...men han får vel bli varm i trøya:-)
Borge

Dragev

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #35 på: August 19, 2014, 12:40:37 »
La no gutten få nokre kampar til! Når heile laget får satt seg, så løftar nok alle spelarane seg, inkludert Ajose. Trur han kjem til å bli ein god spelar for oss

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Nicky Ajose
« Svar #36 på: August 19, 2014, 12:42:23 »
Jeg vil gå Lundewhites litt i forsvar her.

Nå er selvfølgelig en tv-kamp alt for tynt grunnlag å vurdere Ajose på.

Men førsteinntrykket mitt er:

1. Noe veik og ikke spesielt gjennombruddssterk.

2. Bra teknikk, men igjen ikke effektiv en mot en.

3. Ikke et bevegelsesmønster jeg i første omgang tolket til å være veldig fotballklokt.

4. Helt riktig av Hockaday å erstatte han lørdag.

Men igjen, tynt grunnlag.

+1    Skeptisk!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #37 på: August 25, 2014, 08:27:19 »
Sitat
Just a quick insight into Hockadays no how. Ajose was on his way to sign for MK Dons, he was going to be on 900 a week until he got a call from Leeds, he couldn't believe it himself. Not being critical of Ajose, anyone would have taken that deal.

Når vi også vet at Agard gikk til Bristol City så kan jeg godt forstå at vi sliter med såvidt mange 3.divisjonsspillere:

Serie B som ligger under Championship i overall kvalitet.
og
Eksempelvis Cooper fra 4.divisjon i fjor.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #38 på: August 25, 2014, 15:16:39 »
Ble ikke veldig klok på Ajose mot M'boro. Han bør vel få litt tid. Vi har hatt nok av spillere som har blitt hentet, fått et par sjanser for så å bli utfryst fra klubben, når de ikke ble en instant hit. Redd for at vi har skaffet oss den "nye Ryan Hall". Håper jeg tar feil.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #39 på: August 25, 2014, 15:29:00 »
Sitat
Just a quick insight into Hockadays no how. Ajose was on his way to sign for MK Dons, he was going to be on 900 a week until he got a call from Leeds, he couldn't believe it himself. Not being critical of Ajose, anyone would have taken that deal.

Når vi også vet at Agard gikk til Bristol City så kan jeg godt forstå at vi sliter med såvidt mange 3.divisjonsspillere:

Serie B som ligger under Championship i overall kvalitet.
og
Eksempelvis Cooper fra 4.divisjon i fjor.
Up and coming spillere fra lavere divisjoner kan gå veldig bra, men helst ikke så mange om gangen.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #40 på: August 25, 2014, 15:32:17 »
Sitat
Just a quick insight into Hockadays no how. Ajose was on his way to sign for MK Dons, he was going to be on 900 a week until he got a call from Leeds, he couldn't believe it himself. Not being critical of Ajose, anyone would have taken that deal.

Når vi også vet at Agard gikk til Bristol City så kan jeg godt forstå at vi sliter med såvidt mange 3.divisjonsspillere:

Serie B som ligger under Championship i overall kvalitet.
og
Eksempelvis Cooper fra 4.divisjon i fjor.
Up and coming spillere fra lavere divisjoner kan gå veldig bra, men helst ikke så mange om gangen.
Beckford kom som kjent fra non-league.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

mac_gyver

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #41 på: Oktober 03, 2014, 08:46:14 »
Lever Nicky fortsatt?
Pride of Yorkshire

Cherry

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #42 på: Oktober 03, 2014, 09:24:36 »
i Leeds United  så er det en  merkelig kotyme på å få spillere til plutselig å forsvinne......
for like plutselig å børste støvet a`de når man tror de er borte fra lønnssedler og treningsfelt...igjen.

HVA MED ADRYAN????? Var ikke dette ett utrolig talent....er han ikke klar for Englands`nest øverste
divisjon pga tempoutfordringer, for dårlig fysikk eller hva er det....?  Forstår ikke....... ???

Del Fabro, Montenegro, Benedicic......Norris ble han lånt vekk i tide?

Ajose....tja....som Ryan Hall........?
 

Jon R

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #43 på: Oktober 03, 2014, 09:49:37 »
Lever Nicky fortsatt?

Hockadays spiller som nå er forvist til skyggenes dal virker det som. Synd synes jeg. Var en av få spillere som høstet lovord etter den begredelige åpningskampen mot Millwall. Jeg likte steget og touchen hans på ballen, samt den lille chipen som satte opp Sharp til vår første målsjanse i kampen mot Mboro. Spiller med potensiale dette.
Jon R.

gulle

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #44 på: Oktober 03, 2014, 11:00:57 »
Jeg tror ikke det er spesiellt for oss at noen "dør"etter klubbskifte.
Vi har også endel motsatte tilfeller  b.l.a Beckford ,Bechio, Gradel, som fungerte best hos oss
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #45 på: Oktober 03, 2014, 11:15:51 »
Lever Nicky fortsatt?

Hockadays spiller som nå er forvist til skyggenes dal virker det som. Synd synes jeg. Var en av få spillere som høstet lovord etter den begredelige åpningskampen mot Millwall. Jeg likte steget og touchen hans på ballen, samt den lille chipen som satte opp Sharp til vår første målsjanse i kampen mot Mboro. Spiller med potensiale dette.

Optimist da han kom, men virker totalt clueless på banen for min del. En enda fattigere manns Agard!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #46 på: Oktober 03, 2014, 14:21:18 »
i Leeds United  så er det en  merkelig kotyme på å få spillere til plutselig å forsvinne......
for like plutselig å børste støvet a`de når man tror de er borte fra lønnssedler og treningsfelt...igjen.

HVA MED ADRYAN????? Var ikke dette ett utrolig talent....er han ikke klar for Englands`nest øverste
divisjon pga tempoutfordringer, for dårlig fysikk eller hva er det....?  Forstår ikke....... ???

Del Fabro, Montenegro, Benedicic......Norris ble han lånt vekk i tide?

Ajose....tja....som Ryan Hall........?
Alt i alt syns jeg ikke vi skal klage på innkjøpene til Cellino. Syns overraskende mange faktisk har vist kvaliteter; og uansett er det fleste; dine nevnte inkludert, såpass unge at de godt kan vente litt før de får spilletid. Så lenge ikke ny trener tviholder på Tonge & co., er jeg fornøyd.

Men det er klart - de må først og fremst levere på banen.

sportcarl1

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #47 på: Oktober 03, 2014, 15:02:02 »
i Leeds United  så er det en  merkelig kotyme på å få spillere til plutselig å forsvinne......
for like plutselig å børste støvet a`de når man tror de er borte fra lønnssedler og treningsfelt...igjen.

HVA MED ADRYAN????? Var ikke dette ett utrolig talent....er han ikke klar for Englands`nest øverste
divisjon pga tempoutfordringer, for dårlig fysikk eller hva er det....?  Forstår ikke....... ???

Del Fabro, Montenegro, Benedicic......Norris ble han lånt vekk i tide?

Ajose....tja....som Ryan Hall........?
Alt i alt syns jeg ikke vi skal klage på innkjøpene til Cellino. Syns overraskende mange faktisk har vist kvaliteter; og uansett er det fleste; dine nevnte inkludert, såpass unge at de godt kan vente litt før de får spilletid. Så lenge ikke ny trener tviholder på Tonge & co., er jeg fornøyd.

Men det er klart - de må først og fremst levere på banen.
han är inte dålig, men vi har bättre, hade det varit förra säsongen hade han varit given
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #49 på: Desember 28, 2014, 22:42:51 »
En spiller de fleste sikkert har avskrevet i Leedsdrakt,
men ser at han i det minste gjør det bra i Crewe.
Han har spilt fast siden han kom til klubben, og har på 5 kamper scoret 3 og har 2 assist.
Imponerte vel ikke akkurat i de kampen han fikk for Leeds, men har i det minste noen av de egenskapene vi mangler i dagens stall.

Crewe ligger 4.sist i L1, men står med 2-2-1 etter Ajose sin ankomst.
Ajose spilte for øvrig i dag spiss sammen med Marcus Haber for de som husker han  ::)
I dagens kamp spilte de 1-1 mot Simon Grayson og Preston, og målet til Preston vart scoret av Jermaine Beckford som står med 2 mål på 4 kamper for Preston.

Når jeg først er inne på ex-players og L1 ser jeg at Dominic Poleon ikke har slått til noe særlig i Oldham.
Vært på banen i alt 20 seriekamper i år, men står med 0 scoringer.
Har 2 mål i St.Johnston trophy cup å vise til...

...og helt til slutt og for å spore fullstendig av topic ser jeg at Alan Smith fortsatt holder det gående.
Startet dagens oppgjør for Notts County som tapte 1-0 borte mot Bradford.
Smith ble byttet ut etter 66 min. 34 åringen har startet 9 kamper i årets sesong.
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #50 på: Desember 29, 2014, 01:24:53 »
Ikke overrasket i det hele tatt. Synes Ajose hadde noe ved seg som vi kunne trengt i dagens endimensjonale stall.
Jon R.

samadhi

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #51 på: Januar 08, 2015, 17:14:59 »
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #52 på: Januar 08, 2015, 21:59:43 »
Ikke overrasket i det hele tatt. Synes Ajose virket litt bortkommen i Championship.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #53 på: Januar 09, 2015, 00:19:32 »
Ikke overrasket i det hele tatt. Synes Ajose virket litt bortkommen i Championship.
han fick väldigt lite chanser
 

Gufrias

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #54 på: Januar 09, 2015, 16:30:08 »
Ikke overrasket i det hele tatt. Synes Ajose virket litt bortkommen i Championship.
han fick väldigt lite chanser
Det har du rett i. Kanskje han vokser inn i en egnet rolle hvis han får tid på seg. Dessverre er tid mangelvare i en situasjon med skummel tabellposisjon og håpløs form.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #55 på: Februar 08, 2015, 18:43:33 »
Hvorfor bruker vi ikke Ajose:

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/02/07/loaned-out-leeds-united-star-nicky-ajose-scores-6th-goal-in-10-g/

6 mål på 10 kamper!





Spiss eller kant i Crewe!   ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #56 på: Februar 08, 2015, 19:32:47 »
Hvorfor bruker vi ikke Ajose:

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/02/07/loaned-out-leeds-united-star-nicky-ajose-scores-6th-goal-in-10-g/

6 mål på 10 kamper!
Han blir nok kalt tilbake. Billig løsning ;D





Spiss eller kant i Crewe!   ???

sportcarl1

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #57 på: Februar 08, 2015, 19:57:56 »
ajose och smith härjar i league one
 

Gufrias

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #58 på: Februar 09, 2015, 14:02:54 »
ajose och smith härjar i league one
Vi kan håpe at Ajose er i stand til å herje i Championship når han kommer tilbake.

Smith er dessverre tapt for oss. Der må vi sette vår lit til Morison og Cani.  :-\
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Nicky Ajose
« Svar #59 på: Februar 09, 2015, 15:10:33 »
Ser ut til at Ajose spiller spiss i Crewe. Han har vært med på å løfte dem inn på trygg grunn i League One.


Steve says Ajose's goals make him an automatic choice

Steve Davis has told the club’s official web-site that the strikers within his squad are fighting to partner the in-form Nicky Ajose up front. Ajose has hit seven goals during his loan spell from Leeds United and Davis has praise his perseverance as a goal scorer.

Ajose put Crewe in front at Colchester on Saturday, collecting a superb pass from Anthony Grant to slot home past Sam Walker with real confidence. Crewe went on win 3-2.

The Crewe boss told us: “That is why we bought Nicky here because we knew he was a goalscorer. Even though he sometimes doesn’t contribute in the games as much as he would like he has that ability to create and score a goal.

“He is always on the move and his movement is very good. He keeps getting into the positions and hopes the midfielders can find him or something drops for him. He always keeps himself going.

“His goals to game ratio has been good since he came here and everyone else is playing to play up there with him because he is scoring goals. His goals make him an automatic choice at the moment.

“The rest of them have to fight it out between themselves. It is up to them and if they can score goals then they will he the regular partnership.”

Read more at http://www.crewealex.net/news/article/ajose-never-gives-up-2257629.aspx#GUuFT3wPQpVfRrYs.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973