Skrevet av Emne: En varslet katastrofe  (Lest 33098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

En varslet katastrofe
« på: August 10, 2014, 22:11:37 »
Et par momenter som for meg fremstår som uforståelige:

1. I analysen etter helgens serieåpning ser vi at tendensene fra fjoråret forsterkes. Jason Pearce lite involvert i baklengs, hans atskillige makkere desto mer. I går var Wooton (som ofte i fjor) direkte involvert i ett baklengs, og delvis involvert i det andre. Hvordan er det da mulig (uavhengig av salget av Lees), at vi går gjennom en sommerperiode på tre måneder uten at vi forsterker oss med en eneste midtstopper? Det har over lang tid lyst behov for en bedre makker til Pearce. Vi har penger, det er helt katastrofe at ingenting er gjort. Rett og slett superfrustrerende.

2. Ross McCormack scoret halvparten av målene våre i fjor. Det var totaltørke uten han. Snart 5 uker siden han ble solgt (og vi totalribbet). Hvordan er det mulig at vi ikke har klart å hente inn en ordentlig spiss? Hunt på topp i serieåpningen, Hunt med 0 scoringer i fjor. At vi skulle gå målløs av banen mot Millwall, trengte man neppe å kunne mer enn to-gangen for å forstå.

Få ryddet opp i disse to posisjonene umiddelbart, toget går nå strake veien til League one.

Kan ikke huske sist vi startet en seriekamp med svakere mannskap enn i går. Cellino blamer sikkert Hockaday, det gjør ikke jeg. Han kan neppe trylle.
« Siste redigering: August 10, 2014, 22:14:48 av Kato »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet katastrofe
« Svar #1 på: August 10, 2014, 22:30:41 »
Hvordan er det da mulig (uavhengig av salget av Lees), at vi går gjennom en sommerperiode på tre måneder uten at vi forsterker oss med en eneste midtstopper?

...gjennom store deler av sommeren var bankkontoene sperret og Leeds kunne ikke engang betale lønninger en periode. Man var sjakk matt.

Mht midtstopperplassen er Massimo sitert på at vi trenger to klassestoppere (noe som ble nevnt også da man trodde Sørensen var klar), det skulle komme flere.

Og ja, kjøp/salg er en rar greie der det først blir bevegelse i markedet når 'det første kjøpet/salget foreligger, da oppstår en effekt som sprer seg. Før den tid er det gjerne avventende, man ser an mulighetene som foreligger...

I det minste kom vi denne gangen i gang en måned før vinduet stenger - akkurat det har vi ikke akkurat vært vant til de siste årene.  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #2 på: August 10, 2014, 22:35:20 »
Jeg kjøper ikke argumentet med stengte kontoer. Vi kunne forhandlet ferdig før den tid, selv om gjennomføringen skjedde senere. Vi har i tillegg hatt godt tid etter blokadestopp.

Ã… få på plass en stopper og spiss er helt kritisk, og som det sies, gjerne to stoppere.
 

GeirO

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #3 på: August 10, 2014, 22:37:46 »
Enig med deg vedrørende punkt 1. Altfor lang tid brukt selv om 2-3 midtstopperkjøp har skjært seg.

Forsåvidt enig med deg når det gjelder punkt 2, men her er det nyanser. Vi var uheldige med at Morison ble skadet på torsdag. Hadde han spilt kunne det sett bedre ut, selv om hovedproblemet i går var at vi ikke kom fram til spissene våre, enkelt sagt tror jeg midtbanen var for dårlig i går (sammen med forsvaret ved målene). Poenget mitt er at jeg tror at med en normal sesong har han potensial til å score 20 mål. Dvs. han KAN være den spissen vi savner. Men selvfølgelig håper jeg vi kjøper en målgarantist.
MOT

Blank_File

Sv: Sv: Sv: En varslet katastrofe
« Svar #4 på: August 10, 2014, 22:54:12 »
Jeg kjøper ikke argumentet med stengte kontoer. Vi kunne forhandlet ferdig før den tid, selv om gjennomføringen skjedde senere. Vi har i tillegg hatt godt tid etter blokadestopp.

Ã… få på plass en stopper og spiss er helt kritisk, og som det sies, gjerne to stoppere.
Hadde du hatt lyst å forhandle med en arbeidsgiver med sperrede kontoer? Ikke jeg.

Kato

Sv: Sv: Sv: En varslet katastrofe
« Svar #5 på: August 10, 2014, 22:58:25 »
Jeg kjøper ikke argumentet med stengte kontoer. Vi kunne forhandlet ferdig før den tid, selv om gjennomføringen skjedde senere. Vi har i tillegg hatt godt tid etter blokadestopp.

Ã… få på plass en stopper og spiss er helt kritisk, og som det sies, gjerne to stoppere.
Hadde du hatt lyst å forhandle med en arbeidsgiver med sperrede kontoer? Ikke jeg.

Helt problemfritt å forhandle, så kunne jo bare signaturen ventet.
 

Erik M

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #6 på: August 11, 2014, 00:15:10 »
Jeg kjøper ikke argumentet med stengte kontoer. Vi kunne forhandlet ferdig før den tid, selv om gjennomføringen skjedde senere. Vi har i tillegg hatt godt tid etter blokadestopp.

Ã… få på plass en stopper og spiss er helt kritisk, og som det sies, gjerne to stoppere.
Hadde du hatt lyst å forhandle med en arbeidsgiver med sperrede kontoer? Ikke jeg.

Helt problemfritt å forhandle, så kunne jo bare signaturen ventet.

Enig med alt du sier Kato - bortsett fra det aller siste her.

Det er soleklart at alt økonomisk virvar har påvirket transfer window betydelig.  Jeg tror ikke Celliono en gang begynte å vurdere spillere før han fikk orden på det mest prekære, som avtale med forrige eier etc. Det er klart ingen klubb/agent/spiller forhandler med en klubb som ikke har bankkonto.  Det tror jeg altså ikke Cellino engang har forsøkt på.
 

TK20

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #7 på: August 11, 2014, 09:42:21 »
1. I analysen etter helgens serieåpning ser vi at tendensene fra fjoråret forsterkes. Jason Pearce lite involvert i baklengs, hans atskillige makkere desto mer. I går var Wooton (som ofte i fjor) direkte involvert i ett baklengs, og delvis involvert i det andre. Hvordan er det da mulig (uavhengig av salget av Lees), at vi går gjennom en sommerperiode på tre måneder uten at vi forsterker oss med en eneste midtstopper? Det har over lang tid lyst behov for en bedre makker til Pearce. Vi har penger, det er helt katastrofe at ingenting er gjort. Rett og slett superfrustrerende.

La meg minne deg på at majoriteten av fansen, med deg selv i spissen, ville fjerne BMD. Når det skjer (noe du ikke har uttrykt takknemlighet over, for øvrig) må alt startes på nytt. Oversikten over spillergruppen BMD sitter med er ikke noe DH automatisk tar meg seg inn i jobben. Han må også se med egne øyne hva som fungerer og ikke.

At man ønsker et managerskifte og samtidig forventer nærmest proporsjonal fremgang er for meg uforståelig.

Having the cake and eating it too?

Leedsfan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #8 på: August 11, 2014, 10:06:22 »
1. I analysen etter helgens serieåpning ser vi at tendensene fra fjoråret forsterkes. Jason Pearce lite involvert i baklengs, hans atskillige makkere desto mer. I går var Wooton (som ofte i fjor) direkte involvert i ett baklengs, og delvis involvert i det andre. Hvordan er det da mulig (uavhengig av salget av Lees), at vi går gjennom en sommerperiode på tre måneder uten at vi forsterker oss med en eneste midtstopper? Det har over lang tid lyst behov for en bedre makker til Pearce. Vi har penger, det er helt katastrofe at ingenting er gjort. Rett og slett superfrustrerende.

La meg minne deg på at majoriteten av fansen, med deg selv i spissen, ville fjerne BMD. Når det skjer (noe du ikke har uttrykt takknemlighet over, for øvrig) må alt startes på nytt. Oversikten over spillergruppen BMD sitter med er ikke noe DH automatisk tar meg seg inn i jobben. Han må også se med egne øyne hva som fungerer og ikke.

At man ønsker et managerskifte og samtidig forventer nærmest proporsjonal fremgang er for meg uforståelig.

Having the cake and eating it too?

Akkurat der treffer du spikern på hodet.

Nå får vi se hva som skjer i de tre neste kampene, blir det mer "millscum" så blir dette en tøff sesong. Vi er nok ikke en klubb som kan begynne dårlig for så å bli mye bedre utover i sesongen såfremt det ikke er spillerkjøp som forandrer på det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Magnificent7

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #9 på: August 11, 2014, 10:45:00 »
Hva hadde Leeds United vært uten salvatore Cellino?
Svar: En klubb i dyp og vedvarende krise uten økonomisk fundament pga eiere som ikke har peiling på fotball og hvordan drive en profesjonell klubb. Cellino har peiling på å drive både en klubb og ikke minst sin egen forretningsvirksomhet.
Noen syter og klager her inne om dommedag og all slags elendighet for øvrig - er det ikke på tide å se at det finnes lys inne i det svarte hullet i fjellet? Det tar tid å endre på det som er kjørt i grøfta av udugelige finansbaroner - go Cellino - forza Leeds!

Kontakinte

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #10 på: August 11, 2014, 11:29:01 »
Hva hadde Leeds United vært uten salvatore Cellino?
Svar: En klubb i dyp og vedvarende krise uten økonomisk fundament pga eiere som ikke har peiling på fotball og hvordan drive en profesjonell klubb. Cellino har peiling på å drive både en klubb og ikke minst sin egen forretningsvirksomhet.
Noen syter og klager her inne om dommedag og all slags elendighet for øvrig - er det ikke på tide å se at det finnes lys inne i det svarte hullet i fjellet? Det tar tid å endre på det som er kjørt i grøfta av udugelige finansbaroner - go Cellino - forza Leeds!
Helt enig, mye piping etter tapet mot Millwall. Vi har ikke mer enn 4 seiere i London på 16 møter!.

B_Ød

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #11 på: August 11, 2014, 11:43:37 »
Hva hadde Leeds United vært uten salvatore Cellino?
Svar: En klubb i dyp og vedvarende krise uten økonomisk fundament pga eiere som ikke har peiling på fotball og hvordan drive en profesjonell klubb. Cellino har peiling på å drive både en klubb og ikke minst sin egen forretningsvirksomhet.
Noen syter og klager her inne om dommedag og all slags elendighet for øvrig - er det ikke på tide å se at det finnes lys inne i det svarte hullet i fjellet? Det tar tid å endre på det som er kjørt i grøfta av udugelige finansbaroner - go Cellino - forza Leeds!
Helt enig, mye piping etter tapet mot Millwall. Vi har ikke mer enn 4 seiere i London på 16 møter!.

aldri moro med tap, selv er jeg mer bekymret over måten det blir tapt på. Må si jeg hadde håpt på avslutninger på mål, utenom gavepakkene fra hjemmelaget.
Ups & Ups!!

Borge

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #12 på: August 11, 2014, 12:21:54 »
Ikke spesielt bra åpning - men nå var det vel flere av de nye som ikke spilte - og vi må vel forvente at disse styrker laget når de kommer med. Hvis man i tillegg får hentet inn 6 nye - som Cellino - antyder - så må vel dette bli bra etterhvert :).
Regner med at det ikke blir så mange tap før det blir forandring i den sportslige ledelsen - Cello`en har vel tålmodighet som en hamster med ADHD...
Borge

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #13 på: August 11, 2014, 12:22:25 »
Hva hadde Leeds United vært uten salvatore Cellino?
Svar: En klubb i dyp og vedvarende krise uten økonomisk fundament pga eiere som ikke har peiling på fotball og hvordan drive en profesjonell klubb. Cellino har peiling på å drive både en klubb og ikke minst sin egen forretningsvirksomhet.
Noen syter og klager her inne om dommedag og all slags elendighet for øvrig - er det ikke på tide å se at det finnes lys inne i det svarte hullet i fjellet? Det tar tid å endre på det som er kjørt i grøfta av udugelige finansbaroner - go Cellino - forza Leeds!

Med tanke på de lysene du ser, så skjønner jeg du ikke var på The Den på lørdag, i en kamp mot et Millwall som er tippet på nedrykk. Anser den elleveren vi stilte med der, som den svakeste i manns minne.

 

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #14 på: August 11, 2014, 12:35:09 »
1. I analysen etter helgens serieåpning ser vi at tendensene fra fjoråret forsterkes. Jason Pearce lite involvert i baklengs, hans atskillige makkere desto mer. I går var Wooton (som ofte i fjor) direkte involvert i ett baklengs, og delvis involvert i det andre. Hvordan er det da mulig (uavhengig av salget av Lees), at vi går gjennom en sommerperiode på tre måneder uten at vi forsterker oss med en eneste midtstopper? Det har over lang tid lyst behov for en bedre makker til Pearce. Vi har penger, det er helt katastrofe at ingenting er gjort. Rett og slett superfrustrerende.

La meg minne deg på at majoriteten av fansen, med deg selv i spissen, ville fjerne BMD. Når det skjer (noe du ikke har uttrykt takknemlighet over, for øvrig) må alt startes på nytt. Oversikten over spillergruppen BMD sitter med er ikke noe DH automatisk tar meg seg inn i jobben. Han må også se med egne øyne hva som fungerer og ikke.

At man ønsker et managerskifte og samtidig forventer nærmest proporsjonal fremgang er for meg uforståelig.

Having the cake and eating it too?

Cellinos feil var at han sparket BMD altfor seint. Ny mann skulle vært inne mye tidligere og blitt kjent med stallen. Greit nok å vente til etter sesongslutt, hvis det var for å sikre seg en merittert god manager (med kunnskap om nivået) som da ble ledig. Noe annet når løsningen var en arbeidsledig trener fra Conference.

Der ligger også det verste med ansettelsen av en trener som har vært de siste tre-fire årene i Conference. Kjenner ikke nivået, kjenner ikke motstanderne, kjenner ikke hvilken kvalitet vi må ha for å være i toppen.

Men det er som med alt annet. Man får det man betaler for. En båt til 1,5 mill blir aldri like fin som en båt til 8 mill.
 

B_Ød

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #15 på: August 11, 2014, 13:02:55 »
Cellinos feil var at han sparket BMD altfor seint. Ny mann skulle vært inne mye tidligere og blitt kjent med stallen. Greit nok å vente til etter sesongslutt, hvis det var for å sikre seg en merittert god manager (med kunnskap om nivået) som da ble ledig. Noe annet når løsningen var en arbeidsledig trener fra Conference.

Der ligger også det verste med ansettelsen av en trener som har vært de siste tre-fire årene i Conference. Kjenner ikke nivået, kjenner ikke motstanderne, kjenner ikke hvilken kvalitet vi må ha for å være i toppen.

Men det er som med alt annet. Man får det man betaler for. En båt til 1,5 mill blir aldri like fin som en båt til 8 mill.

mener det heller er stikk motsatt, han prøvde litt for tidlig. Hadde han ikke gjort dette, kunne han ha fjernet McD lenge før han gjorde det, uten alt hassle'et som oppsto rundt dette i 1ste omgang.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #16 på: August 11, 2014, 13:06:16 »
Cellinos feil var at han sparket BMD altfor seint. Ny mann skulle vært inne mye tidligere og blitt kjent med stallen. Greit nok å vente til etter sesongslutt, hvis det var for å sikre seg en merittert god manager (med kunnskap om nivået) som da ble ledig. Noe annet når løsningen var en arbeidsledig trener fra Conference.

Der ligger også det verste med ansettelsen av en trener som har vært de siste tre-fire årene i Conference. Kjenner ikke nivået, kjenner ikke motstanderne, kjenner ikke hvilken kvalitet vi må ha for å være i toppen.

Men det er som med alt annet. Man får det man betaler for. En båt til 1,5 mill blir aldri like fin som en båt til 8 mill.

mener det heller er stikk motsatt, han prøvde litt for tidlig. Hadde han ikke gjort dette, kunne han ha fjernet McD lenge før han gjorde det, uten alt hassle'et som oppsto rundt dette i 1ste omgang.

Uansett, 30 mai var altfor seint.
 

B_Ød

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #17 på: August 11, 2014, 13:08:22 »
Cellinos feil var at han sparket BMD altfor seint. Ny mann skulle vært inne mye tidligere og blitt kjent med stallen. Greit nok å vente til etter sesongslutt, hvis det var for å sikre seg en merittert god manager (med kunnskap om nivået) som da ble ledig. Noe annet når løsningen var en arbeidsledig trener fra Conference.

Der ligger også det verste med ansettelsen av en trener som har vært de siste tre-fire årene i Conference. Kjenner ikke nivået, kjenner ikke motstanderne, kjenner ikke hvilken kvalitet vi må ha for å være i toppen.

Men det er som med alt annet. Man får det man betaler for. En båt til 1,5 mill blir aldri like fin som en båt til 8 mill.

mener det heller er stikk motsatt, han prøvde litt for tidlig. Hadde han ikke gjort dette, kunne han ha fjernet McD lenge før han gjorde det, uten alt hassle'et som oppsto rundt dette i 1ste omgang.

Uansett, 30 mai var altfor seint.

noe jeg tror hadde med goodwill-ønske (fra supportere ++) å gjøre..i den grad MC bryr seg om slikt.
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #18 på: August 11, 2014, 15:00:42 »
Enig med deg vedrørende punkt 1. Altfor lang tid brukt selv om 2-3 midtstopperkjøp har skjært seg.

Forsåvidt enig med deg når det gjelder punkt 2, men her er det nyanser. Vi var uheldige med at Morison ble skadet på torsdag. Hadde han spilt kunne det sett bedre ut, selv om hovedproblemet i går var at vi ikke kom fram til spissene våre, enkelt sagt tror jeg midtbanen var for dårlig i går (sammen med forsvaret ved målene). Poenget mitt er at jeg tror at med en normal sesong har han potensial til å score 20 mål. Dvs. han KAN være den spissen vi savner. Men selvfølgelig håper jeg vi kjøper en målgarantist.
Hadde det sett bedre ut med Morison? Han har scoret 5 mål i hver av de siste to sesongene. Mer enn Hunt - såvidt.
Hekta på Leeds siden 1974

SupALeedS

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #19 på: August 11, 2014, 23:54:18 »
Helt greit at Cellino har tatt over klubben, OM det er eneste alternativ. Men jeg forstår enda ikke ansettelsen av Hockaday, som ikke har en dritt på CV, blir som å ansette en Rema 1000 ansatt som advokat. Ikke noe å vise til og heller dårlig erfaring. Ikke har han noe "navn" heller med tanke på å tiltrekke seg gode spillere.

Greit at Leeds er en stor klubb etc...men hvor attraktivt er det egentlig å spille for Leeds United nå? Etter så mange år med elendighet både på og utenfor banen. Nå må det snart ende ta, vi må først å fremst få orden på det som er utenfor banen, før gutta kan prestere på banen. Jeg forundrer meg også over salgene som ble gjort nå, " Ja" kanskje det var riktig, men vi har ingen erstattere klar, og vi snakker kort tid før sesong start. Amatører!


Driter i om Cellino er søkk rik, og snakker om premier league og klør seg på balla, nå vil jeg se handling, en iver for å få denne klubben på riktig spor, og da må vi åpne lommeboka, for dagens stall er snart på nivå med Alta i Addecooen! Våkn opp folkens, vi har så lite med kvalitet i denne stallen at jeg ser veldig svart på denne sesongen.


Vondt å se på, vondt å være supporter, vondt å tenke på at vi skal håpe på mål fra Morison, Hunt og co, 5-6 kvalitetets signeringer , så kan vi kanskje snakkes etter det.


MOT!
Alex

GeirO

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #20 på: August 12, 2014, 06:56:33 »
Enig med deg vedrørende punkt 1. Altfor lang tid brukt selv om 2-3 midtstopperkjøp har skjært seg.

Forsåvidt enig med deg når det gjelder punkt 2, men her er det nyanser. Vi var uheldige med at Morison ble skadet på torsdag. Hadde han spilt kunne det sett bedre ut, selv om hovedproblemet i går var at vi ikke kom fram til spissene våre, enkelt sagt tror jeg midtbanen var for dårlig i går (sammen med forsvaret ved målene). Poenget mitt er at jeg tror at med en normal sesong har han potensial til å score 20 mål. Dvs. han KAN være den spissen vi savner. Men selvfølgelig håper jeg vi kjøper en målgarantist.
Hadde det sett bedre ut med Morison? Han har scoret 5 mål i hver av de siste to sesongene. Mer enn Hunt - såvidt.
Jeg tror det. Gi mannen selvtillit og han scorer 20 denne sesongen. Ikke sikkert han MÃ… score fem mål hver sesong...
MOT

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #21 på: August 12, 2014, 08:31:27 »
Det eneste som gjør at jeg ikke setter 10000 på nedrykk er pengeboka til Cellino.
 

Promotion 2010

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #22 på: August 12, 2014, 15:50:00 »
Helt greit at Cellino har tatt over klubben, OM det er eneste alternativ. Men jeg forstår enda ikke ansettelsen av Hockaday, som ikke har en dritt på CV, blir som å ansette en Rema 1000 ansatt som advokat. Ikke noe å vise til og heller dårlig erfaring. Ikke har han noe "navn" heller med tanke på å tiltrekke seg gode spillere.

Greit at Leeds er en stor klubb etc...men hvor attraktivt er det egentlig å spille for Leeds United nå? Etter så mange år med elendighet både på og utenfor banen. Nå må det snart ende ta, vi må først å fremst få orden på det som er utenfor banen, før gutta kan prestere på banen. Jeg forundrer meg også over salgene som ble gjort nå, " Ja" kanskje det var riktig, men vi har ingen erstattere klar, og vi snakker kort tid før sesong start. Amatører!


Driter i om Cellino er søkk rik, og snakker om premier league og klør seg på balla, nå vil jeg se handling, en iver for å få denne klubben på riktig spor, og da må vi åpne lommeboka, for dagens stall er snart på nivå med Alta i Addecooen! Våkn opp folkens, vi har så lite med kvalitet i denne stallen at jeg ser veldig svart på denne sesongen.


Vondt å se på, vondt å være supporter, vondt å tenke på at vi skal håpe på mål fra Morison, Hunt og co, 5-6 kvalitetets signeringer , så kan vi kanskje snakkes etter det.


MOT!

19 ut og 7 - going on 13 - inn er passivt, eller...

Når du plusser på god økonomi så er jeg veldig fornøyd.  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #23 på: August 12, 2014, 15:50:45 »
jag är inte en sekund orolig för att leeds skall åka ur, det är bara att gå in och jämföra läget i tex blackpool, huddersfiel och birmingham för att nämna 3 kluibbar som kom efter oss förra året och definitivt inte är starkare i år, blackpool får ju knappt ihop lag, mittenplats är realistiskt utan att vara opptimist eller pessimist
 

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #24 på: August 12, 2014, 15:53:04 »
Helt greit at Cellino har tatt over klubben, OM det er eneste alternativ. Men jeg forstår enda ikke ansettelsen av Hockaday, som ikke har en dritt på CV, blir som å ansette en Rema 1000 ansatt som advokat. Ikke noe å vise til og heller dårlig erfaring. Ikke har han noe "navn" heller med tanke på å tiltrekke seg gode spillere.

Greit at Leeds er en stor klubb etc...men hvor attraktivt er det egentlig å spille for Leeds United nå? Etter så mange år med elendighet både på og utenfor banen. Nå må det snart ende ta, vi må først å fremst få orden på det som er utenfor banen, før gutta kan prestere på banen. Jeg forundrer meg også over salgene som ble gjort nå, " Ja" kanskje det var riktig, men vi har ingen erstattere klar, og vi snakker kort tid før sesong start. Amatører!


Driter i om Cellino er søkk rik, og snakker om premier league og klør seg på balla, nå vil jeg se handling, en iver for å få denne klubben på riktig spor, og da må vi åpne lommeboka, for dagens stall er snart på nivå med Alta i Addecooen! Våkn opp folkens, vi har så lite med kvalitet i denne stallen at jeg ser veldig svart på denne sesongen.


Vondt å se på, vondt å være supporter, vondt å tenke på at vi skal håpe på mål fra Morison, Hunt og co, 5-6 kvalitetets signeringer , så kan vi kanskje snakkes etter det.


MOT!

19 ut og 7 - going on 13 - inn er passivt, eller...

Når du plusser på god økonomi så er jeg veldig fornøyd.  :D

Passiv er definitivt ikke et ord som passer om Cellino!  ;)
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet katastrofe
« Svar #25 på: August 13, 2014, 15:35:02 »
Nå rauser de jo inn døra til ER.....!! Stopper fra serie A og greier og forhåpentligvis Sharp da!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #26 på: August 13, 2014, 16:01:35 »
Nå rauser de jo inn døra til ER.....!! Stopper fra serie A og greier og forhåpentligvis Sharp da!!!

Cellinoooooooo!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #27 på: August 13, 2014, 17:34:00 »
Nå rauser de jo inn døra til ER.....!! Stopper fra serie A og greier og forhåpentligvis Sharp da!!!

Cellinoooooooo!
Don Muscellino!  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv:
« Svar #28 på: August 13, 2014, 18:18:50 »
Begynner det å hjelpe litt for deg nå Kato? Eller er du negativ enda? :-)

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #29 på: August 13, 2014, 18:19:57 »
Men hva  skjer med Liam Cooper?  ??? ???
Jon R.