Skrevet av Emne: En varslet katastrofe  (Lest 32987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #30 på: August 13, 2014, 18:21:04 »
Det er ikke nemt at regne ud en kommende katastrofe eller succes i Leeds  ;D.  

"Rachubka won the 2007–08 Blackpool Player Of The Year"

Senere i Oldham i 2014
"After establishing himself as the number one goalkeeper towards the end of the season ahead of Mark Oxley, and a string of excellent performances, Rachubka was rewarded with a new one year contract extension"
 

Promotion 2010

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #31 på: August 13, 2014, 19:14:41 »
Men hva  skjer med Liam Cooper?  ??? ???

Det var den pennen da. Et sjakktrekk og fortelle at klubbene var enige.  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #32 på: August 13, 2014, 19:17:28 »
Men hva  skjer med Liam Cooper?  ??? ???

Det var den pennen da. Et sjakktrekk og fortelle at klubbene var enige.  :D


Jack Orange:
Liam Cooper has favourited Billy Sharps' tweet. #lufc #cooperwatch

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv:
« Svar #33 på: August 13, 2014, 19:47:10 »
Begynner det å hjelpe litt for deg nå Kato? Eller er du negativ enda? :-)

Det hjelper godt på. Stopperen tror jeg er klasse. Sharp erstatter ikke McCormack på direkten. Men han er bedre enn de vi har. Bra spisskjøp, men jeg håper fremdeles på en enda bedre (men da må vel noen ut).

Viktigst er vel at Cellino viser at han ikke bare har det i kjeften.

Tror vi er et steg på veien, men foreløpig kjøper jeg ikke bedre enn 11-14 plass.

Vi rykker ikke ned, den tanken er blitt fjernere. Skulle helst sett disse siste grepene i forrige uke.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv:
« Svar #34 på: August 13, 2014, 19:56:12 »
Det hjelper godt på. Stopperen tror jeg er klasse. Sharp erstatter ikke McCormack på direkten. Men han er bedre enn de vi har. Bra spisskjøp, men jeg håper fremdeles på en enda bedre (men da må vel noen ut).

Viktigst er vel at Cellino viser at han ikke bare har det i kjeften.

Tror vi er et steg på veien, men foreløpig kjøper jeg ikke bedre enn 11-14 plass.

Vi rykker ikke ned, den tanken er blitt fjernere. Skulle helst sett disse siste grepene i forrige uke.

Phil Hay tror at Millwallkampen skremte Cellino:
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 1h 
@RosedaleManager I think the result and performance at Millwall prompted a massive surge of urgency. It worries Cellino


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #35 på: August 13, 2014, 20:43:31 »
Jeg begynner faktisk å bli litt optimistisk :)
Vi har ikke hatt en tropp på dette nivået siden nedrykket. :) :) :)
De siste signeringene lover veldig godt, lenge siden det har kommet spillere av dette kaliberet inn ER ;)
Men har fortsatt mine tvil om Hockaday da....

B_Ød

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #36 på: August 13, 2014, 20:50:04 »
ser bedre ut nå ja...blir spennende til helga nå...
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #37 på: August 13, 2014, 20:55:16 »
Jeg begynner faktisk å bli litt optimistisk :)
Vi har ikke hatt en tropp på dette nivået siden nedrykket. :) :) :)
De siste signeringene lover veldig godt, lenge siden det har kommet spillere av dette kaliberet inn ER ;)
Men har fortsatt mine tvil om Hockaday da....
och enligt cellino är det inte färdigvärvat, intresant intervjuv innan idag med tomasso bianchi och vad han tyckte om hockaday, och enligt honom är det inte första gången cellino gör  på det viset, i cagliari tog han en okänd allegri från serie C till Cagliari, och hur det gått för allegri sedan det vet ju alla, därmed säger jag inte att hockaday kommer bli en nuy allegri, däremot är jag beredd att ge honom en fair chans, och är ju mest upp till spelarna, går inte att skylla enbart på tränaren om det skulle gå dåligt, sista 10 säsongerna överlag tycker jag spelarna svikit klubben mer än vad managerna gjort.
 

B_Ød

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #38 på: August 13, 2014, 20:58:45 »
och enligt cellino är det inte färdigvärvat, intresant intervjuv innan idag med tomasso bianchi och vad han tyckte om hockaday, och enligt honom är det inte första gången cellino gör  på det viset, i cagliari tog han en okänd allegri från serie C till Cagliari, och hur det gått för allegri sedan det vet ju alla, därmed säger jag inte att hockaday kommer bli en nuy allegri, däremot är jag beredd att ge honom en fair chans, och är ju mest upp till spelarna, går inte att skylla enbart på tränaren om det skulle gå dåligt, sista 10 säsongerna överlag tycker jag spelarna svikit klubben mer än vad managerna gjort.

må si meg enig i det.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #39 på: August 13, 2014, 21:56:42 »
Mange spennende spillere inn. Ingen tvil om det.  :)

Nå gjelder det at:
1) Speiderapparatet og sportsdirektøren har gjort jobben sin.
2) At spillerne trives i sitt nye miljø
3) at DH klarer å få de nye til å blomstre i Leeds trøya
4) at DH klarer å komponere et slagkraftig lag med de til enhver tid beste spillerne.

Mange nye spillere er i seg selv ingen garanti for suksess, noe Warnock ettertrykkelig demonstrerte for to år siden! ( dette til tross for at han bedyret at han utelukkende hadde hentet inn " Leeds United type spillere"! )  ;)
Jon R.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #40 på: August 13, 2014, 21:59:15 »
Mange spennende spillere inn. Ingen tvil om det.  :)

Nå gjelder det at:
1) Speiderapparatet og sportsdirektøren har gjort jobben sin.
2) At spillerne trives i sitt nye miljø
3) at DH klarer å få de nye til å blomstre i Leeds trøya
4) at DH klarer å komponere et slagkraftig lag med de til enhver tid beste spillerne.

Mange nye spillere er i seg selv ingen garanti for suksess, noe Warnock ettertrykkelig demonstrerte for to år siden! ( dette til tross for at han bedyret at han utelukkende hadde hentet inn " Leeds United type spillere"! )  ;)

Går seg til. Først og fremst må vi få inn en kantspiller av rang, en superspiss, og så er vi klare for kamp om play-off.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet katastrofe
« Svar #41 på: August 13, 2014, 22:11:32 »
Mange spennende spillere inn. Ingen tvil om det.  :)

Nå gjelder det at:
1) Speiderapparatet og sportsdirektøren har gjort jobben sin.
2) At spillerne trives i sitt nye miljø
3) at DH klarer å få de nye til å blomstre i Leeds trøya
4) at DH klarer å komponere et slagkraftig lag med de til enhver tid beste spillerne.

Mange nye spillere er i seg selv ingen garanti for suksess, noe Warnock ettertrykkelig demonstrerte for to år siden! ( dette til tross for at han bedyret at han utelukkende hadde hentet inn " Leeds United type spillere"! )  ;)
...og et grååådig viktig punkt:
5) at man unngår klikkdannelser engelsk klikk/italiensk klikk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #42 på: August 13, 2014, 22:12:01 »
Har Billy Sharp, Doukara og Smith. Er vel heller et par kantspillere vi mangler nå
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Furu

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #43 på: August 14, 2014, 01:06:41 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15

Cherry

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #44 på: August 14, 2014, 08:28:14 »
Har Billy Sharp, Doukara og Smith. Er vel heller et par kantspillere vi mangler nå

Synes vi skal ta med Morrison også...gi mannen en sjanse!  Han er jo der ...i troppen vår!
 

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #45 på: August 14, 2014, 11:30:20 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15

Snarere høytrykk!
Jon R.

Xern

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #46 på: August 14, 2014, 12:50:51 »
Har Billy Sharp, Doukara og Smith. Er vel heller et par kantspillere vi mangler nå

Synes vi skal ta med Morrison også...gi mannen en sjanse!  Han er jo der ...i troppen vår!
Selvfølgelig. Skrev bare noen navn i farta!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet katastrofe
« Svar #47 på: August 14, 2014, 14:14:54 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15

Snarere høytrykk!





Jeg håper vi får ekstremvær forårsaket av Leeds med Boro som ofre på lørdag!! Dette blir utrolig spennende. Samtidig er det vel sannsynlig at de trenger tid på å samkjøre seg da, 10-11 nye signeringene. Dette er søren meg rene julekvelden gutter (...og jenter).... :D
Yeboahs vitne

Bromancer

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #48 på: August 14, 2014, 18:55:33 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15

Snarere høytrykk!





Jeg håper vi får ekstremvær forårsaket av Leeds med Boro som ofre på lørdag!! Dette blir utrolig spennende. Samtidig er det vel sannsynlig at de trenger tid på å samkjøre seg da, 10-11 nye signeringene. Dette er søren meg rene julekvelden gutter (...og jenter).... :D

hehe særlig  :)

Andersen

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #49 på: August 14, 2014, 20:15:46 »
Liam Cooper har vel signet for oss , og er Leeds spiller !  ;D

Gufrias

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #50 på: August 14, 2014, 20:45:31 »
Liam Cooper har vel signet for oss , og er Leeds spiller !  ;D
Velsignet  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

ollan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #51 på: August 29, 2014, 10:33:27 »
Har den varslede katastrofen truffet Leeds nå?
JA!!! Får vi ikke stabilitet i den sportslige ledelsen er jeg redd det går rake vegen til L1
Ollan

Cherry

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #52 på: August 29, 2014, 10:50:07 »
Njei.....men stort pluss med Hockaday ut. Tror spillerne ,  i hvertfall de engelske som visste at dette var en kar med nada erfaring som lagleder/dugout kar på såpass høyt nivå som NPC tross alt er - og hadde lite respekt for ham av den grunn...og selvsagt fordi resultatene uteble..

Vi MÃ… HA en kar inn som har en klar spilestil, og klarer og formidle HVE spillerne faktisk har som oppgaver på banen i det valgte system....

I tillegg må han ha evne til å gjøre forandringer underveis i kamper, både ved bytter og formasjon...
der virket både Warnock , MCD og Hockoff  hjelpesløse/evneveike.....

Ikke katastrofe ennå denne sesongen....viktig grep ble tatt i går!
 

Nørgaard

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #53 på: August 29, 2014, 12:36:35 »
For mig virker det som om Cellino har undervurderet Championship. Købt for dårlige spillere og for mange og hyret en elendig coach der så er blevet fyret. Lad os håbe tingene ændrer sig.

kongsmo

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #54 på: August 29, 2014, 12:51:27 »
Helt enig. Husker under pre-season at han skrøt Noel Hunt m.f. opp i skyene. Head Coach jakten gikk også ut på billige alternativer.

Jeg tror nok serieåpningen mot Millwall kom som lyn på åpen himme for Mr.Cellino. Der det plutselig gikk opp for han at Championship er noe helt annet enn Serie B, og at Hunt m.f. er langt under pari til championship.

Tror rett pg slett at Cellino fikk panikk når han så det høye nivået på Championship og forstod hvor lavt nivået til Leeds stallen var i forhold!
"SNIFFER"

DenHviteYeboah

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #55 på: August 29, 2014, 13:08:54 »
For mig virker det som om Cellino har undervurderet Championship. Købt for dårlige spillere og for mange og hyret en elendig coach der så er blevet fyret. Lad os håbe tingene ændrer sig.
Godt sagt! Dette er nok veldig nære fasiten ;)

DW

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #56 på: August 29, 2014, 13:13:53 »
For mig virker det som om Cellino har undervurderet Championship. Købt for dårlige spillere og for mange og hyret en elendig coach der så er blevet fyret. Lad os håbe tingene ændrer sig.

Tror du traff spikeren på hodet der ja...

Runar

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #57 på: August 29, 2014, 13:33:39 »
Helt enig. Husker under pre-season at han skrøt Noel Hunt m.f. opp i skyene. Head Coach jakten gikk også ut på billige alternativer.

Jeg tror nok serieåpningen mot Millwall kom som lyn på åpen himme for Mr.Cellino. Der det plutselig gikk opp for han at Championship er noe helt annet enn Serie B, og at Hunt m.f. er langt under pari til championship.

Tror rett pg slett at Cellino fikk panikk når han så det høye nivået på Championship og forstod hvor lavt nivået til Leeds stallen var i forhold!

Det høye nivået i Championship?

Det er ikke noe høyt nivå i Championship, det er en skog med lag av veldig middelmådig kvalitet. Det kan være høyt tempo i divisjonen og det stilles andre krav til en Championship spiller enn en Serie B eller en spiller fra en annen liga, men å blåse opp nivået til Championship til noe det ikke er, synes jeg ikke noe om.

De spillerne som vi har brukt i år er ikke "utlendigene" til Celliono, de har jo blitt utvist ved oppmøtet, det er Tonge, Murphy, Austin, Warnock, Wooton, Pearce, Sharp og resten av de rutinerte Championship spillerne som har flest minutter for oss i år.

At vi har kjøpt for dårlige spillere kan kanskje stemme, men foreløpig så har de jo spilt for lite til at en kan dømme de.
 

kongsmo

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #58 på: August 29, 2014, 14:09:42 »
Helt enig. Husker under pre-season at han skrøt Noel Hunt m.f. opp i skyene. Head Coach jakten gikk også ut på billige alternativer.

Jeg tror nok serieåpningen mot Millwall kom som lyn på åpen himme for Mr.Cellino. Der det plutselig gikk opp for han at Championship er noe helt annet enn Serie B, og at Hunt m.f. er langt under pari til championship.

Tror rett pg slett at Cellino fikk panikk når han så det høye nivået på Championship og forstod hvor lavt nivået til Leeds stallen var i forhold!

Det høye nivået i Championship?

Det er ikke noe høyt nivå i Championship, det er en skog med lag av veldig middelmådig kvalitet. Det kan være høyt tempo i divisjonen og det stilles andre krav til en Championship spiller enn en Serie B eller en spiller fra en annen liga, men å blåse opp nivået til Championship til noe det ikke er, synes jeg ikke noe om.

De spillerne som vi har brukt i år er ikke "utlendigene" til Celliono, de har jo blitt utvist ved oppmøtet, det er Tonge, Murphy, Austin, Warnock, Wooton, Pearce, Sharp og resten av de rutinerte Championship spillerne som har flest minutter for oss i år.

At vi har kjøpt for dårlige spillere kan kanskje stemme, men foreløpig så har de jo spilt for lite til at en kan dømme de.

Ok, formulerte meg litt dårlig. Mente absolutt ikke å skryte opp kvakiteten på championship, men tror  MC trodde championship var en del lettere enn realiteten. Han undervurderte championship så til de grader.

I pre-season skrøt jo MC mange av leeds spillerene fra fjor-års sesongen opp i skyene, Hunt, Morrison og flere. Han sa jo at han så mange spillere med stort potensiale i laget. Også når han letet etter den rette Head Coachen mener jeg at han undervurderte jobben alt for mye, og det gjennspeiler seg i de navnene som var aktuele for oss.

At MC fikk panikk etter Milwall kampen tror jeg absolutt, og hvis du sammenligner transfer aktivitet før og etter den kampen tror jeg vi er enige der.

Før Milwall: Cooper for dyr, Belluschi for høy lønn og Sharp for gammel. MC gjorde tre helomvendinger etter den kampen.

At nesten bar spillere fra forrige sesong er blitt brukt er jo akkurat pga det. De fleste gode spillerene ble jo hentet etter seriestart, og vi har i tilegg hatt mange suspensjoner.

"SNIFFER"

Nørgaard

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #59 på: August 29, 2014, 14:13:08 »
Det virker også som om at Cellino synes at holdet er vigtigere end coachen. En god coach er ligeså vigtig som gode spillere.