Skrevet av Emne: En varslet katastrofe  (Lest 33109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kongsmo

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #60 på: August 29, 2014, 14:59:08 »
tror nok han går noen hakk opp på coachen og nå!
"SNIFFER"

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #61 på: Desember 31, 2014, 08:53:09 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15


Katastrofevarslet er på for fullt igjen
 

Furu

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #62 på: Desember 31, 2014, 10:55:26 »
Katastrofevarselet har mildnet  :)

Blir spennende på lørdag kl. 13.15


Katastrofevarslet er på for fullt igjen


JA, til de grader!

Promotion 2010

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #63 på: Desember 31, 2014, 11:36:54 »
LUFC Savage - Leeds are hopeless
   
Former footballer Robbie Savage says Leeds United look hopeless and will struggle to avoid relegation after witnessing their 2-0 defeat at Derby County.

Savage, who finished his playing career at Derby, watched on has Leeds made it just one point from their last five games and they finish the year just one point above the relegation zone and Savage says the side lack a leader and are a shadow of former Leeds sides.

'This Leeds team look hopeless, it will be a struggle to stay up,". Savage told BBC Radio Five Live.

"They haven't got a leader. I have seen great Leeds teams playing with energy and passion but they have been very poor tonight.'

Leeds have won just six of their twenty-four games so far this season after wholesale changes in the summer.

Once again, Leeds have a soft centre in defence and they have kept just five clean sheets this season. Goals are also proving a problem and it is now 444 minutes since they last scored in open play. The sale of strikers Ross McCormack and Matt Smith in the summer are proving hard to fill. The pair had scored 24 goals between them at this stage last season whilst this season, Leeds have managed just 25 goals as a team.

Love him or loath him, Savage is bang on with his assessment and saying what most Leeds fans think.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=382172#ixzz3NTEXokW6
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #64 på: Desember 31, 2014, 12:12:46 »
Saken er vel at Ross McCormack bar oss gjennom fjorårssesongen.

Viser seg vel at gjenget fra i fjor pluss italienerne er league one materiale uten Ross med sine 30 mål. Mange av dem scoret stort sett på egen hånd.
 

Leedsfan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #65 på: Desember 31, 2014, 12:12:58 »
En stor klubb med en altfor stor stall som ikke presterer genererer misnøye blant fans og spillere. Nå skal det komme inn enda flere spillere inn, kanskje en nødvendighet, men funker ikke det så blir det katastrofe.

Jeg vil tørre å påstå at halvparten av klubbene i ligaen eller fler ville byttet bort sin kjernestall mot vår. Hadde du sendt mange av våre spillere til andre klubber i divisjonen så har de sikkert spilt mye bedre der, hvorfor??

Gode spillere blir gjennomsnittlige i LUFC, bare "gale" Gradel lyktes med en gang ellers så mislyktes de fleste og noen brukte lang tid på å blomstre.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #66 på: Desember 31, 2014, 12:15:11 »
En stor klubb med en altfor stor stall som ikke presterer genererer misnøye blant fans og spillere. Nå skal det komme inn enda flere spillere inn, kanskje en nødvendighet, men funker ikke det så blir det katastrofe.

Jeg vil tørre å påstå at halvparten av klubbene i ligaen eller fler ville byttet bort sin kjernestall mot vår. Hadde du sendt mange av våre spillere til andre klubber i divisjonen så har de sikkert spilt mye bedre der, hvorfor??

Gode spillere blir gjennomsnittlige i LUFC, bare "gale" Gradel lyktes med en gang ellers så mislyktes de fleste og noen brukte lang tid på å blomstre.



Hvor god er egentlig stallen siste halvannen sesong uten Ross McCormack?
 

Frode

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #67 på: Desember 31, 2014, 12:15:37 »
Ikke helt lett å se veien ut av elendigheten. En sterk og rutinert manager bør kanskje være prioritet én, men er redd Cellinos navn og rykte er en betydelig brems i så måte. Det finnes kvalitet på spillersiden, men SAMHANDLING og SELVTILLIT er total mangelvare. Mowatt og Cook er PL materiale, Byram også hvis han brukes riktig. Det er mye «grått» som likevel holder ok championchipstandard: Ante, Sharp, Warnock, Adryan, og med litt godvilje; tre, fire til. Når vi ser hva Burnley og Bournemouth har fått til med begrensede ressurser, er det liten tvil om at en dyktig manager med teft er alfa og omega for å komme ut av hengemyra. I frustrasjon finner vi oss gjerne hakkekyllinger, spillere vi mener har mer skyld enn andre for at vi befinner oss der vi gjør. Austin er en gjenganger, midtstopperne likeså, og i går var det Doukaras tur. Selv har jeg vært hoderystende til Bianchi hele sesongen. Men de er vel strengt tatt bare «sluser» for litt overopphetet frustrasjon. Elendigheten beror ikke på enkeltspillere, er jeg redd.
 

Leedsfan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #68 på: Desember 31, 2014, 12:27:41 »
En stor klubb med en altfor stor stall som ikke presterer genererer misnøye blant fans og spillere. Nå skal det komme inn enda flere spillere inn, kanskje en nødvendighet, men funker ikke det så blir det katastrofe.

Jeg vil tørre å påstå at halvparten av klubbene i ligaen eller fler ville byttet bort sin kjernestall mot vår. Hadde du sendt mange av våre spillere til andre klubber i divisjonen så har de sikkert spilt mye bedre der, hvorfor??

Gode spillere blir gjennomsnittlige i LUFC, bare "gale" Gradel lyktes med en gang ellers så mislyktes de fleste og noen brukte lang tid på å blomstre.



Hvor god er egentlig stallen siste halvannen sesong uten Ross McCormack?

Det er jo det store spørsmålet, men jeg har kanskje fortsatt Leedsbriller på! Vi har jo mange "gode" fotballspillere, mange flere enn mange av de klubbene som er over oss på tabellen, allikevel så lykkes vi ikke. Se på Brentford og Bournemouth, "anonyme" spillere som spiller sammen som et lag. Jonathan Douglas som ikke var god nok for oss for MANGE år siden løper inn det ene målet etter det andre, det er jo helt sykt.

Vi spiller jo tidvis god fotball, 1. omgang mot Blackpool er det beste jeg har sett at vi har spilt på over ti år. Hjemmekampen mot Huddersfield og Derby var jo også meget bra. Laget kan, men presterer ikke som det kan/skal ofte nok.

Bredde og driblevinger må man ha i denne ligaen, eller så må laget være så bra at backene gir bredden. Byram og Warnock er ikke gode nok til det, og motstanderlaget vet nå hvordan de skal utnytte våre svakheter. Vi kunne lånt Ibe og hentet Burke foran nesen på Forest, da hadde vi hatt dribleving og innleggsfot. Skulle kanskje beholdt Smith også da?!?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #69 på: Desember 31, 2014, 12:33:51 »
McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.
« Siste redigering: Desember 31, 2014, 12:42:42 av Kato »
 

sportcarl1

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #70 på: Desember 31, 2014, 13:21:19 »
McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.
alltså managers hyllas ena dagen för att året därpå ifrågasättas å det grövsta, man kan ju bara ta rodgers och martinez i PL denna säsongen, likaså pardew,ena dagen är han bäst nästa dag sämst enligt fansen, mclaren hur idiotförklarad var inte den mannen åren efter han var förbundskapten, vi tog ju in venables en gång i tiden med ännu bättre historia än mclaren, han var ju (värdelös) här enligt många,vad leeds problem ligger så är det är det på många plan det har man ju sett de sista åren, är inte så enkelt som att byta managers och system för sådant har vi ju testat i oändlighet
 

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #71 på: Desember 31, 2014, 13:28:52 »
McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.
alltså managers hyllas ena dagen för att året därpå ifrågasättas å det grövsta, man kan ju bara ta rodgers och martinez i PL denna säsongen, likaså pardew,ena dagen är han bäst nästa dag sämst enligt fansen, mclaren hur idiotförklarad var inte den mannen åren efter han var förbundskapten, vi tog ju in venables en gång i tiden med ännu bättre historia än mclaren, han var ju (värdelös) här enligt många,vad leeds problem ligger så är det är det på många plan det har man ju sett de sista åren, är inte så enkelt som att byta managers och system för sådant har vi ju testat i oändlighet

Om du mener vi skal kjøre på som vi gagner nå, så sørg for at siste mann slukker lyset.
 

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #72 på: Desember 31, 2014, 13:43:50 »
Kampen i går viste (atter en gang) at vi har en dårlig plan A og ingen plan B. Lagets formkurve og spillernes prestasjoner er i fritt fall. Er forklaringen nok en clueless manager eller er problemene større enn som så? Hva skjer på innsiden av klubben vår egentlig? Det italienske prosjektet ser jo ut til å rakne fullstendig nå...
Jon R.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #73 på: Desember 31, 2014, 13:46:33 »
Får Redfearn lov å skifte spillestil og formasjon underveis?

Om han får det, er jeg rystet over hva han driver med på benken. Eller ikke driver med.
 

sportcarl1

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #74 på: Desember 31, 2014, 13:56:24 »
McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.
alltså managers hyllas ena dagen för att året därpå ifrågasättas å det grövsta, man kan ju bara ta rodgers och martinez i PL denna säsongen, likaså pardew,ena dagen är han bäst nästa dag sämst enligt fansen, mclaren hur idiotförklarad var inte den mannen åren efter han var förbundskapten, vi tog ju in venables en gång i tiden med ännu bättre historia än mclaren, han var ju (värdelös) här enligt många,vad leeds problem ligger så är det är det på många plan det har man ju sett de sista åren, är inte så enkelt som att byta managers och system för sådant har vi ju testat i oändlighet

Om du mener vi skal kjøre på som vi gagner nå, så sørg for at siste mann slukker lyset.
nej det menar jag inte,  men hur kortsiktiga är vi egentligen och hur fort glömmer vi? har vi haft typ 20 managers de sista 10 åren och jag  kan inte minnas en enda managerbyte som gett  långsiktigt lyft, och hur är vi fans själva egentligen, är ju bara att rannsaka sig själva  och läsa vad vi skrev om redfearn när han var caretaker, jag hoppas varje spelare tar sig i kragen efter denna matchen och tar lärdom plus förhoppningsvis att det kommer in några förstärkningar i januarifönstret
 

HåvardK

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #75 på: Desember 31, 2014, 14:14:02 »
Får Redfearn lov å skifte spillestil og formasjon underveis?

Om han får det, er jeg rystet over hva han driver med på benken. Eller ikke driver med.
Redfearn får vel lov til å lede treningene, og that´s it. Her satses det på utlendninger uten hodestyrke og diamant til Cellino går i graven. Blir League 1 høsten 2015, og salg av klubben. Dersom det finnes kjøpere, da.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #76 på: Desember 31, 2014, 14:18:36 »
McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.
alltså managers hyllas ena dagen för att året därpå ifrågasättas å det grövsta, man kan ju bara ta rodgers och martinez i PL denna säsongen, likaså pardew,ena dagen är han bäst nästa dag sämst enligt fansen, mclaren hur idiotförklarad var inte den mannen åren efter han var förbundskapten, vi tog ju in venables en gång i tiden med ännu bättre historia än mclaren, han var ju (värdelös) här enligt många,vad leeds problem ligger så är det är det på många plan det har man ju sett de sista åren, är inte så enkelt som att byta managers och system för sådant har vi ju testat i oändlighet

Om du mener vi skal kjøre på som vi gagner nå, så sørg for at siste mann slukker lyset.
nej det menar jag inte,  men hur kortsiktiga är vi egentligen och hur fort glömmer vi? har vi haft typ 20 managers de sista 10 åren och jag  kan inte minnas en enda managerbyte som gett  långsiktigt lyft, och hur är vi fans själva egentligen, är ju bara att rannsaka sig själva  och läsa vad vi skrev om redfearn när han var caretaker, jag hoppas varje spelare tar sig i kragen efter denna matchen och tar lärdom plus förhoppningsvis att det kommer in några förstärkningar i januarifönstret

Jeg fronter ikke noe managerbytte, da jeg er usikker på hvor mye Redfearn egentlig styrer. Men det må en total kursendring til.

Vi MÃ… starte med at de som kan sport får styre med det.
 

Cherry

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #77 på: Desember 31, 2014, 15:47:19 »
Kursendring, eller formasjonsendringer.... Merkelig at det konsekvent kjøres på diamant når vi ikke har mannskap som behersker dette. Våre motstandere leser oss som en åpen barnebok, bare flaut!
 

Leedsfan

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #78 på: Desember 31, 2014, 18:36:52 »

McLaren lekte med oss i går. Spilte rundt vår smale diamant så mye han ville. En akademitrener med fokus på utvikling ble avkledd av en erfaren fotballtrener.

Løsningen er etter mitt syn back to basic. 4-4-2 med arbeidshester, tydelige roller, soneorientert, og med enorm sideforskyvning.

Struktur og defensiv organisering.

På med håndbrekket om vi skal berge oss.

Vi er jo hele tiden på etterskudd og uten press på ballfører. Den diamanten og alle variasjonen av den har vært en skandale!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #79 på: Januar 01, 2015, 01:59:27 »
Er vel kun det italienske landslaget som har lykkes med diamant... Cellino burde kanskje skjønne at landslaget hans har hakket mer passende spillere en formasjonen. Samme feil som feks Drillo gjorde, trodde 4-5-1 og sone var umiddelbart mulig å overføre til England. I England er det 4-4-2! For å passere fit and proper testen til fl brude eneste spm være: so, you gona play fourfourtwo?
"Who needs Cantona??"

testo

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #80 på: Januar 02, 2015, 00:41:53 »
Hjelpen er underveis!

http://www.tv2.no/v/869318/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik M

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #81 på: Januar 02, 2015, 01:17:25 »
Ja, katastrofen er varslet og i ferd med å slå inn.  Ã…rsaken er Cellinos betydelig mismanagement og jeg tror ikke det er lys i tunellen. 

Mange ser ut til å være imponert over handlingsevnen hans, men hans beslutninger ser ut til å være impulsive og ikke planmessige.  Videre er det mange som mener det ikke finnes alternativer.  Så vidt jeg husker avbrøt Cellino et pågåande oppkjøp der kjøperen, med rette, gikk gjennom en detaljert due dilligence prosess.  Cellino la penger på bordet og kjøpte i blinde og er blitt straffet hardt for det. 

Leeds har en stolt historeie og en fantastisk fan base.  Det er klart det finnes alternative eiere.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet katastrofe
« Svar #82 på: Januar 02, 2015, 09:51:33 »
Cellino eller managere, eller GFH, eller fandens oldemor....?? Hvor ligger problemet? Ja, se det er ikke lett å svare på. At dette er et impulskjøp av MC høres merkelig ut. Fant plutselig ut at han skulle kjøpe seg et nytt lag å leike med. Er det forklaringen? Neppe?

Det virker dessverre som problemet stikker enda dypere enn det. Gjennom årene vi har slitt i L1 og CC har det, etter et par brukbare sesonger, sneket seg inn en motløshet i klubben. I Derbykampen synes jeg kroppspsråket til spillerne virket negativt allerede fra start. Antenucci forsøkte å piffe opp medspillerne før avspark med ryggklapp og kameratslige klemmer, men mange av dem virker ille til mote.

I kampen synes jeg Mowatt gjør en ærlig innsats i likhet med Cook. Store talenter og utvilsomt spillere som snart selges og innbringer penger i kassa. Byram derimot, var rett og slett ELENDIG!!!! Det er tragisk å se ham nå, med tanke på de talenet han sies å enten ha hatt, eller har. Stemmer ryktene om interessen fra scum så selg!! Kanskje stakkaren har en fotballfremtid. Nå ser det ut til at han ødelegges dessverre. Dessuten må det konstateres at vårt forsvar er i PONDUS-klassen og en keeper ala JOKKE!!

Hva som kan redde klubben er vanskelig å si, men jeg tror at det må skaffes en manager med efaring og som kan vise til sterke resultater og denne personen må gis rikelig tid til å bygge opp alt fra grunnen av. En som vet å skape entusiasme og som kan bygge opp selvtilliten til spillerne. En som også vil at apparatet rundt laget og stallen skal fungere, ikke for sin egen del, men for å støtte de gutta som er ute på det grønne gresset og skal blø for laget, klubben, byen og fansen!! Jeg tror beklageligvis ikke at noen av de siste årenes ansvarlige har vært der. McDermott hadde et visst rykte, men var helt klart ikke sterk nok. Grayson var ikke nær og de før ham var heller ikke av det kaliberet som skal til.

Det høres drøyt ut, men jeg er redd vi trenger folk i PL-kategorien for at vårt lag skal kunne avansere i ligasystemet. En person med ryggrad av betong, en som vet hva som skal til, ikke bare på banen men også rundt laget. Organisasjonen eksisterer kun for et formål, å sørge for at de som spiller skal tenke fotball og prestasjoner. Ikke alle andre ting som usikkerhet om lønn, ledere og caretakere.

Jeg er Leeds United for alltid, uhelbredelig Leeds-syk, og jeg må innrømme at jeg påvirkes veldig av det som skjer med MITT lag. Nå har dette pågått i altfor mange år, og jeg blir bare mer og mer engasjert og venter fortvilet på et vendepunkt. Nedgangstidene må da ta slutt en gang?? Katastrofen er over oss, vi er igjen nær L1, der har vi vært og det var vondt. Resultatene måtte letes etter, og står ikke en gang i avisutgavene. We are Leeds og skal prege fotballen tenker jeg.....men det er jo ikke annet enn nostalgi tydeligvis.

Vi er verdens beste, mest trofaste og lojale fans, gi oss noe tilbake NÃ…!!!!!!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #83 på: Januar 02, 2015, 10:50:30 »
Får Redfearn lov å skifte spillestil og formasjon underveis?

Om han får det, er jeg rystet over hva han driver med på benken. Eller ikke driver med.
[/quote

Jeg er også her i hodet, FÃ…R han lov liksom...... Eller er Salerno/ Cellino bastante på at det SKAL spilles i denne formasjonen....?
Hadde vi hatt vinger ( som Ajose og Montenegro) på laget / i troppen på kampdager , så hadde d faktisk vært mulig å endre underveis i kampen!!
 

Erik M

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #84 på: Januar 02, 2015, 14:03:46 »
Cellino eller managere, eller GFH, eller fandens oldemor....?? Hvor ligger problemet? Ja, se det er ikke lett å svare på. At dette er et impulskjøp av MC høres merkelig ut. Fant plutselig ut at han skulle kjøpe seg et nytt lag å leike med. Er det forklaringen? Neppe?

Det virker dessverre som problemet stikker enda dypere enn det. Gjennom årene vi har slitt i L1 og CC har det, etter et par brukbare sesonger, sneket seg inn en motløshet i klubben. I Derbykampen synes jeg kroppspsråket til spillerne virket negativt allerede fra start. Antenucci forsøkte å piffe opp medspillerne før avspark med ryggklapp og kameratslige klemmer, men mange av dem virker ille til mote.

I kampen synes jeg Mowatt gjør en ærlig innsats i likhet med Cook. Store talenter og utvilsomt spillere som snart selges og innbringer penger i kassa. Byram derimot, var rett og slett ELENDIG!!!! Det er tragisk å se ham nå, med tanke på de talenet han sies å enten ha hatt, eller har. Stemmer ryktene om interessen fra scum så selg!! Kanskje stakkaren har en fotballfremtid. Nå ser det ut til at han ødelegges dessverre. Dessuten må det konstateres at vårt forsvar er i PONDUS-klassen og en keeper ala JOKKE!!

Hva som kan redde klubben er vanskelig å si, men jeg tror at det må skaffes en manager med efaring og som kan vise til sterke resultater og denne personen må gis rikelig tid til å bygge opp alt fra grunnen av. En som vet å skape entusiasme og som kan bygge opp selvtilliten til spillerne. En som også vil at apparatet rundt laget og stallen skal fungere, ikke for sin egen del, men for å støtte de gutta som er ute på det grønne gresset og skal blø for laget, klubben, byen og fansen!! Jeg tror beklageligvis ikke at noen av de siste årenes ansvarlige har vært der. McDermott hadde et visst rykte, men var helt klart ikke sterk nok. Grayson var ikke nær og de før ham var heller ikke av det kaliberet som skal til.

Det høres drøyt ut, men jeg er redd vi trenger folk i PL-kategorien for at vårt lag skal kunne avansere i ligasystemet. En person med ryggrad av betong, en som vet hva som skal til, ikke bare på banen men også rundt laget. Organisasjonen eksisterer kun for et formål, å sørge for at de som spiller skal tenke fotball og prestasjoner. Ikke alle andre ting som usikkerhet om lønn, ledere og caretakere.

Jeg er Leeds United for alltid, uhelbredelig Leeds-syk, og jeg må innrømme at jeg påvirkes veldig av det som skjer med MITT lag. Nå har dette pågått i altfor mange år, og jeg blir bare mer og mer engasjert og venter fortvilet på et vendepunkt. Nedgangstidene må da ta slutt en gang?? Katastrofen er over oss, vi er igjen nær L1, der har vi vært og det var vondt. Resultatene måtte letes etter, og står ikke en gang i avisutgavene. We are Leeds og skal prege fotballen tenker jeg.....men det er jo ikke annet enn nostalgi tydeligvis.

Vi er verdens beste, mest trofaste og lojale fans, gi oss noe tilbake NÃ…!!!!!!!!

Det er ikke bare Cellinos skyld - Leeds hadde problemer før han kom.  Men han er helt åpenbart feil for Leeds.  Det er definitivt ingen topp-manager, slik du drømmer om, som en gang gidder å vurdere Leeds. Cellino vil ha billige trenere som kan sparkes lett og kostnadsfritt.

Tittelen på denne tråden er skremmende realistisk.
 

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #85 på: Januar 02, 2015, 15:33:41 »

Tittelen på denne tråden er skremmende realistisk.

Som jeg minnet om  i annen tråd sist sommer:  Kato har vist seg nokså  "synsk" tidligere og kan bli det igjen, dessverre.  Det samme gjelder deg, Erik.
Jon R.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #86 på: Januar 02, 2015, 18:52:35 »

Tittelen på denne tråden er skremmende realistisk.

Som jeg minnet om  i annen tråd sist sommer:  Kato har vist seg nokså  "synsk" tidligere og kan bli det igjen, dessverre.  Det samme gjelder deg, Erik.

Nåja, det er ikke alle spekulasjoner som blir innertiere. Jeg var blant annet langt fra overbevist om at Luciano Becchio var god nok for championship det året vi kom opp fra avgrunnen.
 

Jon R

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #87 på: Januar 03, 2015, 00:22:18 »

Tittelen på denne tråden er skremmende realistisk.

Som jeg minnet om  i annen tråd sist sommer:  Kato har vist seg nokså  "synsk" tidligere og kan bli det igjen, dessverre.  Det samme gjelder deg, Erik.

Nåja, det er ikke alle spekulasjoner som blir innertiere. Jeg var blant annet langt fra overbevist om at Luciano Becchio var god nok for championship det året vi kom opp fra avgrunnen.
Jeg snakker om det større bildet, ikke prediksjoner av enkeltspillere. Der har du bommet solid flere ganger, som med Dom Poleon.  ;)
Jon R.

Blank_File

Sv: Sv: En varslet katastrofe
« Svar #88 på: Januar 03, 2015, 01:27:56 »

Tittelen på denne tråden er skremmende realistisk.

Som jeg minnet om  i annen tråd sist sommer:  Kato har vist seg nokså  "synsk" tidligere og kan bli det igjen, dessverre.  Det samme gjelder deg, Erik.

Nåja, det er ikke alle spekulasjoner som blir innertiere. Jeg var blant annet langt fra overbevist om at Luciano Becchio var god nok for championship det året vi kom opp fra avgrunnen.
Jeg snakker om det større bildet, ikke prediksjoner av enkeltspillere. Der har du bommet solid flere ganger, som med Dom Poleon.  ;)
Om jeg ikke husker feil så var Kato ganske positiv til troppen som sådan og nokså overbevist om at det kom til å snu når laget fikk spilt seg inn. Jeg lever på den enda. Kanskje er det ingen krise å rykke ned heller? Et år ekstra kjøtt på Mowatt og Cook er jo ikke å forakte selv om vi ved nedrykk neppe får beholde dem.

Kato

Sv: En varslet katastrofe
« Svar #89 på: Januar 03, 2015, 10:58:32 »
Nedrykk er katastrofe, intet annet. Da blir Liam Cooper vår viktigste spiller. Vi må starte helt på nytt. Om italienerne ikke kan championship, så tror vel Cellino han kan spille selv for å få oss opp fra tredje nivå.

Overbevist om at maktfordelingen er det første som må løses for å få rettet opp skuta. Cellino/Salerno MÃ… slippe taket. En cocktail hvor Cellino/Salerno og kanskje til tider Redfearn som skal styre innkjøp, formasjon, spillestil er oppskrifta på nedrykk.

Ubalansen i mannskapet har vært synlig over år, nå er et nytt aspekt kommet inn. For svak fysikk.

Og jeg tipper Cellino bare skal løse dette med å hente en tre-fire italienere han mener skal løfte oss.

Det sitter dypere enn som så. Inntil vi forstår det, pil ned.

Lærdommen bør for alltid være: Undervurder aldri engelsk fotball, på godt og vondt.