Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 169980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #480 på: Mars 31, 2017, 14:35:15 »
Phil Hay!

Interesting stuff on FA site. Says Bellusci's Leeds contract was cancelled by mutual consent on July 4, 2016, after he joined Empoli on loan

Dette var meget gode nyheter!

Merkelig, har ble jo betalt penger for i 2014? Hadde han bare kontrakt ut 2017 kanskje?

Ikke i følge kontraktinfo-tråden:
2018
Marco Silvestri                   - kontrakt juli 2014, 4 år.                 - Undisclosed
Tommasi Bianchi              - kontrakt 12.juli 2014, 4 år.            - Undisclosed
Giuseppe Bellusci              - kontrakt 21.juli 2014, 4 år.            - Pris: € 2 mill / £ 1.6 mill
*Lee Erwin                          - kontrakt 12.juni 2015, 3 år          - Pris = kompensasjon for under 24 år

Da er det vel kanskje litt rart å terminere avtalen hans, da han skulle på lån til Serie A klubb? Han kunne jo i teorien hatt en god sesong og vi kunne fått igjen noen av pengene vi betalte for han.


Eller at han hadde kommer tilbake, ikke spilt og forsuret miljøet samtidig som han hadde hevet høy lønn!


Sent from my iPhone using Tapatalk

grusomt scenarie...


Det er verdt å forsake noen kroner for at det scenarioet ikke skjer!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #481 på: Mars 31, 2017, 14:36:43 »
Phil Hay!

Interesting stuff on FA site. Says Bellusci's Leeds contract was cancelled by mutual consent on July 4, 2016, after he joined Empoli on loan

Dette var meget gode nyheter!

Merkelig, har ble jo betalt penger for i 2014? Hadde han bare kontrakt ut 2017 kanskje?

Ikke i følge kontraktinfo-tråden:
2018
Marco Silvestri                   - kontrakt juli 2014, 4 år.                 - Undisclosed
Tommasi Bianchi              - kontrakt 12.juli 2014, 4 år.            - Undisclosed
Giuseppe Bellusci              - kontrakt 21.juli 2014, 4 år.            - Pris: € 2 mill / £ 1.6 mill
*Lee Erwin                          - kontrakt 12.juni 2015, 3 år          - Pris = kompensasjon for under 24 år

Da er det vel kanskje litt rart å terminere avtalen hans, da han skulle på lån til Serie A klubb? Han kunne jo i teorien hatt en god sesong og vi kunne fått igjen noen av pengene vi betalte for han.


Eller at han hadde kommer tilbake, ikke spilt og forsuret miljøet samtidig som han hadde hevet høy lønn!


Sent from my iPhone using Tapatalk

For det ville ikke vært mulig å terminere avtalen hans sommeren 2017, når det var det sommeren 2016? Er det noen grunn til det eller?
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #482 på: Mars 31, 2017, 14:41:22 »
Phil Hay!

Interesting stuff on FA site. Says Bellusci's Leeds contract was cancelled by mutual consent on July 4, 2016, after he joined Empoli on loan

Dette var meget gode nyheter!

Merkelig, har ble jo betalt penger for i 2014? Hadde han bare kontrakt ut 2017 kanskje?

Ikke i følge kontraktinfo-tråden:
2018
Marco Silvestri                   - kontrakt juli 2014, 4 år.                 - Undisclosed
Tommasi Bianchi              - kontrakt 12.juli 2014, 4 år.            - Undisclosed
Giuseppe Bellusci              - kontrakt 21.juli 2014, 4 år.            - Pris: € 2 mill / £ 1.6 mill
*Lee Erwin                          - kontrakt 12.juni 2015, 3 år          - Pris = kompensasjon for under 24 år

Da er det vel kanskje litt rart å terminere avtalen hans, da han skulle på lån til Serie A klubb? Han kunne jo i teorien hatt en god sesong og vi kunne fått igjen noen av pengene vi betalte for han.


Eller at han hadde kommer tilbake, ikke spilt og forsuret miljøet samtidig som han hadde hevet høy lønn!


Sent from my iPhone using Tapatalk

For det ville ikke vært mulig å terminere avtalen hans sommeren 2017, når det var det sommeren 2016? Er det noen grunn til det eller?


Skjønner ikke spørsmålet! Kanskje han selv og klubben ble enig om å terminere kontrakten på denne måten for at Bellusci aldri skulle komme tilbake! For meg var dette gode nyheter, han kommer aldri tilbake til Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #483 på: Mai 28, 2017, 23:23:38 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #484 på: Mai 29, 2017, 19:50:55 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Han er jo ikke Leeds-spiller lenger. X-....
Jon R.

Xern

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #485 på: Mai 29, 2017, 21:41:58 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Han er jo ikke Leeds-spiller lenger. X-....
Er fortsatt vår, dessverre.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #486 på: Mai 29, 2017, 23:59:44 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Han er jo ikke Leeds-spiller lenger. X-....
Er fortsatt vår, dessverre.
Som å banne i kjerka :) Men jeg har ikke noen problemer med å hente han tilbake, han er en god fotballspiller. Så siste kampen med Empoli, han har en veldig god passningsfot. Han kan bli den vi trudde Liam Bridcutt var ;)

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #487 på: Mai 30, 2017, 00:12:52 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Han er jo ikke Leeds-spiller lenger. X-....
Er fortsatt vår, dessverre.
Som å banne i kjerka :) Men jeg har ikke noen problemer med å hente han tilbake, han er en god fotballspiller. Så siste kampen med Empoli, han har en veldig god passningsfot. Han kan bli den vi trudde Liam Bridcutt var ;)

Jeg vil ikke ha Bellusci tilbake. Min vurdering fra januar 2015 står ved lag:  ;)

" author=Jon R link=topic=20893.msg489308#msg489308 date=1421842834]
Min oppsummering fra tidlig i høst står ved lag:  En spiller med opplagte kvaliteter men dessverre også for mange svakheter.

Det bor nok mer "fotballspiller" i Bellusci en noen annen stopper vi har hatt de senere åra. Dessverre er han udisiplinert og skuffende svak i duellspillet ved dødballer i mot, noe som veies opp i noen grad av evnen til å sette inn viktige taklinger og klareringer i avgjørende øyeblikk. Usympatisk opptreden i mange situasjoner trekker ytterligere ned i min bok, hos andre er nok akkurat det et pluss...(ref "Dirty Leeds" imaget som mange liker å identifisere seg med)

Når det gjelder læringskurven er jeg ikke overbevist om at den har vært veldig bratt. At han er et av to førstevalg handler nok like mye om mangel på kvalitet i troppen som jevnt gode prestasjoner.

Jeg er fortsatt ikke overbevist..."

« Siste redigering: Mai 30, 2017, 00:14:53 av Jon R »
Jon R.

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #488 på: Mai 30, 2017, 00:32:19 »
Hay

Bellusci and Empoli relegated from Serie A. Casts some doubt over a permanent move:

 >:(
Han er jo ikke Leeds-spiller lenger. X-....
Er fortsatt vår, dessverre.
Som å banne i kjerka :) Men jeg har ikke noen problemer med å hente han tilbake, han er en god fotballspiller. Så siste kampen med Empoli, han har en veldig god passningsfot. Han kan bli den vi trudde Liam Bridcutt var ;)

Jeg vil ikke ha Bellusci tilbake. Min vurdering fra januar 2015 står ved lag:  ;)

" author=Jon R link=topic=20893.msg489308#msg489308 date=1421842834]
Min oppsummering fra tidlig i høst står ved lag:  En spiller med opplagte kvaliteter men dessverre også for mange svakheter.

Det bor nok mer "fotballspiller" i Bellusci en noen annen stopper vi har hatt de senere åra. Dessverre er han udisiplinert og skuffende svak i duellspillet ved dødballer i mot, noe som veies opp i noen grad av evnen til å sette inn viktige taklinger og klareringer i avgjørende øyeblikk. Usympatisk opptreden i mange situasjoner trekker ytterligere ned i min bok, hos andre er nok akkurat det et pluss...(ref "Dirty Leeds" imaget som mange liker å identifisere seg med)

Når det gjelder læringskurven er jeg ikke overbevist om at den har vært veldig bratt. At han er et av to førstevalg handler nok like mye om mangel på kvalitet i troppen som jevnt gode prestasjoner.

Jeg er fortsatt ikke overbevist..."

Viiiiiifåååstååååikehinanen :o :D Laudrupp får skikk på han, han trenger en sjef med "baller" ;D ;D
« Siste redigering: Mai 30, 2017, 00:34:28 av Kontakinte »

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #489 på: Mai 30, 2017, 01:37:28 »
Bellusci og Pontus som midtstopperpar???


Våte drømmer...men...


Antall kort?


Tror vi trenger en midtstopper til uansett...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

B_Ød

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #490 på: Mai 30, 2017, 08:14:18 »
huff & huff.....
Ups & Ups!!

Budda

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #491 på: Mai 30, 2017, 12:37:08 »
Han har spilt fast på et lag i Serie A, så da burde det vel være mulig å få solgt han. Men det kan kanskje være en ide å gi han en ny sjans under en ny trener. Med mindre ryktene om opprør og dårlig stemning i garderoben stemmer da


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #492 på: Mai 30, 2017, 12:56:00 »
En av mine absolutte favoritter. Hadde vært en våt drøm å hatt han og Pontus sammen bak der. Minimant med innslupne mål og Bellusci som den geniale igangsetteren er bare et pluss!
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #493 på: Mai 30, 2017, 13:14:10 »
De fleste fans vil ikke takle å få denne karen tilbake! Han er ingen spiller å stole på, kan jo bryte og gjøre en god jobb og så plutselig så er det hjernefrys. Det får holde med "spenningen" Jansson skaffer oss bak der.

Jeg håper på en kjedelig ryddegutt bak der, en kjernekar som Bartley må gjerne komme tilbake.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #494 på: Mai 30, 2017, 13:27:10 »
En av mine absolutte favoritter. Hadde vært en våt drøm å hatt han og Pontus sammen bak der. Minimant med innslupne mål og Bellusci som den geniale igangsetteren er bare et pluss!

ha ha ha...knallbra  :)
Ups & Ups!!

GeirO

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #495 på: Mai 30, 2017, 13:40:32 »
Han kan være god som midtbaneanker....
MOT

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #496 på: Mai 30, 2017, 14:48:00 »
Jeg vil ikke ha Bellusci tilbake som stopper! Som cover ja, men heller i rollen til Bridcutt.   

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #497 på: Mai 30, 2017, 16:22:14 »
Vil ikke ha Bellusci tilbake i det hele tatt.
Mistenker han hadde en negativ innvirkning på moralen i laget..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Allanclarke

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #498 på: Mai 30, 2017, 17:33:49 »
Vil ikke ha Bellusci tilbake i det hele tatt.
Mistenker han hadde en negativ innvirkning på moralen i laget..
Helt enig. Han er ett råttent eple som må vekk for enhver pris. Har negativ innflytelse på hele klubben.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #499 på: Mai 30, 2017, 19:35:51 »
Han må gjerne komme tilbake for å være ryddegutt.... i garderoben.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #500 på: Mai 30, 2017, 20:28:47 »
Pr. nå en av våre to beste stoppere.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #501 på: Mai 30, 2017, 20:31:42 »
Bellusci pådro seg sitt 15. gule i kampen mot Palermo, fordi han protesterte mot dommeren (hørt den før?), og han må dermed stå over den første kampen i neste sesong.

Ikke store forbedringer siden tida i Leeds. La oss slippe mer fra den kanten....  :-[
« Siste redigering: Mai 30, 2017, 22:13:15 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #502 på: Mai 30, 2017, 22:09:53 »
Pr. nå en av våre to beste stoppere.

Er det så fryktelig dårlig stilt?
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #503 på: Mai 30, 2017, 22:42:48 »
Pr. nå en av våre to beste stoppere.

Er det så fryktelig dårlig stilt?

Av de tre vi har mener jeg han er topp to ja, i tillegg god på sitt beste, luk vekk faktene.

Xern

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #504 på: Mai 31, 2017, 00:33:39 »
Klinkende uenig. Cooper over Basselusci 30 dager i uka!  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #505 på: Mai 31, 2017, 08:18:56 »
Kommer aldri tilbake, aldri i verden.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #506 på: Juni 01, 2017, 22:35:41 »
However, rather than Leeds United fans taking for the hills and seeking sanctuary, Serie A side Bologna way very well have come to the rescue according to TUTTOmercatoWEB (TMW). The Italian media site say that Bolgna’s “new idea for defense” is none other than Giuseppe Bellusci.

Bellusci, despite what many Leeds United fans may say, has proved himself in this year’s Serie A championship and, with his Leeds United career likely over, perhaps a more prolonged stay in Italy would be the best for both parties. Bologna could pay an outright fee for Bellusci, who is thought to be likely to command a €2 million (£1.7 million) fee. The alternative is to see whether Leeds United would be willing to let the man once called ‘The Warrior’ by fans see out his final contract year on loan in Serie A.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #507 på: Juni 05, 2017, 09:22:48 »
Da er Sheffield Wednesday ute av opprykkskampen neste sesong


Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #508 på: Juni 05, 2017, 18:56:41 »
Da er Sheffield Wednesday ute av opprykkskampen neste sesong
FEIL! De har en trener som kommer til å få skikk på den gutten. :(

Dennis

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #509 på: Juni 05, 2017, 19:05:14 »
Godt nytt for Leeds om Bellusci shipes ut. Det betyr også at det må hentes minst to stoppere.

Sheff Wed har noen urokråker i stallen...
Marching on together!