Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 170490 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #90 på: September 18, 2014, 12:59:45 »
Alltid spennende med statistikk. Jeg syntes han så fryktelig rufsete ut både mot Bham og Bmouth. Uten en keeper som viste verdensklasse hadde det sett stygt ut ved pause på tirsdag, uten at dette nødvendigvis hadde blitt fanget opp av denne type staistikk på enkeltspillere...

Statsen kan gi oss innblikk i det øyet ikke ser men må selvfølgelig alltid leses med kritiske øyne. Utskjelte Austin er et eksempel på en spiller som ofte får så hatten passer av supporterne, men hvor statistikken sier noe annet...

Er uansett for tidlig å si at denne mannen er en hit, ikke minst med Zaliuakas friskt i minne... ;)

Selvfølgelig helt enig med deg at man skal se på slike statistikker med et kritisk blikk, men den underbygger at mannen er veldig mye involvert og vi har det vel med å huske de gangene det ikke så helt bra ut.
Du har andre forsvarspillere med færre minuser, men de er kanskje ikke nærheten av antall plusser.

Silvestri en fantastisk god keeper, har reddet oss flere ganger. Mon tro om han hadde fått det enda vanskeligere uten Bellusci.

Jeg ser ikke bort i fra at Bellusci kan bli en ny Kisnorbo anno 2009-2010 , dvs kriger og leder i samme person, som styrer de bakre troppene og som samtidig kan spre ro og trygghet når det stormer som verst. Med andre ord en  spillertype jeg mener vi sårt har savnet siden opprykket fra league One.   

Hvis vi setter statistikken til side vil jeg si at han allerede nå viser mange av disse kvalitetene, men at det fortsatt er mye å hente på det siste punktet som handler om "ro og trygghet".  Forhåpentligvis komme dette etterhvert. Potensialet er udiskutabelt stort her...
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #91 på: September 18, 2014, 13:12:51 »
Når så dere sist en midtstopper i Leeds-drakt blåse et frispark i krysset?
 

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #92 på: September 18, 2014, 13:29:51 »
Når så dere sist en midtstopper i Leeds-drakt blåse et frispark i krysset?

Tirsdag !
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #93 på: September 18, 2014, 13:34:40 »
Når så dere sist en midtstopper i Leeds-drakt blåse et frispark i krysset?

Tirsdag !
...før den tid er det vel snakk om 'omskolert midtstopper' slæsj venstreback slæsj venstreving (juniortiden) Ian Harte :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #94 på: September 18, 2014, 13:52:11 »
Skeptisk til denne karen. Han er en het potet og vil nok sørge for flere baklengs enn scoringer denne sesongen, samt få en god del karantener pga gule og røde kort. Ruser for fort inn i situasjonene. Men på sitt beste er han en PL-spiller, ingen tvil.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #95 på: September 18, 2014, 14:06:25 »
Velger Bellusci fremfor Pearce any day. Håper Del Fabro blir klasse eller Cooper etterhvert tar plassen til Pearce.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

flynn

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #96 på: September 18, 2014, 14:43:20 »
Bellescis feiring etter scoringa si gir meg klare flashbacks til Vinnie Jones! Vi får håpe han har Vinnes vinnerskalle, men at de taktiske og tekniske ferdighetene er noget høyere.
Foreløpig er jeg veldig usikker, han kan være gull, men også gråstein basert på det jeg har sett hittil.

flynn

Tom S

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #97 på: September 19, 2014, 09:06:20 »
Vår nye Vinnie.
Kan fort bli ein kulthelt på ER.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #98 på: September 19, 2014, 12:02:41 »
Vår nye Vinnie.
Kan fort bli ein kulthelt på ER.

Kan fort bli en kulthelt, men også det motsatte!   ;)
(Tror mest på det første, Tom!)
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #99 på: Oktober 22, 2014, 08:47:30 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-defender-bellusci-accused-of-racial-slur-by-norwich-s-jerome-1-6909083

Lei sak dette. Så spørs det om klubben tar en evt intern straff i tillegg.

Han må virkelig roe seg ned!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #100 på: Oktober 22, 2014, 09:07:33 »
Først må FA finne ut om han er skyldig. Så tar man en eventuell straff da.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #101 på: Oktober 22, 2014, 09:33:28 »
Ikke bra i det hele tatt.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #102 på: Oktober 22, 2014, 09:46:54 »
Ikke bra i det hele tatt.
...som det ble skrevet på twitter i går: Vanligvis forsvarer fansen spillerne sine, i Leeds går man til angrep på de  ::)
(nei, Kato, jeg tenker ikke på det du skrev her...)

På twitter ble det også påstått at det ikke var først gangen Jerome kom med slike påstander om motspillere...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #103 på: Oktober 22, 2014, 09:51:02 »
Ikke bra i det hele tatt.
...som det ble skrevet på twitter i går: Vanligvis forsvarer fansen spillerne sine, i Leeds går man til angrep på de  ::)
(nei, Kato, jeg tenker ikke på det du skrev her...)

På twitter ble det også påstått at det ikke var først gangen Jerome kom med slike påstander om motspillere...

Håper det ikke stemmer, liker Bellusci. Har liksom litt vanskelig for å tro at Jerome finner på sånt.

 

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #104 på: Oktober 22, 2014, 12:05:35 »
Hoppas det inte är sant, och är det sant kommer FA statuera exempel det här ändå Leeds
 

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #105 på: Oktober 22, 2014, 12:42:23 »
Tror vi skal avvente en evt høring før vi trekker noen form for slutninger. Jeg vet ikke hvor god B er i engelsk men det kan være så enkelt at det er snakk om regelrett feiltolkning av noe som er sagt i kampens hete.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #106 på: Oktober 22, 2014, 12:47:56 »
Tror vi skal avvente en evt høring før vi trekker noen form for slutninger. Jeg vet ikke hvor god B er i engelsk men det kan være så enkelt at det er snakk om regelrett feiltolkning av noe som er sagt i kampens hete.

Han ropte jo på treneren hele kampen!!

"Darko, Darko, Darko, Darko, Darko"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #107 på: Oktober 22, 2014, 14:15:55 »
Reporterne på BBC Leeds var veldig provosert av Bellusci's oppførsel ved flere anledninger, fikk jeg med meg.
 

Killa

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #108 på: Oktober 22, 2014, 16:17:33 »
Reporterne på BBC Leeds var veldig provosert av Bellusci's oppførsel ved flere anledninger, fikk jeg med meg.
Det er jo ikke noe nytt at "nøytrale" kommentatorer misliker Leeds-spillere...

baste

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #109 på: Oktober 22, 2014, 16:21:47 »
Storm i ett vannglass. Bellusci ble helt sikkert provosert hele tiden, og tar dessverre litt igjen?

Kanon spiller, som vi sårt trenger.


Josch

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #110 på: Oktober 22, 2014, 18:02:32 »
Bellusci, Cellino og og Darko kommer til å blånekte for noe rasistisk. Da kommer Norwich ingen vei.
Dette går over.

Cherry

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #111 på: Oktober 22, 2014, 19:34:46 »
Reporterne på BBC Leeds var veldig provosert av Bellusci's oppførsel ved flere anledninger, fikk jeg med meg.

Ian Baird som sidekommentator på Leeds Radio var flau over filmingen/ gestikuleringen :-[ ved flere anledninger i går- Bellusci må plukke av seg dette...
 


Sydhagen

Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #113 på: Oktober 22, 2014, 20:43:22 »
negro?
er det rasistisk...?
har jo alltid brukt neger...er ikke akkurat en rasistisk person...
Litt for lett å dra opp rasist-kortet for tiden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #114 på: Oktober 22, 2014, 21:09:49 »
Suarez ble dømt for "negrito"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #115 på: Oktober 22, 2014, 21:47:22 »
Kan denne hændelse tyde på at nogle spillere har mistet respekten for Milanic? Tænker Bellusci skal holdes on a tight leash og hvis træneren ikke skaber resultater så reagerer han måske negativt på banen.

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #116 på: Oktober 22, 2014, 22:03:58 »
Kan denne hændelse tyde på at nogle spillere har mistet respekten for Milanic? Tænker Bellusci skal holdes on a tight leash og hvis træneren ikke skaber resultater så reagerer han måske negativt på banen.
ja spekulera kan man ju alltid, utvisningarna denna säsongen på byram , bellusci och berardi är det också  tecken på dålig respekt för tränaren? eller klubben, eller medspelarna eller fansen?
 

Borgegb

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #117 på: Oktober 22, 2014, 22:04:46 »
negro?
er det rasistisk...?
har jo alltid brukt neger...er ikke akkurat en rasistisk person...
Litt for lett å dra opp rasist-kortet for tiden.

Det handler ikke om at du ikke klarer å tilpasse språket ditt. Det er mottakeren som avgjør om det er rasistisk. Hvis du velger å bruke ord som er nedsettende ovenfor en folkegruppe så er det du som gjør noe galt.

Hvis du ikke vil bli oppfattet som en rasistisk person så anbefaler jeg deg å slutte å si neger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #118 på: Oktober 22, 2014, 22:15:28 »
negro?
er det rasistisk...?
har jo alltid brukt neger...er ikke akkurat en rasistisk person...
Litt for lett å dra opp rasist-kortet for tiden.

Det handler ikke om at du ikke klarer å tilpasse språket ditt. Det er mottakeren som avgjør om det er rasistisk. Hvis du velger å bruke ord som er nedsettende ovenfor en folkegruppe så er det du som gjør noe galt.

Hvis du ikke vil bli oppfattet som en rasistisk person så anbefaler jeg deg å slutte å si neger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette blir jo fullstendig feil i mine øyne.
Det du her sier er at "offeret" alltid har rett i sine uttalelser...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #119 på: Oktober 22, 2014, 22:24:18 »
negro?
er det rasistisk...?
har jo alltid brukt neger...er ikke akkurat en rasistisk person...
Litt for lett å dra opp rasist-kortet for tiden.

Det handler ikke om at du ikke klarer å tilpasse språket ditt. Det er mottakeren som avgjør om det er rasistisk. Hvis du velger å bruke ord som er nedsettende ovenfor en folkegruppe så er det du som gjør noe galt.

Hvis du ikke vil bli oppfattet som en rasistisk person så anbefaler jeg deg å slutte å si neger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan jo bare legge til:
"Ordet Negro var frem til 1970-tallet et vanlig begrep i USA. Blant annet ble det brukt av borgerrettsforkjemperen Martin Luther King."

Når det var greit for Martin Luther King så er det greit for meg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."