Skrevet av Emne: Ex-spiller: Giuseppe Bellusci  (Lest 169962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #240 på: April 04, 2015, 21:05:27 »
Angret på at han ikke takket publikum etter kampen. Flau over egen innsats og sluttresultat. Var det så vanskelig å forstå, Promo?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #241 på: April 04, 2015, 21:15:07 »
Angret på at han ikke takket publikum etter kampen. Flau over egen innsats og sluttresultat. Var det så vanskelig å forstå, Promo?

auren

Nei, ikke etter at jeg ser dette:

http://www.dailymotion.com/video/x2lr0gq_leeds-united-v-blackburn-lufc_sport
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #242 på: April 04, 2015, 21:24:09 »

Angret på at han ikke takket publikum etter kampen. Flau over egen innsats og sluttresultat. Var det så vanskelig å forstå, Promo?

auren

Nei, ikke etter at jeg ser dette:

http://www.dailymotion.com/video/x2lr0gq_leeds-united-v-blackburn-lufc_sport

Neppe god nok for et lag som skal kjempe i toppen nei...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #243 på: April 04, 2015, 21:50:12 »
? ? ?

@peppe_ele: I regret not having thanked the stage
but I was too upset about the performance and the result .

Bellusci on twitter!
fint att kunna be om ursäkt, men kan förstå honom han var nog frustrerad över sin egen insats
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #244 på: April 22, 2015, 20:35:45 »
Bellusci ute for sesongen! Hjelpe meg.....da blir det mange baklengs!

http://www.leedsunited.com/news/article/17ex2amg6puxz1ttm2fl5dcwbo/title/bellusci-set-to-miss-final-two



To kamper igjen med mulighet for å tape rekordmessige 7 på rad!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #245 på: Juli 11, 2015, 14:15:17 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #246 på: Juli 11, 2015, 14:28:14 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".

Hva er dette? Sagt når? Til hvem? Betyr hva?
Jon R.

Torpe-do

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #247 på: Juli 11, 2015, 14:41:25 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".

Hva er dette? Sagt når? Til hvem? Betyr hva?

KAN det være dårlig engelsk, og han forsøker å si han ikke er fornøyd med egen innsats? Mener det er viktig å vite hvilke spørsmål som ble stilt i forkant her  ???

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #248 på: Juli 11, 2015, 15:03:09 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".

Hva er dette? Sagt når? Til hvem? Betyr hva?

KAN det være dårlig engelsk, og han forsøker å si han ikke er fornøyd med egen innsats? Mener det er viktig å vite hvilke spørsmål som ble stilt i forkant her  ???
så tolkar jag det också, att han var inte nöjd med sin insats, och till fansen att man buar inte på spelarna utan stå bakom laget som är det viktiga
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #249 på: Juli 11, 2015, 15:27:22 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".

Hva er dette? Sagt når? Til hvem? Betyr hva?


1 Buet på under kampen i går.

2 Kysset emblemet.

3 Pratet og hilste på fansen etter å ha spilt.

4 Sender ut dette tweeten.

5 Fansen slakter ham på twitter.



Han prøver svært klønete å bøte på det brutte forholdet med fansen. Noe han, Ante og Silvestri prøvde også i mai..... til liten nytte.

Hold kjeft og vis det på banen svarer fansen. Responsen hans er at han ikke var god mot Harrogate.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #250 på: Juli 11, 2015, 17:38:31 »
Forstår ikke helt hva som provoserer så voldsomt her men det er vel summen av hele pakka...

Men.. "I don't like me ok. " Er han virkelig så dårlig i engelsk eller har stavekontrollen spilt han et puss?  ???
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #251 på: Juli 11, 2015, 17:59:32 »
Dette blir ikke akkurat bedre....


For those who did not understand. I said: "I don't like me ok.
But the first game you should support the team,not me".

Hva er dette? Sagt når? Til hvem? Betyr hva?


1 Buet på under kampen i går.

2 Kysset emblemet.

3 Pratet og hilste på fansen etter å ha spilt.

4 Sender ut dette tweeten.

5 Fansen slakter ham på twitter.



Han prøver svært klønete å bøte på det brutte forholdet med fansen. Noe han, Ante og Silvestri prøvde også i mai..... til liten nytte.

Hold kjeft og vis det på banen svarer fansen. Responsen hans er at han ikke var god mot Harrogate.
dock tycker jag merparten av fansen står bakom honom och klubben om man följer alla twittermeddelanden, personligen tycker jag inte spelare skall ut på twitter och facebook och andra sociala medier, det blir bara skit och missförståenden, får mn inte skit av fansen kan det komma från klubben, är många klubbar som har förbud
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #252 på: Juli 11, 2015, 18:06:33 »
Forstår ikke helt hva som provoserer så voldsomt her men det er vel summen av hele pakka...

Men.. "I don't like me ok. " Er han virkelig så dårlig i engelsk eller har stavekontrollen spilt han et puss?  ???
Til det siste, ja! ;)
Til det første, forstår via div. Facebookskriving at en del 'fans' ser på ham som 'hjernen' bak boikottaksjonen i våres, derav aggresiviteten   

 :-\
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #253 på: Juli 14, 2015, 22:12:55 »
@PhilHayYEP: Asked Rosler about Bellusci and his exchanges with fans. Rosler said he'll address player conduct/responsibilities in Austria next week

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #254 på: August 18, 2015, 12:57:15 »
Kosta meg en "kink" denne selfien. :)

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #255 på: August 18, 2015, 17:15:58 »
Kosta meg en "kink" denne selfien. :)

Seriøst? Drakt med Bellusci på?

Dette synes jeg er KULT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #256 på: August 19, 2015, 12:25:48 »
Kosta meg en "kink" denne selfien. :)

Seriøst? Drakt med Bellusci på?

Dette synes jeg er KULT!
My man!

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #257 på: August 19, 2015, 12:28:33 »
Kosta meg en "kink" denne selfien. :)

Seriøst? Drakt med Bellusci på?

Dette synes jeg er KULT!
My man!


Fantastisk! Elsker sjøl Bellusci og hadde tenkt samme tanke selv. Vår soleklart beste stopper! ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #258 på: August 19, 2015, 13:54:22 »
like kult som at en kompis av meg har HUNT på ryggen.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #259 på: August 19, 2015, 14:17:39 »

like kult som at en kompis av meg har HUNT på ryggen.

Det er IKKE kult, det er bare trist!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #260 på: August 19, 2015, 14:59:04 »
like kult som at en kompis av meg har HUNT på ryggen.

Har Hunt noengang  blitt banens beste spiller for vårt lag?! Har han gjort noe som helst?

Ka har Bellusci gjort? Har han scora frisparkmål fra 35 meter? Har han Championships beste langpasninger? Flink å lese spillet? Flink i plasseringsevne?

Konge stopper og det er for mæ veldig rart å se at det er så mange som misliker Bellusci og synes han er en dårlig spiller. Helt uforståelig! Kan noen som er på den motsatte siden av mitt standpunkt prøve å forklare hva de ser som æ ikke ser?!
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #261 på: August 19, 2015, 19:02:25 »

like kult som at en kompis av meg har HUNT på ryggen.

Det er IKKE kult, det er bare trist!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

my point exactly  ;D
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #262 på: August 29, 2015, 09:44:37 »
@PhilHayYEP: Had an email from Bellusci's agent this morning saying that as far as he's concerned GB is staying at Leeds and Leeds won't be selling him

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #263 på: August 31, 2015, 10:04:41 »
Deadline Day for italienske klubber idag, så blir spennende å se om Bellusci forsvinner. Tipper at han er lite fornøyd med en benketilværelse i Leeds.

sportcarl1

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #264 på: August 31, 2015, 11:54:12 »
like kult som at en kompis av meg har HUNT på ryggen.

Har Hunt noengang  blitt banens beste spiller for vårt lag?! Har han gjort noe som helst?

Ka har Bellusci gjort? Har han scora frisparkmål fra 35 meter? Har han Championships beste langpasninger? Flink å lese spillet? Flink i plasseringsevne?

Konge stopper og det er for mæ veldig rart å se at det er så mange som misliker Bellusci og synes han er en dårlig spiller. Helt uforståelig! Kan noen som er på den motsatte siden av mitt standpunkt prøve å forklare hva de ser som æ ikke ser?!
han är en riktigt bra försvarare pch till skillnad från hunt har hag sett honom göra flera bra matcher i klubben, men han är en tidsinställd bomb och det finns flera sidor hos honom som jag inte gillar,
 

Sterland

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #265 på: August 31, 2015, 12:38:40 »
Tenker at Bellusci burde vært omskolert til defensiv midtbanespiller, og benyttet i "Batty-rollen". Han har bra teknikk, en bra pasningsfot, gode skudd og en vanvittig innstilling. Blir kanskje litt liten til å være midtstopper i CC, da han taper mye i lufta. Antar at det er mye av årsaken til at Uwe foretrekker Cooper. Tror ikke han hadde gjort seg bort i midtbanerollen:)

Jon R

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #266 på: August 31, 2015, 12:46:42 »
Håper og tror han blir i klubben vår en stund til. Pr i dag trenger vi konkuranse om alle plasser og Cooper viste nok en gang på lørdag at han er alt for lett å sette ut av spill når han utfordres en mot en langs bakken.  :(

Dessuten har Røsler annonsert at vi kan komme til å spille med tre stoppere i noen kamper, og da tror jeg Bellusci kan være gull verdt å ha på banen.

En annen ting er underholdningsverdien helt klart går ned hvis B forsvinner.  ;D

De summene som er nevnt for at en serie A klubb skal få kjøpe hans tjenester, er uansett så latterlige at jeg finner ryktene helt urealistiske.
Jon R.

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #267 på: August 31, 2015, 13:37:44 »
Tenker at Bellusci burde vært omskolert til defensiv midtbanespiller, og benyttet i "Batty-rollen". Han har bra teknikk, en bra pasningsfot, gode skudd og en vanvittig innstilling. Blir kanskje litt liten til å være midtstopper i CC, da han taper mye i lufta. Antar at det er mye av årsaken til at Uwe foretrekker Cooper. Tror ikke han hadde gjort seg bort i midtbanerollen:)


For å si det sånn så tror jeg at han hadde fungert langt bedre i den plassen enn det vi så av Wotton mot Doncaster! Jeg mener uansett at han er best som stopper og håper  at Uwe starter med han foran Cooper i neste kamp hjemme!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #268 på: August 31, 2015, 13:38:43 »
Håper og tror han blir i klubben vår en stund til. Pr i dag trenger vi konkuranse om alle plasser og Cooper viste nok en gang på lørdag at han er alt for lett å sette ut av spill når han utfordres en mot en langs bakken.  :(

Dessuten har Røsler annonsert at vi kan komme til å spille med tre stoppere i noen kamper, og da tror jeg Bellusci kan være gull verdt å ha på banen.

En annen ting er underholdningsverdien helt klart går ned hvis B forsvinner.  ;D

De summene som er nevnt for at en serie A klubb skal få kjøpe hans tjenester, er uansett så latterlige at jeg finner ryktene helt urealistiske.


Det er godt for meg som stor fan av Bellusci å se at du vil beholde han Jon. Det varmer mitt Leeds hjerte <3
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Spiller: Giuseppe Bellusci
« Svar #269 på: August 31, 2015, 14:04:12 »
Bellusci spiller på grensa, men vi må for all del beholde han om vi ikke får tak i noen som er mye bedre. Ã… det tror jeg ikke vi gjør pr time. Bellsuci kommer til og ergre oss men han kan også være fryktelig viktig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds