Skrevet av Emne: Ex-spiller: Billy Sharp  (Lest 55659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #60 på: August 16, 2014, 22:15:39 »
Førsteinntrykket som Leeds spiller er at dette er en herlig type.
Nese for mål, jobber sokka av seg  og viser ekte følelser når han scorer.

Håper han får en kanonsesong  :)

Han er den fødte Leeds spiller!
MOT!

 :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #61 på: August 16, 2014, 22:31:21 »
Må også si meg imponert over sharp idag..jobbet utrettelig gjennom hele kampen og ble belønnet med mål
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #62 på: August 16, 2014, 22:34:01 »
Billy Sharp
@billysharp10: So happy right now,feel very proud to be a Leeds utd player,great 3 points hard thought win and a debut goal that I will never forget ❤️⚽️
:D
 

Trulsaren

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #63 på: August 17, 2014, 00:03:54 »
Sa for meg selv at Sharp var kanskje en av Leeds beste spillere i dag allerede før han puttet. Løp og løp som ingen annen. Målet kan vel lastes en dårlig keeper som glipper en ball han skal holde, men Sharp viser at han kan være på rett sted til rett tid.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #64 på: August 17, 2014, 00:07:27 »
Elsker Sharp allerede. For en herlig spiller. Og en helt annen innsats en Mr. Poleon.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #65 på: August 17, 2014, 00:11:49 »
Elsker Sharp allerede. For en herlig spiller. Og en helt annen innsats en Mr. Poleon.
här har vi en spelare som älskar att spela för klubben och inget krångel och tjafs med kontrakt utan det givck rekordsnabbt, en sniper i straffområdet
 

Gufrias

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #66 på: August 17, 2014, 06:35:59 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #67 på: August 17, 2014, 09:58:10 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #68 på: August 17, 2014, 10:03:04 »
Enig. Sharp jobbet utrettelig og klarte seg bra. Håper virkelig han kommer i flytsonen nå, men har han samme farten som McCormack?Litt usikker ...
 

lowfields

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #69 på: August 17, 2014, 10:19:36 »
Enig. Sharp jobbet utrettelig og klarte seg bra. Håper virkelig han kommer i flytsonen nå, men har han samme farten som McCormack?Litt usikker ...
McCormack var/er vel ikke allverden rask han heller, allikevel, noe raskere en Sharp kan nok være at han er...Ble litt skuffa over hurtigheten til Sharp igår - ellers var det ikke mye å utsette på ham.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #70 på: August 17, 2014, 10:48:30 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
:)
Sharp mot mccormack visar hur man gör affärer, vi fick in en yngre, målfarligare, mer vältränad plus ca 10 miljoner pund i förtjänst.
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #71 på: August 17, 2014, 11:45:22 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
:)
Sharp mot mccormack visar hur man gör affärer, vi fick in en yngre, målfarligare, mer vältränad plus ca 10 miljoner pund i förtjänst.

Yngre?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #72 på: August 17, 2014, 12:03:05 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
:)
Sharp mot mccormack visar hur man gör affärer, vi fick in en yngre, målfarligare, mer vältränad plus ca 10 miljoner pund i förtjänst.

He-he. Har var det mye rart!  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #73 på: August 17, 2014, 12:03:46 »


Yngre?:)
Det har stått noen steder, ja. Måtte sjekke :)
McCormack er født i august '86, Sharp i februar '86.
Jeg konkluderer dermed med at de er like gamle ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #74 på: August 17, 2014, 13:28:40 »
Billy Sharp - etterlevde navnet sitt igår......jeg tror også han blir en fantastisk erstatning for Macca.  Iherdig jobbing, bra rykk, tøff i boksen, har evne til å løsrive seg fra oppasser og ser ut til å være en real goalgetter.  Håper for all del at han slutter med å rive av seg drakta for å flekse muskler, da blir det mye gule kort fremover........setter det dog på kontoen for glede og entusiasme over å ha scora i debuten på hjemmebane og greier.... (men han så bra trent ut)..
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #75 på: August 17, 2014, 13:41:27 »
Og vi så vel alle at han ikke har møtt opp utrent
:)
Sharp mot mccormack visar hur man gör affärer, vi fick in en yngre, målfarligare, mer vältränad plus ca 10 miljoner pund i förtjänst.

He-he. Har var det mye rart!  :)
I hvert fall mer målfarlig etter TO  serierunder!! (begge har spilt  90 minutter, RMC har spilt 2 kamper a  45 min) :)

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #76 på: August 18, 2014, 10:55:11 »
DREAMS COME TRUE FOR BILLY

United striker on dream debut...

Published 18 August 2014 at 09:00

United striker Billy Sharp said that we went to bed the night before Saturday's game hoping that he’d be the man to score the winner in his first game for his new club.

It was in the 88th minute that Sharp pounced onto a mistake by Middlesbrough keeper Tomas Mejias to give his new side all three points and Billy thanked his teammates for giving him the chance to score.

“I roomed with Stuart Taylor on the Friday night and I said to him how I’d like that to happen and luckily for me the lads grinded out a chance for me and I was happy to take it,” explained the striker.

“I was beating myself up for the headed chance that I missed about five minutes before so I have to thank the lads for keeping going and then Tongey for having that great shot.

“I just had a feeling that the keeper was going to drop one and I managed to get on this one and tap it in from two yards.

“I’m delighted to get through the 90 minutes as well because it was tough. I’m pleased for the lads because they worked really hard and we got the three points that we thoroughly deserved.

“This is a superb club and the fans are obviously amazing. They made a big cheer when I scored and I just wanted to show them how delighted I was.“

Having signed for the club on Wednesday afternoon the striker only had two training sessions with his new teammates and he says he has been made to feel welcome.

“There are a lot of good characters in the changing room,” he said. “I knew of lot of the lads before I came which helped, but saying that everyone has made me feel very welcome.

“It surprises me that they got beat 2-0 a week earlier with the way they performed on Saturday. If we can play like that most weeks we’ll get a lot of points.

“I think Middlesbrough are a really good side and I think they will be up the top end of the table. To beat them at home and come away with a cleansheet is a really good result for us.”

United are back at Elland Road on Tuesday night for the visit of Brighton (7.45pm) and Billy says the squad as a whole are looking to make their home a fortress.

“The gaffer has said that we need to make this place our own,” said Sharp. “This is our stadium and we need to make sure that people are in a game when they come here.

“Middlesbrough were in a game on Saturday. I’m going to be biased but I thought we deserved the three points on Saturday and I’m really pleased for the lads. 

“We have got to recover right now. We have got a few days before we go again with another tough game. Brighton are a good footballing side but if we can play like we did on Saturday we’ll do well.”

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1xyyouqrgt8dm18y2bypdsp8zt/title/dreams-come-true-for-billy#sthash.87L0tzw4.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #77 på: August 18, 2014, 13:11:24 »
Leste en artig kommentar et eller annet sted om Billy Sharp etter Boro-kampen:
"Billy - that fat guy from Sheffield??? - My daughters tongue came out when he took his shirt off!!!"
 ;D ;D ;D

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Billy Sharp
« Svar #78 på: August 19, 2014, 20:49:14 »
Billy Sharp ble den 70. Spilleren som skåret i sin debut for Leeds United.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #79 på: August 25, 2014, 20:09:50 »
På tide med mål igjen - mot Bradford?

https://m.youtube.com/watch?v=VPJrBJ-ppI

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #80 på: September 13, 2014, 16:38:48 »
Gedigen skuffelse i dag, selv om han lider under mangel på støtte. Frykter han er "over the top"
 

Xern

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #81 på: September 13, 2014, 18:30:22 »
Ro ned da, folkens  :D

Når han scorte i debuten var han tidenes kjøp og en fantastisk spiller, idag var feilen en midtbane som ikke fulgte opp i angrepene og to spisser som er av samme type. Dette blir nok bedre  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #83 på: Oktober 04, 2014, 15:18:49 »
Tidlig/lite grunnlag for å avskrive Billy Sharp pdd, men foreløpig er jeg veldig skuffa over Sheffield-mannen.

Skal etter sigende ha vært skuffa over ikke å spille i dag etter et godt innhopp sist, men hva er det egentlig han prøver å bevise med dagens kamp? Eller nærmere: Prøver han å bevise noe annet enn at han fortjener å bli sittende?

Morison gjør i mine øyne et godt innhopp. Går i duellene og vinner de, men hva hjelper vel det når spissmakkeren står med hoftefeste femti meter unna? (Så er jeg klar over at det nok er Morison som får skylda for dette hos flertallet ::))

Jeg er fullt klar over at Sharp er en spiller av utdøende art - en såkalt poacher eller måltjuv. Hans oppgave er å dytte ballen over streken, ikke løpe ræva av seg. Det vet man. Sånn Leeds spiller - i alle fall slik denne kampen så ut - er det totalt bortkastet med slike spillere. Etter at Antenucci sluknet, hadde vi knapt en sjanse (foruten målet) og da er Sharp et feil valg. Vi burde heller hatt inn en spiller som kunne gjort noe MED ballen. Om Adryan er riktig vet jeg ikke, men jeg ville heller prøvd han. Sharp i en hel kamp blir ofte som å spille med ti mann. Derfor er jeg helt enig i at han bør benkes, om dette er representativt.

Som sagt; meget skuffa over Sharps innhopp. Han er Sheffield-gutt, visstnok stor Blades-fan, men gjør ingenting for å score mot hatlaget eller for å spille seg inn.

Kan vise seg å bli et lite problembarn utover sesongen. Antenucci er utvilsomt vår beste spiss; jobber knallhardt i bakrom, bra med ball og truer målet. Makkeren må dermed være en som liker å møte ballen dypere, evt et duellsterkt oppspillspunkt som forer Antenucci med løpeballer. Det er overhodet ikke Sharp og jeg syns heller ikke Doukara er god nok til dette. Han er frisk til tider, men ikke riktig spillertype.

Jeg liker ikke å mimre om fordums tid, men tenke seg hva "playmakerspissen" McContract kunne funnet på med Mirko Antenucci i tospann...
« Siste redigering: Oktober 04, 2014, 15:38:08 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #84 på: Oktober 04, 2014, 15:31:16 »
Tidlig/lite grunnlag for å avskrive Billy Sharp pdd, men foreløpig er jeg veldig skuffa over Sheffield-mannen.

Skal etter sigende ha vært skuffa over ikke å spille i dag etter et godt innhopp sist, men hva er det egentlig han prøver å bevise med dagens kamp? Eller nærmere: Prøver han å bevise noe annet enn at han fortjener å bli sittende?

Morison gjør i mine øyne et godt innhopp. Går i duellene og vinner de, men hva hjelper vel det når spissmakkeren står med hoftefeste femti meter unna? (Så er jeg klar over at det nok er Morison som får skylda for dette hos flertallet ::))

Jeg er fullt klar over at Sharp er en spiller av utdøende art - en såkalt poacher eller måltjuv. Hans oppgave er å dytte ballen over streken, ikke løpe ræva av seg. Det vet man. Sånn Leeds spiller - i alle fall slik denne kampen så ut - er det totalt bortkastet med slike spillere. Etter at Antenucci sluknet, hadde vi knapt en sjanse (foruten målet) og da er Sharp et feil valg. Vi burde heller hatt inn en spiller som kunne gjort noe MED ballen. Om Adryan er riktig, vet jeg ikke, men jeg ville heller prøvd han. Sharp i en hel kamp blir ofte som å spille med ti mann.

Som sagt; meget skuffa over Sharps innhopp. Han er Sheffield-gutt, visstnok stor Blades-fan, men gjør ingenting for å score mot hatlaget eller for å spille seg inn.

Kan vise seg å bli et lite problembarn utover sesongen. Antenucci er utvilsomt vår beste spiss; jobber knallhardt i bakrom, bra med ball og truer målet. Makkeren må dermed være en som liker å møte ballen dypere, evt et duellsterkt oppspillspunkt som forer Antenucci med løpeballer. Det er overhodet ikke Sharp og jeg syns heller ikke Doukara er god nok til dette. Han er frisk til tider, men ikke riktig spillertype.

Jeg liker ikke å mimre om fordums tid, men tenke seg hva "playmakerspissen" McContract kunne funnet på med Mirko Antenucci i tospann...

Når han kommer innpå slik han gjør i dag så burde han løpe som en gal for å forstyrre og skape noe ut av ingenting. Han kan ikke spare krefter til en sikker sjanse/mål. Hadde Austin tatt et lite hælspark til Morison i dag så hadde Steve blitt helten!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #85 på: Oktober 04, 2014, 15:48:17 »
Vet ikke om Sharp er ute av form , eller bare er furten over å ikke få stare fra start , og må begynne på benken . Men blir man benket , skal man faen meg ta jobbe sokkene av seg for å spille i start 11 igjen !? Minner meg litt om hodningen til en viss skotte som gikk til Fulham i sommer !  >:(

Sterland

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #86 på: Oktober 04, 2014, 17:57:50 »
Håper Sharp fyrer på alle pluggene snart. Han er en proven goalscorer i Championship, og bør kunne putte  +/- 20 for oss. Men mulig tiden er  ferd med å renne ut..

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #87 på: Oktober 04, 2014, 18:40:57 »
Han är kung i straffområdet, men gäller ju att det kommer in bollar och instick då, , enda någorlunda vettiga boll han fick var ett inlägg men då hade han 2 försvarare på sig direkt i ett trång läge,. morison visade väl ännu mindre, och doukara hade väl inte en enda målchans på sin betydligt längre starttid, spelar ingen roll vilka anfallare vi har, spela ingen roll vilka anfallare vi har de kommer inte kunna räkna med fansens tålamod, tror doukara/ antenucci lär få erfara det med och troligen redan nästa match om de startar och inte gör mål, målmässigt har ingen anfallare imponerat i ligaspelet men i övrigt är jag nöjd med både  antenucci/sharp/ och doukara, morison har för lite speltid för att bedömas, mccormack och becchio är ju 2 otroligt framgångsrika anfallare vi  haft men de började inte med att skyffla in mål
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #88 på: Oktober 04, 2014, 18:42:43 »
Tidlig/lite grunnlag for å avskrive Billy Sharp pdd, men foreløpig er jeg veldig skuffa over Sheffield-mannen.

Skal etter sigende ha vært skuffa over ikke å spille i dag etter et godt innhopp sist, men hva er det egentlig han prøver å bevise med dagens kamp? Eller nærmere: Prøver han å bevise noe annet enn at han fortjener å bli sittende?

Morison gjør i mine øyne et godt innhopp. Går i duellene og vinner de, men hva hjelper vel det når spissmakkeren står med hoftefeste femti meter unna? (Så er jeg klar over at det nok er Morison som får skylda for dette hos flertallet ::))

Jeg er fullt klar over at Sharp er en spiller av utdøende art - en såkalt poacher eller måltjuv. Hans oppgave er å dytte ballen over streken, ikke løpe ræva av seg. Det vet man. Sånn Leeds spiller - i alle fall slik denne kampen så ut - er det totalt bortkastet med slike spillere. Etter at Antenucci sluknet, hadde vi knapt en sjanse (foruten målet) og da er Sharp et feil valg. Vi burde heller hatt inn en spiller som kunne gjort noe MED ballen. Om Adryan er riktig, vet jeg ikke, men jeg ville heller prøvd han. Sharp i en hel kamp blir ofte som å spille med ti mann.

Som sagt; meget skuffa over Sharps innhopp. Han er Sheffield-gutt, visstnok stor Blades-fan, men gjør ingenting for å score mot hatlaget eller for å spille seg inn.

Kan vise seg å bli et lite problembarn utover sesongen. Antenucci er utvilsomt vår beste spiss; jobber knallhardt i bakrom, bra med ball og truer målet. Makkeren må dermed være en som liker å møte ballen dypere, evt et duellsterkt oppspillspunkt som forer Antenucci med løpeballer. Det er overhodet ikke Sharp og jeg syns heller ikke Doukara er god nok til dette. Han er frisk til tider, men ikke riktig spillertype.

Jeg liker ikke å mimre om fordums tid, men tenke seg hva "playmakerspissen" McContract kunne funnet på med Mirko Antenucci i tospann...

Når han kommer innpå slik han gjør i dag så burde han løpe som en gal for å forstyrre og skape noe ut av ingenting. Han kan ikke spare krefter til en sikker sjanse/mål. Hadde Austin tatt et lite hælspark til Morison i dag så hadde Steve blitt helten!
förutsatt att han gjort mål ;), enkel mattematik så hade austin också blivit hjälten om han gjort mål i slutet(och för den delen på långskottet i första halvlek,
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973