Skrevet av Emne: Ex-spiller: Billy Sharp  (Lest 55817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #120 på: Februar 25, 2015, 13:13:20 »
For dere med Twitter gå inn på Billy sin profil og se på de tweetene han har "favorittert". Jeg hadde tatt en lang prat med han hvis jeg hadde vært Coach..

Side before self? Ikke for Billy!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #121 på: Februar 25, 2015, 18:15:24 »
Jeg tviler på at Billy Sharp forblir Leeds-spiller ut over denne sesongen. Han godtar neppe å forbli tredje eller fjerdevalget til spissplassen på laget, eller det å bli "oversett" av Redfearn.

At Cani ble foretrukket som innbytter i går, må ha vært tungt å svelge for Sharp.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #122 på: Februar 25, 2015, 18:37:24 »
Jeg tviler på at Billy Sharp forblir Leeds-spiller ut over denne sesongen. Han godtar neppe å forbli tredje eller fjerdevalget til spissplassen på laget, eller det å bli "oversett" av Redfearn.

At Cani ble foretrukket som innbytter i går, må ha vært tungt å svelge for Sharp.
hade jag varit billy Sharp hade jag lämnat klubben, ser inget positivt med förlusten igår mer än nu måste redfearn inse att det finns mer alternativ än en totalt ofarlig morison, känns sjukt konstigt att hela hösten skulle vi spela helt utan target, för att sedan pltsligt bara köra med en anfallare, varför kan man inte ha som tidigare att radarpar likt bechio/beckford eller mccormac/smith, det vi håller på med nu anfallsmässigt tror jag noll på, annars finns ju förutsättningar då vi har ett väldigt bra lag och utvecklingsbart lag på flera punkter
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #123 på: Februar 25, 2015, 18:50:54 »
Jeg tviler på at Billy Sharp forblir Leeds-spiller ut over denne sesongen. Han godtar neppe å forbli tredje eller fjerdevalget til spissplassen på laget, eller det å bli "oversett" av Redfearn.

At Cani ble foretrukket som innbytter i går, må ha vært tungt å svelge for Sharp.
hade jag varit billy Sharp hade jag lämnat klubben, ser inget positivt med förlusten igår mer än nu måste redfearn inse att det finns mer alternativ än en totalt ofarlig morison, känns sjukt konstigt att hela hösten skulle vi spela helt utan target, för att sedan pltsligt bara köra med en anfallare, varför kan man inte ha som tidigare att radarpar likt bechio/beckford eller mccormac/smith, det vi håller på med nu anfallsmässigt tror jag noll på, annars finns ju förutsättningar då vi har ett väldigt bra lag och utvecklingsbart lag på flera punkter

Jeg må bare her presisere at jeg på ingen måte angriper Redfearn sitt spillesystem, og jeg synes også at Morison har gjort mye riktig etter at han fikk sjansen som enslig spiss. Noe vesentlig har dog uteblitt: Uttelling i form av tellende scoringer.

Jeg taler derimot Sharps' sak nå. Han godtar neppe å slite benken mye lenger enn det han allerede har gjort.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #124 på: Februar 28, 2015, 19:20:47 »
Med karrierens 150. mål på Billy Sharp:


@SimonHulmeYPN: @billysharp10 Celebrates @LUFC @yorkshirepost @LeedsNews @PhilHayYEP http://t.co/UNDHOUehxi


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #125 på: Juli 21, 2015, 20:57:16 »
@PhilHayYEP: Billy Sharp wasn't injured. Rosler simply said he "took him out of the group." Asked UW if he could explain why. "No."

@PhilHayYEP: Sharp is staying in Austria and will go to Norway with the rest of the squad as planned.

@PhilHayYEP: Asked if Sharp was no longer part of his plans. Rosler: "Every player who is here has a role to play with Leeds United."

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #126 på: Juli 21, 2015, 20:58:38 »
Utrolig at det er gått hele 5 måneder siden denne tråden ble skrevet i!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #127 på: Juli 21, 2015, 21:02:00 »
@PhilHayYEP: Billy Sharp wasn't injured. Rosler simply said he "took him out of the group." Asked UW if he could explain why. "No."

@PhilHayYEP: Sharp is staying in Austria and will go to Norway with the rest of the squad as planned.

@PhilHayYEP: Asked if Sharp was no longer part of his plans. Rosler: "Every player who is here has a role to play with Leeds United."

 ::)

Merkelige greier....

hadde håpet at Sharp ble hos oss og ble en hit, har/hadde troa på han
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #128 på: Juli 21, 2015, 23:01:10 »
@PhilHayYEP: Billy Sharp wasn't injured. Rosler simply said he "took him out of the group." Asked UW if he could explain why. "No."

@PhilHayYEP: Sharp is staying in Austria and will go to Norway with the rest of the squad as planned.

@PhilHayYEP: Asked if Sharp was no longer part of his plans. Rosler: "Every player who is here has a role to play with Leeds United."

 ::)

Merkelige greier....

hadde håpet at Sharp ble hos oss og ble en hit, har/hadde troa på han
tråkigt när han inte får chansen, men kan ju finnas skäl, kanske han har fel attityd och inställning på träningarna när han inte får spela, tror han återförenas med Adkins i Sheffield United
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #129 på: Juli 22, 2015, 10:30:27 »
@PhilHayYEP: On the football front, the message I'm getting about Sharp is that a move to Sheff Utd is getting closer. He's still in Austria though.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #130 på: Juli 22, 2015, 18:43:13 »
Leeds United: Blades closing in on deal for Sharp

Billy Sharp at Leeds United's training camp in Kossen, Austria.
Phil Hay
16:30Wednesday 22 July 2015

Leeds United and Sheffield United remain in talks about Billy Sharp with the striker increasingly likely to leave Elland Road before the start of the 
season.

Discussions about Sharp have made progress in the past few days and Leeds are ready to strike a deal which sees Sheffield United buy the 29-year-old out of the last year of his contract.

United appear willing to accept the fee being offered by Sheffield United but are reluctant to bear any of the cost of Sharp’s wages for the remainder of his deal at Elland Road.

Leeds invested £600,000 in him when they brought him north from Southampton a year ago but Sharp was in and out of their starting line-up last season and is down the pecking order under new head coach Uwe Rosler.

The forward is currently in Austria for United’s pre-season tour and is expected to go with the club’s squad to Norway for Saturday’s clash with Hoffenheim.

He was left out of Tuesday’s 2-1 defeat to Eintracht Frankfurt near Salzburg and Rosler refused to explain his absence afterwards, confirming only that Sharp was not injured.

A surplus of forwards at Leeds saw the club make Sharp, Steve Morison and Nicky Ajose available earlier in the summer and Sheffield United are closest to securing Sharp, despite prior interest from Wigan Athletic.

However, the YEP has been told that an agreement with the League One club will not involve Jamie Murphy, the Sheffield United winger who Leeds took an interest in at the beginning of the transfer window.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #131 på: Juli 23, 2015, 12:28:32 »
Igjen et bevis på at twitter-oppmerksomhet er det viktigste for noen:

@sport_simon: Cellino quickly regretted buying Billy Sharp

@Goddard07: @sport_simon Why ? I don't think he was ever given a chance !!

@sport_simon: @dsmot4l he didn't really rate him as a player and didn't really like him as a bloke...

@sport_simon: @ElliottCarter1 that was a big part of it

@dsmot4l: @sport_simon I think the bloke part is a mutual thing! So, he rates Doukara, Morison and the rest better than Billy - really?

@Leedsfan75: @sport_simon he called him a "mistake" really early! I agree with Cellino, just not good enough! League One clubs interested, says it all!

@sport_simon: @Leedsfan75 you're right, I don't think he made a secret of it



Simon Austin har ikke glemt at han ble kastet ut av det gode selskap av Cellino fordi han gikk ut i pressen med stort sett alt som ble sagt.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #132 på: Juli 23, 2015, 15:02:17 »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #133 på: Juli 23, 2015, 16:39:16 »
Billy Sharp's transfer to Sheffield United moving closer. Leeds told him to return home from training camp in Austria this morning. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #134 på: Juli 23, 2015, 16:40:40 »
Billy Sharp's transfer to Sheffield United moving closer. Leeds told him to return home from training camp in Austria this morning. #lufc



Skal vi tippe på £ 600 k og at lønna i Leeds blir dekket av Sheff.U.

Tenker at dette er ok. Bare 3.div. klubb som er interessert. 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #135 på: Juli 23, 2015, 17:56:23 »
Billy Sharp's transfer to Sheffield United moving closer. Leeds told him to return home from training camp in Austria this morning. #lufc



Skal vi tippe på £ 600 k og at lønna i Leeds blir dekket av Sheff.U.

Tenker at dette er ok. Bare 3.div. klubb som er interessert. 

Dette er bra. Ekstremt skuffa over kvaliteten til Sharp etter all den hype som har vært rundt han i årevis...

Leedsfan

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #136 på: Juli 24, 2015, 17:41:55 »

Igjen et bevis på at twitter-oppmerksomhet er det viktigste for noen:

@sport_simon: Cellino quickly regretted buying Billy Sharp

@Goddard07: @sport_simon Why ? I don't think he was ever given a chance !!

@sport_simon: @dsmot4l he didn't really rate him as a player and didn't really like him as a bloke...

@sport_simon: @ElliottCarter1 that was a big part of it

@dsmot4l: @sport_simon I think the bloke part is a mutual thing! So, he rates Doukara, Morison and the rest better than Billy - really?

@Leedsfan75: @sport_simon he called him a "mistake" really early! I agree with Cellino, just not good enough! League One clubs interested, says it all!

@sport_simon: @Leedsfan75 you're right, I don't think he made a secret of it



Simon Austin har ikke glemt at han ble kastet ut av det gode selskap av Cellino fordi han gikk ut i pressen med stort sett alt som ble sagt.

 ::)

Leedsfan75 er meg, skriver jeg noe galt?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #137 på: Juli 24, 2015, 19:09:03 »

Igjen et bevis på at twitter-oppmerksomhet er det viktigste for noen:

@sport_simon: Cellino quickly regretted buying Billy Sharp

@Goddard07: @sport_simon Why ? I don't think he was ever given a chance !!

@sport_simon: @dsmot4l he didn't really rate him as a player and didn't really like him as a bloke...

@sport_simon: @ElliottCarter1 that was a big part of it

@dsmot4l: @sport_simon I think the bloke part is a mutual thing! So, he rates Doukara, Morison and the rest better than Billy - really?

@Leedsfan75: @sport_simon he called him a "mistake" really early! I agree with Cellino, just not good enough! League One clubs interested, says it all!

@sport_simon: @Leedsfan75 you're right, I don't think he made a secret of it



Simon Austin har ikke glemt at han ble kastet ut av det gode selskap av Cellino fordi han gikk ut i pressen med stort sett alt som ble sagt.

 ::)

Leedsfan75 er meg, skriver jeg noe galt?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 ;D



Nei da, bare på jakt etter noen dobbeltmoralske journalist-xxxxxx her!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #138 på: Juli 24, 2015, 19:44:53 »

Igjen et bevis på at twitter-oppmerksomhet er det viktigste for noen:

@sport_simon: Cellino quickly regretted buying Billy Sharp

@Goddard07: @sport_simon Why ? I don't think he was ever given a chance !!

@sport_simon: @dsmot4l he didn't really rate him as a player and didn't really like him as a bloke...

@sport_simon: @ElliottCarter1 that was a big part of it

@dsmot4l: @sport_simon I think the bloke part is a mutual thing! So, he rates Doukara, Morison and the rest better than Billy - really?

@Leedsfan75: @sport_simon he called him a "mistake" really early! I agree with Cellino, just not good enough! League One clubs interested, says it all!

@sport_simon: @Leedsfan75 you're right, I don't think he made a secret of it



Simon Austin har ikke glemt at han ble kastet ut av det gode selskap av Cellino fordi han gikk ut i pressen med stort sett alt som ble sagt.

 ::)

Leedsfan75 er meg, skriver jeg noe galt?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 ;D



Nei da, bare på jakt etter noen dobbeltmoralske journalist-xxxxxx her!  ;)

Han er litt Cellino-bitter, men jeg respekterer han for det. Han har snakket med Cellino, blogget intervjuene og underveis fortalt hva han syns. Om Cellino nektet å snakke med han før eller etter Simon virkelig uttalte sin mening vet jeg ikke, men det meste han sier om Cellino er vanskelig å være uenig i!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #139 på: Juli 25, 2015, 23:03:35 »
Nu definitivt klar för blades enligt Leeds egen hemsida, tack för den här tiden och lycka till i Sheffield United och under Adkins
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #140 på: Juli 26, 2015, 00:02:09 »
Billy Sharp to Sheffield United completed tonight. Undisclosed fee. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #141 på: Juli 26, 2015, 01:20:06 »
NEWS
SHARP DEPARTS FOR BLADES RETURN
Striker leaves Elland Road for an undisclosed fee...

PUBLISHED 25 JULY 2015 AT 09:00

 56 42BILLY SHARP
We can confirm that striker Billy Sharp has left the club to re-join Sheffield United for an undisclosed fee.

The 29-year-old, who joined moved to Elland Road from Southampton last summer, scored five times in 35 United appearances last term.

We would like to thank Billy for his efforts here and wish him all the best for the future.

BACK TO NEWS
- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/44a1lct6dz4a1f5kc2evsbn4m/title/sharp-departs-for-blades-return?#sthash.cDEaoDVK.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #142 på: Juli 26, 2015, 01:23:48 »
Thanks Leeds United – Billy Sharp In Farewell Message As He Joins Sheffield United

Billy Sharp has confirmed that he has signed for Sheffield United from Leeds United and thanked Whites fans for their support during his time at Elland Road.

The striker linked up with Leeds last summer from Southampton, however struggled to command a regular first team spot as the Whites' chopping and changing of head coaches took its toll.
 
Following the arrival of Uwe Rosler as head coach this summer and the German bringing in Lee Erwin and Chris Wood to fight for spots in attack, Sharp has been allowed to move to Sheffield United.

He links up with a manager he has played under before in Nigel Adkins and has wasted little time in expressing his delight at the switch.
 
Sharp posted: "First I would like to say how happy I am to be back at Sheffield United. I will give 100 per cent for the shirt and hope to score lots of goals and help the team gain promotion.

"It's a pleasure to be back working with a manager who believes in me and of course it's fantastic to play for the club I've grown up supporting."

The striker was also keen to pay tribute to Leeds fans, who he feels have backed him throughout his time at Elland Road.

"It goes without saying a massive thank you to the Leeds fans who believed and supported me whenever I pulled the famous white shirt on.

"Sadly things haven't gone how I would of [sic] liked them to. I've always wanted to play for Leeds United and will have fond memories of my short time there.

"Good luck for the season and thank you."

Sharp will now put his mind to helping Sheffield United win promotion in the forthcoming campaign, while Adkins will be counting on the striker to fire in goals regularly for the Blades.
 

 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #143 på: Juli 26, 2015, 07:30:39 »
Da er det vel bare å takke for følget. Store forventninger ble ikke innfridd, men jeg synes ikke det er bare Billys skyld.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #144 på: Juli 26, 2015, 11:15:42 »
Ikke bare Billys' feil, men han er ikke god i formasjonen han ble spilt i.
Når vi jage mål i kamper og han lå som spiss( meget sjelden da..) så var han Billy the kid som han er kjent for....han scorer stort sett innenfor 5- meteren!

Fin type, men kommer garantert mer til sin rett i L1!
 

Jon R

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #145 på: Juli 26, 2015, 12:51:51 »
Flott å få han av lønningslisten. Skuffende år i Leeds. Få mål. Negatvt kroppspråk på banen når han ikke hadde dagen. Mitt inntrykk er at dette var en  spiller som helst feiret målene for seg selv og som sutrer om interne forhold på sosiale medier. Jeg kommer ikke til å savne han.
« Siste redigering: Juli 26, 2015, 12:53:22 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #146 på: Juli 26, 2015, 13:45:28 »
Flott å få han av lønningslisten. Skuffende år i Leeds. Få mål. Negatvt kroppspråk på banen når han ikke hadde dagen. Mitt inntrykk er at dette var en  spiller som helst feiret målene for seg selv og som sutrer om interne forhold på sosiale medier. Jeg kommer ikke til å savne han.

Hadde vi hentet han for 4-5 år siden så kunne historien vært annerledes. Cellino sa fort at han var en "mistake" og Sharp var som du sier en litt ufordragelig personlighet å ha i klubben når situasjonen har vært/er som den er. Tror det var mange egenrådige spillere i klubben forrige sesong og Cellino har blitt kvitt dem en etter en. Nå er MC snart den eneste egenrådige igjen:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #147 på: Juli 26, 2015, 13:58:14 »
Føler at han var en slags reserveløsning da  McCormack plutselig forsvant. Han hadde jo scoret en del før han kom til Leeds, men noen må produsere sjansene han scorer på, dvs midtbanen. Leeds' midtbane var for svak offensivt forrige sesong. Sharp scorer som sagt mest innenfor 5-meter og er ingen å slå innlegg på. Ingen spiss som skaper noe selv heller . Heller ikke mange gode langskudd.

Får håpe han ikke scorer mot Leeds denne seongen. Det ville vært typisk.! ;D

sportcarl1

Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #148 på: Juli 26, 2015, 15:01:04 »
Føler at han var en slags reserveløsning da  McCormack plutselig forsvant. Han hadde jo scoret en del før han kom til Leeds, men noen må produsere sjansene han scorer på, dvs midtbanen. Leeds' midtbane var for svak offensivt forrige sesong. Sharp scorer som sagt mest innenfor 5-meter og er ingen å slå innlegg på. Ingen spiss som skaper noe selv heller . Heller ikke mange gode langskudd.

Får håpe han ikke scorer mot Leeds denne seongen. Det ville vært typisk.! ;D
nej det lär bli svårt då han gick till Sheffield U i league one ;)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Billy Sharp
« Svar #149 på: Juli 26, 2015, 16:18:28 »
Føler at han var en slags reserveløsning da  McCormack plutselig forsvant. Han hadde jo scoret en del før han kom til Leeds, men noen må produsere sjansene han scorer på, dvs midtbanen. Leeds' midtbane var for svak offensivt forrige sesong. Sharp scorer som sagt mest innenfor 5-meter og er ingen å slå innlegg på. Ingen spiss som skaper noe selv heller . Heller ikke mange gode langskudd.

Får håpe han ikke scorer mot Leeds denne seongen. Det ville vært typisk.! ;D
nej det lär bli svårt då han gick till Sheffield U i league one ;)

Cup  ;)