Skrevet av Emne: En varslet renessanse  (Lest 22940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: En varslet renessanse
« Svar #60 på: September 28, 2014, 12:50:32 »
Hvis det ikke går veien for oss i år , så får vi hoppas på sesongen etter !?.............. hm noe vi alltid har gjort de siste 10 åra !

Xern

Sv: En varslet renessanse
« Svar #61 på: September 28, 2014, 19:46:12 »
Hvis det ikke går veien for oss i år , så får vi hoppas på sesongen etter !?.............. hm noe vi alltid har gjort de siste 10 åra !
Vil heller gå overlegent opp neste år enn å krangle seg opp i år via et flaksemål i playoff-finalen. Da er det større sjangs for at vi ikke rykker rett ned igjen!  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Sv: Sv: En varslet renessanse
« Svar #62 på: September 29, 2014, 22:04:38 »
Hvis det ikke går veien for oss i år , så får vi hoppas på sesongen etter !?.............. hm noe vi alltid har gjort de siste 10 åra !
Vil heller gå overlegent opp neste år enn å krangle seg opp i år via et flaksemål i playoff-finalen. Da er det større sjangs for at vi ikke rykker rett ned igjen!  :)
Nå skal jeg ikke være påståelig, men jeg tror faktisk statistikk sier at det ikke spiller særlig rolle.

Promotion 2010

Sv: Sv: Sv: En varslet renessanse
« Svar #63 på: September 30, 2014, 00:40:48 »
Hvis det ikke går veien for oss i år , så får vi hoppas på sesongen etter !?.............. hm noe vi alltid har gjort de siste 10 åra !
Vil heller gå overlegent opp neste år enn å krangle seg opp i år via et flaksemål i playoff-finalen. Da er det større sjangs for at vi ikke rykker rett ned igjen!  :)
Nå skal jeg ikke være påståelig, men jeg tror faktisk statistikk sier at det ikke spiller særlig rolle.

Sant faktisk. Det er de som krangler seg opp som klorer seg best fast.  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: En varslet renessanse
« Svar #64 på: September 30, 2014, 08:06:38 »
Vil heller gå overlegent opp neste år enn å krangle seg opp i år via et flaksemål i playoff-finalen. Da er det større sjangs for at vi ikke rykker rett ned igjen!  :)
Nå skal jeg ikke være påståelig, men jeg tror faktisk statistikk sier at det ikke spiller særlig rolle.

Sant faktisk. Det er de som krangler seg opp som klorer seg best fast.  :D

Er det riktig? Jeg mener Swansea og Southampton er to lag man må lære av etter opprykket. Begge lag har etablert seg som solide middelhavsfarere i PL uten å nevnes i nedrykksdiskusjonen. De var vel begge ganske komfortable når de rykket opp?


Sent from my iPad using Tapatalk

sportcarl1

Sv: En varslet renessanse
« Svar #65 på: September 30, 2014, 08:23:48 »
mellan tummen och pekfingret så kan man väl säga att 2 av 3 lag som går upp i PL stannar kvar, ooch 2 av 3 lag som åker ur PL får stanna kvar i ccc
 

Runar

Sv: En varslet renessanse
« Svar #66 på: September 30, 2014, 09:27:58 »
Det viktigste er at du rykker opp med et solid nok fundament.

Southampton var i nedrykkstriden i sitt første år, men byttet ut Adkins med Argentineren og han viderutviklet det fundamentet som lå i klubben. Swansea er et mønster foretak av en fotballklubb.

De har mistet spillere og ledere jevnt siden League One, men erstattet disse med tilsvarende typer og ledere som har like filosofi på spillestil og lederstil i stor grad i 6 år nå. Derfor har de kommet fra League One til Europa
 

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #67 på: September 30, 2014, 10:06:21 »
Det viktigste er å rykke opp!

Ser man på Burnley så ser man et lag som ikke har et grunnlag økonomisk til å holde seg oppe. Derfor mener jeg, sikkert til sine egne fans sin fortvilelse, at de har gjort helt riktig. De prøver så godt de kan uten å bruke silly money. Økonomien i klubben er trolig reddet i et tiår pga dette opprykket.

Leeds kan ikke og vil ikke ta "en Burnley".

Nå ser vi jo helt plutselig at vi har et ungt lag med potensial. Noen vi gå og nye vil komme, forhåpentligvis så blir vi sterkere og sterkere i månedene fremover.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: En varslet renessanse
« Svar #68 på: November 10, 2014, 21:30:00 »
Academy Trio Rejuvenating Leeds

The referee Stuart Atwell blew the full time whistle securing Leeds a much needed three points in Saturday’s victory over Blackpool. Alex Mowatt and Lewis Cook embraced on the pitch followed by Sam Byram. For the second game in a row, all put in exceptional performances for a rejuvenated Leeds United.

It has been an inconsistent season for the academy trio; Mowatt was protected from the match day squads by Dave Hockaday (Due to injury) Cook was put into a protected bubble by the Hocks predecessor Darko Milanic, and Byram was in one week out the next with the unpredictable Gaetano Berardi taking his place. The man (Neil Redfearn) that the fans wanted from day one, knows what all three players can bring to this club making it a point to include them in his three games in charge.

When Redders returned back to the Elland Road dugout, Mowatt found a new lease of life contributing to three goals in as many games.  For me, I believe Cook brings out the best in Alex. It’s something I’ve kept a keen eye on all season and the link up play between the two is quite exceptional at times. In the early months of the season when Hockaday and Milanic protected Cook by bringing him off during games, Mowatt’s overall performances seemed to decline, he would then eventually drift out of games. What I like about Mowatt this season is the way he has developed his overall game and has learnt a lot from his debut season last year. I see a lot of resemblance to when Fabian Delph broke into the Leeds squad in our glory days of League One.  What we have from Alex this season is a goal scoring midfielder who can produce that bit of magic in a flash. We’re not the only ones, the power of the Premier league clubs are also reportedly keeping tabs on his progress

At only 17, yes 17! Lewis Cook has had a fantastic debut season in the Leeds United first team up to now.  He is a battling ankle biter of a player that we’ve missed for some time now in our midfield. What summed him up perfectly for me, was a winning challenge on Blackpool’s Ishmael Miller as he was about to break out an attack, when Leeds were under pressure. Miller is twice his size but Cook didn’t show any fear. ‘Fear’ is a word Cook isn’t afraid of; on numerous of occasions we can see these type of challenges. With the right coaching and man management he will continue to develop into something special for this club.

After impressing under Neil Warnock’s tenure at the club in the 2012-13 season, Byram was one of the most sought after youngsters outside the Premiership. The following season Byram was inconsistent after a serious hip injury. Towards the end of the last campaign, Sam began to look his best again and this season we all expected to see him kick on. With the arrival of Berradi and the chopping and changing of coaches, Byram was in and out, this prevented him to get a real run of games and form together. Again, like Mowatt and Cook the full time appointment of Redders has given him a new sense of life. So much so, Neil Redfearn said the following about Sam:

“He’s still young. It’s maybe one of those situations where we’ve taken it for granted that he’s Sam Byram. We’ve lost sight of the fact that he’s still young and still developing. Perhaps mentally he can’t handle the tag of being this top young full-back yet and we probably haven’t handled his development as well as it could have been handed.
”

Redders coming out in praise for Sam seemed to have done him a world of good and in yesterday’s win we started to see signs of the talent we all knew he had.

Mowatt, Cook and Byram may all be first team starters, rightly so,  this can only be great encouragement to the very talented youngsters we have in the academy now knocking on the gaffers door. We saw in the defeat at Cardiff Chris Dawson get a late chance although following that he has been on the bench the last two games. Young left back Charlie Taylor is ‘chomping at the bit’ waiting, while an in form Stephen Warnock to displace, his time will eventually come.  To add, we have young emerging talents such as Adam Berry, Luke, Parkin, Tyler Denton and others. The young lads need to look at the likes of current England internationals James Milner, Danny Rose and more recently Fabian Delph to see they are developing their careers through the right academy. The future’s bright, the future is youth.

Reporter – Matthew McKeith

http://rightinthegarykellys.com/2014/11/09/academy-trio-rejuvenating-leeds/?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: En varslet renessanse
« Svar #69 på: November 10, 2014, 22:10:52 »
Spot on den artikel. Jeg frygter bare at klubberne i Premier League køber vores unge spillere.

Cannavaro

Sv: En varslet renessanse
« Svar #70 på: November 10, 2014, 22:14:29 »
Mowatt, Cook og Byram, tre unggutter fra akademiet som gjør sine saker bra og får mye skryt for tiden.  Vel fortjent.  Jeg håper allikevel Redders skjønner at disse gutta (spesielt Cook) trenger spillefri gjennom en lang sesong.  Er usikker på om dette er fundamentet idag, vi trenger også tyngde, duellkraft og rutine sentralt på midtbanen.  Byram har mer å gå på og by på offensivt, jeg håper han fortsatt viser den viljen i tiden fremover.  Mowatt viser iår at han også bidrar med mål, og det trenger vi fra sentral midtbaneplass.  Allikevel har jeg en liten frykt i meg når jeg leser om interesser fra andre klubber.  Dersom vi ikke lykkes denne sesongen, så vil "ulvene" i Premier League kaste seg over talentene våre, og dersom dette skal være noe av fundamentet i fremtida til Leeds så blir jeg litt bekymret dersom ikke opprykk.  Det vil alltid være en unggutts drøm i England å få spille, og spise kirsebær blant de store. Jeg er svært usikker på hva som vil holde dem tilbake.   Jeg vil at klubben i vårt hjerte skal utvikle unge spillere, og helst ta vare på dem, bygge en fremtid rundt dem - men, det er avhengig av sportslig suksess ! Det er utrolig flott at de får sjansen av Redders, han viser dem tillit og gir signaler til akademiet at her er det bare å stå på -sjansen kan by seg om du er god nok.  Vi har mange andre gode talenter som sikkert etterhvert vil banke på 1.lagsdøra ; Dawson, C.Taylor, Walters, Stokes, McDaid, Mbanje, Coker m.fl.  Det betyr at det også gror godt etter den generasjonen som  nå kommer frem.  Dette er fremtida til klubben, med lokale røtter, som vi er så avhengig av.  Ispedd en del internasjonale (italienske) og engelske spillere så er dette en herlig mix.  Jeg tror alt ligger til rette for en form av suksess der fremme, men jeg er fortsatt veldig usikker på veien dit.  Håper selvsagt at Cellino ser på grunnmuren som Redders har bygget i akademiet over flere år, og at den ikke rives i sin spede begynnelse.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #71 på: November 29, 2014, 17:45:50 »
Har vi sett tegnene til en renessanse de siste kampene?

Seieren mot Derby var jo bare helt rå!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: En varslet renessanse
« Svar #72 på: November 29, 2014, 18:00:29 »
Har vi sett tegnene til en renessanse de siste kampene?

Seieren mot Derby var jo bare helt rå!!

Spillet har vært bra i de 3 siste kampene. Looking good!  :)
Jon R.

Kontakinte

Sv: En varslet renessanse
« Svar #73 på: November 29, 2014, 18:13:34 »
Har vi sett tegnene til en renessanse de siste kampene?

Seieren mot Derby var jo bare helt rå!!

Spillet har vært bra i de 3 siste kampene. Looking good!  :)
Enig balle, jeg er sikker på at vi får en "run" nå!

Oppdrettslaksen

Sv: En varslet renessanse
« Svar #74 på: November 30, 2014, 03:05:20 »
Er virkelig natt og dag på spillerne under Redfearn kontra Milanic! Litt trist å tenke på hvor vi faktisk kunne vært hvis Darko aldri hatt blitt ansatt... ::)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: En varslet renessanse
« Svar #75 på: November 30, 2014, 11:27:16 »
Eg tror vi hadde hatt 8 poeng meir på de 6 kampene. Da hadde vi hatt 31, 6.plass og 4 fra toppen. Pluss at vi kanskje hadde hatt 2-6 poeng meir på dei kampane etter Redfearn tok over.......

Jaja. Er føler på meg at dette blir en legendarisk sesong. Minimum play off.


Sent from my iPad using Tapatalk

Sydhagen

Sv: En varslet renessanse
« Svar #76 på: November 30, 2014, 11:28:41 »
Eg tror vi hadde hatt 8 poeng meir på de 6 kampene. Da hadde vi hatt 31, 6.plass og 4 fra toppen. Pluss at vi kanskje hadde hatt 2-6 poeng meir på dei kampane etter Redfearn tok over.......

Jaja. Er føler på meg at dette blir en legendarisk sesong. Minimum play off.


Sent from my iPad using Tapatalk

Tenker det samme som du.

FOR en innsats på gutta igår! Stolt!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: En varslet renessanse
« Svar #77 på: November 30, 2014, 11:44:17 »
En eneste seier får oss altså opp i skyene. Jo da, vi gjør en god kamp, og det er en bra skalp vi tar ved å banke serieleder Derby.

For et par kamper dreide det seg om å unngå nedrykk. Nå snakkes det høyt om play-off.

Jeg konstaterer at vi fotballsupportere er medlemmer i korttidsminneklubben.... ;)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #78 på: November 30, 2014, 12:11:58 »

En eneste seier får oss altså opp i skyene. Jo da, vi gjør en god kamp, og det er en bra skalp vi tar ved å banke serieleder Derby.

For et par kamper dreide det seg om å unngå nedrykk. Nå snakkes det høyt om play-off.

Jeg konstaterer at vi fotballsupportere er medlemmer i korttidsminneklubben.... ;)

Vi har da spilt bra i 3 kamper på rad!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: En varslet renessanse
« Svar #79 på: November 30, 2014, 12:28:16 »

En eneste seier får oss altså opp i skyene. Jo da, vi gjør en god kamp, og det er en bra skalp vi tar ved å banke serieleder Derby.

For et par kamper dreide det seg om å unngå nedrykk. Nå snakkes det høyt om play-off.

Jeg konstaterer at vi fotballsupportere er medlemmer i korttidsminneklubben.... ;)

Vi har da spilt bra i 3 kamper på rad!!

Hvis vi holder kampen i går unna, så har vi spilt bra i en omgang eller maks 60 minutter per kamp.

Du er også medlem i den klubben!

Vi har fremdeles et stykke vei å gå før vi kan snakke veldig høyt om play-off, men jeg er selvfølgelig enig i at pasienten viser klare tegn på bedring.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: En varslet renessanse
« Svar #80 på: November 30, 2014, 18:17:16 »
Vi kappet forspranget fra 15 til 12 poeng ved seieren igår, og nå er det 8 poeng opp til Blackburn på siste play-off.
Nå trenger vi flere kamper, helst med seier, og ihvertfall hvor vi kan holde nullen bakover. Skape trygghet defensivt, så kommer det alltids muligheter offensivt og med en strålende Antenucci der fremme så ser det veldig bra ut.  Videre er det selvfølgelig mulighet for andre å notere seg i målprotokollen også, vi har flere......
Viktig at vi skaper en positiv entusiasme rundt seieren igår, men det skal samtidig ikke være noen "hvilepute" for fremtidige prestasjoner.   Alle kamper lever sitt "eget liv" i denne divisjonen, men jaggu ble vi mer optimister av fremføringen mot Derby.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #81 på: Januar 21, 2015, 17:03:59 »
Er det lov å være litt ovenpå i noen dager nå?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: En varslet renessanse
« Svar #82 på: Januar 21, 2015, 18:13:35 »
Er det lov å være litt ovenpå i noen dager nå?

I minst halvannen uke, selv om det er mye engelsk "rask" eller daukjøtt om du vil, som har ledet an de siste kampene.
Jon R.

samadhi

Sv: En varslet renessanse
« Svar #83 på: Januar 21, 2015, 21:44:33 »
Vi har en seier på siste 8 kamper. Alt var helsvart frem til Murphy utlignet mot B`ham 4 min før slutt på lørdag. En seier mot serielederen i går der vi så spillemessige fremskritt, men samtidig hadde marginene på vår side. Og vi prater allerede om at vi bare er 15 poeng bak playoff.

Oh yeah. Det er herlig å heie på Leeds  :)
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: En varslet renessanse
« Svar #84 på: Januar 21, 2015, 22:29:54 »
Er det lov å være litt ovenpå i noen dager nå?

I minst halvannen uke, selv om det er mye engelsk "rask" eller daukjøtt om du vil, som har ledet an de siste kampene.

En meget viktig seier, men som i den beste perioden vår i året sesong (september) har vi noen tilfeldigheter med oss for engang skyld. Det hører med, det er gjort en ganske markant endring i laguttak og spillestil igjennom vinteren veldig mye av det helt nødvendig. Vi slipper ikke inn mye mål om dagen, men synes forsatt at motstanderne skaper sjanser altfor lett hver eneste kamp.

Om spillerne er engelsk, italiensk eller fra Jamacia spiller liten trille sålenge de presterer. På samme måte som mange ønsket bort med britisk pespetouch og dumskap tidligere i sesongen, ønskes italiensk finspill dit peppern gror nå.

En debatt for et helt annet fora og en helt meningsløs debatt slik den kommer fram her. Ingen som heier på finspill uten at det skapes sjanser (kan det da kalles finspill?), men det må jo være lov å mene at dersom Leeds skal bli et godt fotballlag, må det emulere det andre gode fotballag gjør. Hvor mange Championship spillestil fotballag ser du det høyeste nivået? Er det ikke det høyeste nivået som er ambisjonen til Leeds? I Leeds mangles det helst sikkert kunnskap, men definetivt typer til å spille veldig attraktivt og effektivt. Tempo er den åpenbare mangelvaren. Dersom vi f.eks hadde hatt hurtige kantspillere ville mellomrommet til Adryan, Bianchi, Cook, Mowatt Murphy og Austin blitt større fordi trusselen inn bak forsvaret ville vært større enn med det vi ser i dag. Da kunne disse spillerne som stortsett på ett eller annet tidspunkt igjennom sesong har vært utskjelt (uten om Cook) og enighet har vært om at de er for dårlig.

Hadde Leeds kunne forsvare seg som et lag hadde ikke vi vært så utsatt på defensiv dødball og på innlegg fordi vi kollektivt ville hindret motstanderne til å komme til slike situasjoner hele tiden.

Det veldig MYE å jobbe med i dagens tropp, vi har faktisk ganske mange gode spillere, flere bedre spillere enn de siste tre årene, men vi har ikke noe bedre lag. Vi mangler han som scorer 20 mål (Becchio, McCormack) samt at vi jevnt over forsvarer oss litt dårligere enn tidligere. Tiltross at bortsett fra mot Watford ikke har bitt knust stort på noe tidspunkt i år slik vi har sett tidligere. Det er litt mer usikkerhet i hele stallen som gjør at jevne kamper taper vi oftere enn vi ellers har vært vant til. Det er en treningssak og trengs ikke nødvendigvis 10 nye spillere til å korrigere.
 

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #85 på: Februar 20, 2015, 21:28:14 »
Det er vel lov å dra frem denne tråden her igjen.

http://www.leedsunited.com/lutv/video/1140730/filter/all/dt/80/sub/true

Artig å høre Redders snakke om fremtiden/neste sesong.

Når man ser på stallen vår med de unge lovende og gode spillerne vi har så vil jeg tørre å påstå at det ikke skal så mange nye spillere til for at vi kan ha ett opprykkslag helt plutselig.

Vi trenger en ny høyreback hvis Byram skal fortsette å spille fremme på banen. En ny venstreback må signeres, en knallbra midtbanespiller og et par vinger + en spiss som kan spille "alene" på topp.

I tillegg til å signere disse spillerne så må vi beholde våre unge spillere, det er så utrolig viktig.

Varney, Tonge, Norris, Brown og lignende er en tid som er forbi...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: En varslet renessanse
« Svar #86 på: Februar 20, 2015, 21:51:35 »
Det er vel lov å dra frem denne tråden her igjen.

http://www.leedsunited.com/lutv/video/1140730/filter/all/dt/80/sub/true

Artig å høre Redders snakke om fremtiden/neste sesong.

Når man ser på stallen vår med de unge lovende og gode spillerne vi har så vil jeg tørre å påstå at det ikke skal så mange nye spillere til for at vi kan ha ett opprykkslag helt plutselig.

Vi trenger en ny høyreback hvis Byram skal fortsette å spille fremme på banen. En ny venstreback må signeres, en knallbra midtbanespiller og et par vinger + en spiss som kan spille "alene" på topp.

I tillegg til å signere disse spillerne så må vi beholde våre unge spillere, det er så utrolig viktig.

Varney, Tonge, Norris, Brown og lignende er en tid som er forbi...:)
Det er en flott stamme i laget nå, mye  takket være akademiet og et par av overlevningene fra BMD og før det.  :)

Når det gjelder de nye er jeg spent på hvor mange som fortsatt vil være her i august. Den største trusselen mot opprykk i 2016 tror jeg vil være for mange kortsiktige signeringer og påfølgende stor turnover til sommeren.

Håper på max 6-7 spillere inn til sommeren, i den kategorien du nevner, og videreutvikling av de beste som er her nå.
Jon R.

lojosang

Sv: En varslet renessanse
« Svar #87 på: Februar 21, 2015, 19:49:12 »
Det er vel lov å dra frem denne tråden her igjen.

http://www.leedsunited.com/lutv/video/1140730/filter/all/dt/80/sub/true

Artig å høre Redders snakke om fremtiden/neste sesong.

Når man ser på stallen vår med de unge lovende og gode spillerne vi har så vil jeg tørre å påstå at det ikke skal så mange nye spillere til for at vi kan ha ett opprykkslag helt plutselig.

Vi trenger en ny høyreback hvis Byram skal fortsette å spille fremme på banen. En ny venstreback må signeres, en knallbra midtbanespiller og et par vinger + en spiss som kan spille "alene" på topp.

I tillegg til å signere disse spillerne så må vi beholde våre unge spillere, det er så utrolig viktig.

Varney, Tonge, Norris, Brown og lignende er en tid som er forbi...:)

Hvis vi kan beholde Bamba, Silverstri og Cooper av de nye, og kvitte oss med resten (Belluci ut gir 10 poeng ekstra i seg selv neste sesong) og få inn et par nye talenter fra akademiet kan vi kjempe om playoff neste sesong.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: En varslet renessanse
« Svar #88 på: Mars 07, 2015, 19:11:02 »
....imellom Kato?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: En varslet renessanse
« Svar #89 på: Mars 07, 2015, 19:22:49 »
Det er vel lov å dra frem denne tråden her igjen.

http://www.leedsunited.com/lutv/video/1140730/filter/all/dt/80/sub/true

Artig å høre Redders snakke om fremtiden/neste sesong.

Når man ser på stallen vår med de unge lovende og gode spillerne vi har så vil jeg tørre å påstå at det ikke skal så mange nye spillere til for at vi kan ha ett opprykkslag helt plutselig.

Vi trenger en ny høyreback hvis Byram skal fortsette å spille fremme på banen. En ny venstreback må signeres, en knallbra midtbanespiller og et par vinger + en spiss som kan spille "alene" på topp.

I tillegg til å signere disse spillerne så må vi beholde våre unge spillere, det er så utrolig viktig.

Varney, Tonge, Norris, Brown og lignende er en tid som er forbi...:)

Hvis vi kan beholde Bamba, Silverstri og Cooper av de nye, og kvitte oss med resten (Belluci ut gir 10 poeng ekstra i seg selv neste sesong) og få inn et par nye talenter fra akademiet kan vi kjempe om playoff neste sesong.
10 poäng mer utan Bellusci tilÅ‚ått mig tvivla, såg inte bra ut mot watford