Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #180 på: November 16, 2015, 21:57:24 »
han är värd ett förlängt kontrakt

Kommer helt an på lønna, slik jeg ser det. Han begynner jo å trekke på årene også, da  ;)

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #181 på: November 17, 2015, 11:02:26 »
han är värd ett förlängt kontrakt

Kommer helt an på lønna, slik jeg ser det. Han begynner jo å trekke på årene også, da  ;)

Selvsagt betyr lønna en del, men tror uansett vi bør forlenge et år med han. Han er god og det er ikke heldig for klubben med denne voldsomme utskiftningen.

Annesj

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #182 på: November 17, 2015, 11:48:58 »
Jeg syns han er oppskrytt. Men Wood er værre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #183 på: November 17, 2015, 12:13:05 »
Jeg syns han er oppskrytt. Men Wood er værre.

Hvis han er oppskrytt så er han ganske dårlig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #184 på: November 17, 2015, 12:29:14 »
Jeg syns han er oppskrytt. Men Wood er værre.

Hvis han er oppskrytt så er han ganske dårlig!

Cook og Ante er Leeds Uniteds beste pr. dd.

Hilsen E. Gray

Annesj

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #185 på: November 17, 2015, 13:13:57 »
Jeg syns han er oppskrytt. Men Wood er værre.

Hvis han er oppskrytt så er han ganske dårlig!

Cook og Ante er Leeds Uniteds beste pr. dd.

Hilsen E. Gray

totalt uenig. Leeds beste pdd er Berardi og Cook muligens ta med Taylor.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #186 på: November 17, 2015, 14:34:04 »
Jeg syns han er oppskrytt. Men Wood er værre.

Hvis han er oppskrytt så er han ganske dårlig!

Cook og Ante er Leeds Uniteds beste pr. dd.

Hilsen E. Gray

totalt uenig. Leeds beste pdd er Berardi og Cook muligens ta med Taylor.
Ingen er uenig med EG! Gammelt jungelord ;)

Taylor er god, en favoritt!

Men få, om noen kan matche førstetørtsen til Ante, "øverste hylle rett og slett".

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #187 på: November 17, 2015, 15:12:03 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
 

Kontakinte

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #188 på: November 17, 2015, 15:17:49 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
Men du synes Cooper er pure class!? Ser ikke han på lista :D

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #189 på: November 17, 2015, 15:27:24 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
Men du synes Cooper er pure class!? Ser ikke han på lista :D
tycker han är bäst innerbackarna, enda innerbacken som jag som helhet  under hösten ger godkännt
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #190 på: November 19, 2015, 13:21:02 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
Men du synes Cooper er pure class!? Ser ikke han på lista :D
tycker han är bäst innerbackarna, enda innerbacken som jag som helhet  under hösten ger godkännt

Han har masse tabber på samvittigheten så han får slettes ikke godkjent hos meg. Ikke noe tvil i mine øyne har Bellusci vært vår beste stopper så langt bortsett fra en kamp og det var mot Boro!
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #191 på: November 20, 2015, 15:06:38 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
Men du synes Cooper er pure class!? Ser ikke han på lista :D
tycker han är bäst innerbackarna, enda innerbacken som jag som helhet  under hösten ger godkännt

Han har masse tabber på samvittigheten så han får slettes ikke godkjent hos meg. Ikke noe tvil i mine øyne har Bellusci vært vår beste stopper så langt bortsett fra en kamp og det var mot Boro!
+1

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #192 på: November 20, 2015, 15:16:22 »
berardi, taylor,cook och antenucci den ordningen
Men du synes Cooper er pure class!? Ser ikke han på lista :D
tycker han är bäst innerbackarna, enda innerbacken som jag som helhet  under hösten ger godkännt

Han har masse tabber på samvittigheten så han får slettes ikke godkjent hos meg. Ikke noe tvil i mine øyne har Bellusci vært vår beste stopper så langt bortsett fra en kamp og det var mot Boro!

+2
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #193 på: November 22, 2015, 17:00:35 »
Antenucci har kommet seg denne sesongen. En fin teknisk sterk spiller som holder på ballen og gir innlegg/pasninger/skudd. Han er blitt bedre med sterke Wood som makker. Prøver ofte å sette i gang kontringer fra eget forsvar og går på løp. Likevel: Som spiss i  ch.ship så bør  man være en trussel på hodet. Det er ikke Antenucci. Totalt sett ikke godt nok for et Leeds-lag som vil  være topp 6. :(
En god spiller, men mangler selvmordsinstinkt som spiss.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #194 på: November 23, 2015, 22:21:53 »
Antenucci har kommet seg denne sesongen. En fin teknisk sterk spiller som holder på ballen og gir innlegg/pasninger/skudd. Han er blitt bedre med sterke Wood som makker. Prøver ofte å sette i gang kontringer fra eget forsvar og går på løp. Likevel: Som spiss i  ch.ship så bør  man være en trussel på hodet. Det er ikke Antenucci. Totalt sett ikke godt nok for et Leeds-lag som vil  være topp 6. :(
En god spiller, men mangler selvmordsinstinkt som spiss.


Som spiss i Championship så MÃ… man være en trussel når man gang på gang får sjanser innenfor boksen......med beina!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #195 på: November 23, 2015, 22:26:11 »
Antenucci har kommet seg denne sesongen. En fin teknisk sterk spiller som holder på ballen og gir innlegg/pasninger/skudd. Han er blitt bedre med sterke Wood som makker. Prøver ofte å sette i gang kontringer fra eget forsvar og går på løp. Likevel: Som spiss i  ch.ship så bør  man være en trussel på hodet. Det er ikke Antenucci. Totalt sett ikke godt nok for et Leeds-lag som vil  være topp 6. :(
En god spiller, men mangler selvmordsinstinkt som spiss.

Ante er en bedre spiss enn Deadwood. Men jeg skjønner ikke det med sterke Wood. Jeg synes han stort sett er veik i kroppen. Med den fysikken. Ja da burde motstanderne sprella unna

HåvardK

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #196 på: November 24, 2015, 08:13:08 »
Siden denne tråden ikke handler om Wood, velger jeg å skrive litt om Ante: Han har til tider en fantastisk nærteknikk, og vi har sett utrolig flotte avslutninger fra ham. På lørdag var det imidlertid lite som stemte. I tillegg til å brenne to store sjanser framsto han som fryktelig veik i duellene, både langs bakken og i lufta.

AndyMathie

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #197 på: November 24, 2015, 11:03:47 »
Siden denne tråden ikke handler om Wood, velger jeg å skrive litt om Ante: Han har til tider en fantastisk nærteknikk, og vi har sett utrolig flotte avslutninger fra ham. På lørdag var det imidlertid lite som stemte. I tillegg til å brenne to store sjanser framsto han som fryktelig veik i duellene, både langs bakken og i lufta.

Ja Mirco var meget svak. Han er rett og slett ganske ujevn i prestasjonene og virker som på meg at han er en liten humør spiller. Veldig god når han er i godt humør og ræva når han ikke er i humør. Uansett glad at vi har han. Tross alt en av de bedre spillerne offensivt i dagens mannskap og han er vel en av de få der framme jeg ønsker å beholde.

Wood, Erwin og Doukara er mye dårligere pr dags dato etter mitt syn.
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #198 på: November 24, 2015, 14:10:36 »
Antenucci har kommet seg denne sesongen. En fin teknisk sterk spiller som holder på ballen og gir innlegg/pasninger/skudd. Han er blitt bedre med sterke Wood som makker. Prøver ofte å sette i gang kontringer fra eget forsvar og går på løp. Likevel: Som spiss i  ch.ship så bør  man være en trussel på hodet. Det er ikke Antenucci. Totalt sett ikke godt nok for et Leeds-lag som vil  være topp 6. :(
En god spiller, men mangler selvmordsinstinkt som spiss.

Ante er en bedre spiss enn Deadwood. Men jeg skjønner ikke det med sterke Wood. Jeg synes han stort sett er veik i kroppen. Med den fysikken. Ja da burde motstanderne sprella unna

Nå er det ofte slik i Championship (men ikke i Leeds) at stopperne også er store fysisk. Wood er ikke noen fysisk enorm spiller, han er treg og litt tung, ikke ulik mange av stopperne han konkurrer mot, at han da ikke vinner alt av trege og tunge dueller er jo fordi han nettopp er like treg og tung som konkurrentene.

Hadde han hatt god fysikk hadde han vært kvikkere, sterkere og mer mobil da hadde han kommet først på flere baller. Han vant kanskje en duell sist, der holdt han forsvareren flott unna og la ballen ned til Ante som smalt den utenfor.

Fysikk er mer enn høyde, kan ikke se at han har fysikk til at stopperne skulle sprelle unna i hver kamp. Tror vi må vekk i fra dette med at vi tror at han ikke prøver, han er nok rett å slett bare ikke spesielt god, eller vi ikke evner å sette han i situasjoner som han mestrer.
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #199 på: November 24, 2015, 14:13:28 »
Antenucci har kommet seg denne sesongen. En fin teknisk sterk spiller som holder på ballen og gir innlegg/pasninger/skudd. Han er blitt bedre med sterke Wood som makker. Prøver ofte å sette i gang kontringer fra eget forsvar og går på løp. Likevel: Som spiss i  ch.ship så bør  man være en trussel på hodet. Det er ikke Antenucci. Totalt sett ikke godt nok for et Leeds-lag som vil  være topp 6. :(
En god spiller, men mangler selvmordsinstinkt som spiss.

Ante er en bedre spiss enn Deadwood. Men jeg skjønner ikke det med sterke Wood. Jeg synes han stort sett er veik i kroppen. Med den fysikken. Ja da burde motstanderne sprella unna

Nå er det ofte slik i Championship (men ikke i Leeds) at stopperne også er store fysisk. Wood er ikke noen fysisk enorm spiller, han er treg og litt tung, ikke ulik mange av stopperne han konkurrer mot, at han da ikke vinner alt av trege og tunge dueller er jo fordi han nettopp er like treg og tung som konkurrentene.

Hadde han hatt god fysikk hadde han vært kvikkere, sterkere og mer mobil da hadde han kommet først på flere baller. Han vant kanskje en duell sist, der holdt han forsvareren flott unna og la ballen ned til Ante som smalt den utenfor.

Fysikk er mer enn høyde, kan ikke se at han har fysikk til at stopperne skulle sprelle unna i hver kamp. Tror vi må vekk i fra dette med at vi tror at han ikke prøver, han er nok rett å slett bare ikke spesielt god, eller vi ikke evner å sette han i situasjoner som han mestrer.

Helt enig Runar, der er du tilbake på noen sekunder fra det sprøytet i sta om at man ikke blir bedre av å få vite hva  man gjør som er for dårlig ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #200 på: Januar 07, 2016, 18:15:51 »
Hay
Might be mileage in talk of Antenucci leaving. Few people have told me he wants to go back to Italy. Ascoli's the only real interest so far.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #201 på: Januar 19, 2016, 20:28:32 »
Congratulations to Mirco Antenucci & his wife on the birth of their 2nd daughter Sofia
(fra Facebook)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #202 på: Januar 19, 2016, 20:35:53 »
Congratulations to Mirco Antenucci & his wife on the birth of their 2nd daughter Sofia
(fra Facebook)


Da tar han vel skjegget snart. Det var jo planen sist gang!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #203 på: Januar 23, 2016, 19:00:26 »
Hay

Antenucci was in Italy for much of this week after the birth of his 2nd child. Evans implied that he would have gone with 2 up top otherwise


#4-4-2
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #204 på: Januar 31, 2016, 23:41:32 »
Hay
Cellino says at this stage, and despite Italian interest, Bellusci stays at Leeds. But Antenucci wants to go. Talks going on with his agent
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #205 på: Februar 01, 2016, 19:09:19 »
Hay
Cellino says at this stage, and despite Italian interest, Bellusci stays at Leeds. But Antenucci wants to go. Talks going on with his agent

D er akkurat DET: Han VIL gå....  Da er ikke hodet hans' fokusert nok - selg!
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #206 på: Februar 01, 2016, 19:23:52 »
Hay
Cellino says at this stage, and despite Italian interest, Bellusci stays at Leeds. But Antenucci wants to go. Talks going on with his agent

D er akkurat DET: Han VIL gå....  Da er ikke hodet hans' fokusert nok - selg!


Og sitt igjen med.......  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #207 på: Februar 01, 2016, 19:42:28 »
Hay
Cellino says at this stage, and despite Italian interest, Bellusci stays at Leeds. But Antenucci wants to go. Talks going on with his agent

D er akkurat DET: Han VIL gå....  Da er ikke hodet hans' fokusert nok - selg!


Og sitt igjen med.......  ???

Wood, Doukara og Erwin.
Godt nok til å holde på en 15.plass det.

Vi har uansett ikke noe å spille for.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #208 på: Februar 01, 2016, 21:12:00 »
Ifølge Cellino blir ikke Antenucci solgt i dette vinduet fordi det ikke er tid å få inn en erstatning.

Synes det høres fornuftig ut.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #209 på: Februar 01, 2016, 21:18:29 »
Ifølge Cellino blir ikke Antenucci solgt i dette vinduet fordi det ikke er tid å få inn en erstatning.

Synes det høres fornuftig ut.

Og kilden på uttalelsen fra Cellino?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973