Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #240 på: Mars 16, 2016, 12:25:02 »
Om han får 1 år,msom sikkert klubb kunne tenke seg, eller 2 år som spillere i den alder ofte vil ha, er ikke nøye. Syns Ante fortjener en plass i troppen.
Husker han kom inn i åpningskampen og scoret ledermålet. Husker han ble benket, og Wood ble brukt som enslig spiss. Ante hadde utalt at han ikke var høyreving, men midtspiss. Det er og en managers jobb, å bruke spillere der de er best !!! Det som er avgjørende for at han skal lykkes, er tillitt. Samspill, taktikk mm er Evans ansvar å terpe på.


Forsterk, før vi evt kvitter oss med en 10 mål + garantist.


Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #241 på: Mars 16, 2016, 14:48:30 »
Doukara forsvinner ikke og da "må" Ante dra for å gjøre plass til to spisser. Hadde jeg fått velge så hadde Doukara blitt solgt, Ante blitt og to nye inn. Det skjer ikke dessverre!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #242 på: Mars 29, 2016, 21:03:23 »
#lufc striker Mirco Antenucci is among the @PFA Championship #POTM nominees for March! Vote below!

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #243 på: Mars 31, 2016, 20:51:37 »
Doukara forsvinner ikke og da "må" Ante dra for å gjøre plass til to spisser. Hadde jeg fått velge så hadde Doukara blitt solgt, Ante blitt og to nye inn. Det skjer ikke dessverre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulig at vår sultne spiss Doukara forsvinner nå serru'.... >:(
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #244 på: April 01, 2016, 08:49:08 »
Gi mannen ny 1-års kontrakt.
Han er fin å ha som backup.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #245 på: April 01, 2016, 08:51:08 »
Doukara forsvinner ikke og da "må" Ante dra for å gjøre plass til to spisser. Hadde jeg fått velge så hadde Doukara blitt solgt, Ante blitt og to nye inn. Det skjer ikke dessverre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulig at vår sultne spiss Doukara forsvinner nå serru'.... >:(

Til Gummers?  :D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #246 på: April 01, 2016, 22:57:33 »
Doukara forsvinner ikke og da "må" Ante dra for å gjøre plass til to spisser. Hadde jeg fått velge så hadde Doukara blitt solgt, Ante blitt og to nye inn. Det skjer ikke dessverre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulig at vår sultne spiss Doukara forsvinner nå serru'.... >:(

Til Gummers?  :D
Toothenham, more likely.

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #247 på: April 01, 2016, 23:41:32 »
Doukara forsvinner ikke og da "må" Ante dra for å gjøre plass til to spisser. Hadde jeg fått velge så hadde Doukara blitt solgt, Ante blitt og to nye inn. Det skjer ikke dessverre!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulig at vår sultne spiss Doukara forsvinner nå serru'.... >:(

Til Gummers?  :D
Toothenham, more likely.

Da må det være Toothenham Dentures.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #248 på: April 01, 2016, 23:58:26 »
Så, så - ikke få tenna på tørk nå. Dette er en Antenucci-tråd, ikke en tanntråd. Dracara kan vi skøye med andre steder.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #249 på: Mai 07, 2016, 22:43:22 »
https://pbs.twimg.com/media/Ch4WLqNWkAA9iC_.jpg:large


Antenucci forlater klubben.  lykke til videre

Hallgeir *

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #250 på: Mai 07, 2016, 22:46:43 »
https://pbs.twimg.com/media/Ch4WLqNWkAA9iC_.jpg:large


Antenucci forlater klubben.  lykke til videre

Maken til fans får du aldri oppleve, men lykke til, uansett....
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #251 på: Mai 08, 2016, 07:22:30 »
Jeg vil ikke savne han. Glimtvis ok, men stort sett elendig. Egoist og lite lagspiller.

Når vi blir kvitt noen middelmådige spillere nå, så får vi håpe den gnomen av en eier vi har skjønner at det må inn litt kvalitet!


DaGa

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #252 på: Mai 08, 2016, 08:46:01 »
3/6 ut!
We all LOVE LEEDS!

Josch

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #253 på: Mai 08, 2016, 10:45:19 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontrakt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.
« Siste redigering: Mai 09, 2016, 19:53:55 av Josch »

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #254 på: Mai 08, 2016, 12:47:14 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontraklt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.
Så hvis han hadde blitt så hadde vi ønsket noen dårligere...? Alle klubber ønsker seg noen bedre...hele tiden! Vi også...problemet er at med hyppige trenerbytter og speidere i klubben de siste årene har hatt førerhund, så har vi funnet lite med gull....

Josch

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #255 på: Mai 08, 2016, 15:29:15 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontraklt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.
Så hvis han hadde blitt så hadde vi ønsket noen dårligere...? Alle klubber ønsker seg noen bedre...hele tiden! Vi også...problemet er at med hyppige trenerbytter og speidere i klubben de siste årene har hatt førerhund, så har vi funnet lite med gull....
Ønsker noe bedre = har råd til noe bedre!!!
(vi er ikke små barn som ønsker oss alt uavhengig av pris)
« Siste redigering: Mai 08, 2016, 16:07:52 av Josch »

Joe Jordan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #256 på: Mai 09, 2016, 09:58:17 »
Mange andre jeg kunne tenke meg å sett på vei ut døra enn Ante, men lykke til videre!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #257 på: Mai 09, 2016, 19:38:44 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontraklt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.

Så enig så enig. Ikke i nærheten av å være god nok om vi skal opp og frem. Ingen klubbspiller heller, så sayonara.
 

Dennis

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #258 på: Mai 10, 2016, 09:35:45 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontraklt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.

Så enig så enig. Ikke i nærheten av å være god nok om vi skal opp og frem. Ingen klubbspiller heller, så sayonara.

+2
Marching on together!

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #259 på: Mai 10, 2016, 22:19:03 »
I forhold til  flere andre   Leeds-spillere  så har Antenucci vært helt ok, hvis målet  har vært midtsjiktet på tabellen. Han har satt fart i angrepet flere ganger når han har kommet inn. Han har også blitt bedre tilpasset engelsk  fotball i de to årene.  Mangler hodestyrke, som er et stort minus!!

At han forsvinner (ikke tilbys kontraklt) tar jeg som et  positivt tegn . Det betyr at man ønsker å få inn noe bedre.  Jeg ville blitt skuffet om han fikk  ny  kontrakt i Leeds.

Så enig så enig. Ikke i nærheten av å være god nok om vi skal opp og frem. Ingen klubbspiller heller, så sayonara.

+2

Bra! 
Kranglet med Wood om å ta straffa i siste kamp, litt slik jeg kommer til og huske Antenucci.
Spilte mest for seg selv.  Trodde også han var sterk i kroppen av glimtene jeg så før vi hentet ham, men falt jo gang på gang som en italiener ofte gjør....
 


auren

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #261 på: Mai 23, 2016, 21:58:32 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-departing-antenucci-criticises-whites-corporate-organisation-and-choice-of-coaches-1-7926553

…… He also criticised the food served up to United’s players, saying they were fed “so many things you don’t get in Italy.”
“It had an impact on my performance,” he said.
“Then we exercise less. There are two free days a week Sunday and Wednesday. The training takes place with almost no work on tactics.”

Uhyre skremmende hvis dette stemmer!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #262 på: Mai 23, 2016, 22:21:22 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-departing-antenucci-criticises-whites-corporate-organisation-and-choice-of-coaches-1-7926553

…… He also criticised the food served up to United’s players, saying they were fed “so many things you don’t get in Italy.”
“It had an impact on my performance,” he said.
“Then we exercise less. There are two free days a week Sunday and Wednesday. The training takes place with almost no work on tactics.”

Uhyre skremmende hvis dette stemmer!

auren

Ja,og dette kan vi ikke skylde Cellino for heller. Her er det andre som svikter.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #263 på: Mai 24, 2016, 23:49:01 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-departing-antenucci-criticises-whites-corporate-organisation-and-choice-of-coaches-1-7926553

…… He also criticised the food served up to United’s players, saying they were fed “so many things you don’t get in Italy.”
“It had an impact on my performance,” he said.
“Then we exercise less. There are two free days a week Sunday and Wednesday. The training takes place with almost no work on tactics.”

Uhyre skremmende hvis dette stemmer!

auren

Ja,og dette kan vi ikke skylde Cellino for heller. Her er det andre som svikter.

Cellino er så involvert i alt som skjer, så han er i høyeste grad ansvarlig. Det er Cellino som skulle bygge klubb og ansette profesjonelle og kompetente folk. Det har han åpenbart ikke klart. Så jo, Cellino har utvilsomt "skylden" for dette også.
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #264 på: Mai 25, 2016, 08:44:08 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-departing-antenucci-criticises-whites-corporate-organisation-and-choice-of-coaches-1-7926553

…… He also criticised the food served up to United’s players, saying they were fed “so many things you don’t get in Italy.”
“It had an impact on my performance,” he said.
“Then we exercise less. There are two free days a week Sunday and Wednesday. The training takes place with almost no work on tactics.”

Uhyre skremmende hvis dette stemmer!

auren

Ja,og dette kan vi ikke skylde Cellino for heller. Her er det andre som svikter.

Cellino er så involvert i alt som skjer, så han er i høyeste grad ansvarlig. Det er Cellino som skulle bygge klubb og ansette profesjonelle og kompetente folk. Det har han åpenbart ikke klart. Så jo, Cellino har utvilsomt "skylden" for dette også.

Cellino ansetter og sparker fok, helt klart hans ansvar.
Vi mangler fortsatt sportsdirektør, academy manager og chief scout.....helt essensielle stillinger i en klubb i 2. divisjon i England
som vil opp og frem.
Cellino snakker om Porche og Mercedes, men kommer med bruktbiler inn porten.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #265 på: Juni 29, 2016, 22:27:12 »
Di Marzio

Here is #Antenucci (last year with @LUFC) signing with @spalferrara in @Lega_B @SkySportsNewsHQ

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: EX-Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #266 på: November 02, 2018, 23:43:44 »
Må si Antenucci var heldig med klubbvalget sitt. SPAL suste gjennon Serie C og Serie B på kort tid, og gjør det nå brukbart i Serie A. Antenucci har scoret 30 mål siden han kom til SPAL.
MOT

raggen

Sv: EX-Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #267 på: Juli 20, 2019, 22:02:22 »
Så på målscorere på romas treningskamp idag og der stod vår tidligere ex spiller oppført. er det samme mann som var i leeds eller en med samme navn. hvis det er samme mann så har han tydeligvis tatt steget
Forever Leeds United!!!!!!!!

samadhi

Sv: EX-Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #268 på: Juli 20, 2019, 22:15:52 »
Så på målscorere på romas treningskamp idag og der stod vår tidligere ex spiller oppført. er det samme mann som var i leeds eller en med samme navn. hvis det er samme mann så har han tydeligvis tatt steget

Vår Mirci Antenucci har iflg wikipedia nylig signert for Bari i serie C. For Roma spiller 20 år gamle Mirko Antonucci.
marching on together,
derudaf forever...

raggen

Sv: EX-Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #269 på: Juli 20, 2019, 23:09:32 »
Så på målscorere på romas treningskamp idag og der stod vår tidligere ex spiller oppført. er det samme mann som var i leeds eller en med samme navn. hvis det er samme mann så har han tydeligvis tatt steget

Vår Mirci Antenucci har iflg wikipedia nylig signert for Bari i serie C. For Roma spiller 20 år gamle Mirko Antonucci.


aahh. takker for oppklaring!!
Forever Leeds United!!!!!!!!