Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #60 på: September 02, 2014, 11:10:46 »
Mirco scoret 19 mål i Serie B forrige sesong. Abel Hernandez, som i går ble kjøpt av Hull City for 10 millioner pund, scoret 14...  :)

Glimrende sammenligning :D

Latterlig sammenling, og to latterlige kjøpesummer.
Hernandez: 24 år, 0,3 mål per klubbkamp, 7 landslagsmål på 12 kamper.
Antenucci: 30 år, 0,25 mål per kamp. Null landskamper.

Jeg hadde heller kjøpt en Hernandez enn ti Antenucci.


Samme liga = glimrende sammenligning. Tro om du også heller ville hatt 10 andre spillere for en aldrende Gordon Strachan i 89?! Jeg tror Antenucci blir tungen på vektskålen når det gjelder opprykk til premier league noe Gordon var for 25 år siden :)
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #61 på: September 02, 2014, 11:22:26 »
Mirco scoret 19 mål i Serie B forrige sesong. Abel Hernandez, som i går ble kjøpt av Hull City for 10 millioner pund, scoret 14...  :)

Glimrende sammenligning :D

Latterlig sammenling, og to latterlige kjøpesummer.
Hernandez: 24 år, 0,3 mål per klubbkamp, 7 landslagsmål på 12 kamper.
Antenucci: 30 år, 0,25 mål per kamp. Null landskamper.

Jeg hadde heller kjøpt en Hernandez enn ti Antenucci.


Samme liga = glimrende sammenligning. Tro om du også heller ville hatt 10 andre spillere for en aldrende Gordon Strachan i 89?! Jeg tror Antenucci blir tungen på vektskålen når det gjelder opprykk til premier league noe Gordon var for 25 år siden :)

Nå hadde Strachan en glimrende karriære på høyt nivå bak seg, det kan ikke sies om vår nåværende mann, men jeg håper jo du har rett.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #62 på: September 02, 2014, 11:36:50 »
Mirco scoret 19 mål i Serie B forrige sesong. Abel Hernandez, som i går ble kjøpt av Hull City for 10 millioner pund, scoret 14...  :)

Glimrende sammenligning :D

Latterlig sammenling, og to latterlige kjøpesummer.
Hernandez: 24 år, 0,3 mål per klubbkamp, 7 landslagsmål på 12 kamper.
Antenucci: 30 år, 0,25 mål per kamp. Null landskamper.

Jeg hadde heller kjøpt en Hernandez enn ti Antenucci.

Pga statistikken? Eller har du sett begge spille?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #64 på: September 04, 2014, 14:59:59 »
Mirco scoret 19 mål i Serie B forrige sesong. Abel Hernandez, som i går ble kjøpt av Hull City for 10 millioner pund, scoret 14...  :)

Glimrende sammenligning :D

Latterlig sammenling, og to latterlige kjøpesummer.
Hernandez: 24 år, 0,3 mål per klubbkamp, 7 landslagsmål på 12 kamper.
Antenucci: 30 år, 0,25 mål per kamp. Null landskamper.

Jeg hadde heller kjøpt en Hernandez enn ti Antenucci.

Pga statistikken? Eller har du sett begge spille?
Delvis fordi ti kliss like spisser er litt bortkasta. :) Ellers, alder og statistikk.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #65 på: September 04, 2014, 21:52:37 »
Leeds United forward Mirco Antenucci enjoying life in England
By Daniel AnwarPosted on September 4, 2014

Mirco Antenucci has revealed he is enjoying life in England since signing for Leeds, reports Italian football journalist Gianluca Di Marzio.

The striker joined Leeds this summer from Serie B side Ternana, and he has appeared in both of the club’s games since completing the move to Elland Road.

The 29-year-old has admitted it was a tough decision to come to England, but he has already been impressed with the support from fans in England, even when their side lose.

He said: “Everybody welcomed me very well. The city is amazing, the fans follow the team really closely. But there’s a different mentality compared to Italy. If we lose a game, they cheer, then the stadiums are always packed but it’s exciting to play in front of a lot of people.”

There are several Italian players in the Leeds squad, and Antenucci has said they are helping him adapt to life in a new country.

He added: “Very important: besides creating a good relationship, we help each other off the pitch too. It’s a bit tough with the language but the English players help us.”

Antenucci was top scorer in Serie B last season, scoring 19 goals in 40 appearances for Ternana.



Antenucci has completed 80% of his passes for Leeds so far this season.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #66 på: September 13, 2014, 14:01:50 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #67 på: September 13, 2014, 14:13:45 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....

Ja, han ser dessverre bare litt bedre ut enn Sharp!

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #68 på: September 13, 2014, 15:25:38 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....

Ja, han ser dessverre bare litt bedre ut enn Sharp!
ge dom tid, små marginaler, tycker det är 2 bra anfallare(även doukara),  första halvlek fick de ju inte en enda vettig boll att jobba med
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #69 på: September 13, 2014, 15:33:09 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?
 

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #70 på: September 13, 2014, 15:36:35 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Mest skuffa over at han ikke har mer fart. Noe vi har savna.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #71 på: September 13, 2014, 15:37:15 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Jeg har trua på Antenucci jeg  :) Sammen med Doukara tror jeg det blir bra!! Syntes italienerne får raskt kritikk bare.. Ingen har nevnt hvor dårlig Sharp var i dag!!

Potensialet i laget er der. Løpene til Antenucci vil sitte og times bedre etterhvert  :)

Eriksen55

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #72 på: September 13, 2014, 15:38:45 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Mest skuffa over at han ikke har mer fart. Noe vi har savna.

Skulle ikke han være ganske kjapp? Han er ihvertfall myyyye raskere enn Sharp. Sammen med Doukara blir Antenucci farlig fremover.

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #73 på: September 13, 2014, 15:40:04 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Mest skuffa over at han ikke har mer fart. Noe vi har savna.
hade han lyckats med dragningen i straffområdet på slutet och gjort mål eller lyckats med bicykletan hade det varit annat ljud i skällan, jag personligen tycker han har bra fart och bra teknik han vågar utmana är bara sista delen som saknas med det kommer, enda jag kan klaga på är att han måste vara mer skärpt och inte gå i offside så ofta, påminner lite om när robbie keane var här i klubben.
 

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #74 på: September 13, 2014, 15:40:58 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Mest skuffa over at han ikke har mer fart. Noe vi har savna.
hade han lyckats med dragningen i straffområdet på slutet och gjort mål eller lyckats med bicykletan hade det varit annat ljud i skällan, jag personligen tycker han har bra fart och bra teknik han vågar utmana är bara sista delen som saknas med det kommer, enda jag kan klaga på är att han måste vara mer skärpt och inte gå i offside så ofta, påminner lite om när robbie keane var här i klubben.

Kan godt bli bra han.
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #75 på: September 13, 2014, 15:42:02 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Jeg har trua på Antenucci jeg  :) Sammen med Doukara tror jeg det blir bra!! Syntes italienerne får raskt kritikk bare.. Ingen har nevnt hvor dårlig Sharp var i dag!!

Potensialet i laget er der. Løpene til Antenucci vil sitte og times bedre etterhvert  :)
men hur många vettiga bollar fick sharp? vi kom väl knappt innanför straffområdet i första halvlek, då tycker jag mer man skall klaga på mittfältet i första halvlek,  Ã¤r ju deras uppgift att förse dem med bra bollar, man kan ju inte trolla som anfallare,
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #76 på: September 13, 2014, 15:43:14 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Mest skuffa over at han ikke har mer fart. Noe vi har savna.

Sharp så jo ut til å ha sirup i beina også, strange?!?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #77 på: September 13, 2014, 16:57:05 »
Hvis det han har vist i 1 omgang er representativt for nivået hans er jeg skremt....
enda jag kan invända emot är väl att han springer kanske lite ofta i offside, men som jag skrivit tidiigare, ge våra  nya spelare tid, gjorde mccormack, bechio och beckford mål direkt?

Traff  knapt nok med en eneste pasning, feilposisjonert ( ligger altfor bredt) og dårlig valg. Hevet seg noe i annen omgang men i sum vannvittig skuffet over han.

Sharp ikke det spor bedre btw...
Jon R.

Gufrias

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #78 på: September 13, 2014, 17:13:51 »
Synes det blir feil å henge ut spissene når de får så lite å jobbe med, og så lite støtte. Men jeg har inntrykk av at Sharp og Antenucci er for like. Doukara sammen med hvilken som helst av dem fungerer nok bedre.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #79 på: September 20, 2014, 19:10:19 »
Tom Kirwin

@Thomkirwin: 2 goals now for @anteseven who told me he'll shave his beard off when his daughter is born at the end of next month. #lufc

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #80 på: September 20, 2014, 19:45:47 »
Har veldig sans for spillertypen Antenucci. Jobber steinhardt for laget, virker som en god avslutter og har tilsynelatende fart og teknikk. Var knallbra i dag, og leverte også en god kamp mot B.mouth. Fortjener etter min mening en klar plass i førsteellveren.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #81 på: September 21, 2014, 13:57:09 »
Mirco snakker med pressen:

https://audioboo.fm/boos/2497013-leeds-united-mirco-antenucci-post-match

En av de med best forståelse av engelsk i spillergruppen!  Klart vi trenger en manager...eh trener... som behersker 5 språk!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #82 på: September 22, 2014, 23:17:14 »
Har veldig sans for spillertypen Antenucci. Jobber steinhardt for laget, virker som en god avslutter og har tilsynelatende fart og teknikk. Var knallbra i dag, og leverte også en god kamp mot B.mouth. Fortjener etter min mening en klar plass i førsteellveren.

Må bare følge opp denne. Fæn så god han ser ut på extended highlights mot Hudds!  Er jo høyt og lavt og involvert i nesten alt vi skaper fremover! Viser fantastisk arbeidsmoral før 1-0 målet.  Tar tilbake alt jeg tidligere har utrykket av skepsis til denne karen!   :o
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #83 på: Mars 09, 2015, 22:25:30 »
...tviler på at det hjelper, Mirco!
Han har kvaliteter som vi ellers ikke har på topp, men måten Leeds spiller på gjør nok noe annet enn innhopp uaktuelt...

Now it's Antenucci's turn to use social media to vent his anger
Monday, 9th Mar 2015 20:50

Mirco Antenucci has turned to Instagram in an amazing expletive laden rant presumably frustrated by his recent lack of first team opportunities.


Our joint top-scorer on eight goals with Akex Mowatt has not started a game since our final match of 2014, a 2-0 defeat at Derby and you have to go back a month further for Antenucci's last Leeds goal, ironically against the same opponents.

 Since the turn if the year which has seen an upturn in our fortunes, Neil Redfearn appears to prefer either a lone striker or a Billy Sharp pairing with Steve Morison and Antenucci appears to have got the hump.

 Translated from Italian, Antenucci ranted on Instagram yesterday": "There are moments where you would like to smash up everything, moments where you see things that are too strange to accept, where you think what the f*** am I doing wrong?

 There can be lots of answers or few depending on who you find yourself talking to and if they are taking the p*** or not so much... I have always answered differently to others...

 However then the most beautiful thing in the world happens, you get back home and your whole life is waiting for you, all my life!!! Everything that really makes it worth living...I love you to death, thanks for existing. Everything else f*** off."

 He appears to be referring to his fall for grace from the Leeds team to the joy his young family bring.

 If a tabloid report from last month is to be believed, Antenucci is on a contract that heaviiy rewards him when he scores a goal. The Daily Star reported that he is on a basic wage plus £8000 per goal. Whether or not that is the truth who knows? Maybe Mirco is hoping that his use of social media might get himself back in favour, after all Billy Sharp mischievously re-tweeted fans twitter feeds who were calling for him to get a run in the side.

 Sadly I've seen little evidence that the Antenucci/Sharp pairing can deliver the goods for Leeds. Morison's continued inclusion in the squad raises a few eyebrows because he's yet to score for Leeds this season however his phenomenal work-rate and influence on the pitch has won over many doubters who did not initially rate him.

 I wouldn't be surprised if Antenucci is pining for his homeland in the summer if he is unable to break-up the Sharp/Morison partnership which is a shame because he has a brilliant first touch, better pace than most of our players and is good at running with the ball. I hasten to add this has nothing to do with me getting his name and number on my away shirt after the Derby win!!!

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/38097/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #84 på: Mars 10, 2015, 09:12:31 »
Håper vi for se Antenucci tilbake i laget snart... Det var vel en grei rant dette holdt jeg på å si.

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #85 på: Mars 10, 2015, 10:29:34 »
...tviler på at det hjelper, Mirco!
Han har kvaliteter som vi ellers ikke har på topp, men måten Leeds spiller på gjør nok noe annet enn innhopp uaktuelt...

Now it's Antenucci's turn to use social media to vent his anger
Monday, 9th Mar 2015 20:50

Mirco Antenucci has turned to Instagram in an amazing expletive laden rant presumably frustrated by his recent lack of first team opportunities.


Our joint top-scorer on eight goals with Akex Mowatt has not started a game since our final match of 2014, a 2-0 defeat at Derby and you have to go back a month further for Antenucci's last Leeds goal, ironically against the same opponents.

 Since the turn if the year which has seen an upturn in our fortunes, Neil Redfearn appears to prefer either a lone striker or a Billy Sharp pairing with Steve Morison and Antenucci appears to have got the hump.

 Translated from Italian, Antenucci ranted on Instagram yesterday": "There are moments where you would like to smash up everything, moments where you see things that are too strange to accept, where you think what the f*** am I doing wrong?

 There can be lots of answers or few depending on who you find yourself talking to and if they are taking the p*** or not so much... I have always answered differently to others...

 However then the most beautiful thing in the world happens, you get back home and your whole life is waiting for you, all my life!!! Everything that really makes it worth living...I love you to death, thanks for existing. Everything else f*** off."

 He appears to be referring to his fall for grace from the Leeds team to the joy his young family bring.

 If a tabloid report from last month is to be believed, Antenucci is on a contract that heaviiy rewards him when he scores a goal. The Daily Star reported that he is on a basic wage plus £8000 per goal. Whether or not that is the truth who knows? Maybe Mirco is hoping that his use of social media might get himself back in favour, after all Billy Sharp mischievously re-tweeted fans twitter feeds who were calling for him to get a run in the side.

 Sadly I've seen little evidence that the Antenucci/Sharp pairing can deliver the goods for Leeds. Morison's continued inclusion in the squad raises a few eyebrows because he's yet to score for Leeds this season however his phenomenal work-rate and influence on the pitch has won over many doubters who did not initially rate him.

 I wouldn't be surprised if Antenucci is pining for his homeland in the summer if he is unable to break-up the Sharp/Morison partnership which is a shame because he has a brilliant first touch, better pace than most of our players and is good at running with the ball. I hasten to add this has nothing to do with me getting his name and number on my away shirt after the Derby win!!!

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/38097/

??

Men Billy Sharp som har spilt alene på topp de siste 3 kampene har disse kvalitetene som Antenucci ikke har til å spille alene på topp?
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #86 på: Mars 10, 2015, 14:55:23 »
...tviler på at det hjelper, Mirco!
Han har kvaliteter som vi ellers ikke har på topp, men måten Leeds spiller på gjør nok noe annet enn innhopp uaktuelt...

Now it's Antenucci's turn to use social media to vent his anger
Monday, 9th Mar 2015 20:50

Mirco Antenucci has turned to Instagram in an amazing expletive laden rant presumably frustrated by his recent lack of first team opportunities.


Our joint top-scorer on eight goals with Akex Mowatt has not started a game since our final match of 2014, a 2-0 defeat at Derby and you have to go back a month further for Antenucci's last Leeds goal, ironically against the same opponents.

 Since the turn if the year which has seen an upturn in our fortunes, Neil Redfearn appears to prefer either a lone striker or a Billy Sharp pairing with Steve Morison and Antenucci appears to have got the hump.

 Translated from Italian, Antenucci ranted on Instagram yesterday": "There are moments where you would like to smash up everything, moments where you see things that are too strange to accept, where you think what the f*** am I doing wrong?

 There can be lots of answers or few depending on who you find yourself talking to and if they are taking the p*** or not so much... I have always answered differently to others...

 However then the most beautiful thing in the world happens, you get back home and your whole life is waiting for you, all my life!!! Everything that really makes it worth living...I love you to death, thanks for existing. Everything else f*** off."

 He appears to be referring to his fall for grace from the Leeds team to the joy his young family bring.

 If a tabloid report from last month is to be believed, Antenucci is on a contract that heaviiy rewards him when he scores a goal. The Daily Star reported that he is on a basic wage plus £8000 per goal. Whether or not that is the truth who knows? Maybe Mirco is hoping that his use of social media might get himself back in favour, after all Billy Sharp mischievously re-tweeted fans twitter feeds who were calling for him to get a run in the side.

 Sadly I've seen little evidence that the Antenucci/Sharp pairing can deliver the goods for Leeds. Morison's continued inclusion in the squad raises a few eyebrows because he's yet to score for Leeds this season however his phenomenal work-rate and influence on the pitch has won over many doubters who did not initially rate him.

 I wouldn't be surprised if Antenucci is pining for his homeland in the summer if he is unable to break-up the Sharp/Morison partnership which is a shame because he has a brilliant first touch, better pace than most of our players and is good at running with the ball. I hasten to add this has nothing to do with me getting his name and number on my away shirt after the Derby win!!!

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/38097/

??

Men Billy Sharp som har spilt alene på topp de siste 3 kampene har disse kvalitetene som Antenucci ikke har til å spille alene på topp?
antenucci är värd mer chanser än han fått, är ju vår bäste målskytt trots att laget var undermåligt i höstas, gick ju inte sämre när Sharp kom in när morison blev skadad utan snarare tvärtom, är säker på att det kommer gå bra med ante med,  nu spelar laget bra och hur vi än ändrar i försvar och anfall och mittfält går det bra
 

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #87 på: Mars 10, 2015, 21:47:43 »
Utfordringen til denne karen her er selvbildet/ hodet hans' !

Det er i motgang man kan se hva man er og betyr for laget mener jeg, og kroppsspråket til Antenucci er ikke vanskelig og tyde....alle kan se at han hater og sitte på benk- men når man da får 1.- 5 eller 25 minutter så skal man også gnistre!!! 

Attitude....
 

ar9

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #88 på: Mars 10, 2015, 22:06:48 »

Utfordringen til denne karen her er selvbildet/ hodet hans' !

Det er i motgang man kan se hva man er og betyr for laget mener jeg, og kroppsspråket til Antenucci er ikke vanskelig og tyde....alle kan se at han hater og sitte på benk- men når man da får 1.- 5 eller 25 minutter så skal man også gnistre!!! 

Attitude....
Eller er det Altitude han mangler når det kommer oppspill med litt luft under?
Synes han gjorde det bra når vi hadde mye ball

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #89 på: Mars 10, 2015, 22:07:06 »
Utfordringen til denne karen her er selvbildet/ hodet hans' !

Det er i motgang man kan se hva man er og betyr for laget mener jeg, og kroppsspråket til Antenucci er ikke vanskelig og tyde....alle kan se at han hater og sitte på benk- men når man da får 1.- 5 eller 25 minutter så skal man også gnistre!!! 

Attitude....
så sades det om Morrison och Sharp tidigare med.