Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #90 på: Mars 10, 2015, 22:36:39 »

Utfordringen til denne karen her er selvbildet/ hodet hans' !

Det er i motgang man kan se hva man er og betyr for laget mener jeg, og kroppsspråket til Antenucci er ikke vanskelig og tyde....alle kan se at han hater og sitte på benk- men når man da får 1.- 5 eller 25 minutter så skal man også gnistre!!! 

Attitude....
Eller er det Altitude han mangler når det kommer oppspill med litt luft under?
Synes han gjorde det bra når vi hadde mye ball



Da kan du jo se 2-1 målet mot Ipswich er det vel... Starter med lang ball opp mot Antenucci som vinner duellen, beholder ballen og setter opp høyrekanten...
 

baste

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #91 på: Mars 11, 2015, 19:02:48 »
Mirco jobber og sliter. Og scorer mye meir enn Morison. Underlig at han ikke får mer tillitt

MOT

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #92 på: Mars 11, 2015, 19:30:23 »
Mirco jobber og sliter. Og scorer mye meir enn Morison. Underlig at han ikke får mer tillitt

MOT
tycker jag med, han är vår bästa målskyt
 

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #93 på: Mars 11, 2015, 20:59:27 »
Liker ikke det denne karen legger ut. Uproft og illojalt. Send tilbake til Italia til sommeren. Bra, men langt fra uerstattelig.
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #94 på: Mars 12, 2015, 00:27:12 »
Liker ikke det denne karen legger ut. Uproft og illojalt. Send tilbake til Italia til sommeren. Bra, men langt fra uerstattelig.
Ja syns du virkelig det? Skal det ikke være lov å vise følelser? Basert på den tweeten er jeg i alle fall helt uenig. Det må være takhøyde for en toppscorer å blåse ut litt når det ikke er i nærheten av verken personangrep eller noe direkte kritikk av klubben. Sharps holdninger har ikke vært noe bedre. At Antenucci kan se ut til å ikke gi alt når han er utpå som innbytter er derimot greit å kritisere. Men var han egentlig et arbeidsjern når han spilte fast heller?

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #95 på: Mars 12, 2015, 11:45:54 »

Utfordringen til denne karen her er selvbildet/ hodet hans' !

Det er i motgang man kan se hva man er og betyr for laget mener jeg, og kroppsspråket til Antenucci er ikke vanskelig og tyde....alle kan se at han hater og sitte på benk- men når man da får 1.- 5 eller 25 minutter så skal man også gnistre!!! 

Attitude....
Eller er det Altitude han mangler når det kommer oppspill med litt luft under?
Synes han gjorde det bra når vi hadde mye ball



Da kan du jo se 2-1 målet mot Ipswich er det vel... Starter med lang ball opp mot Antenucci som vinner duellen, beholder ballen og setter opp høyrekanten...

Ja, da gnistret`han jo da.....men det må være ALLTID for laget, ikke bare for seg selv.
Holdninger.
 

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #96 på: Mars 12, 2015, 14:27:49 »
Vet ikke helt hvor du får at han ikke jobber for laget, i det "fleste" tilfeller vil det å jobbe for seg selv også være å jobbe for laget...
 

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #97 på: Mars 12, 2015, 15:56:02 »
Mirco jobber og sliter. Og scorer mye meir enn Morison. Underlig at han ikke får mer tillitt

MOT

Det er ganske naturlig. Etter en måned uten mål, der hele laget var under pari ble det spilt inn ny formasjon der Morison fikk prøve seg. Etter dette har vi stort sett vunnet. Da er det lett å forstå at man ikke endrer på laget om man ikke må.
Når så Sharp har scoret på innhopp mens µAnte ikke har gjort det har førstnevnte fått sjansen når Morison ble skada. Og scoret jevnt og trutt.

Eller er det vel et sunnhetstegn at spillere ikke er fornøyd med å sitte på benken?
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #98 på: Mars 12, 2015, 16:38:15 »
Mirco jobber og sliter. Og scorer mye meir enn Morison. Underlig at han ikke får mer tillitt

MOT

Det er ganske naturlig. Etter en måned uten mål, der hele laget var under pari ble det spilt inn ny formasjon der Morison fikk prøve seg. Etter dette har vi stort sett vunnet. Da er det lett å forstå at man ikke endrer på laget om man ikke må.
Når så Sharp har scoret på innhopp mens µAnte ikke har gjort det har førstnevnte fått sjansen når Morison ble skada. Og scoret jevnt og trutt.

Eller er det vel et sunnhetstegn at spillere ikke er fornøyd med å sitte på benken?
Sharp har till slut efter många om och men fått chansen och visat att han är värd en startplats, kunde lika gärna ha varit antenucci, visar ju att vi har en bra bredd
 

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #99 på: Mars 12, 2015, 20:27:26 »
Liker ikke det denne karen legger ut. Uproft og illojalt. Send tilbake til Italia til sommeren. Bra, men langt fra uerstattelig.

I vår klubb må det være takhøyde for slikt. Man kan ikke kreve nulltoleranse for slike ytringer så lenge vi har en eier som plaprer kritikkløst om spillere, head coacher og Gudoghvermansen på sosiale medier, for åpen mikrofon og til tilfeldige supportere som slår på tråden.
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #100 på: Mars 12, 2015, 21:03:00 »
Liker ikke det denne karen legger ut. Uproft og illojalt. Send tilbake til Italia til sommeren. Bra, men langt fra uerstattelig.

I vår klubb må det være takhøyde for slikt. Man kan ikke kreve nulltoleranse for slike ytringer så lenge vi har en eier som plaprer kritikkløst om spillere, head coacher og Gudoghvermansen på sosiale medier, for åpen mikrofon og til tilfeldige supportere som slår på tråden.

Profesjonelt ansatte (med millionlønn) bør det stilles visse krav til når det gjelder raljering om arbeidsgiver på sosiale medier. Skulle tatt seg ut om hvermansen drev på slik mot arbeidsgiver. Illojalt, fokus kun på seg selv. Etter resultatene i 2015 har han en ting å gjøre, klappe igjen kjeften og jobbe hardt.
 

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #101 på: Mars 13, 2015, 01:27:26 »
Liker ikke det denne karen legger ut. Uproft og illojalt. Send tilbake til Italia til sommeren. Bra, men langt fra uerstattelig.

I vår klubb må det være takhøyde for slikt. Man kan ikke kreve nulltoleranse for slike ytringer så lenge vi har en eier som plaprer kritikkløst om spillere, head coacher og Gudoghvermansen på sosiale medier, for åpen mikrofon og til tilfeldige supportere som slår på tråden.

Profesjonelt ansatte (med millionlønn) bør det stilles visse krav til når det gjelder raljering om arbeidsgiver på sosiale medier. Skulle tatt seg ut om hvermansen drev på slik mot arbeidsgiver. Illojalt, fokus kun på seg selv. Etter resultatene i 2015 har han en ting å gjøre, klappe igjen kjeften og jobbe hardt.
I en normal klubb med en normal eier hadde jeg vært enig med deg, men man høster som man sår ( Cellino). Ledere har da et ansvar for å gå foran som gode rollemodeller. Det er selvfølgelig ikke ønskelig at spillere gir utrykk for frustrasjon over lite spilletid på sosiale medier, men å sparke mannen grunnet dette er naturligvis å gå altfor langt. Eieren kan ikke kreve en standard som ligger milevis unna der han selv legger listen for hva som er akseptabelt å ytre i det offentlige rom. Shut up Cellino og gå foran med et godt eksempel. Den dagen han gjør det kan han begynne å kreve denne type "lojalitet" fra sine ansatte. Pr i dag må Antes twittermeldinger være godt innenfor det akseptable i Cellinos univers.

Jobbe hardt, JA! Takhøyde for denne type ytringer, helt klart.
« Siste redigering: Mars 13, 2015, 01:32:26 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #102 på: Mars 13, 2015, 08:53:35 »
Mirco er en spiller med mange kvaliteter. Han vet hvor målet står, rask, god med bena, intelligent spillestil og virker å være en hyggelig kar.

Denne karen må bli og vi må få mer ut av han. En viktig spiller!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #103 på: Mars 13, 2015, 09:07:09 »
Skjønner godt hans frustrasjon, han er i en annen klasse hvis han sammenliknes med Morison. Og hvis han da i tillegg har en ressultat bassert (målbonus) lønn!?   

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #104 på: Mars 13, 2015, 09:27:39 »
Skjønner godt hans frustrasjon, han er i en annen klasse hvis han sammenliknes med Morison. Og hvis han da i tillegg har en ressultat bassert (målbonus) lønn!?   

Det blir sagt at han har 70000 nkr per mål og Sharp har 10000 nkr. Skjønner at det ble litt dårlig stemning når Sharp stjal straffen fra Mirco.

Nå er jeg ikke helt sikker på om disse summene stemmer, men hadde Ante spilt og puttet 20 mål så er det vel en ekstrainntekt på 1.4 mill.

Jeg er for prestasjonsbaserte kontrakter, men er stallen stor og coachen har sine favoritter så kan det bli dårlig stemning ut av det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ar9

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #105 på: Mars 13, 2015, 17:54:35 »
Kan godt skjønne at Ante, Sharp og evt flere angripere blir frustrerte.
Når man kommer til en klubb hvorpå planen er å spille 4-4-2 og det istedenfor blir spill m en spiss blir det veldig trangt om beinet. De vil jo spille og de vil jo få muligheten til å score mål.
Alle vil vel ha salt til maten?
Så i denne situasjonen synes jeg og vi skal tåle litt gnåling.

Kato

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #106 på: Mars 13, 2015, 21:03:18 »
Resultatene har plassert han på benken. Grøsser av hvordan det så ut med han på topp de siste kampene før nyttår.

Lite selvinnsikt, og høy på seg selv, når man tolker sosiale medier.

Jeg vinner heller fotballkamper med en Morison som ikke scorer, enn taper med en Ante som av og til scorer.
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #107 på: Mars 13, 2015, 22:43:22 »
Resultatene har plassert han på benken. Grøsser av hvordan det så ut med han på topp de siste kampene før nyttår.

Lite selvinnsikt, og høy på seg selv, når man tolker sosiale medier.

Jeg vinner heller fotballkamper med en Morison som ikke scorer, enn taper med en Ante som av og til scorer.
många som fått chansen igen har visat att det inte berodde bara på dom att det gick dåligt i höstas se Murphy, Sharp Cook, mowatt och berardi är väl 5 som visade i sista matchen att de förtjänar sina platser,och vi vinner med dom, skulle säkert gå lika bra med antenucci, vidhåller fortfarande att han garanterat är en av våra 2 bästa anfallare
« Siste redigering: Mars 13, 2015, 22:56:42 av sportcarl1 »
 

Cherry

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #108 på: Mars 14, 2015, 12:54:03 »
Skjønner godt hans frustrasjon, han er i en annen klasse hvis han sammenliknes med Morison. Og hvis han da i tillegg har en ressultat bassert (målbonus) lønn!?   

Det blir sagt at han har 70000 nkr per mål og Sharp har 10000 nkr. Skjønner at det ble litt dårlig stemning når Sharp stjal straffen fra Mirco.

Nå er jeg ikke helt sikker på om disse summene stemmer, men hadde Ante spilt og puttet 20 mål så er det vel en ekstrainntekt på 1.4 mill.

Jeg er for prestasjonsbaserte kontrakter, men er stallen stor og coachen har sine favoritter så kan det bli dårlig stemning ut av det.


Kontrakt lagd for egoisme..... Hørtes merkelig ut, facts?
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #109 på: Mars 14, 2015, 12:56:43 »
Skjønner godt hans frustrasjon, han er i en annen klasse hvis han sammenliknes med Morison. Og hvis han da i tillegg har en ressultat bassert (målbonus) lønn!?   

Det blir sagt at han har 70000 nkr per mål og Sharp har 10000 nkr. Skjønner at det ble litt dårlig stemning når Sharp stjal straffen fra Mirco.

Nå er jeg ikke helt sikker på om disse summene stemmer, men hadde Ante spilt og puttet 20 mål så er det vel en ekstrainntekt på 1.4 mill.

Jeg er for prestasjonsbaserte kontrakter, men er stallen stor og coachen har sine favoritter så kan det bli dårlig stemning ut av det.


Kontrakt lagd for egoisme..... Hørtes merkelig ut, facts?
kan ju vara smart av cellino att inte överbetala anfallare utan lön efter prestation levererar de får de bra betalt misslyckas de så får de mer normala löner, vill kanske inte fortsätta den gamla vägen som morison som säkert sitter med 20000 pund i veckan och gör 2-3 mål per säsong
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #110 på: Mars 14, 2015, 17:08:29 »
Vi beholder de beste:

@PhilHayYEP: Mirco Antenucci's people confirming that reports of Leeds turning down a loan bid for him from Norwich are correct. #lufc

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #111 på: Mars 14, 2015, 19:28:17 »
Vi beholder de beste:

@PhilHayYEP: Mirco Antenucci's people confirming that reports of Leeds turning down a loan bid for him from Norwich are correct. #lufc

 ;)
mycket märkligt att bättre lag än Leeds och som har bättre anfallaren än vi vill låna spelare som inte platsar, kan de se kvalitéer  som redfearn  missat?
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #112 på: Mars 14, 2015, 20:13:49 »
Vi beholder de beste:

@PhilHayYEP: Mirco Antenucci's people confirming that reports of Leeds turning down a loan bid for him from Norwich are correct. #lufc

 ;)
mycket märkligt att bättre lag än Leeds och som har bättre anfallaren än vi vill låna spelare som inte platsar, kan de se kvalitéer  som redfearn  missat?


Svaret er vel 4-4-2 og gode vinger!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #113 på: Mars 14, 2015, 23:34:08 »
Vi beholder de beste:

@PhilHayYEP: Mirco Antenucci's people confirming that reports of Leeds turning down a loan bid for him from Norwich are correct. #lufc

 ;)
mycket märkligt att bättre lag än Leeds och som har bättre anfallaren än vi vill låna spelare som inte platsar, kan de se kvalitéer  som redfearn  missat?


Svaret er vel 4-4-2 og gode vinger!
är det jag tror på med inför nästa säsong, 2 anfallare och 2 yttrar av kvalité, ett mittfält som orkar stå emot och leverera bollar till anfallspelarna,
 

Milou

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #114 på: Mars 15, 2015, 00:07:00 »
Eg syns Antenucci ga ein ekstra dimensjon til angrepet etter at han kom inn i dag, sjøl om han ikkje lukkast heilt med det han prøver på. Antenucci er flink til å gå bakover for å hente ballen, for så å vende opp og sette fart framover. Eg syns offensivt at han passar betre sammen med Sharp enn det Morrison gjer. Morrison er jobbar riktignok betre defensivt, men vi bør satse litt meir offensivt på heimebane meiner no eg.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #115 på: Mars 20, 2015, 20:37:39 »
@anteseven: Great win..thanks everyone for the tweets ,i'm  very glad and proud to be back to the goal ⚽️#fearthebeard#7 http://t.co/TFOK5XS5Rp

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #116 på: Mars 24, 2015, 18:40:35 »
Eg syns Antenucci ga ein ekstra dimensjon til angrepet etter at han kom inn i dag, sjøl om han ikkje lukkast heilt med det han prøver på. Antenucci er flink til å gå bakover for å hente ballen, for så å vende opp og sette fart framover. Eg syns offensivt at han passar betre sammen med Sharp enn det Morrison gjer. Morrison er jobbar riktignok betre defensivt, men vi bør satse litt meir offensivt på heimebane meiner no eg.

Burde vært bruk lenge før Morison, selv tror han at 20 mål + kunne vært oppnådd
Anyone would be satisfied scoring 10 goals in a season but imagine how he might be feeling right now had he been picked regularly.
That satisfaction may have been replaced with elation, because if he had featured ahead of Morison, he could be well on his way to 20 or more.

Jon R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #117 på: Mars 25, 2015, 18:54:41 »
Eg syns Antenucci ga ein ekstra dimensjon til angrepet etter at han kom inn i dag, sjøl om han ikkje lukkast heilt med det han prøver på. Antenucci er flink til å gå bakover for å hente ballen, for så å vende opp og sette fart framover. Eg syns offensivt at han passar betre sammen med Sharp enn det Morrison gjer. Morrison er jobbar riktignok betre defensivt, men vi bør satse litt meir offensivt på heimebane meiner no eg.

Burde vært bruk lenge før Morison, selv tror han at 20 mål + kunne vært oppnådd
Anyone would be satisfied scoring 10 goals in a season but imagine how he might be feeling right now had he been picked regularly.
That satisfaction may have been replaced with elation, because if he had featured ahead of Morison, he could be well on his way to 20 or more.

Litt historieløst synes jeg. Ante var i en formmessing bølgedal da Morison kom inn i laget. Morison var viktig i omstillingen til en ny formasjon og forsvarte plassen.  Ante i form er gull verdt. Ute av form klarer han i liten grad å kompensere gjennom hard jobbing og defensive bidrag. en.  Nå er Ante tilbake og scorer mål. La oss glede oss over det og håpe han får en knall avslutning på sesongen.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #118 på: Mars 25, 2015, 21:48:31 »
Eg syns Antenucci ga ein ekstra dimensjon til angrepet etter at han kom inn i dag, sjøl om han ikkje lukkast heilt med det han prøver på. Antenucci er flink til å gå bakover for å hente ballen, for så å vende opp og sette fart framover. Eg syns offensivt at han passar betre sammen med Sharp enn det Morrison gjer. Morrison er jobbar riktignok betre defensivt, men vi bør satse litt meir offensivt på heimebane meiner no eg.

Burde vært bruk lenge før Morison, selv tror han at 20 mål + kunne vært oppnådd
Anyone would be satisfied scoring 10 goals in a season but imagine how he might be feeling right now had he been picked regularly.
That satisfaction may have been replaced with elation, because if he had featured ahead of Morison, he could be well on his way to 20 or more.

Litt historieløst synes jeg. Ante var i en formmessing bølgedal da Morison kom inn i laget. Morison var viktig i omstillingen til en ny formasjon og forsvarte plassen.  Ante i form er gull verdt. Ute av form klarer han i liten grad å kompensere gjennom hard jobbing og defensive bidrag. en.  Nå er Ante tilbake og scorer mål. La oss glede oss over det og håpe han får en knall avslutning på sesongen.
helt  omöjligt att sia hur det skulle gått om vi kört med den eller den anfallaren hela säsongen, sedan är det ju helt olika förutsättningar om man jämför laget, spelsystem,spelare och tränare nu på våren och i höstas. personligen gillar jag antenucci och tror han kan axla McCormacks roll(varken Beckford,  becchio McCormack gjorde en bättre första säsong i LU) men sedan skall man bara köra med en anfallare  nästa säsong får vi kanske ta in någon ny
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #119 på: Mai 02, 2015, 19:26:48 »
Stor publisitet og lite støttende på denne uttalelsen fra Ante:

@anteseven: I did not know there was the field tour .I apologize to the true fans but not to those who insult and is said fans




 ;D    Ingen snakker sammen i denne klubben!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973