Skrevet av Emne: Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014  (Lest 51685 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fido

Jeg mener at det første en trener må gjøre når han skal ta ut lagey, er å sjekke hvem som har anledning til å spille kampen. Ã… ta ut en fyr som ikke har tid til å være mer enn en halvtime er for dumt. Noen annen forklaring på det som skjedde i går har ikke jeg. For så dum går det ikke an å være.

flynn

Spillerne tar i alle fall ansvar for å få rotert litt på laget!

flynn

Xern

Kan noen forklare meg det ufattelige hvordan et lag som har slitt med en mann mindre siden midt i første omgang, klarer det kunststykket å bytte en spiller? Og det i det 89. minutt.

Uforståelig her i gården. Totalt meningsløst.


Phil Hay
@PhilHayYEP: Hockaday said he didn't see the need for subs until Bradford went ahead. "The players could have gone for another 30 minutes." #lufc

 ;D ;D ;D

Hjelpe meg......
For å være helt ærlig så såg ikke spillerne slitne ut når jeg tenker over det... Og det er godt jobba  ;)

Og vil absolutt skryte over Norris! Jobbet godt hele kampen og var noe helt annet å se på banen enn Austin. Forsvaret virket mer solid når vi slepper livsfarlige brudd imot 20 ganger iløpet av en kamp..
« Siste redigering: August 28, 2014, 09:30:51 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Thom Kirwin

Don't know why I'm watching the game back now. It's like going back on the dodgems when you've already thrown up....a lot.

☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Kan noen forklare meg det ufattelige hvordan et lag som har slitt med en mann mindre siden midt i første omgang, klarer det kunststykket å bytte en spiller? Og det i det 89. minutt.

Uforståelig her i gården. Totalt meningsløst.


Phil Hay
@PhilHayYEP: Hockaday said he didn't see the need for subs until Bradford went ahead. "The players could have gone for another 30 minutes." #lufc

 ;D ;D ;D

Hjelpe meg......
For å være helt ærlig så såg ikke spillerne slitne ut når jeg tenker over det... Og det er godt jobba  ;)

Og vil absolutt skryte over Norris! Jobbet godt hele kampen og var noe helt annet å se på banen enn Austin. Forsvaret virket mer solid når vi slepper livsfarlige brudd imot 20 ganger iløpet av en kamp..

Hockawhooo skal ha frem at gutta`er bra trent......men det hjelper jo lite når de/vi ikke klarer å skape sjanser....helt fortjent tap.
 

HåvardK

Kan noen forklare meg det ufattelige hvordan et lag som har slitt med en mann mindre siden midt i første omgang, klarer det kunststykket å bytte en spiller? Og det i det 89. minutt.

Uforståelig her i gården. Totalt meningsløst.


Phil Hay
@PhilHayYEP: Hockaday said he didn't see the need for subs until Bradford went ahead. "The players could have gone for another 30 minutes." #lufc

 ;D ;D ;D

Hjelpe meg......
For å være helt ærlig så såg ikke spillerne slitne ut når jeg tenker over det... Og det er godt jobba  ;)

Og vil absolutt skryte over Norris! Jobbet godt hele kampen og var noe helt annet å se på banen enn Austin. Forsvaret virket mer solid når vi slepper livsfarlige brudd imot 20 ganger iløpet av en kamp..
Norris så bra ut, men Bianchi, Wooton og særlig Tonge så bra kjørt ut den siste halvtimen.

HåvardK

Hvorfor begynne å kritisere MC nå for å ha kjøpt klubben !? Vi kan kritisere ham for ansettelsen av Hockaday , men se hva italieneren har gjort med klubben vår økonomisk ! Hvor hadde vi vært hvis ikke han hadde kjøpt klubben ! Vi er vel gjeldfrie pr dags dato ,  vi vet ikke hva Haigh eller noen andre sleipe jævler hadde gjort med klubben hvis ikke MC kjøpte den !  Hockaday er vel straks historie, la oss håpe på at eventuell en ny mere kjent trener tar utfordringen med å løfte laget vårt opp mot nye høyder !

Ja, han har kjøpt et lass middels serie B-spillere.

Akkurat det samme som Warnock. Og som mcdermott gjorde. Dem er vel Engelske og kan engelsk fotball, eller?

Ikke en eneste Serie B-spiller kom inn under de to, og de var stort sett gratis. Nå kjøper vi dem for millioner.
Men jeg tror jeg forstår hva du mener. Men selv Colin vant fotballkamper i ny og ne. Og McDermott gjorde det bra til denne italienske hvitsnippforbryteren kom inn i bildet.
Riktig at vi kjøper nye spillere, selv om du som forventet er tendensiøs i dine beskrivelser av dem. Hvordan du kan uttale deg om kvaliteten på de nye, forstår jeg imidlertid ikke, all den tid laglederen stort sett ikke lar dem få sjansen til å spille. Hvis vi skal begrense oss til italienerne, kan vi i dag bedømme en eneste spiller: Bianchi. Utvilsomt den spilleren med mest fotball i seg av samtlige der ute i dag. De andre blir henvist til benk eller tribune av spillere som Wooton, Tonge,  Murphy og Pearce.

"Lasset med middelmådigheter" har jeg knapt fått sjansen til å se spille fotball, og da velger jeg å vente med å gi dem skylden for at Leeds taper.

Sitter de på tribunen får vi vel anta det er fordi de ikke er gode nok? Så naiv er jeg, faktisk at jeg tror trenern prøver å ta ut det beste laget til enhver tid.
Hvis du med dette mener at en ikke kan stille spørsmål ved trenerens laguttak og disponeringer, så kveler en vel mange av diskusjonene her inne. Synes jo å huske at du selv har ytret en smule kritikk mot trenere her inne, f eks mot Wise? Men det gjaldt vel ikke hans taktiske evner, da.

AndyMathie

Jeg har begynt å mislike Murphy enda det bor en del fotball i han. Han kan sikkert bli bra i en annen klubb, men i Leeds passer han ikke. Og det han gjorde i går er som sagt her tidligere i tråden et tegn på at han ikke hadde tid til å spille mer enn 30 minutter, for så DUM går det vel ikke an å være?!

Tilbake til kampen så synes jeg det finnes noe positivt med den og han hetter Norris. Synes han var vår beste spiller sånn bortsett fra Taylor da som gjorde flere viktige redninger og var solid hele kvelden. Norris tror jeg kan være med på å snu dette. Han er langt bedre enn Austin med ball og bommer sjelden på pasninger(noe Austin gjør hele kampen igjennom). Assisten hans var herlig og innsatsen hans like herlig. Hadde vi hatt et lag med 11. David Norris i går så hadde vi knust Bradford. Godt å se at en mann jeg nesten trodde var død og begravet er den beste Zombien i manns minne.

Ellers vil jeg ikke kritisere Hockaday for å ikke ha gjort noen bytter. For det var vel bare Wotton som var ræva og Taylor er jo venstreback så da måtte vi bare bruke Wotton. Jeg syntes spillerne som var igjen gjorde en helhjertet innsats og prøvde å vinne. Var trygg på at vi ikke kom til å slippe inn noen mål heller og det så jo unektelig lyst ut når Smith scora på Norris herlige assist. Når vi da gjør et bytte viste jeg at det ble tap for da kom møkkasprederen vår Poleon inn. Herregud for en jævel han er!!!

Håper Norris starter mot Bolton på Muphys plass og at han og Bianchi får en ny partner sentralt på midten. Enten ved at Cook spiller eller at vi kjøper inn en ny deffensiv anker ala  Mascherano eller Cambiasso som er 2 av de beste deffensive midtbanespillerne i verden de siste 15 åran.
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Jeg har begynt å mislike Murphy enda det bor en del fotball i han. Han kan sikkert bli bra i en annen klubb, men i Leeds passer han ikke. Og det han gjorde i går er som sagt her tidligere i tråden et tegn på at han ikke hadde tid til å spille mer enn 30 minutter, for så DUM går det vel ikke an å være?!

100% enig. Leeds trenger kloke spillere som ikke er ute etter  30 min. Idiotisk manøver! Nå er han ute 2-3 kamper(?). Tviler på om han får plassen tilbake. Flere gode er kommet inn. Han var lovende i fjor men har ikke innfridd. :(
Tviler på om han er med Cellions planer i førsteelveren.

AndyMathie

Jeg har begynt å mislike Murphy enda det bor en del fotball i han. Han kan sikkert bli bra i en annen klubb, men i Leeds passer han ikke. Og det han gjorde i går er som sagt her tidligere i tråden et tegn på at han ikke hadde tid til å spille mer enn 30 minutter, for så DUM går det vel ikke an å være?!

100% enig. Leeds trenger kloke spillere som ikke er ute etter  30 min. Idiotisk manøver! Nå er han ute 2-3 kamper(?). Tviler på om han får plassen tilbake. Flere gode er kommet inn. Han var lovende i fjor men har ikke innfridd. :(
Tviler på om han er med Cellions planer i førsteelveren.

Flere gode er kommet inn på midten? Der er det vel ingen nye gode som er kommet inn på på midtbanen.Vi har jo bare forsterket angrepet og forsvaret de siste 2-3 ukene. Nå trenger vi å forsterke midtbanen og må jo si nu når jeg ser hvordan det har gått så skulle jeg veldig gjerne sett at signeringen av Viviani hadde gått i boks.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

har inget emot murphy, men utvisningen igår går inte att förklara bort, 2 helt idiotiska gula kort på mittplan som förstörde för hela laget,men mittfältspelare har vi gott om så det kommer inte försvaga laget, däremot är jag mer orolig för högerbacksplatsen med byram utanför laget i 2 matcher till och bernardi skadad, får hoppas bernardi är fit till lördag, tycker hela laget gjorde en heroisk kämpainsats, kanske borde hock ha gått direkt över till 4-4-1 efter utvisningen, kändes lyxigt med 2 anfallare när vi var så hårt tillbakapressade, tämligen säker att vi vunnit utan utvisningen, smith och sharp gillar jag,sharp är en riktig klassanfallare man ser  att straffområdet är hans domän, smith vinner ju allt i luften synd att han inte är lika bra med fötterna men han är en oslipad diamant