Skrevet av Emne: EX-Spiller: Casper Sloth  (Lest 19707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Smudge

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #60 på: Februar 02, 2016, 20:28:12 »
Gi no denne mannen noen minutter i 10-rollen, har troen på at han kan funke bra der. Han kan da ikke være  dårligere enn Murphy. Vært på benken i noen kamper nå, men ingen innhopp..trist

Hallgeir *

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #61 på: Februar 02, 2016, 20:44:26 »
Gi no denne mannen noen minutter i 10-rollen, har troen på at han kan funke bra der. Han kan da ikke være  dårligere enn Murphy. Vært på benken i noen kamper nå, men ingen innhopp..trist

Ikke uenig i å gi Sloth sjansen på bekostning av Murphy.

Han virker å være mye mer målfarlig enn Murhy (jfr reservelaget), men jeg må tilstå at jeg ikke kjenner til hvilken posisjon han har når han spiller med de nest beste. Tipper at han spiller rett bak spissene der.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #62 på: Februar 02, 2016, 23:43:51 »
Gi no denne mannen noen minutter i 10-rollen, har troen på at han kan funke bra der. Han kan da ikke være  dårligere enn Murphy. Vært på benken i noen kamper nå, men ingen innhopp..trist
Når hadde Murphy 10er rollen? To kamper våren 2014?
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #63 på: Februar 03, 2016, 09:14:18 »
Fortsett med Cook i 10èr rollen bakk spissen(e) - han hører til i midten - ikke på kant!

Murphy er for svak for dette nivået. Han glimtet til en periode i fjor, men er tilbake som en "tversoverspillende, treg, lite kreativ midtbanespiller" denne sesongen.  At han kommer med må komme av innsats på trening, ikke det han viser i kamper...

Nå har vi Diagouraga, Bridcutt, Cook, Dallas, Carayol, Phillips, Sloth og Adeyemi som er bedre spillere enn han - og som bør være på laget/ i troppen før Luke...
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #64 på: Februar 03, 2016, 14:36:24 »
Gi no denne mannen noen minutter i 10-rollen, har troen på at han kan funke bra der. Han kan da ikke være  dårligere enn Murphy. Vært på benken i noen kamper nå, men ingen innhopp..trist
Når hadde Murphy 10er rollen? To kamper våren 2014?

Nei, våren 2015...og det ble to mål av det!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsgutt

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #65 på: Juni 10, 2016, 19:17:14 »
Kanskje denne fyren får sjansen av Monk da ?

Kan ikke fortsette sånn som er nå vertfall.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #66 på: Juni 10, 2016, 22:06:03 »
Kanskje denne fyren får sjansen av Monk da ?

Kan ikke fortsette sånn som er nå vertfall.

Alle får vel vanligvis sjansen til å vise hva de duger til når en ny trener/manager kommer inn.

Sloth har hatt sjansen under flere trenere nå, men har kun spilt sporadisk. Sannsynligvis er det en årsak til akkurat det.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #67 på: Juli 04, 2016, 18:01:45 »
Hay eller Pope

Casper Sloth - Leeds hoping to finalise his move to Danish club Aalborg tomorrow. A bit of work to be done but should happen. Permanent deal
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Casper Sloth
« Svar #68 på: Juli 04, 2016, 18:09:56 »
Da forsvant den lønna ut også:

Hay
Leeds United confirm that Casper Sloth has joined Aalborg in Denmark for an undisclosed fee. #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973