Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 205921 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #30 på: August 28, 2014, 22:34:53 »


Rolando Maran and Ivo Pulga - Italian coaches Cellino knows well - may also be considered, although it is understood academy boss Redfearn has no interest in taking the job himself.
Lucy 'favorited' tweeten der jeg gratulerte ham og sa han kunne jo ta en DOL og gjøre jobben til sin egen ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #31 på: August 28, 2014, 22:36:25 »
Hvorfor ikke gå for en ikke engelsk trener / manager denne gang ?

GeirO

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #32 på: August 28, 2014, 22:47:19 »


http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-line-up-rolando-maran-for-vacant-managers-job/?

Siden det helt klart at det er krav om at managere i Leeds ikke skal ha hår, tror jeg Maran er et godt valg. Mc Allister eller Brian Deane ligger sikkert også lanngt framme. Og siden Cellino er uforutsigbar kan det godt hende at det blir et overraskende comeback for Brian Mc Dermott! Ståle Solbakken tror jeg ikke på. Og siden vi er inn på kandidater har  de fleste på dette FORUMET mistet det meste av hår, så vi kan kan jo overta UNITED.  Synes faktisk vi ofte er ganske enige om laguttak og taktikk, så det kan gå greit det.
MOT

Andersen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #33 på: August 28, 2014, 22:49:38 »
Jeg har mitt hår inntakt  er over 50 ! jeg søker på jobben jeg !  :P

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #34 på: August 28, 2014, 22:59:16 »
Her er favorittene en halv time etter at Hock forsvant:

http://www.skybet.com/football/specials/manager-specials

 :P



Next Permanent Leeds Manager

Rolando Maran 5/4
Benito Carbone 7/1
Oscar Garcia 8/1
Gary McAllister 9/1
Eammon Dolan 12/1
Neil Redfearn 12/1
Gianluca Festa 12/1
Paolo Di Canio 14/1
Chris Hughton 14/1
Neil Lennon 16/1
Gianfranco Zola 16/1
Jimmy Floyd Hasselbaink 16/1
Tim Sherwood 20/1
Gareth Southgate 25/1
Mick McCarthy 25/1
Roberto Di Matteo 25/1
Steve Clarke 25/1
Tony Pulis 33/1
Alan Curbishley 33/1
Neil Aspin 33/1
Gary Megson 33/1
Malky MacKay 33/1
Paul Ince 40/1
David Moyes 40/1
Terry Connor 40/1
Simon Grayson 50/1
–
–


...og hva er oddsen på Brian McDermott? Kunne vært verd en femtilapp...  ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Jostein.

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #35 på: August 28, 2014, 23:07:38 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)

Ja for Fagermo hadde jo fansen stillt seg bak  :D :P
Leeds Carajo!

Eriksen55

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #36 på: August 28, 2014, 23:10:03 »
Fra Norge hadde faktisk Fagermo vært spennende. Greit nok at mange ikke liker han som person, men resultatene taler for seg selv. Brian Deane, bra jobb med Sarpsborg...bedre ennalle både trodde og håpet.

Driter egentlig i hva og hvem den nye er...bare han er en som er samlende, som fansen kan stille seg bak fra dag 1, har noe å vise til, en vi har hørt om før. Og at lysten på å vinne kamper er større enn frykten for å tape  :)

Ja for Fagermo hadde jo fansen stillt seg bak  :D :P

Har jeg heller aldri hevdet. Skrev vel faktisk litt senere at det hadde blitt ramaskrik om dem hadde hentet en nordmann! :)

Erik M

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #37 på: August 28, 2014, 23:15:14 »
Cellino understreket veldig tydelig i forrige runde at han hadde bestemt seg for han måtte ha en brittisk coach som forstår fotballen og kulturen.  Derfor tror jeg han henter inn en italiener nå som sparkes i god tid før Jul.
 

Sleivind

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #38 på: August 28, 2014, 23:26:39 »
Tipper det blir en italiener med kjennskap til engelsk fotball. Carbone, Festa, Zola, Di Matteo, Di Canio?

Glenn K

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #39 på: August 28, 2014, 23:27:50 »
Phil Hay og Adam Pope mener å vite at Steve Clarke står høyt oppe på ønskelisten!

Trond90

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #40 på: August 29, 2014, 00:25:54 »
 Steve Clarke hadde vært spennende, men vil han jobbe under Cellino? Hvem vil jobbe under Cellino egentligt? Blir nok en ukjent italiener. MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #41 på: August 29, 2014, 07:34:41 »
Steve Clarke hadde vært spennende, men vil han jobbe under Cellino? Hvem vil jobbe under Cellino egentligt? Blir nok en ukjent italiener. MOT

On 8 June 2012, Clarke was announced as the new manager of West Bromwich Albionhaving signed a two-year contract. The job is Clarke's first permanent management role for any club, though during his time the club referred to him as 'head coach'.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Steve_Clarke
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #42 på: August 29, 2014, 08:41:06 »
Steve Clarke er et spennende alternativ. Håper at Pulis er mer aktuell enn oddsen fra bet-selskapene kan tyde på.

AllWhiteTøyen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #43 på: August 29, 2014, 09:29:51 »
Poyet - ja takk
Pulis - Ja takk
Macca - Nei takk

Ønsker helst en autoritær, aggressiv, stygg jævel. En som får Felix Magath til å virke som Mor Theresa og Harry Redknapp til å se ut som Scarlett Johansson. Dagens CP-manager stemmer forbausende bra til denne profilen, men han vil jeg altså ikke ha tilbake.
Uansett hvem som kommer inn, så vedder jeg en femmer på at han er ut døra før sesongen er over.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #44 på: August 29, 2014, 09:45:24 »
Mine 3 realistiske ønsker:
1.Poyet
2.O`Leary
3.Deane

Mine 3 urealistiske:
1.Wenger
2.Rodgers
3.Moyes
« Siste redigering: August 29, 2014, 09:47:34 av DenHviteYeboah »

Cherry

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #45 på: August 29, 2014, 09:50:13 »
Beste mann for denne jobben er uten tvil Pinocchio eller en av hans likemenn

Støttes.....husk at Cellino IKKE skal ha en Manager...men en Coach. Han er selv Manager i Leeds United.
 

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #46 på: August 29, 2014, 09:54:10 »
Beste mann for denne jobben er uten tvil Pinocchio eller en av hans likemenn

Støttes.....husk at Cellino IKKE skal ha en Manager...men en Coach. Han er selv Manager i Leeds United.
Kan ikke han selv bli coach? Så slepper vi sparkingen, og han får alt han vil ha  :D Hadde jeg vært eier av leeds hadde jeg tatt noen trenerkurs og blitt hovedcoach selv ja..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

samadhi

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #47 på: August 29, 2014, 09:59:08 »
Mine 3 realistiske ønsker:
1.Poyet
2.O`Leary
3.Deane

Mine 3 urealistiske:
1.Wenger
2.Rodgers
3.Moyes

Hvorfor i alle dager er det realistisk at Poyet forlater en spennende jobb i PL med Sunderland til verdens mest uforutsigbare jobb i CCC og Leeds.
Moyes som er uten jobb er vel ett mer realistisk mål i så måte.

Tipper vi dessverre vi får ett lagt mindre merrietert navn enn de du har listet opp her.
Gary McCallister, Steve Clarke og Gianluca Festa er vel navn som er mer i vår gate tipper jeg.
Folk som har erfaring både som manager og Coach er vel i Cellino sin ånd.
marching on together,
derudaf forever...

Glenn K

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #48 på: August 29, 2014, 10:24:26 »
Adam Pope ‏@APOPEY  3 min
The perception of it being a poisoned chalice at #lufc will not deter potential coaches. Quality names already showing interest I'm told.

 :)

ollan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #49 på: August 29, 2014, 10:29:28 »
Adam Pope ‏@APOPEY  3 min
The perception of it being a poisoned chalice at #lufc will not deter potential coaches. Quality names already showing interest I'm told.

 :)
spørmålet er jo om vi her på OEF synes det er kvalitet nok i de som stiller seg som kandidat...tviler jeg sterkt på.... Regner med at vi får et ubeskrevet blad atter en gang som Sirkusdirektør MC kan skyve foran seg når resultatene fortsetter slik som nå og at vi har vår 4 manager i 2014 klar før 13. desember.
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #50 på: August 29, 2014, 13:07:27 »
Dette virker egentlig litt merkelig....ingen store navn kan da ha interesse av å trene oss. De har jo absolutt alt å tape >:(
Tror vi døper klubben til Leeds Urias...

Leedsfan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #51 på: August 29, 2014, 13:48:46 »
Dette virker egentlig litt merkelig....ingen store navn kan da ha interesse av å trene oss. De har jo absolutt alt å tape >:(
Tror vi døper klubben til Leeds Urias...

Du trodde jo også at ingen spillere ville bli eller komme til oss...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #52 på: August 29, 2014, 14:53:39 »
Dette virker egentlig litt merkelig....ingen store navn kan da ha interesse av å trene oss. De har jo absolutt alt å tape >:(
Tror vi døper klubben til Leeds Urias...

Du trodde jo også at ingen spillere ville bli eller komme til oss...:)

Ja, fordi dette har med penger å gjøre.Merkelig at du ikke ser den....en fet kontrakt for en 23 årig spiller er lettere å lokke enn en respektert foppalltrener med 20 millioner på bok.....

Joe Jordan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #53 på: August 29, 2014, 15:11:12 »
Poyet hadde vært glimrende men aldri i verden om han kommer hit nå.

Mitt tips: Redfearn gjør det såpass bra at han går fra midlertidig til permanent. Permanent på "Cellino-vis" altså.  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Nørgaard

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #54 på: August 29, 2014, 15:13:25 »
Jeg så gerne Steve Clarke eller Di Matteo. Tror dog på en ukendt igen

Gufrias

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #55 på: August 29, 2014, 15:22:29 »


Rolando Maran and Ivo Pulga - Italian coaches Cellino knows well - may also be considered, although it is understood academy boss Redfearn has no interest in taking the job himself.
Lucy 'favorited' tweeten der jeg gratulerte ham og sa han kunne jo ta en DOL og gjøre jobben til sin egen ;)
Sikreste og kjappeste vei ut av Leeds United er å rykke opp til Head Coach. Det vet Redders.
Hekta på Leeds siden 1974

Jørn Egil

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #56 på: August 29, 2014, 19:15:10 »
Håper på Rolando Maran. Han er vant til hvordan Italienere tenker fotball . Han tok Catania til serie A for så ta de til en sensasjonell 9 plass . Etter å ha knivet om europacupplass store deler av sesongen

Annesj

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #57 på: August 29, 2014, 20:43:57 »
@PhilHayYEP: Clarke is said to be receptive to the idea of coaching Leeds. Long, long way from shaking hands though. #lufc
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #58 på: August 29, 2014, 20:53:40 »
Sam Brydges ‏@sambrydges  · 30m 
#LUFC @EmaGiulianelli tells me:
Pulis says NO
Players agree with sacking
Moran on job link
Adryan + transfer news

http://goo.gl/q0Bvdx

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #59 på: August 29, 2014, 20:56:04 »
Sitat
Svend Anders K-M ‏@svendanders  Â· 5m  
Steve Clarke neste Leeds-manager? Hva tror ekspertene om ham? #2fx @TV2Wikestad @Bjerkestuen @jsimensen


 Kasper Wikestad ‏@TV2Wikestad  Â· 3m  
@svendanders Veldig bra mann å få inn. Kan bringe stabilitet. Sannsynligvis sparket til jul ;-)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan