Skrevet av Emne: New Dirty Leeds?  (Lest 2483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
New Dirty Leeds?
« på: August 28, 2014, 11:44:53 »
4 røde kort allerede denne sesongen..... :o

Hva skyldes dette mon tro? DH har jo hele veien sagt at laget skulle lære å blø for drakta, og nå sørger de for at motstanderne blør, men fordelen de får ved spilt blod er å fullføre kampene mot færre Leeds United spillere.

Det er vel to tilfeller der debutanter får rødt, to av de nye italienerne, og i tilleg har vi Byram og Murphy.

DH skylder på blant annet disiplin, men kan dette ha sammenheng med det han prosederer for gutta på trening og hva han sier om det å spille for "Mighty- Leeds"? Et problem har ofte flere forklaringer, og slik jeg leser det som står her og der påhviler mye av dette ansvaret på spillerne selv. Jeg tror ikke dette er tilfeldig og at det heller har noe med den nye kulturen å gjøre!!
Yeboahs vitne

Xern

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #1 på: August 28, 2014, 11:50:02 »
Personlig tror jeg Hockaday har gjort alt han kan for å få våre spillere til å blø for drakta, så har det blitt tolket på litt feil måte.. Og da er skaden vanskelig å lege. Men jeg håper han får tid, tror ikke vi får inn noe bedre om Hockaday blir sparket.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #2 på: August 28, 2014, 11:53:56 »
Personlig tror jeg Hockaday har gjort alt han kan for å få våre spillere til å blø for drakta, så har det blitt tolket på litt feil måte.. Og da er skaden vanskelig å lege. Men jeg håper han får tid, tror ikke vi får inn noe bedre om Hockaday blir sparket.




....mulig vi risikerer røft kort på han som sparker ham...... :P
Yeboahs vitne

Mortenha

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #3 på: August 28, 2014, 12:29:23 »
Veit ikkje om det er eit nytt dirty Leeds. Dei to gule korta til Luke Murphy igår var heilt unødvendige, gjekk altfor seint inn i taklingane. Har ikkje sett dei raude korta frå Watford kampen, men det virkar som Luke takla utan å bruka hovudet. Håpar dette ikkje er ein trend som fortsetter, da kjem det til å bli stygt ut over sesongen.

Leedsfan

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #4 på: August 28, 2014, 12:33:12 »
Heller noen røde når vi taper enn forrige sesong hvor vi kapitulerte når vi tapte stort og fikk kanskje ett gult kort.

Når det er sagt så går ikke dette i lengden!

Det er frustrasjon som kommer til overflaten. Spillerne vil, men får ikke til!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #5 på: August 28, 2014, 16:11:09 »
Dirty Leeds var villig til å gå over streken for å vinne kamper. Noen som ser forskjellen på dem og dagens Leeds?
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #6 på: August 28, 2014, 16:26:58 »
Dirty Leeds var villig til å gå over streken for å vinne kamper. Noen som ser forskjellen på dem og dagens Leeds?
Ja. De vant kamper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

AndyMathie

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #7 på: August 28, 2014, 17:39:49 »
Vi har alltid vært dirty Leeds. Vi er dirty, men fair i samme slengen ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #8 på: August 28, 2014, 18:35:36 »
Dirty Leeds var villig til å gå over streken for å vinne kamper. Noen som ser forskjellen på dem og dagens Leeds?
Ja. De vant kamper.
My point exactly
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: New Dirty Leeds?
« Svar #9 på: August 28, 2014, 20:54:39 »
Vi har alltid vært dirty Leeds. Vi er dirty, men fair i samme slengen ;)


Jaaaaaa! Vi er DIRTY, men gir bort seieren liksom for å kompensere......?   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973