Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares  (Lest 83342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #150 på: Desember 30, 2014, 14:31:40 »
Er det noe nytt om Adryan?

Jeg tror han bare ble hvilt forige kamp og da starter han vel ikveld regner jeg med.
We are Leeds and we are proud of it!

baste

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #151 på: Desember 30, 2014, 15:18:25 »
Er med i troppen ja


Young Brazilian Adryan is expected to return to the Leeds side this evening after being rested against Wigan Athletic on Boxing Day. He is still waiting to score his first Leeds goal and tonight he is a price boost price of 20/1 from 12/1 for the first goal.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=382034#ixzz3NOI1sQi5

sportcarl1

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #152 på: Desember 30, 2014, 17:33:18 »
Er med i troppen ja


Young Brazilian Adryan is expected to return to the Leeds side this evening after being rested against Wigan Athletic on Boxing Day. He is still waiting to score his first Leeds goal and tonight he is a price boost price of 20/1 from 12/1 for the first goal.

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=382034#ixzz3NOI1sQi5
fattade  inte att redfearn ställde över honom mot Wigan, i tvmatchen mot Nottingham var han ju bland de klart bästa tillsammans med Silvestri och Cook
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #153 på: Januar 11, 2015, 14:39:39 »
Redfearn - Adryan and Doukara need to liven up
   
Leeds United head coach Neil Redfearn says Adryan and Souleymane Doukara must liven up if they are to feature for the first team.

The pair were both left out of the squad at Bolton on Saturday and when questioned about their absence, Redfearn told BBC Radio Leeds.

"They have got to liven up, they have to do more.

"They have to do more to get into the team and if it means competing and working harder in training, then they have to do it. Nobody is exempt."


Adryan has made twelve appearances for Leeds since arriving on loan from Brazilian side Flamengo in the summer. The 20-year-old, who has been labelled has the 'next Kaka,` has completed 90 minutes in just two of his twelve appearances to date.

Doukara has looked out of sorts recently after burst onto the scene following his arrival from Italian side Catania in the summer. The 23-year-old netted seven goals in his first fifteen appearances for Leeds but he has now failed to score in his last seven games and he has looked lethargic and disinterested at times.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383897#ixzz3OWI1sv9n
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #154 på: Januar 11, 2015, 20:11:15 »

Litt overrasket over at Adryan får passet påskrevet. Rett nok har han vært urovekkende naiv og uferdig i det defensive men mitt inntrykk er at han har jobbet bra. Mitt største ankerpunkt mot Adryan har vært mangel på  " end product"  men det har ikke sannelig ikke vært lett å være offensiv  Leeds spiller denne sesongen med negativ fotball fra a til å.

Er ellers ikke så glad i at sportslige ledere "outer" enkeltspillere på den måten. Synes slike ting burde holdes internt.
Jon R.

AndyMathie

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #155 på: Januar 11, 2015, 20:16:34 »

Litt overrasket over at Adryan får passet påskrevet. Rett nok har han vært urovekkende naiv og uferdig i det defensive men mitt inntrykk er at han har jobbet bra. Mitt største ankerpunkt mot Adryan har vært mangel på  " end product"  men det har ikke sannelig ikke vært lett å være offensiv  Leeds spiller denne sesongen med negativ fotball fra a til å.

Er ellers ikke så glad i at sportslige ledere "outer" enkeltspillere på den måten. Synes slike ting burde holdes internt.

Dette er ikke outing. Dette er et spark i ræva. Vi vet ikke hva som foregår på treningsfeltet og det gjør NR. Om innsatsen er dårlig på trening så er det bare å svare ærlig når journalistene spør i stede for å komme med noe svada etter mitt syn.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #156 på: Januar 11, 2015, 20:24:51 »

Litt overrasket over at Adryan får passet påskrevet. Rett nok har han vært urovekkende naiv og uferdig i det defensive men mitt inntrykk er at han har jobbet bra. Mitt største ankerpunkt mot Adryan har vært mangel på  " end product"  men det har ikke sannelig ikke vært lett å være offensiv  Leeds spiller denne sesongen med negativ fotball fra a til å.

Er ellers ikke så glad i at sportslige ledere "outer" enkeltspillere på den måten. Synes slike ting burde holdes internt.
blev uppriktigt förvånad över redfearns kritik, man får intrycket av att det börjar brännas under hans fötter, adryan spelade 60 minuter mot Nottingham och i den matchen jobbade han stenhårt, och blev förvånad när han i matchen efteråt blev  petad(Derby) med motiveringen att han är ung och vill inte att han skall bli sliten,
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #157 på: Januar 12, 2015, 12:20:40 »

Litt overrasket over at Adryan får passet påskrevet. Rett nok har han vært urovekkende naiv og uferdig i det defensive men mitt inntrykk er at han har jobbet bra. Mitt største ankerpunkt mot Adryan har vært mangel på  " end product"  men det har ikke sannelig ikke vært lett å være offensiv  Leeds spiller denne sesongen med negativ fotball fra a til å.

Er ellers ikke så glad i at sportslige ledere "outer" enkeltspillere på den måten. Synes slike ting burde holdes internt.
blev uppriktigt förvånad över redfearns kritik, man får intrycket av att det börjar brännas under hans fötter, adryan spelade 60 minuter mot Nottingham och i den matchen jobbade han stenhårt, och blev förvånad när han i matchen efteråt blev  petad(Derby) med motiveringen att han är ung och vill inte att han skall bli sliten,



var vel svak mot Sunderland etter det jeg kan se....
Yeboahs vitne

Nørgaard

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #158 på: Januar 12, 2015, 14:18:13 »
Synes det er fint at gøre det offentligt. Måske Adryan vågner op i stedet for at være en primadonna.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #159 på: Januar 12, 2015, 14:40:16 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

 

Cherry

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #161 på: Januar 19, 2015, 09:43:03 »
Noen som vet HVA som gjør at Adryan ikke lenger er i matchtropper?
STORT samtaleemne i North Stand på lørdagen....

Utrolig at Austin ikke ble byttet ut, han valgte Cook til enorm pipekonsert.....og hvorfor da ikke Mowatt kom inn på den kanten i stedet var uforståelig - da Doukara som kom inn IKKE er i form.
Antenucci ikke mye populær etter faktene og kroppsspråkved byttet heller.....Sharp ER populær.

Håper på Morison /Sharp i morgen.....og Adryan i laget/troppen.
 

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #162 på: Januar 19, 2015, 10:27:22 »
Noen som vet HVA som gjør at Adryan ikke lenger er i matchtropper?
STORT samtaleemne i North Stand på lørdagen....


Redfearn har gått langt i antyde at han ikke er fornøyd med holdningene og arbeidsinnsatsen til unge Adryan.....
Jon R.

samadhi

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #163 på: Januar 19, 2015, 11:18:39 »
Burde uansett vært god nok til en plass på benken.
I kamper hvor vi sliter med å skape noe (dvs de fleste kamper vi spiller) så burde Adryan vært ideell til å sette innpå. Han har utvilsomt noe eget over seg og kan skape ting på egenhånd. Dette så vi i første kampen han spilte, da han kom innpå mot Roterham - ble ett konstant uromoment for motstanderns forsvar.

Mot B`ham hadde vi Mowatt, Biancchi og Sloth på benken. Kunne med fordel tatt plassen til en av disse 3 sentrale midtbanespillerne.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #164 på: Januar 19, 2015, 11:25:12 »
Burde uansett vært god nok til en plass på benken.
I kamper hvor vi sliter med å skape noe (dvs de fleste kamper vi spiller) så burde Adryan vært ideell til å sette innpå. Han har utvilsomt noe eget over seg og kan skape ting på egenhånd. Dette så vi i første kampen han spilte, da han kom innpå mot Roterham - ble ett konstant uromoment for motstanderns forsvar.

Mot B`ham hadde vi Mowatt, Biancchi og Sloth på benken. Kunne med fordel tatt plassen til en av disse 3 sentrale midtbanespillerne.

..enig her. Når kamper "skriker" etter forandring/endring, så må det jo være en "styrke" og ha
en spiller som Adryan ....i hvertfall på benken...
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #165 på: Januar 19, 2015, 11:34:48 »
Ja det er veldig snodig at han ikke sitter på benken engang. For meg så har han vært en veldig spennende tilvekst. Tror ikke det er så mye som skal til for at han virkelig begynner å herje med målgivende og en haug med scoringer. Om han ikke får tilliten i det hele tatt er jeg redd han aldri blir den spilleren jeg tror han har potensialle til å bli. Håper vi ikke har sett det siste av denne mannen.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #166 på: Januar 19, 2015, 12:21:33 »
Jeg synes han har jobbet bra de kampene jeg har sett han. Kanksje det først og fremst er holdninger på og utenfor treningsfeltet dette handler om...?
Jon R.

Annesj

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #167 på: Januar 19, 2015, 12:26:25 »
Jeg synes han har jobbet bra de kampene jeg har sett han. Kanksje det først og fremst er holdninger på og utenfor treningsfeltet dette handler om...?

Det ligger nok mye her har jeg en følelse av ja.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #168 på: Januar 19, 2015, 12:35:53 »
Jeg synes han har jobbet bra de kampene jeg har sett han. Kanksje det først og fremst er holdninger på og utenfor treningsfeltet dette handler om...?


For meg ser det ut som om at han er en skøyer som finner på mye klovnerier. Kanskje har Redfearn fått nok av klovneriene og satt foten ned. Jeg mener at det bare er positivt for miljøet og ha en eller flere klovner i laget som finner på sprell. Det holder lett oppe miljøet og moralen i laget istede for at alt bare er trist. Håper man har rom for klovnerier også i Leeds og ikke bare kjedelige gjøre som jeg sier gutter ;) Btw jeg var klassens klovn i min tid og alle(i følge meg) digget meg ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #169 på: Januar 19, 2015, 12:42:33 »
Jeg synes han har jobbet bra de kampene jeg har sett han. Kanksje det først og fremst er holdninger på og utenfor treningsfeltet dette handler om...?


For meg ser det ut som om at han er en skøyer som finner på mye klovnerier. Kanskje har Redfearn fått nok av )
Btw jeg var klassens klovn i min tid og alle(i følge meg) digget meg ;)

 ;D
Jon R.

samadhi

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #170 på: Januar 19, 2015, 19:52:36 »
Adryan og Doukara på vei tilbake til startelleveren?


Redfearn praises Leeds duo

Monday 19th January 2015 11:12

Neil Redfearn: Happy with attacking duo
..
Leeds head coach Neil Redfearn has praised the attitude of Souleymane Doukara and Adryan as they both push for recalls to the starting line-up.


French striker Doukara has not started a game since the defeat at Derby on December 30, while Brazilian midfielder Adryan has been left out of the squad altogether for the last two matches.

"To be fair to Souleymane, he's worked hard and he's done extra," said Redfearn.

"Adryan's finding something extra in his game which he probably didn't know he had. That's good. We're dragging it out of him.

"Sometimes it's tough but you've got to find that extra bit. They're learning about themselves now.

"It's a young side, some of them have had their noses pushed out, so they've got to come up with the goods. That's the way forward.

"The thing is, you've got to try and put a side together that will win games."

Leeds, three points above the relegation zone, aim to win their first league match in eight against Bournemouth at Elland Road on Tuesday.

Redfearn added: "We've got to the point where we need to start winning and be consistent. I haven't got any favourites.

"If the lads are playing well then they get in. Then the others have got to fight for a place.

"But that doesn't mean I don't rate the lads who aren't in the team, because I do."


http://www.teamtalk.com/leeds-united/9652172/Sky-Bet-Championship-Neil-Redfearn-praises-Leeds-pair-Souleymane-Doukara-and-Adryan

marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #171 på: Januar 19, 2015, 20:30:34 »
Thumbs up, Redders!
Jon R.

baste

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #172 på: Januar 20, 2015, 04:38:57 »
Alle lag trenger en " mini" , Adryan, Gazza på laget. Utrolig viktig med en fjott på laget.
Kanskje du ska begynn å spill igjen Sølvreven..he he...førr fifa 15 sug du i

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #173 på: Januar 20, 2015, 14:15:02 »
Alle lag trenger en " mini" , Adryan, Gazza på laget. Utrolig viktig med en fjott på laget.
Kanskje du ska begynn å spill igjen Sølvreven..he he...førr fifa 15 sug du i

Alle lag trenger vel ikke en "mini"...???  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #174 på: Januar 20, 2015, 16:47:07 »
Glad for å ha Adryan tilbake.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #175 på: Januar 20, 2015, 19:50:57 »
Ingen Adryan ikveld!

samadhi

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #176 på: Januar 26, 2015, 09:39:41 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-adryan-still-has-whites-future-redfearn-1-7070477

Redfearn sier at Adryan vil få sjansen igjen.
Sier at han trenger å tilpasse seg over en lengre periode og hinter til at han blir også neste år;

“To be fair to him, he needs a proper chance. The boy deserves that. By a proper chance I don’t mean just throwing him in every week. I mean giving him a long period – into next season, really – to settle in. He’s young and he’s a long way from home."
marching on together,
derudaf forever...

nord

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #177 på: Januar 26, 2015, 11:10:46 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-adryan-still-has-whites-future-redfearn-1-7070477

Redfearn sier at Adryan vil få sjansen igjen.
Sier at han trenger å tilpasse seg over en lengre periode og hinter til at han blir også neste år;

“To be fair to him, he needs a proper chance. The boy deserves that. By a proper chance I don’t mean just throwing him in every week. I mean giving him a long period – into next season, really – to settle in. He’s young and he’s a long way from home."
Redfearn virker som at han tager sig godt af sine medmennesker. En slags faderlig figur, som spillerne vil respektere og synes godt om.
 

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #178 på: Januar 26, 2015, 13:07:48 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-adryan-still-has-whites-future-redfearn-1-7070477

Redfearn sier at Adryan vil få sjansen igjen.
Sier at han trenger å tilpasse seg over en lengre periode og hinter til at han blir også neste år;

“To be fair to him, he needs a proper chance. The boy deserves that. By a proper chance I don’t mean just throwing him in every week. I mean giving him a long period – into next season, really – to settle in. He’s young and he’s a long way from home."

Leste et eller annet sted at estimert pris ved en permanent overgang er satt til 4 mill £, dvs at vi må "sprenge banken" sammenlignet med nivået vi har blitt vant til  siste 10-12 åra. Han skal uansett vise KLASSE resten av sesongen for å forsvare en slik overgangssum.
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #179 på: Januar 26, 2015, 15:06:50 »
3 milloner euro er satt pris ved kjøp