Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares  (Lest 83323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #180 på: Januar 26, 2015, 16:14:31 »
3 milloner euro er satt pris ved kjøp

Ok. Ser at Promo har oppgitt 4 mill £ i Oppdatert kontraktinfo-tråden.

3 mill £ er fortsatt mye penger!
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #181 på: Januar 26, 2015, 16:33:10 »
3 milloner euro er satt pris ved kjøp

Ok. Ser at Promo har oppgitt 4 mill £ i Oppdatert kontraktinfo-tråden.

3 mill £ er fortsatt mye penger!

Alltid lest 4 mill. Ja det er uansett mye penger. Men samtidig så er han vel den spillern som skaper mest entusiasme blant fansen. Han er en spiller vi ønsker skal lykkes da vi vet potensialet. han har en spillestil som få andre har. Han kan på egenhånd dra flere folk tribunene. Om det er verdt risikoen aner jeg ikke, men jeg håper han blir. At han blir signert for Leeds med MC sine penger.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #182 på: Februar 08, 2015, 11:01:18 »
Adryan answers the question all Leeds United fans are asking

The Brazilian Leeds star says he isn't going to give up...


Adryan Tavares        ✔   @adryantavares 
G night lads !! Cheers for every messages you text me. This is my life and I will never give up ! Leeds Leeds Leeds

Adryan Tavares        ✔   @adryantavares 
I do my best everyday !



Leeds United fans called for him and he responded!

Yes, Adryan, the Yorkshire side's charismatic 20-year-old playmaker, was the subject of a message from Leeds fans at the Premier League darts earlier this week.

They asked: where's Adryan?

And the Brazilian has now replied to all those supporters who might just be asking the same question.

Indeed, taking to Twitter last night, the on-loan Leeds youngster suggested he will never give up and that he tries his hardest every day.

Adryan has been the subject of what you could almost call legend this season, with Leeds fans having their expectations built up about what the 20-year-old could potentially be capable of.






Some dazziling skills ('tekkers,' if you will) and killer passes have proved Adryan does indeed possess the talent he is famed for.

But whether the young forward can produce on a consistent basis is another matter. And it is obviously a question Leeds boss Neil Redfearn has raised, with Adryan disappearing from the Elland Road outfit's starting XI in recent weeks.

He is alive and well, though, and determined to repay Leeds fans for the faith they have shown in him. Well, Redfearn's men could certainly do with some magic in the final third. Can the Brazilian bounce back and finally provide it...?

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/02/08/adryan-answers-the-question-all-leeds-united-fans-are-asking/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #183 på: Februar 08, 2015, 13:53:23 »
Litt spesielt,at Adryan ikke engang har vært på benken i 2015, til tross for skryt fra sjefen. Istedet har vi tre sentrale midtbanespillere med ganske like egenskaper. Redders gjør endel merkelige valg og prioriteringer synes jeg....
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #184 på: Februar 08, 2015, 15:30:43 »
tycker han blivit dåligt behandlad och till skillnad mot många andra spelare inte fått de chanser han borde, är det så här så är det bara att släppa honom till sommaren,han är för bra att nöta bänk och t o m vara utanför den,
 

Woody

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #185 på: Februar 08, 2015, 20:02:49 »
Litt spesielt,at Adryan ikke engang har vært på benken i 2015, til tross for skryt fra sjefen. Istedet har vi tre sentrale midtbanespillere med ganske like egenskaper. Redders gjør endel merkelige valg og prioriteringer synes jeg....

Fortsetter det så blir han ikke med skuta visdere neste sesong,såg han siste gang live mot blackpool hvor han og Byram herja(spesielt i første omgang.Var innom Peter etter kampen og prata med han om Adryan,han hadde slettes ikke samme oppfatning av Adryan som det jeg satt med,og sa at Leeds ikke burde benytte seg av å kjøpe for 3 mill,for dyr og dårlig sa han....Om dette er oppfatninge i trener tamet så blir han nok ikke med videre hvilket jeg syns er synd,mener vi bør ha plass til spillere som Adryan.
LIFE IS LEEDS

baste

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #186 på: Februar 08, 2015, 21:36:32 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Leedsfan

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #187 på: Februar 08, 2015, 21:40:51 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #188 på: Februar 08, 2015, 21:49:42 »
Er åpenbart at han skal brukes til venstre i 2-3-1 er nok ikke sterk nok til å spille sentralt i den formasjonen i Championship, er definetivt en spiller som må være i troppen fordi kampbilde kan endres ved å bytte han innpå...
 

Cherry

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #189 på: Februar 09, 2015, 09:55:43 »
Er åpenbart at han skal brukes til venstre i 2-3-1 er nok ikke sterk nok til å spille sentralt i den formasjonen i Championship, er definetivt en spiller som må være i troppen fordi kampbilde kan endres ved å bytte han innpå...


..ja, veldig enig.  Han er en game-changer med sin uortodokse spillestil-  og de egenskaper han innehar.
 

AndyMathie

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #190 på: Februar 09, 2015, 10:36:22 »
Tragisk at han ikke bruker Adryan i det hele og store. Faens skit. Er det vi som har så lite peiling på fotball?! Eller har vi et trener team som er udugelig?! For meg synes jeg det er en del alarmerende feil valg som ikke burde være tatt og da frykter jeg at vi faktisk har et udugelig trener team til første laget. Er ikke fornøyd med at han(Adryan) er totalt forvist til skyggenes dal!
We are Leeds and we are proud of it!

Jostein.

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #191 på: Februar 09, 2015, 10:46:54 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.
Leeds Carajo!

auren

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #192 på: Februar 09, 2015, 11:38:58 »
Det er nok en grunn til at han både i Cagliari og Leeds har falt utenfor førsteelleveren...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #193 på: Februar 09, 2015, 12:11:33 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.

Skulle jo tro og håpe det, men nå er ikke fotball en eksakt vitenskap. Hadde det vært så enkelt hadde jo alltid treneren hatt rett.

Adryan etterlyses fordi han kan løpe litt fort, drible og gå både innover og utover fra en kant posisjon. Det ser ut til at det kan bo litt mål i han.

At han falt utenfor førstelaget i Serie A som 18 åring kan være et resultat av at han aldri var god nok, eller var uheldig med skader.. En som har spilt på det øverste nivået i brasil skulle ha forutsetninger for å spille fotball selv for Leeds..
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #194 på: Februar 09, 2015, 12:59:29 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.

Skulle jo tro og håpe det, men nå er ikke fotball en eksakt vitenskap. Hadde det vært så enkelt hadde jo alltid treneren hatt rett.

Adryan etterlyses fordi han kan løpe litt fort, drible og gå både innover og utover fra en kant posisjon. Det ser ut til at det kan bo litt mål i han.

At han falt utenfor førstelaget i Serie A som 18 åring kan være et resultat av at han aldri var god nok, eller var uheldig med skader.. En som har spilt på det øverste nivået i brasil skulle ha forutsetninger for å spille fotball selv for Leeds..

Det bor sikkert en del mål i Morison også, men verken han eller Adryan har kommet på scoringsslista.

Nå skal det i rettferdighetens navn sies at Adryan kan gi laget en ny dimensjon i form av fart og driblinger, som du også nevner, men jeg er ikke overrasket over at han er ute av laget.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #195 på: Februar 09, 2015, 13:13:19 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.

Skulle jo tro og håpe det, men nå er ikke fotball en eksakt vitenskap. Hadde det vært så enkelt hadde jo alltid treneren hatt rett.

Adryan etterlyses fordi han kan løpe litt fort, drible og gå både innover og utover fra en kant posisjon. Det ser ut til at det kan bo litt mål i han.

At han falt utenfor førstelaget i Serie A som 18 åring kan være et resultat av at han aldri var god nok, eller var uheldig med skader.. En som har spilt på det øverste nivået i brasil skulle ha forutsetninger for å spille fotball selv for Leeds..

Adryan har vært kvikk og arbeidsvillig, men skaper lite og ALLE kritiserer han for å sprelle som en fisk hver gang han er pirket borti.

Han har ingen assist og neppe et skudd på mål i de kampene han har startet. Han er driblesterk, men den avgjørende pasningen har ikke sittet - ennå.

Foran mål har han hatt et par tre store sjanser uten å få det forløsende målet. Han skåret jevnt på u-lags-nivå og har et godt og presist tilslag på ballen, men får ikke engang tatt frispark i gode posisjoner i Leeds.

Skjønner på bakgrunn av dette at han er utenfor. Forstår også at når sterke fotballnavn som Lorimer og Gray ikke rater ham, så blir Redders veik og mener det samme!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #196 på: Februar 09, 2015, 14:00:42 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.

Skulle jo tro og håpe det, men nå er ikke fotball en eksakt vitenskap. Hadde det vært så enkelt hadde jo alltid treneren hatt rett.

Adryan etterlyses fordi han kan løpe litt fort, drible og gå både innover og utover fra en kant posisjon. Det ser ut til at det kan bo litt mål i han.

At han falt utenfor førstelaget i Serie A som 18 åring kan være et resultat av at han aldri var god nok, eller var uheldig med skader.. En som har spilt på det øverste nivået i brasil skulle ha forutsetninger for å spille fotball selv for Leeds..

Adryan har vært kvikk og arbeidsvillig, men skaper lite og ALLE kritiserer han for å sprelle som en fisk hver gang han er pirket borti.

Han har ingen assist og neppe et skudd på mål i de kampene han har startet. Han er driblesterk, men den avgjørende pasningen har ikke sittet - ennå.

Foran mål har han hatt et par tre store sjanser uten å få det forløsende målet. Han skåret jevnt på u-lags-nivå og har et godt og presist tilslag på ballen, men får ikke engang tatt frispark i gode posisjoner i Leeds.

Skjønner på bakgrunn av dette at han er utenfor. Forstår også at når sterke fotballnavn som Lorimer og Gray ikke rater ham, så blir Redders veik og mener det samme!

Han har skudd helt i krysset mot Blackburn, han har assist til Doukara mot Blackpool og Norwich, han slå og corneret som Doukara scorer på mot Blackburn.

Han har brent store sjanser mot Sunderland og mot Fulham er det helt utrolig at han ikke scorer. Kan du huske at Mowatt har bidratt med så mye offensivt de siste 10 kampene? Byram er den som er nest siste, eller sist på våre sjanser. Ellers er det lite skapende kraft i dette Leeds laget.  Austin skaper litt situasjoner, men med litt lite tellende resultat.

Vi savner noe uventet med og uten ball, derfor ville jeg plassert han til venstre i første om gang, men muligheten til å vandre. Kan kommer og har prestert ustabilt, men han var fortsatt på banen når vi slo Derby som var/er det beste laget i serien. Byram og Antenucci kommer til å skape rom for han å bevege å føre ballen i da de strekker motstanderne ved å løpe inn bak.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #197 på: Februar 09, 2015, 14:41:48 »
Redders gjør en tabbe, med å ikke bruke Adryan

Eddie Gray also doesn't think Adryan should come into the side. "Not from what I’ve seen, no. And where would you play him?"

Jeg forstår ikke helt hvorfor så mange roper etter Adryan, hva tilsier at han skal starte? Jeg skal innrømme at han noen veldig få ganger har sett veldig bra ut. Men han har faktiskt startet en del kamper uten å få til noe som helst.
Men nå har han vært ute av laget en stund, så hadde ikke skadet om han hadde fått prøvd seg litt. Kanskje han hadde blomstret, men dette vet nok Redders best som ser han på treningsfeltet hver dag.

Skulle jo tro og håpe det, men nå er ikke fotball en eksakt vitenskap. Hadde det vært så enkelt hadde jo alltid treneren hatt rett.

Adryan etterlyses fordi han kan løpe litt fort, drible og gå både innover og utover fra en kant posisjon. Det ser ut til at det kan bo litt mål i han.

At han falt utenfor førstelaget i Serie A som 18 åring kan være et resultat av at han aldri var god nok, eller var uheldig med skader.. En som har spilt på det øverste nivået i brasil skulle ha forutsetninger for å spille fotball selv for Leeds..

Adryan har vært kvikk og arbeidsvillig, men skaper lite og ALLE kritiserer han for å sprelle som en fisk hver gang han er pirket borti.

Han har ingen assist og neppe et skudd på mål i de kampene han har startet. Han er driblesterk, men den avgjørende pasningen har ikke sittet - ennå.

Foran mål har han hatt et par tre store sjanser uten å få det forløsende målet. Han skåret jevnt på u-lags-nivå og har et godt og presist tilslag på ballen, men får ikke engang tatt frispark i gode posisjoner i Leeds.

Skjønner på bakgrunn av dette at han er utenfor. Forstår også at når sterke fotballnavn som Lorimer og Gray ikke rater ham, så blir Redders veik og mener det samme!

Han har skudd helt i krysset mot Blackburn, han har assist til Doukara mot Blackpool og Norwich, han slå og corneret som Doukara scorer på mot Blackburn.

Han har brent store sjanser mot Sunderland og mot Fulham er det helt utrolig at han ikke scorer. Kan du huske at Mowatt har bidratt med så mye offensivt de siste 10 kampene? Byram er den som er nest siste, eller sist på våre sjanser. Ellers er det lite skapende kraft i dette Leeds laget.  Austin skaper litt situasjoner, men med litt lite tellende resultat.

Vi savner noe uventet med og uten ball, derfor ville jeg plassert han til venstre i første om gang, men muligheten til å vandre. Kan kommer og har prestert ustabilt, men han var fortsatt på banen når vi slo Derby som var/er det beste laget i serien. Byram og Antenucci kommer til å skape rom for han å bevege å føre ballen i da de strekker motstanderne ved å løpe inn bak.


Jeg tror også at han kommer mer til sin rett med Byram på høyre midt, men i perioden han spilte fast vant vi kun to kamper på rundt 6 uker.

Mulig jeg forventer noe helt annet av Adryan. Han er virkelig hauset opp av Cellino og co.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #198 på: Februar 11, 2015, 23:50:51 »
Det må jo værte en grunn til at vi tapte så mange så kamper med ham på midtbanen! Han har ennå ikke lært å spille forsvar. Maser for mye og finner ikke plasseringene. Offensivt så matcher han de fleste i ch.ship. Han har, som det sies,  bidratt  til noen mål, men det er ikke  nok.

Riktig av Redfearn å sette ham ut av laget. Leeds spiller akkurat nå bedre med  Murphy og  Morison.
Redfearn har gjort rett. Resultatene lyver aldri. Men  Adryan  blir god.

Runar

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #199 på: Februar 12, 2015, 00:33:03 »
Det må jo værte en grunn til at vi tapte så mange så kamper med ham på midtbanen! Han har ennå ikke lært å spille forsvar. Maser for mye og finner ikke plasseringene. Offensivt så matcher han de fleste i ch.ship. Han har, som det sies,  bidratt  til noen mål, men det er ikke  nok.

Riktig av Redfearn å sette ham ut av laget. Leeds spiller akkurat nå bedre med  Murphy og  Morison.
Redfearn har gjort rett. Resultatene lyver aldri. Men  Adryan  blir god.

Det må nesten sees i sammenheng og ikke med en spiller. Cook spilte jo og alltid når vi tapte... Han spilte i et system som ikke vi behersket, at han ikke kan spille forsvar? Tipper han spilte forsvar nesten like bra som Mowatt og Sloth er i stand til.

Han spilte uten å levere nok offensivt på et lag som slet i begge ender. Nå er systemet endret dramatisk og Adryan er plassert på tribunen, nå burde han kunne være aktuel som venstreving da vi har endel å gå på offensivt spesielt fra venstre.
 

Cherry

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #200 på: Februar 12, 2015, 07:38:25 »
Det må jo værte en grunn til at vi tapte så mange så kamper med ham på midtbanen! Han har ennå ikke lært å spille forsvar. Maser for mye og finner ikke plasseringene. Offensivt så matcher han de fleste i ch.ship. Han har, som det sies,  bidratt  til noen mål, men det er ikke  nok.

Riktig av Redfearn å sette ham ut av laget. Leeds spiller akkurat nå bedre med  Murphy og  Morison.
Redfearn har gjort rett. Resultatene lyver aldri. Men  Adryan  blir god.

Det må nesten sees i sammenheng og ikke med en spiller. Cook spilte jo og alltid når vi tapte... Han spilte i et system som ikke vi behersket, at han ikke kan spille forsvar? Tipper han spilte forsvar nesten like bra som Mowatt og Sloth er i stand til.

Han spilte uten å levere nok offensivt på et lag som slet i begge ender. Nå er systemet endret dramatisk og Adryan er plassert på tribunen, nå burde han kunne være aktuel som venstreving da vi har endel å gå på offensivt spesielt fra venstre.

Ja, enig i dette- fra venstre siden har han garantert noe å bidra med....prøv da vel!  ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #201 på: Februar 12, 2015, 09:50:35 »
Adryan spiller ikke i Leds neste sesong. Han vil ikke ødelegge karrieren sin ved å være reserve på Leeds United. Mer enn god nok for laget offansivt. Trenger å jobbe mere på det defansive plan. Men her har manageren et ansvar med å sette sammen et lag som er godt nok balansert til at en klubb kan ha en spiller som ikke er god i alt

baste

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #202 på: Februar 12, 2015, 11:02:12 »
Adryan spiller ikke i Leds neste sesong. Han vil ikke ødelegge karrieren sin ved å være reserve på Leeds United. Mer enn god nok for laget offansivt. Trenger å jobbe mere på det defansive plan. Men her har manageren et ansvar med å sette sammen et lag som er godt nok balansert til at en klubb kan ha en spiller som ikke er god i alt

Som alle andre, trenger Adryan spilletid. Vil ha han med videre, rett og slett fordi jeg tror han kan bli meget god. I tillegg sett han litt farge på laget, med sine dragninger og utsøkte passninger.
Men Redders er sjef, så vi får bare se. Tror vi lar en klassespiller glippe her.

samadhi

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #203 på: Februar 12, 2015, 11:10:41 »
Håpar Adryan får flere sjanser til å vise seg frem.
I likhet med resten av laget passer vel han også bedre inn i 4-2-3-1 enn han gjorde i diamanten.

Ser at han står med 9 kamper fra start i ligaen.
Kanskje det ligger en klausul om betaling for den 10.?

marching on together,
derudaf forever...

baste

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #204 på: Februar 12, 2015, 11:51:52 »
As strange as it sounds, I actually believe Adryan would fair better in the Premier League.

You get far more time on the ball at that level and there are a lot of players with his attributes and his build. That’s not to say he’d cut it in the Premier League – in truth it’s quite hard to judge him without seeing more of him – but it doesn’t surprise me that his chances have been limited in the Championship.

If I was managing Leeds I’d probably be limiting his chances too.

What he needs is another year in this division. A full English pre-season would probably help him too. If we can fight our way clear of relegation before the final weeks of the season, Neil will have a few free games – dead rubbers – where he can experiment and test a few of the fringe lads like Adryan. We’d all like to see that.

Adryan might be Brazilian but he needs to travel the same learning curve as everyone else and he needs the same amount of patience as everyone else.

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #205 på: Februar 12, 2015, 12:03:59 »
As strange as it sounds, I actually believe Adryan would fair better in the Premier League.

You get far more time on the ball at that level and there are a lot of players with his attributes and his build. That’s not to say he’d cut it in the Premier League – in truth it’s quite hard to judge him without seeing more of him – but it doesn’t surprise me that his chances have been limited in the Championship.

If I was managing Leeds I’d probably be limiting his chances too.

What he needs is another year in this division. A full English pre-season would probably help him too. If we can fight our way clear of relegation before the final weeks of the season, Neil will have a few free games – dead rubbers – where he can experiment and test a few of the fringe lads like Adryan. We’d all like to see that.

Adryan might be Brazilian but he needs to travel the same learning curve as everyone else and he needs the same amount of patience as everyone else.


Jeg tror disse betraktningene langt på vei er riktige, og har forsåvidt skrevet noe av det samme her inne tidligere om både Adryan og Bellusci.

Championship er neppe en optimal liga for unge Adryan og ihvertfall ikke en klubb der der nedrykksspøkelset påvirker laguttak i retning av mer robuste spillertyper enn vår unge og driblesterke brasilianer.
Jon R.

Annesj

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #206 på: Februar 12, 2015, 12:09:36 »
Det han spilte så var han ikke akkurat blendene på å drible bort folk i hytt å gevær heller. Han trenger nok tid ja. Kan bli klasse OM han har psyken og holdningene på rett plass. Har nok blitt et offer for vår tabellsituasjon og nødvendigheten av litt pondus. Spørsmålet jeg stiller meg er om han er leeds spiller neste sesong?

Kjenner jeg ergrer meg over at Leeds aldri hentet Gary-Mackay Steven  ::) Vært fin å ha på venstrekanten nå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #207 på: Februar 12, 2015, 13:09:06 »
En ting er ihvertfall sikkert, denne brasilianeren som så mange andre, er hauset opp til et nivå han ikke er i nærheten å inneha. "Den nye Zico" liksom. Da sitter du ikke på tribunen hos et bånnlag i championship
 

Jon R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #208 på: Februar 12, 2015, 13:14:29 »
Håpar Adryan får flere sjanser til å vise seg frem.
I likhet med resten av laget passer vel han også bedre inn i 4-2-3-1 enn han gjorde i diamanten.

Ser at han står med 9 kamper fra start i ligaen.
Kanskje det ligger en klausul om betaling for den 10.?



Ville vært en merkelig avtale ettersom han er på lån. Vanligvis er det vel ønskelig for "moderklubben" at en utlånt spiller får flest mulig kamper?
Jon R.

J-R

Sv: Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #209 på: Februar 12, 2015, 13:32:16 »
Han bør få flere sjanser!
Håper å få se han snart nå som laget har litt flyt!
Og Redfearn har vel sagt at han vil gi Adryan "another run" ?
Få gutten innpå :-)