Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares  (Lest 83298 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #30 på: August 30, 2014, 19:48:06 »
Nå har vi ny spiller!

Leeds United FC @LUFC     ·   11m    

DONE DEAL: We can now confirm the season-long loan signing of Adryan, subject to international clearance #lufc




Pokker. Er det noe som feiler deg Jon R?????????????

Kan jo ikke være borte fra dette forumet ett sekund.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv:
« Svar #31 på: August 30, 2014, 19:48:50 »
Bildet lyver kanskje, men han ser ikke ut til å være topptrent
Endre

Eriksen55

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #32 på: August 30, 2014, 19:50:07 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sånn skal det låte :)

Er jo på en måte icing on the cake.. Men jeg vet ikke! Kult om han er så god som rykte sier :)

Eriksen55

Sv:
« Svar #33 på: August 30, 2014, 19:52:33 »
Bildet lyver kanskje, men han ser ikke ut til å være topptrent

Mulig han kan løpe fort og lang, men vektstang ser det ikke ut som han vet hva er... Men fin dame, det skal han ha  :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #34 på: August 30, 2014, 20:01:23 »
Nå har vi ny spiller!

Leeds United FC @LUFC     ·   11m    

DONE DEAL: We can now confirm the season-long loan signing of Adryan, subject to international clearance #lufc






Pokker. Er det noe som feiler deg Jon R?????????????

Kan jo ikke være borte fra dette forumet ett sekund.

Slapp av promo, du kan få denne tråden du, du må bare lære deg til å ikke lage nye spillertråder før det er offisielt fra klubben!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #35 på: August 30, 2014, 20:15:51 »
har han europeisk pass?

Dobbelt.  Ett portugisisk. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #36 på: August 30, 2014, 20:29:08 »
Har vi hatt brasilianere i klubben før ?  Vi har jo hatt argentinere med en viss suksess i klubben ! ::)

Brasilianer i Leeds må bare gå bra.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #37 på: August 30, 2014, 20:31:03 »
Har vi hatt brasilianere i klubben før ?  Vi har jo hatt argentinere med en viss suksess i klubben ! ::)

Hadde jo Horror-Roque for et tiår siden :)

Josch

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #38 på: August 30, 2014, 20:41:38 »
10'er-drakta går til Adryan. Ingen tvil. Hunt vil forsvinne pr 01.09.14. før kl 2300 8) Adryan blir med tiden vår store stjerne.

Jon R

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #39 på: August 30, 2014, 21:06:27 »
Nå har vi ny spiller!

Leeds United FC @LUFC     ·   11m    

DONE DEAL: We can now confirm the season-long loan signing of Adryan, subject to international clearance #lufc




Pokker. Er det noe som feiler deg Jon R?????????????

Kan jo ikke være borte fra dette forumet ett sekund.

 ;D ;)
Jon R.

Jon R

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #40 på: August 30, 2014, 21:10:49 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #41 på: August 30, 2014, 21:21:17 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!

Championship er ingen divisjon for primadonnaer. Her må det jobbes steinhardt.

Forhåpentligvis har vi kjøpt en kommende storspiller snarere enn katta i sekken. Håper dette er et scoop av Cellino.  8)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #42 på: August 30, 2014, 21:21:44 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!

God gammeldags Engelsk pubspiller.. Er det ikke det vi vil ha??  Detta blir bra  :)

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #43 på: August 30, 2014, 21:30:01 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!


Denne spilleren her kommer til å bli en verden stjerne. Neste VM kommer han til å spille for Brasil. Spørsmålet er om han blir å slå igjennom i Leeds eller om han slår igjennom i en annen klubb? Jeg satser på at han leverer allerede fra første stund. Nå er midtbanen Cook, Mowatt, Bianchi og offensivt Adryan. Steike dette er rått. Elsker fremdeles Cellino. IN CELLINO WE TRUST!
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #44 på: August 30, 2014, 21:40:37 »
Noen som har peiling  på hva slags rolle han får på banen? En tradisjonell 10-er-rolle? Bak spissene? Er han god nok (fysisk)  til å bli fast på laget nå? På youtube ser han farlig  god ut! :)

Jeg husker Juninho i M'boro. Blir han omtrent som ham?

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #45 på: August 30, 2014, 21:52:44 »
Noen som har peiling  på hva slags rolle han får på banen? En tradisjonell 10-er-rolle? Bak spissene? Er han god nok (fysisk)  til å bli fast på laget nå? På youtube ser han farlig  god ut! :)

Jeg husker Juninho i M'boro. Blir han omtrent som ham?

Mye som Juninho. Det var en bra sammenligning! Liten kjapp og djevelsk god. Sånn vi liker dem :)
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #46 på: August 30, 2014, 22:12:29 »
Kan hende Redders må herde ham litt før han er fysisk klar for Championship.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #47 på: August 30, 2014, 22:17:40 »
Han er vel også en fantastisk frisparkskytter har jeg lest, selv om han ifølge stats ikke har scoret så mye  :-\

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #48 på: August 30, 2014, 22:20:33 »
Kan hende Redders må herde ham litt før han er fysisk klar for Championship.

Beste måten å herde ham på er å la ham få spille.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #49 på: August 30, 2014, 22:24:41 »
 
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!
sjjjjjjjjjjokkisssss!!  :)
« Siste redigering: August 30, 2014, 22:26:27 av Kontakinte »

Josch

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #50 på: August 30, 2014, 22:44:47 »
Har Leeds hatt noen braslilianere før, bortsett fra Roque Junior på lån? Noen som vet? Blir Adryan historisk i Leeds?  ???

(jeg regner ham som brasiliansk tross to pass)

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #51 på: August 30, 2014, 22:53:50 »
Har Leeds hatt noen braslilianere før, bortsett fra Roque Junior på lån? Noen som vet? Blir Adryan historisk i Leeds?  ???

(jeg regner ham som brasiliansk tross to pass)

Han blir isåfall historiens 2 Brasilianer. Vet ikke hvor mye historie han skaper med det.. Hvis ikke Roque hadde Portugisisk pass så er han sikkert første Bras/Port   :)

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #52 på: August 30, 2014, 23:20:34 »
Det er bare å glede seg til å se denne mannen i aksjon. Jeg gleder meg vilt til neste tv kamp. Se denne før dere går å legger dere http://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao   :D :D :D
We are Leeds and we are proud of it!

Eriksen55

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #53 på: August 30, 2014, 23:37:21 »
Det er bare å glede seg til å se denne mannen i aksjon. Jeg gleder meg vilt til neste tv kamp. Se denne før dere går å legger dere http://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao   :D :D :D

Mange som forventer mye av denne karen. Han var regnet som et vidunderbarn og blant de største talentene i verden. Har stagnert noe og han har vel også vært litt skadeplaget! Håper han finner tilbake til den formen og viser oss hva han kan. Dette tror jeg er en klasse signering, men forventer ikke altfor mye med engang. Litt skeptisk til lån, hvis han herjer for oss og er en stor suksess. Er det sånn at det er bare Leeds som kan kjøpe han, eller er han fritt vilt? Tipper han blir permanent Leeds spiller i januar  :)

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #54 på: August 30, 2014, 23:39:53 »
Det er bare å glede seg til å se denne mannen i aksjon. Jeg gleder meg vilt til neste tv kamp. Se denne før dere går å legger dere http://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao   :D :D :D
vilken bollvirtous, man kan ju hoppas att han blir den nya juninho
 

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #55 på: August 30, 2014, 23:45:28 »
Stortrua!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #56 på: August 30, 2014, 23:49:13 »
Stortrua!
men han är säkert beroende av en bra omgivning och det börjar vi få nu, det jag är mest orolig för är hur skadebenägen han är, CCC är stntuff och han har varit mycket skadad de 2 sista säsongerna, men han är helt klart en juvel
 

lojosang

Sv: Sv: Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #57 på: August 31, 2014, 00:27:08 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Hjertet som taler om dagen? Har hodet forlatt deg pga Cellino?
Nei, bakfull i Berlin, så hodet fungerte ikke helt. Men jegbsyns Nye Zico høres fantastisk ut. Hadde en lærer som hadde en border collie som het Zico. Og det er geniale hunder. Så han her må slå tilm
- Leif Olav

Sleivind

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #58 på: August 31, 2014, 00:28:06 »

The Square Ball @TheSquareBall     Â·   5h   

Adryan has the potential to be the most exciting signing we've made in some years. Let's try not to break him. #LUFC


Dessverre har han et godt poeng her....

GeirO

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #59 på: August 31, 2014, 00:57:42 »
Håper!
Bare to ting jeg frykter: Mange skader og usunn livsstil.
MOT