Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares  (Lest 83340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #60 på: August 31, 2014, 01:30:24 »
Mest bekymret for presset han blir satt under. Vi har jo allerede satt frelser lappen på gutten uten et spark på ballen. Håper inderlig gutten har go psyke. Håper leedsfolket gir han noen muligheter før man begynner å øse ut dritt som det desverre er mye av.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Andersen

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #61 på: August 31, 2014, 10:12:07 »
Her er det bare å bygge opp gutten når han ankommer Leeds United !  Vi vet hvordan ER kan være en ulvegård ! Spennende spiller , som kan få enhver forsvarsspiller  ut i fortvilelse .

Jon R

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #62 på: August 31, 2014, 10:25:24 »
Tror dessverre mange her inne overvurderer denne spilleren. Adryan er inne i  en karierremessig bølgedal og er trolig unfit. Jeg tror han kommer til å få et sjokkartet møte med tempoet og fysikken i championship! Han må også passe inn i vår type fotball og brukes på en måte som får det beste ut av ballvidunderet. Er usikker på om denne ligaen er rett sted for Adryan til å klatre til neste nivå på karierrestigen. Forventer meg med andre ord ikke så mye på kort sikt av ungutten. På lenge sikt kan han vokse til en impact spiller men mye skal klaffe før den tid.
Jon R.

Cherry

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #63 på: August 31, 2014, 10:31:59 »
Tror dessverre mange her inne overvurderer denne spilleren. Adryan er inne i  en karierremessig bølgedal og er trolig unfit. Jeg tror han kommer til å få et sjokkartet møte med tempoet og fysikken i championship! Han må også passe inn i vår type fotball og brukes på en måte som får det beste ut av ballvidunderet. Er usikker på om denne ligaen er rett sted for Adryan til å klatre til neste nivå på karierrestigen. Forventer meg med andre ord ikke så mye på kort sikt av ungutten. På lenge sikt kan han vokse til en impact spiller men mye skal klaffe før den tid.

Er desverre av samme oppfatning som deg Jon R. ::)
Championship tror jeg kom som ett sjokk på Cellino, langt mer fysisk og tøffere tempo enn han visste om.
Bra vi har endel av de nye på lån, med opsjon på kjøp- så også Adryan..... Som du sier " han r trolig ikke i best form" ... Men for all del- KAN være en liten diamant!
 

Josch

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #64 på: August 31, 2014, 10:56:18 »
Spilleren er MEGET GOD. Ingen tvil. Spørsmålet er om dette er overførtbart til engelsk championship med nye medspillere. Og hvor lang tid det tar! 8). (Nå har medspillerne blitt bedre de siste ukene pga innkjøp)

Min mening er at gode spillere spiller bra hvor som helst. de løfter laget. 8)

Furu

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #65 på: August 31, 2014, 11:16:58 »
Velkommen skal han være  ;D

Det drar seg til mot et skikkelig lag nå om vi har alle tilgjengelige...


...men herregud hvor lett vi lar oss overkjøre   >:(

...av bunnlag  :-\

« Siste redigering: August 31, 2014, 11:20:51 av Furu »

HåvardK

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #66 på: August 31, 2014, 11:24:08 »
Hvis Redders får bestemme, tror jeg han vet å matche ham riktig. I starten holder det nok med 15-20 minutter mot slutten av kampene, når motstanderne er litt møre.

Men det er vel manageren som bestemmer, så dette kan gå galt.

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #67 på: August 31, 2014, 11:35:14 »
Tror dessverre mange her inne overvurderer denne spilleren. Adryan er inne i  en karierremessig bølgedal og er trolig unfit. Jeg tror han kommer til å få et sjokkartet møte med tempoet og fysikken i championship! Han må også passe inn i vår type fotball og brukes på en måte som får det beste ut av ballvidunderet. Er usikker på om denne ligaen er rett sted for Adryan til å klatre til neste nivå på karierrestigen. Forventer meg med andre ord ikke så mye på kort sikt av ungutten. På lenge sikt kan han vokse til en impact spiller men mye skal klaffe før den tid.

Når en utrent Tarabbt klarte å skyte QPR opp i PL pga at han er en meget meget god fotballspiller så er det heller ikke umulig at denne Adryan også kan klare det samme. Han trenger ikke å ha verdens beste fysikk hvis han har det i hodet og beina.

Når det er sagt så vet jeg ikke mye om denne spilleren utenom at flere SCUM og andre PL-lags supportere skrev i går på Twitter "how the hell did Leeds get Adryan" ..:)

Håper han er vår nye nummer 10 og ubestridte stjerne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #68 på: August 31, 2014, 11:39:29 »
Bra jobbat cellino med att få in adryan, tycker han är värd lite credd för det, för han får ju höra de få gånger han inte lyckas, trevligt med beröm från adryans agent hur cellino löste det,
 

HåvardK

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #69 på: August 31, 2014, 11:40:48 »
Tror dessverre mange her inne overvurderer denne spilleren. Adryan er inne i  en karierremessig bølgedal og er trolig unfit. Jeg tror han kommer til å få et sjokkartet møte med tempoet og fysikken i championship! Han må også passe inn i vår type fotball og brukes på en måte som får det beste ut av ballvidunderet. Er usikker på om denne ligaen er rett sted for Adryan til å klatre til neste nivå på karierrestigen. Forventer meg med andre ord ikke så mye på kort sikt av ungutten. På lenge sikt kan han vokse til en impact spiller men mye skal klaffe før den tid.

Når en utrent Tarabbt klarte å skyte QPR opp i PL pga at han er en meget meget god fotballspiller så er det heller ikke umulig at denne Adryan også kan klare det samme. Han trenger ikke å ha verdens beste fysikk hvis han har det i hodet og beina.

Når det er sagt så vet jeg ikke mye om denne spilleren utenom at flere SCUM og andre PL-lags supportere skrev i går på Twitter "how the hell did Leeds get Adryan" ..:)

Håper han er vår nye nummer 10 og ubestridte stjerne.
Godt å lese innlegg som faktisk gir oss begrunnet grunn til optimisme!

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #70 på: August 31, 2014, 11:52:09 »
Skrevet i -11 (Sky Sports)

Sitat
Manchester United target Adryan has signed a new long-term contract with Flamengo.

However, reports continue to insist that the 16-year-old is set to agree a deal with United, where he has previously been invited to train.

Both Inter Milan and Real Madrid are also thought to be keen on the youth international striker, who is now committed to Flamengo to 2014.

However, sources claim that the deal was signed by Adryan in order for Flamengo to secure a bigger release clause.

And his new deal has seen his release fee rise from $2million to $20million.

The player's representative Reinaldo Pitta confirmed that there was interest from across Europe.

"The clause in Brazil was low, now it has gone up," Pitta told Globosporte.

"Clubs from Spain, England, Italy and France have made contact but nothing official has been sent.

"When there is something official, then you will study it."

After signing his deal, Adryan said: "My dream is to play in the Flamengo shirt.

"I feel very happy here. The offers, other people decide this for me."

It is not surprising United are well aware of Adryan's progress as their presence in Brazil is growing ever stronger.

They already have Brazilian twins Fabio and Rafael in their first-team squad, whilst an agreement is in place with feeder club Desportivo Brasil - who are now constantly feeding through a stream of young talent for United to cast their eye over.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #71 på: August 31, 2014, 11:52:42 »
Tror dessverre mange her inne overvurderer denne spilleren. Adryan er inne i  en karierremessig bølgedal og er trolig unfit. Jeg tror han kommer til å få et sjokkartet møte med tempoet og fysikken i championship! Han må også passe inn i vår type fotball og brukes på en måte som får det beste ut av ballvidunderet. Er usikker på om denne ligaen er rett sted for Adryan til å klatre til neste nivå på karierrestigen. Forventer meg med andre ord ikke så mye på kort sikt av ungutten. På lenge sikt kan han vokse til en impact spiller men mye skal klaffe før den tid.

Når en utrent Tarabbt klarte å skyte QPR opp i PL pga at han er en meget meget god fotballspiller så er det heller ikke umulig at denne Adryan også kan klare det samme. Han trenger ikke å ha verdens beste fysikk hvis han har det i hodet og beina.

Når det er sagt så vet jeg ikke mye om denne spilleren utenom at flere SCUM og andre PL-lags supportere skrev i går på Twitter "how the hell did Leeds get Adryan" ..:)

Håper han er vår nye nummer 10 og ubestridte stjerne.
Godt å lese innlegg som faktisk gir oss begrunnet grunn til optimisme!

Ironisk?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #72 på: August 31, 2014, 12:00:45 »
Iflg. det man kan se av fart og teknikk på Adryan (ref Youtube) så matcher han mange i denne ligaen: Jeg tror han er et spennende venstrekant alternativ.
Fysikken kan sikkert bli bedre, mangler noe robusthet muligens.  Man kommer langt med fart og teknikk, se på Mats Møller Dæhlie !!  Da er jeg ei bekymret for Adryan....
MFLU - Miracles For Leeds United

Kickthemdown

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #73 på: August 31, 2014, 12:21:01 »
Velkommen skal han være  ;D

Det drar seg til mot et skikkelig lag nå om vi har alle tilgjengelige...


...men herregud hvor lett vi lar oss overkjøre   >:(

...av bunnlag  :-\



Dette må visst flere ha inn med den berømte te-skjeen så jeg tar det med store bokstaver ..

VI HAR ETT HELT NYTT LAG! DET TAR SELVSAGT LANG TID FØR DETTE LAGET ER SAMSPILTE OG IKKE LAR SEG "OVERKJØRE" .

« Siste redigering: August 31, 2014, 12:23:24 av Alta-White »

auren

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #74 på: August 31, 2014, 12:27:58 »
Dere som mener at NPC er så forbaska fysisk og at lettvektere ikke kommer til sin rett. Hadde f.eks. Messi dummet seg ut her?

Will Hughes er vel et godt eksempel på en lettvekter som har dominert i serien.

Jeg tror en eventuell grunn til en Adryan-kollaps, i større grad vil skyldes kulturelle og klimatiske forskjeller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #75 på: August 31, 2014, 12:32:28 »
Hvis Redders får bestemme, tror jeg han vet å matche ham riktig. I starten holder det nok med 15-20 minutter mot slutten av kampene, når motstanderne er litt møre.

Men det er vel manageren som bestemmer, så dette kan gå galt.

Enig med deg, men himmelen forby at Redfearn får jobben. Det ødelegger klubben.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #76 på: August 31, 2014, 14:21:47 »
Han ser da virkelig ut som en kantspiller - med to like gode bein! Tilrettelegger og avslutter.  Innlegg fra begge sider...
 

Jon R

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #77 på: August 31, 2014, 15:15:22 »
Dere som mener at NPC er så forbaska fysisk og at lettvektere ikke kommer til sin rett. Hadde f.eks. Messi dummet seg ut her?

Will Hughes er vel et godt eksempel på en lettvekter som har dominert i serien.

Jeg tror en eventuell grunn til en Adryan-kollaps, i større grad vil skyldes kulturelle og klimatiske forskjeller.

auren

Hadde Adryan gått gradene i akademiet og tilpasset seg kulturen og fotballen på den måten hadde utgangspunktet naturligvis vært annerledes. Nå må han akklimatiseres og matches riktig.

Jeg håper naturligvis som dere at han blir en hit umiddelbart og at jeg blir nødt til å stappe fordommene mine opp der sola ikke sknner.  :o
Jon R.

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #78 på: August 31, 2014, 15:16:49 »
Han ser da virkelig ut som en kantspiller - med to like gode bein! Tilrettelegger og avslutter.  Innlegg fra begge sider...
gott vi har spelare som kan vara winger med
 

Runar

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #79 på: August 31, 2014, 15:33:01 »
Dere som mener at NPC er så forbaska fysisk og at lettvektere ikke kommer til sin rett. Hadde f.eks. Messi dummet seg ut her?

Will Hughes er vel et godt eksempel på en lettvekter som har dominert i serien.

Jeg tror en eventuell grunn til en Adryan-kollaps, i større grad vil skyldes kulturelle og klimatiske forskjeller.

auren



Hadde Adryan gått gradene i akademiet og tilpasset seg kulturen og fotballen på den måten hadde utgangspunktet naturligvis vært annerledes. Nå må han akklimatiseres og matches riktig.

Jeg håper naturligvis som dere at han blir en hit umiddelbart og at jeg blir nødt til å stappe fordommene mine opp der sola ikke sknner.  :o

Sikkert bedre enn Tonge uansett...

Spennende med en slik signering
 

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #80 på: August 31, 2014, 16:53:21 »
Adryan Tavares

@adryantavares: Thanks Cagliari, I learned a lot with u, but that's football. Sono anche un tifoso. #grazietifosi | Now I'm Leeds ! #WEARELEEDS
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #81 på: August 31, 2014, 17:13:34 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Sorry men bildene og kroppsfasongen taler for seg. Adryan ( heretter kalt "tjorven") kommer til å floppe!


Teknisk, godt skuddbein, men småfeil og det ser ut som om det er lenge siden han var rask.....som i kjapp! Tviler!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #82 på: September 03, 2014, 20:55:59 »
The Scratching Shed:

Adryan 'Despite the cold I think I will be very happy here'
I dunno, I think about emigrating once a week on average. #LUFC

Adryan also talks about top training facilities - yes, the same facilities MC wants to abandon and KB said were in state of disrepair. #LUFC

 :)
« Siste redigering: September 03, 2014, 20:57:33 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #83 på: September 04, 2014, 14:32:02 »
Adryan på trening idag:

https://vine.co/v/OuiLx1wlHUB
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #84 på: September 07, 2014, 20:04:50 »
Adryan Tavares

@adryantavares: Tomorrow starts one of the most important weeks of my life, the week of the game ! Thanks God for everything ! @LUFC #WeAreLeeds #MOT

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #85 på: September 09, 2014, 13:33:16 »
Gode skussmål fra Redders:

‘Adryan has got great feet - he got out of tight situations four or five times unbelievably’, he told BBC Radio Leeds. ‘When they got him trapped, there was a change of feet and change of pace, and he left people for dead...

‘He is a lovely kid. He is a smashing kid, he just wants to play football, and I think he is going to be a real asset if we can get him on the ball and in between the lines’.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #86 på: September 09, 2014, 13:54:12 »
Gode skussmål fra Redders:

‘Adryan has got great feet - he got out of tight situations four or five times unbelievably’, he told BBC Radio Leeds. ‘When they got him trapped, there was a change of feet and change of pace, and he left people for dead...

‘He is a lovely kid. He is a smashing kid, he just wants to play football, and I think he is going to be a real asset if we can get him on the ball and in between the lines’.

Høres jo ut som en spiller vi trenger og ikke har fra før! En som ligger rett bak spissen eller som skjærer inn fra vingen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #87 på: September 09, 2014, 14:00:49 »
Gode skussmål fra Redders:

‘Adryan has got great feet - he got out of tight situations four or five times unbelievably’, he told BBC Radio Leeds. ‘When they got him trapped, there was a change of feet and change of pace, and he left people for dead...

‘He is a lovely kid. He is a smashing kid, he just wants to play football, and I think he is going to be a real asset if we can get him on the ball and in between the lines’.

Høres jo ut som en spiller vi trenger og ikke har fra før! En som ligger rett bak spissen eller som skjærer inn fra vingen?

Høres ut som en spillertype vi ikke har hatt i laget siden Snodgrass. Eller Gradel, hvis han har fart. Har vi nok muskler på midtbanen til å "beskytte" ham mot knokkelknuserne i denne ligaen? En Batty, Vinny eller, tør jeg si det, Brown?
Austin bør kunne gjøre jobben hvis han finner formen igjen.
- Leif Olav

AndyMathie

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #88 på: September 09, 2014, 15:11:25 »
Han blir vår desiderte super stjerne og jeg bare håper vi kommer oss fort opp til Premier League for uten PL spill mister vi Adryan et par sesonger det er garantert.
We are Leeds and we are proud of it!

Trond90

Sv: Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #89 på: September 09, 2014, 16:23:31 »
Håper ikke han blir en ny Filipe Da Costa!  :D Har troa på han her kan bli en viktig spiller for oss denne sesongen! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!