Skrevet av Emne: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15  (Lest 48594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #180 på: September 13, 2014, 18:24:21 »
Denne kampen var et steg i riktig retning spillemessig. Tillegg var det noen poenger:
-vi tar første bortepoeng
-vi scorer første seriemål borte (selvmål mot Watford)
-vi har to på rad uten tap
-vi kommer tilbake etter å ha ligget under

Vanskelig å si hvor gode Birmingham er. Det er vel det dårligste laget vi har møtt borte hittil. De har kun EN hjemmeseier siden oktober i fjor.

I forhold til Hockaday var vel kampen også et steg fremover, men nå er det jo kommet flere nye spillere. Redfearn får nok flere sjanser, så jeg tror denne ryktebørsen kommer til å dø ut hvis han begynner å vinne. Hva vil vi? At Leeds taper og Redfearn byttes ut , eller at Leeds vinner med Redfearn som varig sjef? ???
« Siste redigering: September 13, 2014, 23:21:35 av Josch »

Cherry

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #181 på: September 13, 2014, 19:25:51 »
Fikk ikke sett kamp, derfor fint å se alle innlegg som er positive...
Vi vil bare bli bedre!
 

Eriksen55

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #182 på: September 13, 2014, 21:25:01 »
De tre B'er:

Skjønner ikke helt hvorfor noen mener Bellusci var så svak! Ja, en glipp på målet og 2-3 elendige langpass. Utover det syntes jeg han var veldig god. Hanbryter foran. Setter inn taklinger, dirigerer firern på en bra måte. Sjelden sett Pearce så trygg, regner med at Bellusci er noe av grunnen til det. Han blir viktig for oss!

Berardi er bra bakover, slapp til noen innlegg. Føler meg mye tryggere bakover med han enn Byram. Fremover var det lille han gjorde ok, synd det ble altfor få turer frem. Men det er jo ikke bare han sin skyld! Byram har vært slurvete og dårlig bakover, men i god gammel form er han selvskreven. Men pr nå, foretrekker jeg Berardi.

Bianchi er kreativ og har gode pasninger. Kanskje litt for trygge pasninger, men kommer bevegelsene fremover tror jeg han er den som kan åpne forsvar. Jobber bra. Har til gode å se han gjøre en dårlig kamp. Og av de jeg  ikke har sett har han fått ok omtale.

Tror Bellusci er en knallsignering. Bianchi tror jeg også bare vil utmerke seg mer og mer. Berardi er jeg fortsatt usikker på, ikke om han er god nok for en 18 manns tropp..men om han den faste høyrebacken våres.

Syntes det er en liten tendens til at noen av de nye granskes for feil. En feil blir slått stort opp, en feil som er ubetydelig når enkelte andre gjør det.

Kampen i dag viste vel at vi har noe på gang. De neste 6-7 kampene vil vise hvor gode vi blir. Jeg har ihvertfall playoff trua  :)

Den som skuffet meg i dag var Billy Sharp. Doukar- Antenucci er nok en vesentlig giftigere duo. Sharp på benken. Det sier mye om bredden vi har i år.  :)

testo

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #183 på: September 13, 2014, 21:30:18 »
Har ikke sett og fått fulgt med noe særlig den siste tiden men fikk med meg deler av første omg og så andre i reprise nå.
Inntrykket jeg fikk etter siste 45 var stor forskjell fra jeg er vant med å se Leeds fremføre kamper borte de siste årene,.Jeg har litt tro på at med litt mere tid sammen så kan dette laget stelle i stand trøbbel for mange
Synd vi ikke fikk se Adryan i aksjon idag men regner med at debuten kommer til tirsdag, eller vil han bli spart til en knall debut på ER tro.
Statistikken viser også at vi har noe på gang synes jeg.


« Siste redigering: September 13, 2014, 21:36:39 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #184 på: September 13, 2014, 22:52:59 »
Har ikke sett og fått fulgt med noe særlig den siste tiden men fikk med meg deler av første omg og så andre i reprise nå.
Inntrykket jeg fikk etter siste 45 var stor forskjell fra jeg er vant med å se Leeds fremføre kamper borte de siste årene,.Jeg har litt tro på at med litt mere tid sammen så kan dette laget stelle i stand trøbbel for mange
Synd vi ikke fikk se Adryan i aksjon idag men regner med at debuten kommer til tirsdag, eller vil han bli spart til en knall debut på ER tro.
Statistikken viser også at vi har noe på gang synes jeg.



resultaten hittills denna säsongen har verkligen varit upp och ner, men  de tvmatcher man fått se så  vad jag gillar är att det är ett mer spelande lag än tidigare säsonger, förra året var öken men i år har man fått tillbaka lusten att åka över och se dem live med,  trots att det poängmässigt inte varit märkvärdigt
 

Josch

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #185 på: September 13, 2014, 23:29:39 »
Vi bør få en seier eller uavgjort på tirsdag for at dette skal være et  reelt løft. Jeg føler at kursen videre i sesongen stakes ut i de neste 2-3 kampene. Det er kort vei til både topp og bunn akkurat nå. Vi har heng på top six  (fire poeng opp) og bør helst ikke rote mer nå. 8)

Eirik

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #186 på: September 14, 2014, 00:52:13 »
Til tross for at det tok en time før vårt første skudd på mål; positivt overrasket over kvalitet og ro i pasningsspillet. I Cook har vi en kommende storspiller, og Mowatt var meget bra da han ble involvert på siste tredjedel mot slutten av kampen.

De fire på midten blir likevel litt for like, og det er her Redfearn må finne den riktige sammensetningen. Den første timen kom hele midtbanen vår dypt for å hente ball, og vi har få eller ingen skikkelige bevegelser framover fra nevnte kvartett. Cook bør ligge dypt, og vi håper vel alle at Adryan skal gjøre tierrollen til sin så fort som mulig. Det betyr at det er to indreløperplasser "up for grabs". Jeg tror Byram kan gi oss litt mer gjennombruddskraft, og bør få den ene.

Det gir oss foreløpig en midtbane bestående av totalt 150 kg fotballspillere, i ordets rette forstand. For å nærme oss "Championship-vekt" totalt er nok Austin det beste alternativet på den andre indreløperen.

På topp var Doukara den som så minst ufarlig ut, og jeg vil tro han får sjansen fra start tirsdag. Alt i alt en positiv kamp i dag, deilig å se at vi kan slå mer enn fem pasninger etter hverandre!   
 

Milou

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #187 på: September 14, 2014, 07:08:05 »
1. Eg fekk lyst til å ta ein Kato-liste og første punkt er at eg er mykje einig i det Kato seier i sin oppsummering.

2. Dei største kritikarane i denne tråden må ha gløymt kva som har skjedd dei siste sesongane. Det er fortsatt langt fram til PL-nivå, men eg kan ikkje hugse sist eg såg eit så ballsikkert Leedslag (kanskje i opprykksesongen frå L1?).

3. Bellusci har ferdigheiter til å bli ein stor midtstoppar, men gjer dessverre eit par amatørfeil og hadde minst ein unødvendig grisetakling.

4. Fekk litt sans for Antenucci. Det var ikkje så mykje han utretta i dag, men han var ganske mykje involvert og viste potensiale.

5. Warnock gjer nok ein god kamp. Blant mange OK+ prestasjonar, reknar eg han som Leeds' beste.

6. Skulle gjerne sett denne Gray  i Leeds-drakt. Trass i at han spelte kun ein knapp omgang var han kampens profil og skulle nok også hatt eit straffespark.

Bjorn

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #188 på: September 14, 2014, 07:37:12 »
1. Eg fekk lyst til å ta ein Kato-liste og første punkt er at eg er mykje einig i det Kato seier i sin oppsummering.

2. Dei største kritikarane i denne tråden må ha gløymt kva som har skjedd dei siste sesongane. Det er fortsatt langt fram til PL-nivå, men eg kan ikkje hugse sist eg såg eit så ballsikkert Leedslag (kanskje i opprykksesongen frå L1?).

3. Bellusci har ferdigheiter til å bli ein stor midtstoppar, men gjer dessverre eit par amatørfeil og hadde minst ein unødvendig grisetakling.

4. Fekk litt sans for Antenucci. Det var ikkje så mykje han utretta i dag, men han var ganske mykje involvert og viste potensiale.

5. Warnock gjer nok ein god kamp. Blant mange OK+ prestasjonar, reknar eg han som Leeds' beste.

6. Skulle gjerne sett denne Gray  i Leeds-drakt. Trass i at han spelte kun ein knapp omgang var han kampens profil og skulle nok også hatt eit straffespark.

Enig med deg bortsett fra at Gray skulle hatt straffe. :)
Marching On! 4276

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #189 på: September 14, 2014, 07:42:41 »
jag ser ljust på framtiden, vi är ett spelande lag som har gjort bra värvningar i den klass som är realistiskt och det är att man tar en plats eller konkurerar direkt och det gäller väl för alla nyförvärv förutom möjligen ajose som jag bara sett  i en match, men han är  bättre än de yttrar vi tagit in  tex förra säsongen som kebe och stewart, plus att våra värvningar  också kan bli bättre och bättre och inte  Ã¤r som tidigare års värvningar dvs pensionärer,  vi har också våra egna våra egna ungdommar som utvecklas med jättesteg,, det som oroar mig mest är väl allt runt omkring och det känns som det aldrig kan bli lugnt i denna klubb
« Siste redigering: September 14, 2014, 07:58:41 av sportcarl1 »
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #190 på: September 14, 2014, 09:27:44 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #193 på: September 14, 2014, 10:08:07 »
Jeg ble gledelig overrasket over å se hvordan vi spilte igår.  Greit nok gikk mange pasninger på tvers, og vi kan diskutere like spilletyper på midtbanen o.s.v, men Redfearn må ha stresset ballbesittelse på treningene ihvertfall.  Som noen skriver her også, så ble Birmingham litt møre på slutten, de hadde jaget mye uten ball da.  En klar fordel med mye ballbesittelse er jo nettopp at motstanderen blir møre, og vi får ikke så mye sjanser mot oss.  Dette var et godt steg i riktig retning.  Jeg ble overrasket over hvordan vi beholdt roen i pressede situasjoner der bak, og klarte å beholde ballen.  Det var jo fantastisk å se på.
Vi mangler nå (akkurat som Norge) indreløpere som kommer med sugende løp bakfra og som vil skape uro i bakre firer hos motstanderen. Da blir vi strået hvassere siste tredel.  Mowatt og Cook viser tydelig at de skal regnes på dette laget i lang tid fremover. Gledelig.  Silvestri ; kanongod.  Pearce ofrer hele kroppen i noen situasjoner der, oppofrende spill ; gledelig.  Da gjenstår bare å spisse angrepsformasjon og gjenombruddshissighet så vil dette bli bra fremover. Hoofballens tid er endelig over i Leeds !  Gleder meg til neste kamp allerede :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #194 på: September 14, 2014, 10:34:34 »
Redfearn etter kampen:

@APOPEY: AUDIO Leeds United- Neil Redfearn Post Match Reaction https://t.co/UJPASwv3Mi via @audioboo #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #195 på: September 14, 2014, 10:35:34 »
Mowatt etter kampen:

@APOPEY: Alex Mowatt dedicates goal to his grandad Reaction https://t.co/TzJCL55tRG via @audioboo #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #196 på: September 14, 2014, 13:20:43 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Furu

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #197 på: September 14, 2014, 14:31:43 »
jag ser ljust på framtiden, vi är ett spelande lag som har gjort bra värvningar i den klass som är realistiskt och det är att man tar en plats eller konkurerar direkt och det gäller väl för alla nyförvärv förutom möjligen ajose som jag bara sett  i en match, men han är  bättre än de yttrar vi tagit in  tex förra säsongen som kebe och stewart, plus att våra värvningar  också kan bli bättre och bättre och inte  Ã¤r som tidigare års värvningar dvs pensionärer,  vi har också våra egna våra egna ungdommar som utvecklas med jättesteg,, det som oroar mig mest är väl allt runt omkring och det känns som det aldrig kan bli lugnt i denna klubb


+1

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #198 på: September 14, 2014, 14:40:35 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!
blackpool åker garanterat ut, de 2 andra platserna är svårare att sia om, men bolton, huddersfield, birmingham och rotherham där har vi aspiranter, fulham som ligger sist no way
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #199 på: September 14, 2014, 16:27:16 »
Statistikk

Possession:
42%      58%

Birmingham City vs Leeds United
Shots
16     12
On target
4       3
Corners
2        7
Fouls
11       12
« Siste redigering: September 14, 2014, 16:29:04 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #200 på: September 14, 2014, 19:17:03 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!

B ham var begredelige ja, men allikevel skapte de minst like mange sjanser som oss. Vi har noe å lære av Bham, nemlig evnen til å spille ballen hurtig i lengderetningen og direkte på mål. Jeg har ikke det minste tro på at den type fotball vi viste førsts timen vil føre  oss opp i PL. Skal vi opp må vi variere mye mer mellom lange og korte pasninger. Ikke minst må vi bli mye bedre i overgangsspillet.

At såpass mange er såpass positive tror jeg sier mer om hvilken møkkafotball vi har spilt de siste sesongene, enn kvaliteten på det våre gutter viste i går.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #201 på: September 14, 2014, 19:19:05 »
Jeg vil mye heller se en offensiv Doukara som innbytter enn en statisk Smith. Doukara utfordret med ball i beina og viste både teknikk og blikk som lover godt for fremtiden.  :)

Etter å ha sett kampen igjen så mener jeg at den taktiske fremgangsmåten med ballbesittelse var et lurt trekk i denne kampen. Vi holdt mye bedre og lengre enn hjemmelaget.  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #202 på: September 14, 2014, 19:27:25 »
Jeg vil mye heller se en offensiv Doukara som innbytter enn en statisk Smith. Doukara utfordret med ball i beina og viste både teknikk og blikk som lover godt for fremtiden.  :)

Etter å ha sett kampen igjen så mener jeg at den taktiske fremgangsmåten med ballbesittelse var et lurt trekk i denne kampen. Vi holdt mye bedre og lengre enn hjemmelaget.  8)

Allikevel kontret B ham oss  i senk og skapte kampens største sjanse (utenom målene) på overtid, noe jeg mener var symptomatisk for kampen!

Forøvrig helt enig når det gjelder Doukara. Det var da også et helt annet Leeds lag som kjørte kampen etter at Doukara og Austin kom innpå! Høyere press og mer direkte på mål gjorde at vi straks ble MYE farligere !
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #203 på: September 14, 2014, 19:35:02 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!

B ham var begredelige ja, men allikevel skapte de minst like mange sjanser som oss. Vi har noe å lære av Bham, nemlig evnen til å spille ballen hurtig i lengderetningen og direkte på mål. Jeg har ikke det minste tro på at den type fotball vi viste førsts timen vil føre  oss opp i PL. Skal vi opp må vi variere mye mer mellom lange og korte pasninger. Ikke minst må vi bli mye bedre i overgangsspillet.

At såpass mange er såpass positive tror jeg sier mer om hvilken møkkafotball vi har spilt de siste sesongene, enn kvaliteten på det våre gutter viste i går.  ;)

Helt enig med deg Jon. Jeg holder også med Strømsgodset og vi ser hva Tversover Nielsen har gjort, totalt ødelagt laget med endeløs balltrilling.

Vi må begynne å true motstandermålet mye oftere enn vi gjør slik at motstanderen blir defensive i tankegangen. Ballen må gå hurtigere fremover på banen. Den første timen kunne vi jo nesten spilt uten spisser, de var lite involvert. Synes også spissene jobber for lite når de ikke er involvert!

Doukara er et beist vi kommer til å bli glad i. Artig å se Austin bruke pondusen sin.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #204 på: September 14, 2014, 20:13:38 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!

B ham var begredelige ja, men allikevel skapte de minst like mange sjanser som oss. Vi har noe å lære av Bham, nemlig evnen til å spille ballen hurtig i lengderetningen og direkte på mål. Jeg har ikke det minste tro på at den type fotball vi viste førsts timen vil føre  oss opp i PL. Skal vi opp må vi variere mye mer mellom lange og korte pasninger. Ikke minst må vi bli mye bedre i overgangsspillet.

At såpass mange er såpass positive tror jeg sier mer om hvilken møkkafotball vi har spilt de siste sesongene, enn kvaliteten på det våre gutter viste i går.  ;)

Helt enig med deg Jon. Jeg holder også med Strømsgodset og vi ser hva Tversover Nielsen har gjort, totalt ødelagt laget med endeløs balltrilling.

Vi må begynne å true motstandermålet mye oftere enn vi gjør slik at motstanderen blir defensive i tankegangen. Ballen må gå hurtigere fremover på banen. Den første timen kunne vi jo nesten spilt uten spisser, de var lite involvert. Synes også spissene jobber for lite når de ikke er involvert!

Doukara er et beist vi kommer til å bli glad i. Artig å se Austin bruke pondusen sin.

Ille å se hva Godset har blitt til. Minner meg om O Learys Leeds etter at Brian Kidd ble hentet til klubben!
Jon R.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #205 på: September 14, 2014, 20:15:27 »
Tror vi må huske på St Birmingham slett ikke er noen målestokk. En seier på ett år hjemme!    :o

Det var et begredelig lag vi spilte mot, tror Birmingham og Blackpool garantert rykker ned i år.

Hadde vi tatt ledelsen så tror jeg vi kunne vunnet med mange!

B ham var begredelige ja, men allikevel skapte de minst like mange sjanser som oss. Vi har noe å lære av Bham, nemlig evnen til å spille ballen hurtig i lengderetningen og direkte på mål. Jeg har ikke det minste tro på at den type fotball vi viste førsts timen vil føre  oss opp i PL. Skal vi opp må vi variere mye mer mellom lange og korte pasninger. Ikke minst må vi bli mye bedre i overgangsspillet.

At såpass mange er såpass positive tror jeg sier mer om hvilken møkkafotball vi har spilt de siste sesongene, enn kvaliteten på det våre gutter viste i går.  ;)

Helt enig med deg Jon. Jeg holder også med Strømsgodset og vi ser hva Tversover Nielsen har gjort, totalt ødelagt laget med endeløs balltrilling.

Vi må begynne å true motstandermålet mye oftere enn vi gjør slik at motstanderen blir defensive i tankegangen. Ballen må gå hurtigere fremover på banen. Den første timen kunne vi jo nesten spilt uten spisser, de var lite involvert. Synes også spissene jobber for lite når de ikke er involvert!

Doukara er et beist vi kommer til å bli glad i. Artig å se Austin bruke pondusen sin.
alltså det hände mer framåt när doukara/austin kom in och sloth/sharp gick ut, men det är ganska naturligt när spelare börjar bli trötta och hade vi startat  med  d/a och s/s kommit in hade det kunnat bli samma scenario, vi blev ju även sämre bakåt de sista 30 minutrarna men det vill jag inte säga var a/d fel utan trötthet från bägge lagen som gjorde att det blev (hawaii) på slutet, men känns bra att vi denna säsongen lär ha en bänk så vi kan göra byten utan att tappa styrka utan snarare tvärtom vi tjänar på det jämfört med våra motståndarlag
« Siste redigering: September 14, 2014, 20:17:58 av sportcarl1 »
 

Kato

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #206 på: September 14, 2014, 22:03:14 »
Jeg tror det er en viktig ingrediens som har gjort at flere av oss ser mer positivt på tilstanden:

VI har spillere med bedre individuelle ferdigheter enn tidligere.

En kamp forteller nødvendigvis ikke all verden, men det vi så i går var et stilskifte. Et skritt nærmere Premier League- nivå i ferdigheter.

Med tanke på innbytternes påvirkning:

65 minutter med hard jobbing hadde mørnet Birmingham. Det gjorde jobben noe enklere for de som kom på. Vi var på bortebane, og kjørte godt på mot slutten. At vi da slipper til en sjanse på overtid er vel helt normalt.
 

B_Ød

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #207 på: September 15, 2014, 08:13:58 »
ser mange her mener Brimingham var tamme..joda, men det var vi også. Mer spillenede Leeds?, ja som jeg sa fra egen 16 og ca 3 meter fremover..etter det..mye tull og støttepasninger. Pasninger som ble spilt over sidelinjen av totalt upresset spiller..Variasjon lang/kort...vel..ble det slått langt en gang uten at minst to Leeds-spillere sto 3-10 menter offside?
Vi får se etter at vi har møtt de lagene vi bør slå...Birmingham er et lag vi må slå, men gjorde ikke det...
Ups & Ups!!

Kato

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #208 på: September 15, 2014, 08:43:31 »
ser mange her mener Brimingham var tamme..joda, men det var vi også. Mer spillenede Leeds?, ja som jeg sa fra egen 16 og ca 3 meter fremover..etter det..mye tull og støttepasninger. Pasninger som ble spilt over sidelinjen av totalt upresset spiller..Variasjon lang/kort...vel..ble det slått langt en gang uten at minst to Leeds-spillere sto 3-10 menter offside?
Vi får se etter at vi har møtt de lagene vi bør slå...Birmingham er et lag vi må slå, men gjorde ikke det...


Så ikke du fremgang på dette feltet i forhold til tidligere?

Synes det var langt mindre måking. Vi spilte oss rolig ut av pressede situasjoner langt oftere enn tidligere.

Man kan jo si det ikke var spesielt effektivt første timen, desto bedre siste halvtimen.

Det er ingen enkle kamper i championship. Birmingham er vel omtrent på det jevne. Thomas og Donaldson på topp er en håndfull for de fleste
 

B_Ød

Sv: KAMP: vs Birmingham City, lørdag 13/9 2014, kl 13.15
« Svar #209 på: September 15, 2014, 08:57:54 »
Så ikke du fremgang på dette feltet i forhold til tidligere?

Synes det var langt mindre måking. Vi spilte oss rolig ut av pressede situasjoner langt oftere enn tidligere.

Man kan jo si det ikke var spesielt effektivt første timen, desto bedre siste halvtimen.

Det er ingen enkle kamper i championship. Birmingham er vel omtrent på det jevne. Thomas og Donaldson på topp er en håndfull for de fleste

jeg så flere pasninger, jeg så ikke noe mer "end-product". Joda, mindre måking..men igjen..Smith spiller ikke for oss lengre..og de gangene det ble "måkt"...vel...
Ups & Ups!!