Skrevet av Emne: Fornyelse av medlemskap og TPN  (Lest 6436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JonLeeds

Fornyelse av medlemskap og TPN
« på: September 12, 2014, 17:26:45 »
Mottok fornyelse av medlemskapet i LUSCOCS i posten i dag, og jeg klager ikke på verken beløp eller betingelser for øvrig, men........ og her er det et MEN.........

De siste årene har fornyelse av medlemskapet kommet samtidig med en høstutgave av TPN. I år kom kun regningen, og dette fikk meg til å stusse litt.

Hva skjer med og i TPN?

De siste årene har TPN kommet ut 6 ganger pr. år. Så langt i år har jeg mottatt 2 utgaver. Det siste i mai (nr. 181), og her opplyses det om neste utgave i august. Etter dette stillhet, før ny kontingent nå. Dette er i alle fall ikke i rute dersom det fortsatt skal komme 6 utgivelser pr. år  ???

Så tilbake til mitt spørsmål: Hva skjer med og i TPN?

Ikke nok med bekymringene rundt mitt kjære lag som stiger fra år til år, jeg trenger i alle fall et holdepunkt i fotballivet som er mer regelmessig (som TPN i alle fall har vært). Forhåpentligvis kun en urolighet som er av reint midlertidig karakter, eller ????
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #1 på: September 12, 2014, 17:42:25 »
Mottok fornyelse av medlemskapet i LUSCOCS i posten i dag, og jeg klager ikke på verken beløp eller betingelser for øvrig, men........ og her er det et MEN.........

De siste årene har fornyelse av medlemskapet kommet samtidig med en høstutgave av TPN. I år kom kun regningen, og dette fikk meg til å stusse litt.

Hva skjer med og i TPN?

De siste årene har TPN kommet ut 6 ganger pr. år. Så langt i år har jeg mottatt 2 utgaver. Det siste i mai (nr. 181), og her opplyses det om neste utgave i august. Etter dette stillhet, før ny kontingent nå. Dette er i alle fall ikke i rute dersom det fortsatt skal komme 6 utgivelser pr. år  ???

Så tilbake til mitt spørsmål: Hva skjer med og i TPN?

Ikke nok med bekymringene rundt mitt kjære lag som stiger fra år til år, jeg trenger i alle fall et holdepunkt i fotballivet som er mer regelmessig (som TPN i alle fall har vært). Forhåpentligvis kun en urolighet som er av reint midlertidig karakter, eller ????

Andreas Milde som har overtatt som redaktør for SA trenger sikkert litt tid på å komme inn i det, synes for øvrig han har klart seg veldig bra så langt, han har vel to nr. bak seg nå og det tredje er vel ferdig i trykken og kan ventes i postkassen om en ukes tid :)

JonLeeds

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #2 på: September 12, 2014, 17:51:51 »
Da framstår det enda mer merkelig for meg at regningen på kontingenten kommer en uke før neste utgave av TPN :o Det må jo være en ekstra kostnad med å sende ut en separat faktura når neste utgave er like rundt hjørnet, og da får Andreas og co det travelt de neste 3,5 månedene med å få ut 4 utgaver for å holde tritt med 6 utgaver pr. år.

Er enda mer spørrende nå etter svaret ditt RudiG  ???.................
« Siste redigering: September 12, 2014, 17:53:33 av JonLeeds »
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #3 på: September 12, 2014, 18:03:30 »
Da framstår det enda mer merkelig for meg at regningen på kontingenten kommer en uke før neste utgave av TPN :o Det må jo være en ekstra kostnad med å sende ut en separat faktura når neste utgave er like rundt hjørnet, og da får Andreas og co det travelt de neste 3,5 månedene med å få ut 4 utgaver for å holde tritt med 6 utgaver pr. år.

Er enda mer spørrende nå etter svaret ditt RudiG  ???.................

ok :) men som jeg skrev, Andreas trenger sikkert litt tid på å komme inn i det, så du får gi han en sjanse før du blir alt for "spørrende" ;) men enig i at det hadde vært kostnads- og effektivitetsbesparende å sendt ut blad og kontingent i samme forsendelse :)

B_Ød

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #4 på: September 12, 2014, 21:53:32 »
Venter fremdeles på det eksklusive kortet jeg..
Var ikke med noe sammen med giroen....
Hva skjer med det da?
Ups & Ups!!

Lucas the Kop Cat

Sv:
« Svar #5 på: September 13, 2014, 07:18:39 »
Et annet innsparingstiltak må være å sende ut familiekontingent sammen med  hovedkontingenten. Her i familien ville det blitt ett brev istedenfor tre. Det kan vel egentlig stå på samme faktura.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Derrick

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #6 på: September 13, 2014, 12:47:38 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!

Kickthemdown

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #7 på: September 13, 2014, 14:29:44 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!
At folk i hele tatt gidder å gjøre dette frivillig for å tilfredsstille idioter som deg finner jeg mer enn underlig...

Eriksen55

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #8 på: September 13, 2014, 15:33:36 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!

Skjerp deg a! Makan til idioti!  Ta en tlf til styret og tilby dem hjelp isteden for å kritisere dem som jobber gratis for å gi oss det fantastiske bladet. Regner med at alt hadde gått så mye bedre om du hadde bidratt! Snakk om å være bortskjemt og få ting servert!!

Manager

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #9 på: September 13, 2014, 15:36:00 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!

Makan til utakknemlighet, syns du burde be om unnskyldning til de som bruket vannvittig mange timer for oss Leeds fans.  Eller kanskje ta på deg jobben selv, da må det jo bli helt perfekt.....

Leedsfan

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #10 på: September 13, 2014, 15:44:24 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!

Ble dette innlegget skrevet FØR vi putta i kampen i dag?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #11 på: September 13, 2014, 16:34:58 »
Hatt en dårlig dag Derrick !?

Derrick

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #12 på: September 13, 2014, 18:32:43 »
Noe jeg reagerte sterkt på var at det sto - husker ikke helt ordrett - men jeg tror det stod noe sånt som : Betal nå og du får et rykende ferskt medlemsblad i posten ved seriestart. "Ved seriestart", tenkte jeg. Seriestarten var i august også får jeg dette først i midten av september??? I samme brev stod det også at klubben ønsker å øke medlemstallet. Vel, vel, jo, jo. Fortsetter det slik tror jeg dere må la det bli med tanken og heller regne med at medlemstallet synker betraktelig. Se til helvete og få ut fingeren litt ellers melder jeg meg inn i supporterklubben til Tottenham i stedet!!!!

Makan til utakknemlighet, syns du burde be om unnskyldning til de som bruket vannvittig mange timer for oss Leeds fans.  Eller kanskje ta på deg jobben selv, da må det jo bli helt perfekt.....
Det hadde ikke blitt perfekt, men jeg hadde ikke skrevet i et brev jeg hadde sendt til medlemmene at de skulle få bladet ved seriestart når det kommer en måned etterpå. Da må det være lov å reagere litt.

Derrick

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #13 på: September 13, 2014, 19:04:46 »
Og en ting til :

Dere som kaller meg idiot, bortskjemt etc :

Ville DERE sendt et brev til noen i september, sagt litt om starten av sesongen og at bladet kommer ved seriestart når sesongen har vart i ca.en måned?

Hvis ja, er dere idioter selv.

Xern

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #14 på: September 13, 2014, 19:11:13 »
Og en ting til :

Dere som kaller meg idiot, bortskjemt etc :

Ville DERE sendt et brev til noen i september, sagt litt om starten av sesongen og at bladet kommer ved seriestart når sesongen har vart i ca.en måned?

Hvis ja, er dere idioter selv.
Slapp av, Derrick. Vi ser da alle at her har det skjedd en feil på en eller annen måte, det Manager reagerer på her er ordbruken din, det virker veldig voldsomt å skrive at "de må for helvete få ut fingern, ellers melder du deg inn i fanklubben til tottenham istedet".

Gi heller konstruktiv kritikk som kan gjøre at de heller kan forbedre seg, istedet for kraftige meldinger laget av krutt.
Og klart det er lov å reagere litt, det er vi alle enige i - men vi reagerer bare på måten du reagerer på!

MOT!  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Manager

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #15 på: September 13, 2014, 21:07:49 »
Og en ting til :

Dere som kaller meg idiot, bortskjemt etc :

Ville DERE sendt et brev til noen i september, sagt litt om starten av sesongen og at bladet kommer ved seriestart når sesongen har vart i ca.en måned?

Hvis ja, er dere idioter selv.
Slapp av, Derrick. Vi ser da alle at her har det skjedd en feil på en eller annen måte, det Manager reagerer på her er ordbruken din, det virker veldig voldsomt å skrive at "de må for helvete få ut fingern, ellers melder du deg inn i fanklubben til tottenham istedet".

Gi heller konstruktiv kritikk som kan gjøre at de heller kan forbedre seg, istedet for kraftige meldinger laget av krutt.
Og klart det er lov å reagere litt, det er vi alle enige i - men vi reagerer bare på måten du reagerer på!

MOT!  :)

Helt riktig Xern

Derrick

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #16 på: September 13, 2014, 22:21:25 »
OK, jeg har forstått og jeg ber om unnskyldning.

Men dersom de som driver med dette bør de ikke komme med lovnader om når TPN skal komme ut hvis de er usikre på det.

Da har jeg sagt mitt.

P.S. Det ble spurt om jeg hadde en dårlig dag i dag og det har jeg. Ingen mordgåter å oppklare siden 1998 så derfor er jeg litt ute av meg...

Xern

Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #17 på: September 14, 2014, 00:44:07 »
OK, jeg har forstått og jeg ber om unnskyldning.

Men dersom de som driver med dette bør de ikke komme med lovnader om når TPN skal komme ut hvis de er usikre på det.

Da har jeg sagt mitt.

P.S. Det ble spurt om jeg hadde en dårlig dag i dag og det har jeg. Ingen mordgåter å oppklare siden 1998 så derfor er jeg litt ute av meg...
Jaja, alle kan ha en dårlig dag :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #18 på: September 14, 2014, 09:04:58 »
Derrick! Ro deg ned.. I gamle dager, måtte vi lage medlemsbladene våre selv. Ã… de lagde vi av noen staaag som vi bøyde til en firkant trekte med snørr eller moden snærk! Men vi klagde ikke  :)

Jon R

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #19 på: September 14, 2014, 20:19:13 »
Derrick! Ro deg ned.. I gamle dager, måtte vi lage medlemsbladene våre selv. Ã… de lagde vi av noen staaag som vi bøyde til en firkant trekte med snørr eller moden snærk! Men vi klagde ikke  :)

 * LOL*  ;D
Jon R.

oivindh

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #20 på: September 14, 2014, 20:49:35 »
TPN er et kjempeflott blad. Flott jobb  ;D

Promotion 2010

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #21 på: September 14, 2014, 22:43:44 »
TPN er et kjempeflott blad. Flott jobb  ;D

Helt enig med deg!

Men det er ikke der........det er vel problemet som blir belyst her!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rai

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #22 på: September 18, 2014, 13:27:21 »
Et nytt nummer av TPN i postkassa min i dag. Drøyt 100 sider med spennende lesning.
TAKK til de som legger ned sin innsats i det!  :)

Leedsfan

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #23 på: September 18, 2014, 20:43:18 »
Forundrer meg stadig at Geir Wang og jeg snart er like gamle...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #24 på: September 18, 2014, 21:02:04 »
Og i lederen ser vi forklaringen på hvorfor dette nummeret lot vente på seg. Meget fornuftig valg.

Keep up the good work!  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #25 på: September 18, 2014, 23:31:42 »
Medlemsblad er ankommet i postkassen min på Lillestrøm i dag. Gleder meg til spennende lesning  ;D
 

Andersen

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #26 på: September 19, 2014, 17:49:53 »
Da fikk jeg medlemsbladet i postkassa i dag !  :D alltid en fornøyelse å lese ! Og grunnen til at det har drøyet med å få det ut fra redaksjonens side til oss medlemmer var vel greit nok forklart fra redaktørens side  :) med alt som har skjedd siden med sesong start og Hockaday  fikk sparken , er det ikke rart at det drøyde med å få det ut ! Godt jobbet til alle i redaksjonen !

Geir Magne

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #27 på: September 21, 2014, 14:30:43 »
Hei Jon og alle sammen.
Flott at folk engasjerer seg og liker medlemsbladet og venter på at det kommer i posten.
 Andreas Milde overtok som redaktør ved nyttår. Like etter døde hans far uventet, og det ble en forsinket førsteutgave dette kalenderåret. Dermed ble det også kun en utgave til før sommerferien.
Som Andreas skriver i utgave nummer tre som ble sendt ut nylig, har denne høsten vært vanskelig med tanke på å presentere stoff som ikke er utdatert og mennesker som ikke har fått sparken innen bladet har nådd leserne. Det har rett og slett gått veldig fort i svingene i klubben. Det betyr nok at det kun kommer ett blad til før jul, altså fire utgaver i 2014 mot normalt seks. For neste år er det opp til styret og redaktøren å legge en plan for utgivelsene. Da vil Andreas være varm i trøya og Leeds United forhåpentligvis på stø kurs oppover uten full utskifting av spillerstall og ledelse annen hver uke. Jeg er trygg på at TPN er i gode hender og gleder meg til fortsettelsen.
Hilsen Geir Magne Fjellseth, varamann til styret og bidragsyter til TPN. We are Leeds!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Tom S

Sv: Fornyelse av medlemskap og TPN
« Svar #28 på: September 21, 2014, 16:46:59 »
Nok eit godt produkt levert av Andreas & Co - thanks :)
Keep up the good work - MOT!
COME ON LEEDS !!