Skrevet av Emne: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.  (Lest 59632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #300 på: September 17, 2014, 08:39:23 »
Til dere som så kampen; en kjapp spillervurdering?

Tidvis hakkete stream, så det blir svært overfladisk og synsete:

Silvestri - Rett og slett strålende, en kjempekeeper
Berardi - Bra kontroll, ikke all verden med fremover. Blir bedre med erfaringen i championship.
Pearce - Stødig, vet hva man får.
Bellusci - Gjør rare ting innimellom (som å blåse ballen på tribunen), men har etter mitt syn noe spesielt over seg. God med ballen, som sagt lik Cannavaro. Fantastisk frispark, men også en side med litt filming. Blir nok noen kort, involvert i baklengs, men også veldig involvert offensivt. Liker han.
Warnock - Gjør jobben bakover, men etter mitt syn altfor begrenset offensivt. Får kanskje noen på nakken, men denne plassen trenger nytt blod (selv om Warnock har spilt helt ok i høst).
Austin - River og sliter, fæle løsninger på gode overganger.
Cook - Løper mye, en del feil i går. Men har kjempegodt av spilletid.
Bianchi - Hadde vel assist, tror han blir bedre og bedre.
Doukara - Etter mitt syn banens gigant. Gir oss noe nytt offensivt, med å utfordre.
Sharp- Bedre enn sist. Kunne og burde scoret på skudd i andre omgang. Ikke vært kamper for fox in the box de to siste.
Antenucci - Synes han var svak første 75, bedre på slutten. Scorer et fint mål.
 
« Siste redigering: September 17, 2014, 08:41:28 av Kato »
 

Frode

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #301 på: September 17, 2014, 08:42:58 »
Til dere som så kampen; en kjapp spillervurdering?

Tidvis hakkete stream, så det blir svært overfladisk og synsete:

Silvestri - Rett og slett strålende, en kjempekeeper
Berardi - Bra kontroll, ikke all verden med fremover. Blir bedre med erfaringen i championship.
Pearce - Stødig, vet hva man får.
Bellusci - Gjør rare ting innimellom (som å blåse ballen på tribunen), men har etter mitt syn noe spesielt over seg. God med ballen, som sagt lik Cannavaro. Fantastisk frispark, men også en side med litt filming. Blir nok noen kort, involvert i baklengs, men også veldig involvert offensivt. Liker han.
Warnock - Gjør jobben bakover, men etter mitt syn altfor begrenset offensivt. Får kanskje noen på nakken, men denne plassen trenger nytt blod (selv om Warnock har spilt helt ok i høst).
Austin - River og sliter, fæle løsninger på gode overganger.
Cook - Løper mye, en del feil i går. Men har kjempegodt av spilletid.
Bianchi - Hadde vel assist, tror han blir bedre og bedre.
Doukara - Etter mitt syn banens gigant. Gir oss noe nytt offensivt, med å utfordre.
Sharp- Bedre enn sist. Kunne og burde scoret på skudd i andre omgang. Ikke vært kamper for fox in the box de to siste.
Antenucci - Synes han var svak første 75, bedre på slutten. Scorer et fint mål.
 
Thanks!
 

auren

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #302 på: September 17, 2014, 08:46:52 »
Du får meg på nakken i forhold til Warnock  ;)

Synes mannen har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen. Men ja; han er begrenset offansivt, spesielt i innleggsposisjoner. Men han bidrar bra opp til siste tredjedel.

Hadde 2-3 matchvinnende taklinger i går igjen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #303 på: September 17, 2014, 08:59:24 »
Du får meg på nakken i forhold til Warnock  ;)

Synes mannen har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen. Men ja; han er begrenset offansivt, spesielt i innleggsposisjoner. Men han bidrar bra opp til siste tredjedel.

Hadde 2-3 matchvinnende taklinger i går igjen!

auren
Helt enig! Mener han alltid har vært undervurdert, han leverer alltid en stabil prestasjon og gir alltid 100%. Han er ikke god nok når han nærmer seg 16-meteren til motstander, men resten av banen er han i mine øyne gull å ha. Virker dessuten som at han er i bedre form (både fysisk og psykisk) enn noensinne.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #304 på: September 17, 2014, 09:28:03 »
...og til Lørdan`er det Hødd`hjemme.......hjelpes meg - dette lover godt!

Mye folk blir det også....ny gnist er tent!  ;D
 

Xern

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #305 på: September 17, 2014, 10:19:03 »
...og til Lørdan`er det Hødd`hjemme.......hjelpes meg - dette lover godt!

Mye folk blir det også....ny gnist er tent!  ;D
Skal du på høddvoll da eller?

 ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #307 på: September 17, 2014, 10:28:44 »
Du får meg på nakken i forhold til Warnock  ;)

Synes mannen har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen. Men ja; han er begrenset offansivt, spesielt i innleggsposisjoner. Men han bidrar bra opp til siste tredjedel.

Hadde 2-3 matchvinnende taklinger i går igjen!

auren

Syns han virker mer hjemme i år, en lederskikkelse. Han tar tak verbalt og fysisk. Han prøver seg også offensivt, så langt en viktig spiller!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #308 på: September 17, 2014, 10:37:40 »
Jeg er enig med Kato...

Warnock ser jeg helst forsvinne ut, tiltross for at han i år har vært bedre enn tidligere...

Det kan se ut som han har en bedre standing i gruppen og en viktig rolle på det som ikke er synlig på banen også, men mangel på mobilitet er en utfordring i hele spillergruppen og mer mobile backer kan være en del av løsningen for å få til dette.

 

Kimfjellheim

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #309 på: September 17, 2014, 11:18:54 »
Har alltid hatt sansen for Warnock pga hans innsats, så bare 5-10 minutter av kampen igår før han ble byttet så vet ikke hvordan han var igår.

Det jeg har sett av Doukara til nå har virkelig imponert meg, tror han kan bli viktig for oss fremover.

MYE gøyere å se fotballen leeds spiller nå kontra ifjor. Og sist men ikke minst, fantastisk gøy å se hvor mye det betydde for spillerene med 3 poeng igår.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #310 på: September 17, 2014, 11:21:21 »
Jeg er enig med Kato...

Warnock ser jeg helst forsvinne ut, tiltross for at han i år har vært bedre enn tidligere...

Det kan se ut som han har en bedre standing i gruppen og en viktig rolle på det som ikke er synlig på banen også, men mangel på mobilitet er en utfordring i hele spillergruppen og mer mobile backer kan være en del av løsningen for å få til dette.


warnock behövs i truppen med sin rutin och jäklar anamma, och överlah har han spelat oväntat bra sett över alla matcher , men finns ingen anledning att förlänga hans kontrakt nästa säsong, är bara att börja spela in taylor på hans plats så smått,  finns minst5-6 spelare i truppen vi skall försöka få utlåad bortskänkta innan warnocl som hunt, norris, thomson, wotton m m
 

LEO

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #311 på: September 17, 2014, 11:22:22 »
Jeg mener at Liam Cooper kan brukes på venstre back.  Men jeg har  vært fornøyd med Warnock.

Men når alle er på plass da bør venstre back plassen vurderes. Kamp om plassa hos oss nå.
 

B_Ød

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #312 på: September 17, 2014, 11:38:11 »
Som lørdag tror jeg Cannavaro Bellusci blir en klassespiller for oss. Og for en frisparkfot.

vel, han trenger å bli fortalt et par ting mener nå jeg da...krampe-afferen??..mildt sagt pinlig! Denslags irriterer hvertfall meg voldsomt...

Helt sikkert. Men som spiller tror jeg han blir knallgod god for oss.

Vi krysser fingrene for det  :)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #313 på: September 17, 2014, 12:08:23 »
Til dere som så kampen; en kjapp spillervurdering?

Tidvis hakkete stream, så det blir svært overfladisk og synsete:

Silvestri - Rett og slett strålende, en kjempekeeper
Berardi - Bra kontroll, ikke all verden med fremover. Blir bedre med erfaringen i championship.
Pearce - Stødig, vet hva man får.
Bellusci - Gjør rare ting innimellom (som å blåse ballen på tribunen), men har etter mitt syn noe spesielt over seg. God med ballen, som sagt lik Cannavaro. Fantastisk frispark, men også en side med litt filming. Blir nok noen kort, involvert i baklengs, men også veldig involvert offensivt. Liker han.
Warnock - Gjør jobben bakover, men etter mitt syn altfor begrenset offensivt. Får kanskje noen på nakken, men denne plassen trenger nytt blod (selv om Warnock har spilt helt ok i høst).
Austin - River og sliter, fæle løsninger på gode overganger.
Cook - Løper mye, en del feil i går. Men har kjempegodt av spilletid.
Bianchi - Hadde vel assist, tror han blir bedre og bedre.
Doukara - Etter mitt syn banens gigant. Gir oss noe nytt offensivt, med å utfordre.
Sharp- Bedre enn sist. Kunne og burde scoret på skudd i andre omgang. Ikke vært kamper for fox in the box de to siste.
Antenucci - Synes han var svak første 75, bedre på slutten. Scorer et fint mål.
 

Enig i det meste. Doukara er helt rå! Hans bevegelighet og evne til å holde på ballen er gull verdt for dette laget. Det synes nesten umulig for motstanderen å frata han ballen og når sluttproduktet er så bra som i går (mål + assist) kan man ikke annet enn å bli glad!  :D

Bellusci scoret et nydelig mål og fremstår som en "warrior" men foreløpig er det litt for mye "løs kanon på dekk" over han etter min smak. Frykter det vil hagle med kort, frispark og straffespark i mot i tiden fremover.
Jon R.

Jon R

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #314 på: September 17, 2014, 12:09:36 »
Jeg mener at Liam Cooper kan brukes på venstre back.  Men jeg har  vært fornøyd med Warnock.

Men når alle er på plass da bør venstre back plassen vurderes. Kamp om plassa hos oss nå.

Cooper løste v back jobben på en strålende måte synes jeg!  :)
Jon R.

Trålern1975

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #315 på: September 17, 2014, 12:45:56 »
Sitat
Sitat

Silvestri - Rett og slett strålende, en kjempekeeper
Berardi - Bra kontroll, ikke all verden med fremover. Blir bedre med erfaringen i championship.
Pearce - Stødig, vet hva man får.
Bellusci - Gjør rare ting innimellom (som å blåse ballen på tribunen), men har etter mitt syn noe spesielt over seg. God med ballen, som sagt lik Cannavaro. Fantastisk frispark, men også en side med litt filming. Blir nok noen kort, involvert i baklengs, men også veldig involvert offensivt. Liker han.
Warnock - Gjør jobben bakover, men etter mitt syn altfor begrenset offensivt. Får kanskje noen på nakken, men denne plassen trenger nytt blod (selv om Warnock har spilt helt ok i høst).
Austin - River og sliter, fæle løsninger på gode overganger.
Cook - Løper mye, en del feil i går. Men har kjempegodt av spilletid.
Bianchi - Hadde vel assist, tror han blir bedre og bedre.
Doukara - Etter mitt syn banens gigant. Gir oss noe nytt offensivt, med å utfordre.
Sharp- Bedre enn sist. Kunne og burde scoret på skudd i andre omgang. Ikke vært kamper for fox in the box de to siste.
Antenucci - Synes han var svak første 75, bedre på slutten. Scorer et fint mål.
 

Enig i det meste. Doukara er helt rå! Hans bevegelighet og evne til å holde på ballen er gull verdt for dette laget. Det synes nesten umulig for motstanderen å frata han ballen og når sluttproduktet er så bra som i går (mål + assist) kan man ikke annet enn å bli glad!  :D

Bellusci scoret et nydelig mål og fremstår som en "warrior" men foreløpig er det litt for mye "løs kanon på dekk" over han etter min smak. Frykter det vil hagle med kort, frispark og straffespark i mot i tiden fremover.



Doukara er som en Diouf med muskler,fart og målteft, hærlig å se på!

Bellusci har fremstått som en småhissig-grovarbeider.... Helt til han fyrer av ett kremmerhus i Messi-klassen
Det målet der var en halv kjønnsnytelse  :P
« Siste redigering: September 17, 2014, 16:37:37 av Promotion 2010 »

Josch

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #316 på: September 17, 2014, 21:37:04 »
En annen ting som varmet er at vi nå har stadig flere bortekamper i HELHVITT! Herlig å se de nye hvite draktene (uten tullete striper på shorts og trøye) også borte!! DET er LEEDS!! :) :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #317 på: September 17, 2014, 22:13:00 »
Her er det bare å sammenligne statistikk

http://www.squawka.com/comparison-matrix#championship/2014/2015/leeds_united/93/127/313/0/t|championship/2014/2015/rodolph_austin/127/127/10627/0/p|championship/2014/2015/tommaso_bianchi/127/127/7602/0/p|championship/2014/2015/alex_mowatt/127/127/10647/0/p#defence_score/attack_score/possession_score/total_passes/successful_passes/pass_completion/avg_pass_length/tackles_won/successful_take_ons_%#avg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #318 på: September 17, 2014, 22:42:45 »


Antenucci er en stadig trussel når han har ballen, dessverre er han en trussel for Bornemouth. Vi kunne ligget under tre null til pause, og blir til tider rundspilt. Defansivt er vi på gyngende grunn flere ganger i 2. omgang også. Mulig vi er ute av respirator, men vi ligger fortsatt på intensiven.

Neil Redfearn kaller Lojo

Lojoooo, hører du???

LOOOOJJOOOOOSAAAAAAAAAANG

:)


Leeds United boss Neil Redfearn has praised Mirco Antenucci, describing him as the club's best player against Bournemouth.


Antenucci scored the third in the 3-1 win, netting clinically from a one-on-one chance to send the visiting fans into raptures.

Redfearn was asked about Antenucci after the game, and went as far as claiming he was the best Leeds player on the night.

He told Leeds United TV: "He was our best player tonight if I'm honest, his work rate, his endeavour, he played two or three different positions to keep us in it, and to get us in it, but I thought they all worked hard and they all played well.

"I think he's got touch and awareness and he's got good technique, you know he's an underrated player, I think he's a good player."

Antenucci was involved all over the pitch, winning the ball back for his side and completed 81 per cent of his passes, bettering Billy Sharp in several areas.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv:
« Svar #319 på: September 17, 2014, 23:15:12 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.
- Leif Olav

Eriksen55

Sv:
« Svar #320 på: September 17, 2014, 23:20:23 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

lojosang

Sv:
« Svar #321 på: September 17, 2014, 23:56:16 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

Da må han må ha gjort ekstremt mye fantastisk mens bildene mine hakket.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv:
« Svar #322 på: September 18, 2014, 00:58:22 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

Da må han må ha gjort ekstremt mye fantastisk mens bildene mine hakket.

Mine også......  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Milou

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #323 på: September 18, 2014, 06:31:29 »
Warnock var etter mi meining etter Silvestri vår beste spelar før han blei bytta ut. Med framover var han også, sjøl om det naturleg nok blir få sjanser til det slik vi blei overkjørt i første omgang. Når det er sagt, så må det også seiast at Cooper ikkje gjorde det noko dårlegare etter han kom inn...

Eriksen55

Sv:
« Svar #324 på: September 18, 2014, 07:17:13 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

Da må han må ha gjort ekstremt mye fantastisk mens bildene mine hakket.

Hehe Det hakket ålreit da!! Denne gangen er jeg nesten enig med deg! Men at han jobber hardt, det skal han ha! Jeg er mer skuffet over kollega Sharp!

Kato

Sv:
« Svar #325 på: September 18, 2014, 08:52:22 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

Da må han må ha gjort ekstremt mye fantastisk mens bildene mine hakket.

Hehe Det hakket ålreit da!! Denne gangen er jeg nesten enig med deg! Men at han jobber hardt, det skal han ha! Jeg er mer skuffet over kollega Sharp!

Jeg synes det var mer fart over Sharp de første 70 enn Antenucci. Men mål forandrer ting.

Har ikke vært kamper for Sharp de to siste. Plutselig scorer han hat-trick mot Hudds når han kommer mer til sin rett i boksen.
 

lojosang

Sv:
« Svar #326 på: September 18, 2014, 09:04:37 »
Enten har eimen av uvaska knestrømper angrepet hodet til vår midlertidige hodetrener, eller så har han sett en mann med massivt behov oppblåsing av selvtillit.

Eller så er du altfor negativ, leter etter feil hos de nye med håp om at du kan beskylde MC for feilkjøp, korrupsjon etc  :)

Da må han må ha gjort ekstremt mye fantastisk mens bildene mine hakket.

Hehe Det hakket ålreit da!! Denne gangen er jeg nesten enig med deg! Men at han jobber hardt, det skal han ha! Jeg er mer skuffet over kollega Sharp!

Jeg synes det var mer fart over Sharp de første 70 enn Antenucci. Men mål forandrer ting.

Har ikke vært kamper for Sharp de to siste. Plutselig scorer han hat-trick mot Hudds når han kommer mer til sin rett i boksen.

Det er jo uansett ikke lett å være angriper når de lenger bakover på banen bare svinser rundt halveis innpå egen banehalvdel, som vi gjorde med få unntak i denne kampen.
Forøvrig kjenner jeg jo ikke utseende på det nye laget vårt, så det var først i pausen jeg fant ut hvem denne ekstremt løse kanonen nummer 34 var.

Personlig ville jeg startet neste kamp som forrige, men med brasilianern i stedet for µAntenucci. Og kanskje peke ut på forhånd hvor vårt og motstanderens mål står allerede før første omgang blåses i gang.  ;D
- Leif Olav

Annesj

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #327 på: September 18, 2014, 09:22:54 »
Syns det ville være unaturlig å sette ut Antenucci nå. Mål gir selvtillit. Han er en hardtarbeidende kar som jeg ville sett an om fikk en ketchupeffekt av scoringen sist først. Måten han kaldt setter sjansen sin på vitner om en goalgetter. Ã… jeg føler personlig han er en bedre spiller en sharp. Start kampen som sist og sett evt innpå adryan og sharp  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #328 på: September 18, 2014, 09:50:58 »
Syns det ville være unaturlig å sette ut Antenucci nå. Mål gir selvtillit. Han er en hardtarbeidende kar som jeg ville sett an om fikk en ketchupeffekt av scoringen sist først. Måten han kaldt setter sjansen sin på vitner om en goalgetter. Ã… jeg føler personlig han er en bedre spiller en sharp. Start kampen som sist og sett evt innpå adryan og sharp  :)

Følger deg helt på denne. Umulig å sette ut en spiss, som lever av å score mål, når han scorer mål. Målet sist vitnet om en natural born goalscorer.
 

lojosang

Sv: KAMP: vs Bournemouth på Dean Court tirsdag 16/9 2014 kl 20:45.
« Svar #329 på: September 18, 2014, 10:18:43 »
Litt interessant statistikk herfra: http://www.whoscored.com/Matches/829979/LiveStatistics/England-Championship-2014-2015-Bournemouth-Leeds

Våre sikreste pasningsleggere, nye Bianchi på 90%, utskjelte Austin på 83 og undervurderte Warnock på 89. Belluscis 50% skyldes muligens i stor grad at mange av de 90 og 89-prosentene gikk to meter til en Bellusci under press som måtte måke den til skogs?  ;D

Er overasket over at det faktisk er Doukara som mister ballen til motstander flest ganger med 5 mot Antenuccis 4, men den ene på egen 16meter i første omgang var såpass hårreisende at den må telle som ti! Jeg har lært mye statistikk av Top Gear i det siste.  ;D

Ellers er det hårreisende at ingen av våre spillere er på over 2 skudd i snitt per kamp så langt.
- Leif Olav