Skrevet av Emne: EX-manager/head coach: Darko Milanic  (Lest 101201 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #60 på: September 21, 2014, 22:42:17 »
Jeg tror han bliver en gevinst for Leeds. Godt med erfaring og han overtager et hold med masser af talent han kan bygge videre på.
MOT!

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #61 på: September 21, 2014, 22:52:10 »
Leeds United Meeting Sturm Graz Compensation Demands For Both Darko Milanic and Novica Nikcevic
Sunday, 21st September, 2014

Darko Milanic will sign a two-year contract to become the new manager of Leeds United tomorrow after his departure from Austrian side Sturm Graz was confirmed.

The Slovenian tactician bid farewell to the Austrian top flight outfit in an emotional press conference earlier today, with Sturm Graz sporting director Gerhard Goldbrich handing him plane tickets to England, along with the club's best wishes.

Milanic is expected in England tomorrow ahead of putting pen to paper on a contract to assume control of the Yorkshire giants.

The 46-year-old will take his assistant at Sturm Graz, Novica Nikcevic, with him to the English Championship club.

Leeds have met Sturm Graz's demand for compensation for both Milanic and Nikcevic, paying the sum in full.

Milanic also had a release clause in his contract at the Austrian club, who he took charge of last year, fresh from a hugely successful spell with NK Maribor.

The coach's contract with Sturm Graz had been due to run until 2016.
 
 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #62 på: September 22, 2014, 00:06:37 »
Skeptisk av to årsaker: At han uansett får sparken innen et år, og at vi har fått så gode resultater de siste kampene uten ham. Sistnevnte langt den viktigste. Selv om vi har vært griseheldige i minst to av kampene og spilt mot et av divisjonens dårligste lag på hjemmebane i den siste har framgangen i spill virket tydelig.

CVen til Milanic er så god som vi kan forvente i divisjonen vi er og med eieren vi har.
Managere med bedre skussmål enn dette fra engelsk fotball vil nok heller søke seg mot Premier League enn å ta gjennomsnittlige åtte måneder som manager for Cellino.
Dette kan gå greit.
-Jeg mener argumentet om "resultater uten ham", i fire kamper, ikke holder. Redders har ennå ikke prøvd seg mot gode lag i ch.ship, og ikke prestert over tid. Milanic har derimot prestert over tid.
-Disse  "skussmålene" er hauset opp av engelske journalister. Veldig få av dem har vist noe internasjonalt, bortsett fra Steve McLaren (Twente). Ikke alle managere  i PL er veldig gode heller (Alan Shearer styrte jo en stor  PL-klubb rett ned). Disse managere med "skussmål" er for meg overbetalte og ikke kjempegode. flere av dem flopper når får europeisk motstand i tillegg.
Spørsmålet blir: Hva skal Leeds med en overbetalt middels engelsk manager med fine "skussmål" og som setter opp en dyr ønskeliste for Cellino?
-Jeg tror Cellino ser på utenlandske coacher som minst like gode som britiske, akkurat som han ser at utenlandske spillere i Leeds  holder mål i massevis. Vi kan ikke si at utlendingene har floppet i Leeds.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #63 på: September 22, 2014, 00:18:29 »
Dette blir bra!!! MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

lojosang

Sv: Sv: Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #64 på: September 22, 2014, 08:27:05 »
Skeptisk av to årsaker: At han uansett får sparken innen et år, og at vi har fått så gode resultater de siste kampene uten ham. Sistnevnte langt den viktigste. Selv om vi har vært griseheldige i minst to av kampene og spilt mot et av divisjonens dårligste lag på hjemmebane i den siste har framgangen i spill virket tydelig.

CVen til Milanic er så god som vi kan forvente i divisjonen vi er og med eieren vi har.
Managere med bedre skussmål enn dette fra engelsk fotball vil nok heller søke seg mot Premier League enn å ta gjennomsnittlige åtte måneder som manager for Cellino.
Dette kan gå greit.
-Jeg mener argumentet om "resultater uten ham", i fire kamper, ikke holder. Redders har ennå ikke prøvd seg mot gode lag i ch.ship, og ikke prestert over tid. Milanic har derimot prestert over tid.
-Disse  "skussmålene" er hauset opp av engelske journalister. Veldig få av dem har vist noe internasjonalt, bortsett fra Steve McLaren (Twente). Ikke alle managere  i PL er veldig gode heller (Alan Shearer styrte jo en stor  PL-klubb rett ned). Disse managere med "skussmål" er for meg overbetalte og ikke kjempegode. flere av dem flopper når får europeisk motstand i tillegg.
Spørsmålet blir: Hva skal Leeds med en overbetalt middels engelsk manager med fine "skussmål" og som setter opp en dyr ønskeliste for Cellino?
-Jeg tror Cellino ser på utenlandske coacher som minst like gode som britiske, akkurat som han ser at utenlandske spillere i Leeds  holder mål i massevis. Vi kan ikke si at utlendingene har floppet i Leeds.
Han har prestert over tid på et nivå rett under tippeliga om man kan ta UEFA sin rangering til etterretning. Redfearn er ubeseiret i Wankership denne perioden. :P
- Leif Olav

Glenn K

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #65 på: September 22, 2014, 11:16:00 »
Liker ikke dette intervjuet her.




Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #66 på: September 22, 2014, 11:44:40 »
Fordi?  :) Bare lurer.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Glenn K

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #67 på: September 22, 2014, 12:04:48 »
Fordi?  :) Bare lurer.

I utgangspunktet litt skeptisk til ansettelsen. Leser at han står for en konservativ type fotball med mye lange baller og lite spill langs bakken. Ikke det vi trenger nå, men vi får bare håpe at dette er på grunn av at spillermateriellet han har hatt ikke har vært godt nok til å spille slik fotball som vi nå begynner å få litt til.

I dette intervjuet sier han at unggutter får sjansen alt for tidlig, og at det stopper utviklingen deres. Hva da med Lewis Cook for eksempel? Siste jeg vil se er Austin ned i den defensive rollen igjen, og Tonge inn på midtbanen fordi Milanic mener at Cook "made it too fast to the big stage".

Jeg overreagerer nok en smule, er klar over det. Syns som mange andre her inne at vi begynner å se et lag som faktisk kan være med å kjempe i toppen om laget fortsetter å utvikle seg, og har marginene på sin side. Er bare redd for at Milanic skal gå inn og ødelegge den positive utviklingen vi har sett under Redfearn, og tolker kanskje ting litt vel negativt, jeg vet ikke.  :)

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #68 på: September 22, 2014, 12:23:09 »
Fordi?  :) Bare lurer.

I utgangspunktet litt skeptisk til ansettelsen. Leser at han står for en konservativ type fotball med mye lange baller og lite spill langs bakken. Ikke det vi trenger nå, men vi får bare håpe at dette er på grunn av at spillermateriellet han har hatt ikke har vært godt nok til å spille slik fotball som vi nå begynner å få litt til.

I dette intervjuet sier han at unggutter får sjansen alt for tidlig, og at det stopper utviklingen deres. Hva da med Lewis Cook for eksempel? Siste jeg vil se er Austin ned i den defensive rollen igjen, og Tonge inn på midtbanen fordi Milanic mener at Cook "made it too fast to the big stage".

Jeg overreagerer nok en smule, er klar over det. Syns som mange andre her inne at vi begynner å se et lag som faktisk kan være med å kjempe i toppen om laget fortsetter å utvikle seg, og har marginene på sin side. Er bare redd for at Milanic skal gå inn og ødelegge den positive utviklingen vi har sett under Redfearn, og tolker kanskje ting litt vel negativt, jeg vet ikke.  :)


Ser absolutt hva du mener :) Akkurat når det gjelder spillestil osv så har jeg ikke undersøkt så mye hva denne mannen står for. Men sett noen steder den stilen å andre steder en annen stil. Skeptisk til dette selv. Mest fordi vi er inne i en flytsone som jeg håper ikke rokkes ved pga dette.

Når det gjelder ungutter så syns jeg det skinner litt igjennom at han mener at unggutter får sjansen tidlig og i tillegge blir betalt masse penger ref: "especially in england young players getting massive contracts" og at dette bremser utviklingen dems. Der er jeg fullstendig enig. Tror ikke han  mener at unge gutter som er goe nok ikke skal få spille. Men det får tida vise :)

Som du er jeg skeptisk også. Ihvertfall til det motsatte er bevist. Men sånn er det å være leedsfan for meg..hehe. Det positive er ihvertfall at denne mannen har en del trofeer å vise til i det minste. Om enn nivået ikke er det store i slovenia der han har flest titler. Tror det er viktig at Redders fortsetter den goe jobben med ungutta. Veldig spent på hvilken rolle han får nå opp mot Milanovic og ass evt. Jeg er avventende og ikke dømmende....ennå  ;)

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Erik M

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #69 på: September 22, 2014, 13:13:27 »
Jeg syns det (nok en gang) er veldig dristig å ansette en slovener som ikke har særlig erfaring utenfor sitt eget land.  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlaig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
 

auren

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #70 på: September 22, 2014, 13:18:28 »
http://fabianzerche.blogspot.co.at/2014/09/darko-milanic-is-solid-coach-and-top.html

Ble litt mer skeptisk til Milanic etter å ha lest dette... :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #71 på: September 22, 2014, 13:18:56 »
Simon Austin @sport_simon     Â·   26 min   

Confirmed by Cellino - Milanic has signed a two-year contract to be new #lufc head coach


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #72 på: September 22, 2014, 13:38:29 »
Glem ikke hvem som virkelig er manager i klubben:) Er rimelig sikker på at Cellino langt på vei dikterer hvordan spillestil laget skal ha. Kan aldri tenke meg at verken Hockaday og Redfearn er veldig possesion-orienterte, slik laget har fremstått den senere tiden

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #73 på: September 22, 2014, 13:49:12 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #74 på: September 22, 2014, 14:25:10 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!



Syns det vil være katastrofe om vi mister Redders. Ã… ser absolutt kan forsvinne til en annen klubb som manager. Man kan bare håpe at han er sååå pro leeds som han sier og ikke ønsker å forlate klubben uansett. Blir spennende å se. Både Cardiff og fulham er vel uten manager nå? Eller?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #75 på: September 22, 2014, 14:30:53 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!



Syns det vil være katastrofe om vi mister Redders. Ã… ser absolutt kan forsvinne til en annen klubb som manager. Man kan bare håpe at han er sååå pro leeds som han sier og ikke ønsker å forlate klubben uansett. Blir spennende å se. Både Cardiff og fulham er vel uten manager nå? Eller?

Aldri i verden om Cardiff eller Fulham velger en såpass urutinert Coach som Redfearn til å ta over klubben. Får Redfearn en manager-jobb, er det fra de mindre klubbene i NpC evt større klubber i L1...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #76 på: September 22, 2014, 14:34:03 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!



Syns det vil være katastrofe om vi mister Redders. Ã… ser absolutt kan forsvinne til en annen klubb som manager. Man kan bare håpe at han er sååå pro leeds som han sier og ikke ønsker å forlate klubben uansett. Blir spennende å se. Både Cardiff og fulham er vel uten manager nå? Eller?

Aldri i verden om Cardiff eller Fulham velger en såpass urutinert Coach som Redfearn til å ta over klubben. Får Redfearn en manager-jobb, er det fra de mindre klubbene i NpC evt større klubber i L1...

auren

Sant. Vil være et enormt tap for klubben ihvertfall  :( Det kommer vel en pressekonferanse med nye sjef iløpet av dagen eller morgendagen kanskje. Der vil vel Redders rolle videre også bli belyst vil jeg tro.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #77 på: September 22, 2014, 14:56:44 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!



Syns det vil være katastrofe om vi mister Redders. Ã… ser absolutt kan forsvinne til en annen klubb som manager. Man kan bare håpe at han er sååå pro leeds som han sier og ikke ønsker å forlate klubben uansett. Blir spennende å se. Både Cardiff og fulham er vel uten manager nå? Eller?

Nå må man ikke skryte han for mye opp i skyene...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #78 på: September 22, 2014, 15:01:07 »
  Jeg er veldig glad for at Redfearn ikke fikk jobben og dermed er sikret for klubben en god tid fremover.  Det er ikke usannsynlig at han får en ny caretaker runde i årets sesong...
...hva sier du så når ... (navnet på en Champ.ship-klubb/League 1) tilbyr Redders managerjobben om et par måneder. DET vil garantert skje etter dette... Vil du da være like glad?
(fru Redfearn er altså tydelig på at Redders gjerne tar en managerjobb)
Sitat
Simon Austin ‏@sport_simon  · Sep 20 
@lucywardleeds would he have wanted the job full time Lucy, or is that not one for here?!

Lucy Ward ‏@lucywardleeds  · Sep 20 
@sport_simon ha not one for here! Think he has done enough no? Let's hope nobody else nicks him!!



Syns det vil være katastrofe om vi mister Redders. Ã… ser absolutt kan forsvinne til en annen klubb som manager. Man kan bare håpe at han er sååå pro leeds som han sier og ikke ønsker å forlate klubben uansett. Blir spennende å se. Både Cardiff og fulham er vel uten manager nå? Eller?

Nå må man ikke skryte han for mye opp i skyene...:)

Neida, skal absolutt legges til prestasjonene våre at motstanden ikke har vært all verden. Kanskje med unntak av 1 omgang mot b.mouth.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #79 på: September 22, 2014, 15:21:56 »
Blir bra med Darko .....han har alle muligheter!  En tropp med mange gode spillere , Redfearn som støttespiller
og en fanbase som støtter opp om laget.....kan jo ikke bli bedre enn det....

Må bare vinne kamper.
 

nord

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #80 på: September 22, 2014, 16:37:16 »
Hvorfor kan man ikke læse om den nye manager på LUFC  offielle side   ??

 

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #81 på: September 22, 2014, 16:47:38 »
Hvorfor kan man ikke læse om den nye manager på LUFC  offielle side   ??



De er ikke ferdig med å forfatte introduksjonen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #82 på: September 22, 2014, 17:47:29 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #83 på: September 22, 2014, 18:47:18 »
Ema Giulianelli

@EmaGiulianelli: Partial denial by Nicola Salerno: "Milanic hasn't signed yet. He will arrive at Leeds tonight then we will see" #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #84 på: September 22, 2014, 19:42:10 »
Darko ser ut til å holde seg unna unggutter på laget. Han uttaler at spillere som blir prøvd ut for tidlig slukner fort. Det betyr vel at bare 3-4 som startet sist kamp stiller mot Brentford!

Kanskje har har fortid fra klubber uten akademier!   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #85 på: September 22, 2014, 19:45:08 »
Darko ser ut til å holde seg unna unggutter på laget. Han uttaler at spillere som blir prøvd ut for tidlig slukner fort. Det betyr vel at bare 3-4 som startet sist kamp stiller mot Brentford!

Kanskje har har fortid fra klubber uten akademier!   ::)
Har sett utdrag fra disse bloggene ja. Er det gammalt stoff?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #86 på: September 22, 2014, 20:40:53 »
Darko ser ut til å holde seg unna unggutter på laget. Han uttaler at spillere som blir prøvd ut for tidlig slukner fort. Det betyr vel at bare 3-4 som startet sist kamp stiller mot Brentford!

Kanskje har har fortid fra klubber uten akademier!   ::)
Har sett utdrag fra disse bloggene ja. Er det gammalt stoff?

Er nok fra Sturm Graz- tiden.

I lille Slovenia med er lag med mye penger spilte laget hans meget attraktivt og skåret godt over dobbelt av hva de slapp inn. Ryktene om konservativ spillestil er kanskje overdrevet.

Vi må ta med oss at i Østerrike kom han til et lag i krise. Dårlige holdninger og moral i spillergruppen og sur stemning. Mye av det østerriksk fotball sliter med er Red Bulls intervenering i en toppserie der ingen andre lag kan vinne stort etter at energidrikkgiganten styrer det meste.

Jeg krysser fingrene for at han ikke tropper opp med for mange prinsipper og fortsetter i god-sporet etter Redfearn. Vi er avhengig av å bygge videre på en positiv kultur.

Til Darko. Det er lett å drive et lag med ironi, men da må man være trygg på sin rolle og at man har etablert en vinnerkultur før man tar den ut i fullt monn.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #87 på: September 22, 2014, 20:47:03 »
Jeg krysser fingrene for at han ikke tropper opp med for mange prinsipper og fortsetter i god-sporet etter Redfearn. Vi er avhengig av å bygge videre på en positiv kultur.

Til Darko. Det er lett å drive et lag med ironi, men da må man være trygg på sin rolle og at man har etablert en vinnerkultur før man tar den ut i fullt monn.  :)
I det intervjuet som jeg antar du referer fra fremstilles han jo også som en mann som lytter og 'har menneskelige sider' - ironibruk-sitatet er lett å ironisere over men er nok ment for å illustrere bruk av 'banter med spillergruppen'... - tror jeg  :P
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Ny manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #88 på: September 22, 2014, 20:53:02 »
Darko ser ut til å holde seg unna unggutter på laget. Han uttaler at spillere som blir prøvd ut for tidlig slukner fort. Det betyr vel at bare 3-4 som startet sist kamp stiller mot Brentford!

Kanskje har har fortid fra klubber uten akademier!   ::)
Har sett utdrag fra disse bloggene ja. Er det gammalt stoff?

Er nok fra Sturm Graz- tiden.

I lille Slovenia med er lag med mye penger spilte laget hans meget attraktivt og skåret godt over dobbelt av hva de slapp inn. Ryktene om konservativ spillestil er kanskje overdrevet.

Vi må ta med oss at i Østerrike kom han til et lag i krise. Dårlige holdninger og moral i spillergruppen og sur stemning. Mye av det østerriksk fotball sliter med er Red Bulls intervenering i en toppserie der ingen andre lag kan vinne stort etter at energidrikkgiganten styrer det meste.

Jeg krysser fingrene for at han ikke tropper opp med for mange prinsipper og fortsetter i god-sporet etter Redfearn. Vi er avhengig av å bygge videre på en positiv kultur.

Til Darko. Det er lett å drive et lag med ironi, men da må man være trygg på sin rolle og at man har etablert en vinnerkultur før man tar den ut i fullt monn.  :)
dålig moral och holdning i klubben och sur stämning, låter som  Leeds  United de sista åren ;), kan nog bli bra det här om han får tid på sig
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973