Skrevet av Emne: EX-manager/head coach: Darko Milanic  (Lest 101549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #390 på: Oktober 28, 2014, 16:42:08 »
jeg hadde vel håpet at klubben slik den fremstår pt (hva nå det måtte være)...snart hadde skjønt hvordan Champioship nå funker, og lagt opp lag/spillestil etter det..det ser ikke sånn ut.
Jeg tror nemlig det er så enkelt.


Håper klubben viker fra alt som Championship står for og finner sin egen stil og kvalitet som kan utvikles å blomstre..

Championship står ikke for kvalitet, det ønsker vi at Leeds skal stå for.

Swansea er en klubb som sto for helt andre ting enn typisk Championsship prinsipper. Leeds må finne sine egne smarte, fungerende prinsipper å prioritere de i motgamng som i medgang.

Den der mentaliteten om hva Championship handler om kan vi spare oss for. Da kunne vi stått med McDermott og Warnock enda, vi må finne på noe smartere.

da er nok det vi ser pt toppnivået er jeg redd. Fight fire with fire mener jeg. Diskuter gjerne diamanter og andre edle formasjoner, men dette styrer gal vei.

Da synes jeg vi skal emulere toppnivået, ikke Championship.

Jeg antar det er toppnivåer vi streber etter, Championship er vi jo på i dag...

Nå er ikke all fotball på toppnivået helt lik heller, det må være mulig å finne andre ting å gjøre i Chempionship, enn 4-4-2, med en stor og en kjapp spiss. Må være mulig å ha en annen måte å angripe på enn alle baller inn i 16 meteren uansett hvor du er på banen.

Liker en god del av de trekkene vi ser i dagens Leeds lag, uten at jeg synes at det er godt nok, men resultatene er akkurat like svak som de siste 3 sesongene, men med en annen spillestil, som er plaget igjennom 3 ulike managere... Spillestilen er ikke innarbeidet over lang tid eller av samme person og ikke på identiske premisser, Redfearn gikk fra diamant til 4-2-3-1 i sin periode i september, men har kronisk spilt med diamant på u 21 laget.

Det blir spennende å se hva han velger å gjøre når han har "all makt", men å returnere til typisk Championship fotball har ingen hensikt.

Nei det har slettes ingen hensikt og spesielt med tanke på hvilken spiller materiale vi har nå kontra tidligere. Hoofball er ikke veien å gå om man ønsker sæ opp i Premier League i alle fall ikke for dette mannskapet.
We are Leeds and we are proud of it!

Woody

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #391 på: Oktober 28, 2014, 20:02:49 »
jeg hadde vel håpet at klubben slik den fremstår pt (hva nå det måtte være)...snart hadde skjønt hvordan Champioship nå funker, og lagt opp lag/spillestil etter det..det ser ikke sånn ut.
Jeg tror nemlig det er så enkelt.


Håper klubben viker fra alt som Championship står for og finner sin egen stil og kvalitet som kan utvikles å blomstre..

Championship står ikke for kvalitet, det ønsker vi at Leeds skal stå for.

Swansea er en klubb som sto for helt andre ting enn typisk Championsship prinsipper. Leeds må finne sine egne smarte, fungerende prinsipper å prioritere de i motgamng som i medgang.

Den der mentaliteten om hva Championship handler om kan vi spare oss for. Da kunne vi stått med McDermott og Warnock enda, vi må finne på noe smartere.

da er nok det vi ser pt toppnivået er jeg redd. Fight fire with fire mener jeg. Diskuter gjerne diamanter og andre edle formasjoner, men dette styrer gal vei.

Da synes jeg vi skal emulere toppnivået, ikke Championship.

Jeg antar det er toppnivåer vi streber etter, Championship er vi jo på i dag...

Nå er ikke all fotball på toppnivået helt lik heller, det må være mulig å finne andre ting å gjøre i Chempionship, enn 4-4-2, med en stor og en kjapp spiss. Må være mulig å ha en annen måte å angripe på enn alle baller inn i 16 meteren uansett hvor du er på banen.

Liker en god del av de trekkene vi ser i dagens Leeds lag, uten at jeg synes at det er godt nok, men resultatene er akkurat like svak som de siste 3 sesongene, men med en annen spillestil, som er plaget igjennom 3 ulike managere... Spillestilen er ikke innarbeidet over lang tid eller av samme person og ikke på identiske premisser, Redfearn gikk fra diamant til 4-2-3-1 i sin periode i september, men har kronisk spilt med diamant på u 21 laget.

Det blir spennende å se hva han velger å gjøre når han har "all makt", men å returnere til typisk Championship fotball har ingen hensikt.

Nei det har slettes ingen hensikt og spesielt med tanke på hvilken spiller materiale vi har nå kontra tidligere. Hoofball er ikke veien å gå om man ønsker sæ opp i Premier League i alle fall ikke for dette mannskapet.

Har nå dette her så veldig mykje med Darko å gjere? takk for seg :-\
LIFE IS LEEDS

Leedsgutt

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #392 på: Mars 21, 2015, 15:49:25 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Darko_Milani%C4%8D

Er det flere som ser Molde ved  trenerhistorikken ?

Jeg skjønner at alle kan endre på wikipedia, men rart at noen har funnet på å skrevet det.

står ikke noe nyheter om dette


GeirO

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #393 på: Mars 22, 2015, 22:32:33 »
He he. Stol aldri på Wiki. Er vel en nordmann som har lekt seg....
MOT

Promotion 2010

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #394 på: Februar 10, 2016, 16:29:51 »
Fortsatt under kontrakt ifølge ham selv. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #395 på: Februar 10, 2016, 16:49:16 »
Snakket med han?  ;)

Hvor leser du det? Isåfall er det bare å gratulere, Mr Cellino!


Leedsfan

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #396 på: Februar 10, 2016, 17:35:09 »

Fortsatt under kontrakt ifølge ham selv. ☺

Samme som Uwe. Skjønner Cellino litt, hvorfor betale ut full lønn for resterende kontrakt og så får de en ny jobb et par måneder etterpå!

McD hadde noen gode lønninger fra Reading og Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #397 på: Februar 10, 2016, 21:32:33 »

Fortsatt under kontrakt ifølge ham selv. ☺

Samme som Uwe. Skjønner Cellino litt, hvorfor betale ut full lønn for resterende kontrakt og så får de en ny jobb et par måneder etterpå!

McD hadde noen gode lønninger fra Reading og Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjønner du Cellino??  Kanskje han burde gitt de mer enn noen få uker på å lykkes, eller gjort leksa si og ikke ansatt de i det hele tatt?  Da hadde vi sluppet å lønne 3-4 trenere (pluss noen assistenter)  på en gang
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #398 på: Februar 10, 2016, 22:20:03 »


Fortsatt under kontrakt ifølge ham selv. ☺

Samme som Uwe. Skjønner Cellino litt, hvorfor betale ut full lønn for resterende kontrakt og så får de en ny jobb et par måneder etterpå!

McD hadde noen gode lønninger fra Reading og Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjønner du Cellino??  Kanskje han burde gitt de mer enn noen få uker på å lykkes, eller gjort leksa si og ikke ansatt de i det hele tatt?  Da hadde vi sluppet å lønne 3-4 trenere (pluss noen assistenter)  på en gang

Skjønner at han ikke gir de sluttpakke på totalbeløpet, men håper at ønsket om å jobbe er så høyt at noen andre "tar over" lønna!




Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #399 på: Februar 10, 2016, 23:17:54 »
Snakket med han?  ;)

Hvor leser du det? Isåfall er det bare å gratulere, Mr Cellino!




http://www.express.co.uk/sport/football/642831/What-happened-former-Leeds-boss-Darko-Milanic


Ikke vanskelig å finne!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #400 på: Februar 11, 2016, 10:32:42 »


Fortsatt under kontrakt ifølge ham selv. ☺

Samme som Uwe. Skjønner Cellino litt, hvorfor betale ut full lønn for resterende kontrakt og så får de en ny jobb et par måneder etterpå!

McD hadde noen gode lønninger fra Reading og Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjønner du Cellino??  Kanskje han burde gitt de mer enn noen få uker på å lykkes, eller gjort leksa si og ikke ansatt de i det hele tatt?  Da hadde vi sluppet å lønne 3-4 trenere (pluss noen assistenter)  på en gang

Skjønner at han ikke gir de sluttpakke på totalbeløpet, men håper at ønsket om å jobbe er så høyt at noen andre "tar over" lønna!




Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke direkte ulogisk, men dette gjør vel at terskelen for å vurdere Leeds av managere med noe av vettet i behold blir enda høyere.

Ove

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #401 på: Mars 14, 2017, 20:03:18 »
Milanic nærmer seg ligatittel og Champions league.
Kanskje han burde fått noen kamper til hos oss  :-\

http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/14/after-just-six-games-at-leeds-darko-milanic-is-closing-in-on-tit/
 

Dennis

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #402 på: Mars 15, 2017, 09:36:32 »
Milanic nærmer seg ligatittel og Champions league.
Kanskje han burde fått noen kamper til hos oss  :-\

http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/14/after-just-six-games-at-leeds-darko-milanic-is-closing-in-on-tit/

Var det ikke en menneskekjenner som erklærte at Milanic var en taper etter å ha sett han i øya?
Marching on together!

auren

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #403 på: Mars 15, 2017, 11:06:34 »
Milanic nærmer seg ligatittel og Champions league.
Kanskje han burde fått noen kamper til hos oss  :-\

http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/14/after-just-six-games-at-leeds-darko-milanic-is-closing-in-on-tit/

Var det ikke en menneskekjenner som erklærte at Milanic var en taper etter å ha sett han i øya?

Men han var jo ganske pen da. Dum og deilig?  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: EX-manager/head coach: Darko Milanic
« Svar #404 på: Mars 15, 2017, 13:37:15 »
Milanic nærmer seg ligatittel og Champions league.
Kanskje han burde fått noen kamper til hos oss  :-\

http://www.hitc.com/en-gb/2017/03/14/after-just-six-games-at-leeds-darko-milanic-is-closing-in-on-tit/

Var det ikke en menneskekjenner som erklærte at Milanic var en taper etter å ha sett han i øya?

Men han var jo ganske pen da. Dum og deilig?  ::)

auren
:-D Tror det var sammenlignet med Hockaday