Skrevet av Emne: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00  (Lest 46852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Xern

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #241 på: September 27, 2014, 19:20:57 »
Målene og straffen;

http://www.dailymotion.com/video/x26qzhi_brentford-v-leeds-united-lufc_sport?start=12
Tidenes verste straffe.. Får jo Sergio Ramos' straffer til å se ut som fulltreffere  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Runar

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #242 på: September 27, 2014, 19:37:31 »
Spilte vi diamant i dag?

Vi spilte jo bra forrige uke med 4-2-3-1

Ble diamanten tatt opp igjen for å gjøre plass til Mowatt?

Reagerer ikke så mye på laguttaket i dag, reagerte mer på benken egentlig...

Vi har hatt bra flyt forrige ukene med gode 90 min mot Hudders og 45 mot Bournmouth, men vi er ikke uslåelig eller veldig gode forløpig.

Flyten kan ha blitt litt forstyrret av ny head coach inn, men om vi skulle ventet til første tapet med skiftet ville vi jo vært like langt.

Vi vet ikke hva nye Head-Coach gir oss, vi vet heller ikke hva Redders ville gjort i lengden.

Vi har forsatt utfordringer i spillerstallen mener jeg.
 

Gufrias

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #243 på: September 27, 2014, 20:41:50 »
Målene og straffen;

http://www.dailymotion.com/video/x26qzhi_brentford-v-leeds-united-lufc_sport?start=12
2-0 er forferdelig å se på. Lar en motspiller føre ballen til 14 meter og skyte upresset.
Hekta på Leeds siden 1974

SirOlsen

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #244 på: September 27, 2014, 20:42:22 »
Hvorfor i helvete måtte vi skifte manager etter 3 seire og en uavgjort og stigende formkurve? Den nye manageren burde fått to tre kamper på tribunen og sett på hva Redders gjorde før han fikk overta  >:(
Enig! Men personlig skulle jeg ønsket å la Redfarn få prøve seg i managerstolen! Han har ved to ganger nå vist stor fotballfaglig kunnskap med vårt mannskap.. så får de inn en ny fjott som roter det til med en gang... akk, jeg er så fordundrade lei av det pesset der! :(
Dårlig innsats på banen er det vel mest spillerne som må ta ansvar for. Litt voldsomt med store rop mot ny sjef etter en kamp. Laguttaket var det vel ingen som protesterte særlig mot før kampen.
Jeg forstår like fanken ikke hvorfor ikke Redfarn kunne få prøve seg som boss når det strengt tatt ikke var nødvendig å få inn en annen manager på nåværende tidspunkt :(

Var vel mange her inne som mente Redfearn kun hadde flaks og lette oppgjør i den tiden han satt som hovedtrener, så de må jo være glade nå at vi har fått en skikkelig "coach"?  ;)

Alt var Redders i denne kampen, bare en annen mann på sidelinja!
Hvis det stemmer at Redders tok ut laget, så "I rest my case"... en annen mann på sidelinja. Med null clue på hvilke grep og endringer som måtte gjøres. Helt feil å kaste ham inn slik uten noen fler kamper på sidelinja. Og som vi ble overkjørt i denne kampen, er vel det et bevis nok på det, vel?

Så du gir den nye coachen skylda for at spillerne ikke har den samme gutsen og flaksen som tidligere?

Husk at alle beskyldte Cellino med å være en idiot når han var på ferie i stedet for å ansette en ny coach for Redfearn var ikke ønsket lenge.

Alle prater ut i fra etterpåklokskap og så glemmer de at de gjør akkurat det, prater i etterpåklokskapens lys!
Må du lære deg å lese før du svarer da, gutt!
Jeg skylder på Cellino for å dra inn en ny coach til å styre hele bøtteballetten fra sidelinjen i dag. Og jeg har vært for å la Redfarn få prøve seg som headcoach siden han igjen kom inn og styrte førstelaget. Han har vist gode evner der. Noe jeg og mener han i det store og hele gjorde sist, frem til ny manager kom inn.

Har du ikke fått med deg at Cellino mente han var for verdifull for akademiet? Hadde redders fått sparken, da hadde vi hverken hatt coach eller sjef for akademiet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aff, nei, jeg gidder ikke diskutere det mer, for du er åpenbart fornøyd med dette tapet. Så du skal få suge og nyte på den. Jeg derimot er langtifra tilfreds med dagens resultat.
-SirOlsen-

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #245 på: September 28, 2014, 11:23:23 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #246 på: September 28, 2014, 12:11:23 »
Dette er en statistikk jeg har vanskeligheter med å tro på:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/28/leeds-better-under-milanic-than-any-other-game-in-three-key-area/?

 ::)

Nå så ikke jeg kampen igår, men det har jo vært en klar tendens på at vi blir farligere og farligere foran motstanders mål.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv:
« Svar #247 på: September 28, 2014, 12:13:24 »
Etter å ha sett de 3 minuttene med høydepunkter og hørt på Eddie på radioen har jeg vanskelig for å tro det som står her.

Promotion 2010

Sv:
« Svar #248 på: September 28, 2014, 12:34:05 »
Etter å ha sett de 3 minuttene med høydepunkter og hørt på Eddie på radioen har jeg vanskelig for å tro det som står her.

Vi hadde to skudd på mål de siste ti min. Ellers var det bare spill på egen halvdel.

Se på Silvestri. Brentford hadde sjanser nok til å vinne 6-0. 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #249 på: September 28, 2014, 17:32:40 »
Er ikke SÃ… ille på høydepunktene på LUTV som det hørtest ut på radioen i går.

Føler jeg har sett oss värre i år, uten at det er noen stor trøst
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #250 på: September 28, 2014, 20:30:44 »
Gikk denne på stream. ?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #251 på: September 28, 2014, 22:05:27 »
Gikk denne på stream. ?

Nei. Eneste kamp det ikke fantes bilder fra....
Jon R.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #252 på: September 28, 2014, 23:03:12 »
Gikk denne på stream. ?

Nei. Eneste kamp det ikke fantes bilder fra....

Mange her som uttalte seg som om de satt ringsside.   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #253 på: September 29, 2014, 00:43:03 »
Gikk denne på stream. ?

Nei. Eneste kamp det ikke fantes bilder fra....

Mange her som uttalte seg som om de satt ringsside.
  :o

Ikke unormalt det #radioheads

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #254 på: September 29, 2014, 01:02:47 »
Hvorfor i helvete måtte vi skifte manager etter 3 seire og en uavgjort og stigende formkurve? Den nye manageren burde fått to tre kamper på tribunen og sett på hva Redders gjorde før han fikk overta  >:(
Enig! Men personlig skulle jeg ønsket å la Redfarn få prøve seg i managerstolen! Han har ved to ganger nå vist stor fotballfaglig kunnskap med vårt mannskap.. så får de inn en ny fjott som roter det til med en gang... akk, jeg er så fordundrade lei av det pesset der! :(
Dårlig innsats på banen er det vel mest spillerne som må ta ansvar for. Litt voldsomt med store rop mot ny sjef etter en kamp. Laguttaket var det vel ingen som protesterte særlig mot før kampen.
Jeg forstår like fanken ikke hvorfor ikke Redfarn kunne få prøve seg som boss når det strengt tatt ikke var nødvendig å få inn en annen manager på nåværende tidspunkt :(

Var vel mange her inne som mente Redfearn kun hadde flaks og lette oppgjør i den tiden han satt som hovedtrener, så de må jo være glade nå at vi har fått en skikkelig "coach"?  ;)

Alt var Redders i denne kampen, bare en annen mann på sidelinja!
Hvis det stemmer at Redders tok ut laget, så "I rest my case"... en annen mann på sidelinja. Med null clue på hvilke grep og endringer som måtte gjøres. Helt feil å kaste ham inn slik uten noen fler kamper på sidelinja. Og som vi ble overkjørt i denne kampen, er vel det et bevis nok på det, vel?

Så du gir den nye coachen skylda for at spillerne ikke har den samme gutsen og flaksen som tidligere?

Husk at alle beskyldte Cellino med å være en idiot når han var på ferie i stedet for å ansette en ny coach for Redfearn var ikke ønsket lenge.

Alle prater ut i fra etterpåklokskap og så glemmer de at de gjør akkurat det, prater i etterpåklokskapens lys!
Må du lære deg å lese før du svarer da, gutt!
Jeg skylder på Cellino for å dra inn en ny coach til å styre hele bøtteballetten fra sidelinjen i dag. Og jeg har vært for å la Redfarn få prøve seg som headcoach siden han igjen kom inn og styrte førstelaget. Han har vist gode evner der. Noe jeg og mener han i det store og hele gjorde sist, frem til ny manager kom inn.

Har du ikke fått med deg at Cellino mente han var for verdifull for akademiet? Hadde redders fått sparken, da hadde vi hverken hatt coach eller sjef for akademiet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aff, nei, jeg gidder ikke diskutere det mer, for du er åpenbart fornøyd med dette tapet. Så du skal få suge og nyte på den. Jeg derimot er langtifra tilfreds med dagens resultat.
Ja jeg elsker når mitt favorittlag taper, for en rar logikk du bruker  ::)
Det blir aldri umoderne å vinne

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00
« Svar #255 på: September 29, 2014, 07:21:45 »
Hvorfor i helvete måtte vi skifte manager etter 3 seire og en uavgjort og stigende formkurve? Den nye manageren burde fått to tre kamper på tribunen og sett på hva Redders gjorde før han fikk overta  >:(
Enig! Men personlig skulle jeg ønsket å la Redfarn få prøve seg i managerstolen! Han har ved to ganger nå vist stor fotballfaglig kunnskap med vårt mannskap.. så får de inn en ny fjott som roter det til med en gang... akk, jeg er så fordundrade lei av det pesset der! :(
Dårlig innsats på banen er det vel mest spillerne som må ta ansvar for. Litt voldsomt med store rop mot ny sjef etter en kamp. Laguttaket var det vel ingen som protesterte særlig mot før kampen.
Jeg forstår like fanken ikke hvorfor ikke Redfarn kunne få prøve seg som boss når det strengt tatt ikke var nødvendig å få inn en annen manager på nåværende tidspunkt :(

Var vel mange her inne som mente Redfearn kun hadde flaks og lette oppgjør i den tiden han satt som hovedtrener, så de må jo være glade nå at vi har fått en skikkelig "coach"?  ;)

Alt var Redders i denne kampen, bare en annen mann på sidelinja!
Hvis det stemmer at Redders tok ut laget, så "I rest my case"... en annen mann på sidelinja. Med null clue på hvilke grep og endringer som måtte gjøres. Helt feil å kaste ham inn slik uten noen fler kamper på sidelinja. Og som vi ble overkjørt i denne kampen, er vel det et bevis nok på det, vel?

Så du gir den nye coachen skylda for at spillerne ikke har den samme gutsen og flaksen som tidligere?

Husk at alle beskyldte Cellino med å være en idiot når han var på ferie i stedet for å ansette en ny coach for Redfearn var ikke ønsket lenge.

Alle prater ut i fra etterpåklokskap og så glemmer de at de gjør akkurat det, prater i etterpåklokskapens lys!
Må du lære deg å lese før du svarer da, gutt!
Jeg skylder på Cellino for å dra inn en ny coach til å styre hele bøtteballetten fra sidelinjen i dag. Og jeg har vært for å la Redfarn få prøve seg som headcoach siden han igjen kom inn og styrte førstelaget. Han har vist gode evner der. Noe jeg og mener han i det store og hele gjorde sist, frem til ny manager kom inn.

Har du ikke fått med deg at Cellino mente han var for verdifull for akademiet? Hadde redders fått sparken, da hadde vi hverken hatt coach eller sjef for akademiet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aff, nei, jeg gidder ikke diskutere det mer, for du er åpenbart fornøyd med dette tapet. Så du skal få suge og nyte på den. Jeg derimot er langtifra tilfreds med dagens resultat.

Noen av oss tror ikke vi vinner alle kampene fordi vi har vunnet en, av samme grunn så taper vi nok ikke alle pga ett tap.

Det kommer til å gå opp og ned denne sesongen, vi kan av den grunn ikke lete etter noen å halshogge hver gang vi taper!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.