Skrevet av Emne: Hva skjer med Neil Redfearn nå?  (Lest 4262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« på: September 23, 2014, 08:52:50 »
La det være sagt med en gang, Redfearn har gjort en kjempejobb etter han tok over. Noe flyt har det vært, i tillegg til at det kom veldige gode spillere til klubben i perioden før han overtok. Tidspunktet var godt, men han har på en liten måned skapt både resultater og tro hos fansen. Det var rørende å høre den backingen han fikk lørdag på Elland Road. Det er vel soleklart hva fansen foretrekker.

Han har hatt suksess, fått smaken på managerjobb, og mellom linjene har det vært klart at Redfearn hadde et ønske om å ta over. Jeg tror ikke det er så enkelt som at han bare setter seg tilbake i sin gamle jobb i akademiet.

Er det plass til han i et nytt trenerteam? Er filosofien lik den Milanic har? Er kjemien der? Vil han med sine resultater være en trussel for den nye manageren?

Eller forsvinner Redfearn ut?

Cellinos bruk av tid med nyansettelse har gitt oss et kjempeløft. Flott for klubben, og flott for oss. Men om det var det aller beste i forholdet Leeds/Cellino - Redfearn er jeg ikke så sikker på.

Kaninen har smakt på gulrota, spørs om den nå nøyer seg med salat.
 

Leedsfan

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #1 på: September 23, 2014, 09:06:21 »
La det være sagt med en gang, Redfearn har gjort en kjempejobb etter han tok over. Noe flyt har det vært, i tillegg til at det kom veldige gode spillere til klubben i perioden før han overtok. Tidspunktet var godt, men han har på en liten måned skapt både resultater og tro hos fansen. Det var rørende å høre den backingen han fikk lørdag på Elland Road. Det er vel soleklart hva fansen foretrekker.

Han har hatt suksess, fått smaken på managerjobb, og mellom linjene har det vært klart at Redfearn hadde et ønske om å ta over. Jeg tror ikke det er så enkelt som at han bare setter seg tilbake i sin gamle jobb i akademiet.

Er det plass til han i et nytt trenerteam? Er filosofien lik den Milanic har? Er kjemien der? Vil han med sine resultater være en trussel for den nye manageren?

Eller forsvinner Redfearn ut?

Cellinos bruk av tid med nyansettelse har gitt oss et kjempeløft. Flott for klubben, og flott for oss. Men om det var det aller beste i forholdet Leeds/Cellino - Redfearn er jeg ikke så sikker på.

Kaninen har smakt på gulrota, spørs om den nå nøyer seg med salat.

Man kan jo synse i alle retninger angående dette. Tror helt klart kjemien mellom de er viktig. Hvis den ikke er der og en Championship/League One klubb tilbyr han en spennende jobb så går han vel.

Jeg liker Redfearn veldig godt, men skjønner ikke denne opphausinga helt. Vi kunne lett tapt mot Birmingham og Bournemouth, men gode taktiske disposisjoner, gode spillerprestasjoner og litt flaks gav oss noen gode resultater.

Høres jo nesten ut som Redfearn er uovervinnelig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #2 på: September 23, 2014, 09:17:59 »
La det være sagt med en gang, Redfearn har gjort en kjempejobb etter han tok over. Noe flyt har det vært, i tillegg til at det kom veldige gode spillere til klubben i perioden før han overtok. Tidspunktet var godt, men han har på en liten måned skapt både resultater og tro hos fansen. Det var rørende å høre den backingen han fikk lørdag på Elland Road. Det er vel soleklart hva fansen foretrekker.

Han har hatt suksess, fått smaken på managerjobb, og mellom linjene har det vært klart at Redfearn hadde et ønske om å ta over. Jeg tror ikke det er så enkelt som at han bare setter seg tilbake i sin gamle jobb i akademiet.

Er det plass til han i et nytt trenerteam? Er filosofien lik den Milanic har? Er kjemien der? Vil han med sine resultater være en trussel for den nye manageren?

Eller forsvinner Redfearn ut?

Cellinos bruk av tid med nyansettelse har gitt oss et kjempeløft. Flott for klubben, og flott for oss. Men om det var det aller beste i forholdet Leeds/Cellino - Redfearn er jeg ikke så sikker på.

Kaninen har smakt på gulrota, spørs om den nå nøyer seg med salat.

Man kan jo synse i alle retninger angående dette. Tror helt klart kjemien mellom de er viktig. Hvis den ikke er der og en Championship/League One klubb tilbyr han en spennende jobb så går han vel.

Jeg liker Redfearn veldig godt, men skjønner ikke denne opphausinga helt. Vi kunne lett tapt mot Birmingham og Bournemouth, men gode taktiske disposisjoner, gode spillerprestasjoner og litt flaks gav oss noen gode resultater.

Høres jo nesten ut som Redfearn er uovervinnelig!

Jeg mener han også har vært heldig med timingen. Spesielt siden han "på lasset" fikk med seg noen gode spillere inn. 10 av 12 poeng kan ingen ta fra han. Elland Road lørdag vil sitte lenge i. Vi er sulteforet på gode resultater, det blir spesielt for Milanic å ta over nå. Presset er der umiddelbart. Jeg håper det er en god løsning, men langtfra sikker.

Noen påpeker at vi har møtt svak motstand. Men alle slår alle i denne divisjonen, så det er ikke store forskjellen fra topp til bunn. Birmingham holdt på å slå Norwich borte i helga.
 

Leedsfan

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #3 på: September 23, 2014, 09:53:13 »
La det være sagt med en gang, Redfearn har gjort en kjempejobb etter han tok over. Noe flyt har det vært, i tillegg til at det kom veldige gode spillere til klubben i perioden før han overtok. Tidspunktet var godt, men han har på en liten måned skapt både resultater og tro hos fansen. Det var rørende å høre den backingen han fikk lørdag på Elland Road. Det er vel soleklart hva fansen foretrekker.

Han har hatt suksess, fått smaken på managerjobb, og mellom linjene har det vært klart at Redfearn hadde et ønske om å ta over. Jeg tror ikke det er så enkelt som at han bare setter seg tilbake i sin gamle jobb i akademiet.

Er det plass til han i et nytt trenerteam? Er filosofien lik den Milanic har? Er kjemien der? Vil han med sine resultater være en trussel for den nye manageren?

Eller forsvinner Redfearn ut?

Cellinos bruk av tid med nyansettelse har gitt oss et kjempeløft. Flott for klubben, og flott for oss. Men om det var det aller beste i forholdet Leeds/Cellino - Redfearn er jeg ikke så sikker på.

Kaninen har smakt på gulrota, spørs om den nå nøyer seg med salat.

Man kan jo synse i alle retninger angående dette. Tror helt klart kjemien mellom de er viktig. Hvis den ikke er der og en Championship/League One klubb tilbyr han en spennende jobb så går han vel.

Jeg liker Redfearn veldig godt, men skjønner ikke denne opphausinga helt. Vi kunne lett tapt mot Birmingham og Bournemouth, men gode taktiske disposisjoner, gode spillerprestasjoner og litt flaks gav oss noen gode resultater.

Høres jo nesten ut som Redfearn er uovervinnelig!

Jeg mener han også har vært heldig med timingen. Spesielt siden han "på lasset" fikk med seg noen gode spillere inn. 10 av 12 poeng kan ingen ta fra han. Elland Road lørdag vil sitte lenge i. Vi er sulteforet på gode resultater, det blir spesielt for Milanic å ta over nå. Presset er der umiddelbart. Jeg håper det er en god løsning, men langtfra sikker.

Noen påpeker at vi har møtt svak motstand. Men alle slår alle i denne divisjonen, så det er ikke store forskjellen fra topp til bunn. Birmingham holdt på å slå Norwich borte i helga.

Vi har en 4-5 vinnbare kamper nå før Norwich borte, det gjør det lettere, men øker også presset.


Hvis Milanic er lur så spiller han med de samme spillerne som NR har brukt og bruker treningsøkter på å finsikte hvem som er best egnet til å spille på hans måte.

Den endte tabben han kan gjøre er vel å benke Cook og så bruke Tonge eller Murphy, resten av spillerne kan ikke benkes..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kai

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #4 på: September 23, 2014, 10:51:54 »
Regner med Milanic både ser gjennom foregående kamper, samt bruker Redfearn som sparringspartner inn mot Brentford-kampen for å få en glattest mulig overgang som mulig. Ã… begynne og snu opp-ned på noe som fungerer er ikke det beste trekket nå. Da får han heller implementere sin spillestil mer gradvis utover sesongen.

Hadde det vært et lag med bare strake tap bak seg, hadde det stilt seg annerledes.

RoarG

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #5 på: September 23, 2014, 11:18:38 »
Regner med at Redfearn trer tilbake til ungdomslaget. Det er MC som bestemmer hvem som blir med videre, ikke Milanic.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #6 på: September 23, 2014, 12:33:31 »
Redfearn driver Academiet videre og er tilbake som caretaker utpå våren en gang...
 

Promotion 2010

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #7 på: September 23, 2014, 20:39:44 »
Cellino gir deg svaret:

Neil Redfearn, United’s academy manager who took charge of the past four league matches as caretaker, is reverting to his youth-team role following Milanic’s arrival at Thorp Arch yesterday.

But Cellino again reiterated his desire for Milanic to keep Redfearn close to the first team, saying: “I’m not saying Neil wasn’t good enough for the (head coach’s) job. He was good enough. He was one of the few good things I got when I bought this club - some of the value I got.

“But to appoint him would have be too easy. If I do that, I’d be taking a big risk with the academy. People know me, they know I don’t like throwing money out of the window, so if it was all about money then I’d have Redfearn as head coach and not pay somebody else. It’s not about money.

“Neil is part of the history (the fabric) of this club, he does great things with the academy and I don’t want to waste that. Those are my politics. But the coaches must all work together.

“Darko is not the manager, he’s one of a team, and Neil is one of the team too. I liked that (Brian) McDermott involved Redfearn with the first-team and I don’t understand why Hockaday didn’t. That was wrong. Neil is part of the environment.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #8 på: September 23, 2014, 21:50:19 »
Tror- og da mener jeg tror- at Redders er en uhøytidelig fyr som liker alle og lett underordner seg Milanic.
No problem at all.
MOT

Promotion 2010

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #9 på: September 23, 2014, 23:16:17 »
Thom Kirwin

@Thomkirwin: Milanic told me he had a lot of respect for Neil Redfearn and would use him for advice. #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #10 på: September 23, 2014, 23:17:55 »
Redders har gått tilbake til akademiet to ganger før, og kan nok gjøre det igjen - selv om han denne gangen har all rett til å føle at han fortjener forfremmelse.

Men andre klubber vil nok ha lagt merke til hvordan han har caretatt Leeds i høst, og jeg føler meg ikke sikker på at han vil takke nei til et eventuelt tilbud om managerjobb i en mindre klubb.

Så lenge han ikke begynner å dukke opp på oddsen for ledige managerjobber, føler jeg meg altså trygg.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #11 på: September 28, 2014, 16:02:33 »
Da er spekulasjonene i gang. Ikke helt overraskende vel....

Barnsley are being linked with Leeds United development squad manager Neil Redfearn after a poor start to their season in League One.

Barnsley, who were relegated from the Championship last season, have won just twice so far this season and have now gone five games without a win after a crushing 3-0 home defeat to Swindon Town on Saturday.

The South Yorkshire club are currently managed by Danny Wilson, who is in his second spell in charge of Barnsley, having led them to the Premier League in 1997. Wilson is under pressure just nine-months into his second spell at Oakwell and Redfearn is being tipped to replace his former boss.

Wilson couldn't stop Barnsley from being relegated from the Championship last season after arriving in December and despite bringing in a host of players during the summer, he is coming in for criticism from sections of the Oakwell crowd after a poor start to the season.

Redfearn was a pivotal part of Wilson`s squad as they won promotion to the top-flight in 1997 and he made over 300 appearances for the club during seven-years at Oakwell.

The Leeds United development squad manager as seen his stock rise in recent weeks after taking temporary charge at Elland Road, winning three and drawing one of his four games in charge.

The Yorkshire born former midfielder has expressed his desire to move back into management having had spells with Halifax Town, Scarborough and York City and many were surprised to see him overlooked for the vacant position at Elland Road after a good run of results.

Slovenian Darko Milanic was appointed new first team coach at Leeds this week with Redfearn returning to his role with the development squad but the opportunity to manage at a former club, where he enjoyed success, could tempt the 49-year-old.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=371920#ixzz3EcR3QrzB
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv:
« Svar #12 på: September 29, 2014, 22:03:45 »
Hvis så skjer har Cellino gjort enda en stor feil.

sportcarl1

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #13 på: September 30, 2014, 10:15:50 »
vad framtiden har för redfearn är det ingen som vet.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #14 på: September 30, 2014, 10:22:45 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner

Promotion 2010

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #15 på: September 30, 2014, 10:26:15 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner

Enig, Håkon!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #16 på: September 30, 2014, 10:29:22 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner
Du tenker på Cellino? :-)

nord

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #17 på: September 30, 2014, 12:31:37 »
Ja det er synd om han forsvinner, men han kan altid komme tilbage, som headcoach, hvis det sker.

Cellino må tilbyde ham er kontrakt som han ikke kan sige nei til  ;D. mere kan vi ikke gøre 

 

Gufrias

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #18 på: September 30, 2014, 19:20:23 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner
Men det var jo nettopp fordi Redders er uerstattelig som akademisjef Cellino ikke ville ha ham som head coach.
Hekta på Leeds siden 1974

Torpe-do

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #19 på: September 30, 2014, 20:41:43 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner

Et meget godt poeng. Er det noen som er uerstattelige, og vil med deres avgang medføre en krise i klubben, bør klubben gjøre det de kan for å endre situasjonen. Det er det som er den ordentlige krisen.

Dette gjelder for alle organisasjoner, så og si!

Promotion 2010

Sv: Hva skjer med Neil Redfearn nå?
« Svar #20 på: September 30, 2014, 21:03:41 »
Ingen krise om Redfearn forsvinner. Synd. Men ingen krise. Krise er det kun hvis vi er totalt avhengig av en person og han forsvinner

Et meget godt poeng. Er det noen som er uerstattelige, og vil med deres avgang medføre en krise i klubben, bør klubben gjøre det de kan for å endre situasjonen. Det er det som er den ordentlige krisen.

Dette gjelder for alle organisasjoner, så og si!


Cellino har selv gode ideer om hvordan et akademi skal drives. Cagliari hadde gode spillere som kom igjennom i mange sesonger.

Kanskje vi skal se til Southampton....de er enorme på dette feltet!  Langt bedre enn vårt akademi.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973