Skrevet av Emne: Darko Milanic har fått sparken.  (Lest 21303 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeifMorten

Darko Milanic har fått sparken.
« på: September 24, 2014, 08:42:35 »
Like greit at man oppretter denne... ;D
« Siste redigering: Oktober 26, 2014, 19:14:17 av Hallgeir * »
 

Xern

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #1 på: September 24, 2014, 08:53:38 »
14/2-15


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #2 på: September 24, 2014, 09:12:51 »
Hehe...  ;D

Satser friskt: Tipper han sitter et års tid - 12/10-2015

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #3 på: September 24, 2014, 09:15:18 »
4-6-2016. Da tar han over Englands landslag etter stor lobbyvirksomhet fra Shaun Harvey på grunn av den fantastiske jobben han har gjort med Leeds

auren

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #4 på: September 24, 2014, 09:19:28 »
4-6-2016. Da tar han over Englands landslag etter stor lobbyvirksomhet fra Shaun Harvey på grunn av den fantastiske jobben han har gjort med Leeds

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #5 på: September 24, 2014, 11:22:49 »
Skal vi lage en HasDarkoMilanicbeensackedyet.com?  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

SupALeedS

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #6 på: September 24, 2014, 12:21:09 »
Kan vi ikke la vær å lage en sånn tråd,  mannen har holdt en trening med gutta.....! Viktigere å støtte gutta nå vi er i ferd med å snu en tung tid til noe som kan bli MEGET bra denne sesongen!

Alex

Andersen

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #7 på: September 24, 2014, 14:11:09 »
Enig , denne tråden kom rimelig kjapt ! han har hatt en trening med laget !  Han har 2. års kontrakt , status kan vel gjøres opp i mai 2015 !?  ???

B_Ød

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #8 på: September 24, 2014, 14:14:53 »
umulig å si...kommer nok helt an på resultatene han kan vise til etterhvert vil jeg tro.
Ups & Ups!!

Allanclarke

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #9 på: September 24, 2014, 17:26:12 »
Idiotisk tråd. Kan ikke denne ventes med til det blir aktuelt eventuelt

sportcarl1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #10 på: September 24, 2014, 20:23:15 »
Idiotisk tråd. Kan ikke denne ventes med til det blir aktuelt eventuelt
instämmer, fattar inte varför man lägger upp en sådan här tråd innan han i princip är tillsatt, men här kommer det säkert skrivas friskt efter varje förlust
 

Kato

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #11 på: September 24, 2014, 21:11:20 »
Må dere rulle inn litt. Tråden er jo ikke laget fordi trådstarter mener manageren skal sparkes etter en trening. Det er jo bare en litt funny sak, ikke noe å ta på vei for.

Jeg sier: 8. november 2015
 

Promotion 2010

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #12 på: September 24, 2014, 21:18:09 »
Er det noe rart at dette går til h.... hver gang? Ingen har troen på prosjektet Leeds United. Finnes det supportere for andre klubber som opptrer sånn?

Disgrace!   :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #13 på: September 24, 2014, 21:55:24 »
Jeg ønsker Darko Milanic en lang og framgangsrik karriere i Leeds United. Nuff said.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #14 på: September 24, 2014, 21:59:53 »
Jeg har veldig troen på leedsprosjektet atm, ting ser lysere ut enn noen gang.men 36 managere på 22 år er ikke noe som endrer seg på 1 år i leeds.

Vi kommer til PL, men noe langtidsprosjekt i trenerstolen kan dere ærlig talt ikke tro på :D ikke ta alt så serriøst! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #15 på: September 24, 2014, 22:08:52 »
Forstår ikke denne tråd. Hvorfor være så negativ?

GeirO

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #16 på: September 24, 2014, 22:21:38 »
Vilt tips:
Han sitter til 2022 - rundt åtte år.
MOT

Andersen

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #17 på: September 24, 2014, 23:23:37 »
 ;D

Jon R

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #18 på: September 25, 2014, 00:53:54 »
Er det noe rart at dette går til h.... hver gang? Ingen har troen på prosjektet Leeds United. Finnes det supportere for andre klubber som opptrer sånn?

Disgrace!   :-[

Tror ikke dette er det riktig bilde av hva den gjengse supporter tror eller ikke tror på, promo. Alle ser vel at dette beveger seg i riktig retning. At noen betviler at Milanic får et langt liv i Leeds er vel ikke så rart, historien tatt i betraktning ref Hockaday. Det store bildet er vel at alle ser Cellino gjør mye riktig og at han brenner for klubben. Godt nok for de fleste. Det betyr ikke at vi skal slutte å diskutere og tenke høyt om klubbens fortid, nåtid og fremtid.
Jeg tror at vi vil oppleve mange skritt frem og noen tilbake. Akkurat nå ser fremtiden ganske lys ut. Om et år? Ja kven kveit. Det sitter nok i ryggmargen til Leeds supporterne flest å frykte det verste, selv når himmelen er ganske skyfri. Skulle bare mangle etter alt vi har vært igjennom. Det er ikke det samme som ikke å ha tro på eller støtte selve prosjektet.  ;)

Selve tråden oppfatter jeg litt humoristisk.  ;D
Jon R.

Masinga

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #19 på: September 25, 2014, 08:51:45 »
Liker ikke sånne tråder, selv om Cellino har sparket 2 trenere hittil i år...
Masinga, medl.nr. 1250

Erik M

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #20 på: September 25, 2014, 09:01:10 »
Er det noe rart at dette går til h.... hver gang? Ingen har troen på prosjektet Leeds United. Finnes det supportere for andre klubber som opptrer sånn?

Disgrace!   :-[

Tror ikke dette er det riktig bilde av hva den gjengse supporter tror eller ikke tror på, promo. Alle ser vel at dette beveger seg i riktig retning. At noen betviler at Milanic får et langt liv i Leeds er vel ikke så rart, historien tatt i betraktning ref Hockaday. Det store bildet er vel at alle ser Cellino gjør mye riktig og at han brenner for klubben. Godt nok for de fleste. Det betyr ikke at vi skal slutte å diskutere og tenke høyt om klubbens fortid, nåtid og fremtid.
Jeg tror at vi vil oppleve mange skritt frem og noen tilbake. Akkurat nå ser fremtiden ganske lys ut. Om et år? Ja kven kveit. Det sitter nok i ryggmargen til Leeds supporterne flest å frykte det verste, selv når himmelen er ganske skyfri. Skulle bare mangle etter alt vi har vært igjennom. Det er ikke det samme som ikke å ha tro på eller støtte selve prosjektet.  ;)

Selve tråden oppfatter jeg litt humoristisk.  ;D

Glimrende Jon! Du er i form for tiden.

Dette er selvsagt humor - om enn litt svart.  Vi har jo diskutert optimister vs pessimister til man blir blå her inne.  Jeg snappet opp et godt sitat fra pessimisten Jan Eggum her forleden:  "Pessimisten kan titt og ofte nyte gleden av overraskende oppturer som optimisten alt har tatt for gitt".

Jeg har alltid vært plagsomt optimistisk og tror på glory hvert eneste år.  Det har blitt stadig tøffere.  Cellino har gitt en vanvittig, syk blandet følelse som er vanskelig å beskrive.  Endelig skjer det noe, endelig satses det så det lukter svidd.  Samtidig virker ikke mannen helt balansert.  Kan han også ødelegge klubben vår helt??  Jeg tipper at det er fler som sliter med denne rare følelsen.
 
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #21 på: September 25, 2014, 12:43:33 »
Artig med denne!! Vi må ta vare på galgenhumoren!! Darko blir så lenge Massimo ikke får noen innfall/anfall!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #22 på: September 25, 2014, 13:15:54 »
Er det noe rart at dette går til h.... hver gang? Ingen har troen på prosjektet Leeds United. Finnes det supportere for andre klubber som opptrer sånn?

Disgrace!   :-[

Tror ikke dette er det riktig bilde av hva den gjengse supporter tror eller ikke tror på, promo. Alle ser vel at dette beveger seg i riktig retning. At noen betviler at Milanic får et langt liv i Leeds er vel ikke så rart, historien tatt i betraktning ref Hockaday. Det store bildet er vel at alle ser Cellino gjør mye riktig og at han brenner for klubben. Godt nok for de fleste. Det betyr ikke at vi skal slutte å diskutere og tenke høyt om klubbens fortid, nåtid og fremtid.
Jeg tror at vi vil oppleve mange skritt frem og noen tilbake. Akkurat nå ser fremtiden ganske lys ut. Om et år? Ja kven kveit. Det sitter nok i ryggmargen til Leeds supporterne flest å frykte det verste, selv når himmelen er ganske skyfri. Skulle bare mangle etter alt vi har vært igjennom. Det er ikke det samme som ikke å ha tro på eller støtte selve prosjektet.  ;)

Selve tråden oppfatter jeg litt humoristisk.  ;D

Glimrende Jon! Du er i form for tiden.

Dette er selvsagt humor - om enn litt svart.  Vi har jo diskutert optimister vs pessimister til man blir blå her inne.  Jeg snappet opp et godt sitat fra pessimisten Jan Eggum her forleden:  "Pessimisten kan titt og ofte nyte gleden av overraskende oppturer som optimisten alt har tatt for gitt".

Jeg har alltid vært plagsomt optimistisk og tror på glory hvert eneste år.  Det har blitt stadig tøffere.  Cellino har gitt en vanvittig, syk blandet følelse som er vanskelig å beskrive.  Endelig skjer det noe, endelig satses det så det lukter svidd.  Samtidig virker ikke mannen helt balansert.  Kan han også ødelegge klubben vår helt??  Jeg tipper at det er fler som sliter med denne rare følelsen.
  

 ...og glimrende supplert, Erik! :)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #23 på: September 25, 2014, 14:46:33 »
Er det noe rart at dette går til h.... hver gang? Ingen har troen på prosjektet Leeds United. Finnes det supportere for andre klubber som opptrer sånn?

Disgrace!   :-[

Tror ikke dette er det riktig bilde av hva den gjengse supporter tror eller ikke tror på, promo. Alle ser vel at dette beveger seg i riktig retning. At noen betviler at Milanic får et langt liv i Leeds er vel ikke så rart, historien tatt i betraktning ref Hockaday. Det store bildet er vel at alle ser Cellino gjør mye riktig og at han brenner for klubben. Godt nok for de fleste. Det betyr ikke at vi skal slutte å diskutere og tenke høyt om klubbens fortid, nåtid og fremtid.
Jeg tror at vi vil oppleve mange skritt frem og noen tilbake. Akkurat nå ser fremtiden ganske lys ut. Om et år? Ja kven kveit. Det sitter nok i ryggmargen til Leeds supporterne flest å frykte det verste, selv når himmelen er ganske skyfri. Skulle bare mangle etter alt vi har vært igjennom. Det er ikke det samme som ikke å ha tro på eller støtte selve prosjektet.  ;)

Selve tråden oppfatter jeg litt humoristisk.  ;D

Glimrende Jon! Du er i form for tiden.

Dette er selvsagt humor - om enn litt svart.  Vi har jo diskutert optimister vs pessimister til man blir blå her inne.  Jeg snappet opp et godt sitat fra pessimisten Jan Eggum her forleden:  "Pessimisten kan titt og ofte nyte gleden av overraskende oppturer som optimisten alt har tatt for gitt".

Jeg har alltid vært plagsomt optimistisk og tror på glory hvert eneste år.  Det har blitt stadig tøffere.  Cellino har gitt en vanvittig, syk blandet følelse som er vanskelig å beskrive.  Endelig skjer det noe, endelig satses det så det lukter svidd.  Samtidig virker ikke mannen helt balansert.  Kan han også ødelegge klubben vår helt??  Jeg tipper at det er fler som sliter med denne rare følelsen.
  

 ...og glimrende supplert, Erik! :)
nei, nå synes jeg vi ble altfor enige her... :D
For første gang på 10 år er jeg faktisk litt optimist...men det blir nok noe bråk igjen se....tipper 26/12-14...

erik4england

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #24 på: September 25, 2014, 14:50:47 »
Humor eller ikke, jeg ser virkelig ikke poenget med å opprette en slik tråd. Tar fokuset bort fra hva vi burde være opptatte av fremover. Man jo ikke sette alt man tenker ned på papir. Forskjellige meninger om dette, ja, men for meg gir det helt feil signal. MOT!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #25 på: September 25, 2014, 15:46:32 »
 ;) ;) ;) ;) ;) Hm. Lurer på når det kom opp en slik tråd første gang om når får manageren sparken ?  ;) ;) ;) ;) ;)

Gufrias

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #26 på: September 25, 2014, 16:23:01 »
;) ;) ;) ;) ;) Hm. Lurer på når det kom opp en slik tråd første gang om når får manageren sparken ?  ;) ;) ;) ;) ;)
Tråden "Når får Grayson sparken?" ble opprettet 22. mars 2010 etter 2-0 tap for Millwall i League 1. Laget hadde ikke vunnet på nesten en måned, og opprykket som hadde virket så garantert var på full fart ut av hendene våre. (Det ble allikevel sikret i siste serierunde.) Grayson hadde på dette tidspunktet sittet i 15 måneder, og skulle klare å holde på jobben til 1. februar 2012.

Warnock fikk sin sparketråd 27. oktober 2012, etter tre svake kamper på rad. Han forsvant 1. april 2013.

12. april 2012 kom Brian McDermott, og dagen etter ble tråden "Når får Mc Dermott sparken" startet. Det var vel første gang en sparketråd ble startet uten rot i resultater. Jeg ser at jeg misset hårfint med min spådom
Sitat
Sir Brian McDermott går av med pensjon etter å ha ledet Leeds fram til nok et Champions League-trofe i 2o3o.
Fasiten forteller at BMD forlot klubben 30. mai 2014.

Så kom Dave Hockaday 19. juni i år, og fikk sin sparketråd nesten før blekket på ansettelseskontrakten hadde tørket. Det ble allikevel den trådstarten som var nærmest faktisk avskjedsdato (28. august i år). Allikevel holdt han lenger enn de mest pessimistiske spådommene.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #27 på: September 25, 2014, 17:50:03 »
Før jul.

RoarG

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #28 på: September 26, 2014, 16:32:03 »
HJÆÆÆÆLP!!!! Noldus-tråd >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #29 på: September 27, 2014, 17:54:09 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!