Skrevet av Emne: Darko Milanic har fått sparken.  (Lest 21317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #30 på: September 27, 2014, 18:08:08 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #31 på: September 27, 2014, 18:09:16 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!

:)
Gode Gud vilka supportrar vi har
 

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #32 på: September 27, 2014, 18:21:19 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!

:)
Gode Gud vilka supportrar vi har

Tror noen er, uten å nevne navn, litt lettere tilbakestående. Rart at ikke Byram får skylden, alt hadde vært bedre med Berardi. Hadde Sharp sittet på benken så hadde han putta når han hadde kommet inn, og hvor er Adryan???

Cellino tar ut laget, det ser man i dag. Folk skriver sååååååå mye idiotisk at det er lett å bli matt!

Når blir det noen dager med dommedagsprofetier!

Er det virkelig noen som trodde at denne sesongen skulle ta oss den rake vegen til himmelen???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #33 på: September 27, 2014, 18:31:20 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!

:)
Gode Gud vilka supportrar vi har

Tror noen er, uten å nevne navn, litt lettere tilbakestående. Rart at ikke Byram får skylden, alt hadde vært bedre med Berardi. Hadde Sharp sittet på benken så hadde han putta når han hadde kommet inn, og hvor er Adryan???

Cellino tar ut laget, det ser man i dag. Folk skriver sååååååå mye idiotisk at det er lett å bli matt!

Når blir det noen dager med dommedagsprofetier!

Er det virkelig noen som trodde at denne sesongen skulle ta oss den rake vegen til himmelen???
Vet ikke om det var ironi men om Cellino hadde tatt ut laget hadde Adryan vært på laget
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #34 på: September 27, 2014, 18:49:16 »
Time to go. Hodeløs og evneveik. Få tilbake Redders !!

:)
Gode Gud vilka supportrar vi har

Tror noen er, uten å nevne navn, litt lettere tilbakestående. Rart at ikke Byram får skylden, alt hadde vært bedre med Berardi. Hadde Sharp sittet på benken så hadde han putta når han hadde kommet inn, og hvor er Adryan???

Cellino tar ut laget, det ser man i dag. Folk skriver sååååååå mye idiotisk at det er lett å bli matt!

Når blir det noen dager med dommedagsprofetier!

Er det virkelig noen som trodde at denne sesongen skulle ta oss den rake vegen til himmelen???
Vet ikke om det var ironi men om Cellino hadde tatt ut laget hadde Adryan vært på laget

Det var ironi, hadde Cellino tatt ut laget så hadde vi spilt med 13 mann og Adryan hadde puttet hattrick!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #35 på: September 27, 2014, 18:56:07 »
Herregud for en gjeng....

La nå Milanic få tid til å sette sitt preg på laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #36 på: September 27, 2014, 19:26:47 »
Herregud for en gjeng....

La nå Milanic få tid til å sette sitt preg på laget.

Dumt gjort nå som alt funket så bra...

Jeg sa før jul, jeg trekker det tilbake og sier heller før 20 november.

Håkon

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #37 på: September 27, 2014, 19:29:26 »

I slutten av denne uken ;-) hjelper ikke å snakke fire språk, når
Engelsk ikke er et av de..
Leeds for alltid

Budda

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #38 på: September 27, 2014, 20:28:50 »
Mars 2015
Endre

Odin

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #39 på: September 27, 2014, 21:16:55 »
Han fortjener tid på samme måte som jeg også syntes at Hockaday fortjente en sjanse...
Hockaday matte få sparken, ingen andre I verden ville være så dum å starte med Hunt i første 11.....

Jeg må si at den benken vi nominerte idag gjør meg bekymret:
Wootton, Tonge og Murphy!!!! Ikke gode nok for LUFC eller Championship. Håpløst!

MOT!!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #40 på: September 27, 2014, 21:55:45 »
Han fortjener tid på samme måte som jeg også syntes at Hockaday fortjente en sjanse...
Hockaday matte få sparken, ingen andre I verden ville være så dum å starte med Hunt i første 11.....

Jeg må si at den benken vi nominerte idag gjør meg bekymret:
Wootton, Tonge og Murphy!!!! Ikke gode nok for LUFC eller Championship. Håpløst!

MOT!!
Helt enig!
Dette var hårreisende >:(

sportcarl1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #41 på: September 27, 2014, 22:39:16 »
Han fortjener tid på samme måte som jeg også syntes at Hockaday fortjente en sjanse...
Hockaday matte få sparken, ingen andre I verden ville være så dum å starte med Hunt i første 11.....

Jeg må si at den benken vi nominerte idag gjør meg bekymret:
Wootton, Tonge og Murphy!!!! Ikke gode nok for LUFC eller Championship. Håpløst!

MOT!!
Helt enig!
Dette var hårreisende >:(
förstauppställningen kändes som redfearn hade rekommenderat, att byram startade var ju givet när berardi var avstängd och mowatt var ju indisponibel i förra matchen, saknade dock sharp på bänken,
 

Andersen

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #42 på: September 28, 2014, 12:40:10 »
1. trening og 1. kamp på sidelinjen ,  regner med at han gjorde seg opp noen tanker ang spillet på lørdag. Håper han bruker  spillerene rett til de 2. neste kampene . Forza Leeds !

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #43 på: Oktober 25, 2014, 17:45:13 »
Forferdelig taktisk klovn ! Hva i all verden var pausepraten i dag ? Legg dere ned å bli voldtatt ? Hva faen er dette for en taktikk ? Ã… når vi sliter sentralt så setter vi inn Luke "jenta" Murphy ? For hva da ? Vinne duellene ?? Hvorfor for den forferdelige dritten av en spiller nok en sjanse??

Hvor jævla lett var det å spille ballen forbi våre 3 øverste mann i dag ? Helt utrolig naivt.

Ræva skammelig og bare flaut , dette laget går ned med den idioten som manager.

Ã… igjen ... Motstanderlaget jobber laaangt mer enn oss . Helt jævli å se. 2 omgang i dag er direkte grusom. For et nivå.

GET REDDERS BACK !!


LeifMorten

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #44 på: Oktober 25, 2014, 17:46:08 »
25. oktober 2014, kl. 18.15.
 

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #45 på: Oktober 25, 2014, 17:54:01 »
Forferdelig taktisk klovn ! Hva i all verden var pausepraten i dag ? Legg dere ned å bli voldtatt ? Hva faen er dette for en taktikk ? Ã… når vi sliter sentralt så setter vi inn Luke "jenta" Murphy ? For hva da ? Vinne duellene ?? Hvorfor for den forferdelige dritten av en spiller nok en sjanse??

Hvor jævla lett var det å spille ballen forbi våre 3 øverste mann i dag ? Helt utrolig naivt.

Ræva skammelig og bare flaut , dette laget går ned med den idioten som manager.

Ã… igjen ... Motstanderlaget jobber laaangt mer enn oss . Helt jævli å se. 2 omgang i dag er direkte grusom. For et nivå.

GET REDDERS BACK !!

Dessverre helt enig med deg!

Vi kommer vel til å prate om sjansen Mowatt bomma på, hadde han truffet...!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bromancer

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #46 på: Oktober 25, 2014, 17:57:17 »
Hopefully in the morning. Redfearn back.

sportcarl1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #47 på: Oktober 25, 2014, 18:00:18 »
alltså man skall inte klaga på cellino eller tidigare ägare när huvuden rullar och tränarna får gå, oftast har fansen varit på hugget  långt tidigare och nedvärderat och velat bära ut tränaren i dyn
 

Promotion 2010

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #48 på: Oktober 25, 2014, 18:01:18 »
Forferdelig taktisk klovn ! Hva i all verden var pausepraten i dag ? Legg dere ned å bli voldtatt ? Hva faen er dette for en taktikk ? Ã… når vi sliter sentralt så setter vi inn Luke "jenta" Murphy ? For hva da ? Vinne duellene ?? Hvorfor for den forferdelige dritten av en spiller nok en sjanse??

Hvor jævla lett var det å spille ballen forbi våre 3 øverste mann i dag ? Helt utrolig naivt.

Ræva skammelig og bare flaut , dette laget går ned med den idioten som manager.

Ã… igjen ... Motstanderlaget jobber laaangt mer enn oss . Helt jævli å se. 2 omgang i dag er direkte grusom. For et nivå.

GET REDDERS BACK !!

Dessverre helt enig med deg!

Vi kommer vel til å prate om sjansen Mowatt bomma på, hadde han truffet...!!

+ 1

Dette var forferdelig og feigt! Ikke et Leedslag verdig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #49 på: Oktober 25, 2014, 18:02:46 »
alltså man skall inte klaga på cellino eller tidigare ägare när huvuden rullar och tränarna får gå, oftast har fansen varit på hugget  långt tidigare och nedvärderat och velat bära ut tränaren i dyn
Skjønner fremdeles ikke en pøkk av hva du skriver ...

Kato

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #50 på: Oktober 25, 2014, 18:18:30 »
Elendig taktisk opplegg. Holder ikke mål å ansette disse "bakgårdskattene"
 

rd1

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #51 på: Oktober 25, 2014, 18:27:46 »
Har han fortsatt jobben?
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #52 på: Oktober 25, 2014, 18:27:52 »
Dette var dråpen for meg!

@LUFC: Milanic is confident of turning things around: “Results have not been good, but we’ve played good football in these six games." #lufc

OUT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #53 på: Oktober 25, 2014, 18:32:20 »
Dette var dråpen for meg!

@LUFC: Milanic is confident of turning things around: “Results have not been good, but we’ve played good football in these six games." #lufc

OUT!
For en måned siden skrev jeg hodeløs og evneveik... Jeg slenger på direkte tilbakestående. Hva gjør denne dingoen i klubben vår ?

Cherry

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #54 på: Oktober 25, 2014, 18:32:39 »
Savner virkelig at vi " går i strupen" på motstanderen... denne lørdagen Wolves...etter pausen.
Holder presset oppe., og får lagdelene tett sammen, kommer ut med Forsvaret til midtstreken.... Elementært.

Driiiiiittaktikk etter pausen, og fantastisk og ikke få endret noe etter 10. Min i 2. Omgang da Wolves var all over oss..
 

Bromancer

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #55 på: Oktober 25, 2014, 18:33:47 »
Savner virkelig at vi " går i strupen" på motstanderen... denne lørdagen Wolves...etter pausen.
Holder presset oppe., og får lagdelene tett sammen, kommer ut med Forsvaret til midtstreken.... Elementært.

Driiiiiittaktikk etter pausen, og fantastisk og ikke få endret noe etter 10. Min i 2. Omgang da Wolves var all over oss..

Spot on.

Smudge

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #56 på: Oktober 25, 2014, 18:37:18 »
Hvis han sier dette?!..Ja da er han ferdig før kvelds

Kickthemdown

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #57 på: Oktober 25, 2014, 18:41:23 »
Hvis han sier dette?!..Ja da er han ferdig før kvelds
Tror ikke det hb. Han får nok dessverre flere sjanser.

Leedsfan

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #58 på: Oktober 25, 2014, 18:43:56 »
Savner virkelig at vi " går i strupen" på motstanderen... denne lørdagen Wolves...etter pausen.
Holder presset oppe., og får lagdelene tett sammen, kommer ut med Forsvaret til midtstreken.... Elementært.

Driiiiiittaktikk etter pausen, og fantastisk og ikke få endret noe etter 10. Min i 2. Omgang da Wolves var all over oss..

Akkurat sånn ser jeg det også. Det er ikke lett å begynne å angripe når man har prøvd å viske ut krittet på egen 16-meter gjennom hele kampen.

Vi hadde en mye mer defensiv tilnærming på 2. omgang, det så man med en eneste gang. Litt Drillo-formasjon UTEN press på ballfører og UTEN vilje å fosse fremover med mange mann når vi vinner ballen.

Slik "lua i handa-fotball" er det verste jeg ser og dette får frem den hvite Yeboaen i meg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Når får Darko Milanic sparken?
« Svar #59 på: Oktober 25, 2014, 19:31:55 »
Like greit at man oppretter denne... ;D

Det ble med en måned gitt.

25/10.

BREAKING: Leeds United can confirm Darko Milanic has parted company with the club following six games without a win. Neil Redfearn will take charge of first-team training on Monday morning...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.