Skrevet av Emne: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?  (Lest 13046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« på: Oktober 13, 2014, 12:11:35 »
Da mener jeg den du helst ikke så noen gang skulle dra Leeds- draktea` over hodet!

Min: Paul Dick- Dickov...... >:(
 

Xern

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #1 på: Oktober 13, 2014, 13:58:44 »
Diouf  >:( Selv om vi beklagelig nok spilte bedre med han på start-11eren..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

raggen

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #2 på: Oktober 13, 2014, 16:25:32 »
må nok også si diouf...
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #3 på: Oktober 13, 2014, 16:39:06 »
Han gjøken av en ving hvis navn jeg har fortrengt som tok fram "julepølsa" på et julebord for en del år siden må komme høyt på lista. Ellers mener jeg jo vår ex-manager Giftdvergen ville vunnet med klar margin om managere også ble med i kåringen.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #4 på: Oktober 13, 2014, 22:59:23 »
Han gjøken av en ving hvis navn jeg har fortrengt som tok fram "julepølsa" på et julebord for en del år siden må komme høyt på lista. Ellers mener jeg jo vår ex-manager Giftdvergen ville vunnet med klar margin om managere også ble med i kåringen.

Ble nysgjerrig nå, må ha fortrengt vingen jeg å.... 1. Bokstav i etternavn?
 

Promotion 2010

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #5 på: Oktober 13, 2014, 23:33:41 »
Han gjøken av en ving hvis navn jeg har fortrengt som tok fram "julepølsa" på et julebord for en del år siden må komme høyt på lista. Ellers mener jeg jo vår ex-manager Giftdvergen ville vunnet med klar margin om managere også ble med i kåringen.

Ble nysgjerrig nå, må ha fortrengt vingen jeg å.... 1. Bokstav i etternavn?


John Oster i 2004?

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/2393462/Leeds-suspend-party-pair-for-bad-behaviour.html

Wikipedia:

Personal life

In April 2002 whilst at Sunderland, Oster accidentally shot reserve team player Mark Maley with an air-gun. Neither of the pair believed the gun was loaded and Maley had to undergo an eye operation.[25] Whilst on loan at Leeds United in December 2004 Oster and Jamie McMaster were suspended by the club for misbehaving at the club's Christmas party. The incident spelled the end of his Leeds career and his loan was terminated.[26] In 2005 his Sunderland contract was terminated after he was arrested for assault outside a Durham nightclub.[27]

As of 2012, Oster is an official sales representative of sports nutrition brand Herbalife.[28]

 :o
« Siste redigering: Oktober 13, 2014, 23:36:32 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #6 på: Oktober 14, 2014, 00:04:34 »
bowyer
 

Woody

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #7 på: Oktober 14, 2014, 08:31:51 »
Diouf  >:( Selv om vi beklagelig nok spilte bedre med han på start-11eren..

Synsi kkje Diouf var usympatisk den tiden han var VÃ…R spiller,da kjem Bowyer langt høgre på mi liste.
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #8 på: Oktober 14, 2014, 08:35:31 »
Strachan! Husker jeg som guttunge bare kalte ham "den rødhåra råtassen" bare fordi han fikk rødt kort i en eller annen Manu-kamp på 80-tallet  :D

Neida, det må vel bli Bowyer tenker jeg. Vi hadde flere ufyselige spillere på denne tiden, med Smith og Mills som gode nr. 2 og 3.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #9 på: Oktober 14, 2014, 09:41:26 »
Den var enkel. Michael Brown.
78 kamper, 23 gule og 1 rødt kort. Burde vært langt flere. Og en generell drittsekk på banen. Good riddance.

flynn

lojosang

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #10 på: Oktober 14, 2014, 10:05:03 »
Den var enkel. Michael Brown.
78 kamper, 23 gule og 1 rødt kort. Burde vært langt flere. Og en generell drittsekk på banen. Good riddance.

flynn

Du mener et rødt kort trumfer tilsynelatende rasistisk motiverte voldsepisoder utenfor forballbanen?
- Leif Olav

Cherry

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #11 på: Oktober 14, 2014, 10:59:50 »
Danny Mills......det var ett godt innspill >:(
Forferdelig fyr.
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #12 på: Oktober 14, 2014, 11:06:27 »
Danny Mills......det var ett godt innspill >:(
Forferdelig fyr.
Jeg fulgte faktisk ikke med i denne perioden, men de andre har jeg jo hørt mye om. Hva var greia med Dænny Mills? Husker bare Matta alltid kommenterte at han syns Dænny Mills var det svake leddet i Englandslaget. Tipper det må ha vært 2000?

flynn

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #13 på: Oktober 15, 2014, 09:46:57 »
Den var enkel. Michael Brown.
78 kamper, 23 gule og 1 rødt kort. Burde vært langt flere. Og en generell drittsekk på banen. Good riddance.

flynn

Du mener et rødt kort trumfer tilsynelatende rasistisk motiverte voldsepisoder utenfor forballbanen?

Jeg mener at det er verre å være en generell drittsekk, enn å drite loddrett på draget i enkelttilfeller.

flynn

sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #14 på: Oktober 15, 2014, 11:04:47 »
Bowyer var en fantastisk spelare, men gillar inte honom som person,innan han kom till Leeds var det skriverier om våld och bråk på en mcdonalds i London, uttalande som han gjorde om en flickvän att han inte skulle skaffa sig barn med en färgad kvinna, misshandeln av en indier i Leeds tillsammans med några andra leedsspelare skadade klubben oerhört, att vänta ut kontraktet  för att gå som Bosman gjorde att man bara ville kräkas, minns en Cl-match där har (råkade) stiga på en liggande spelare och blev avstängd. Usch
 

Cherry

Sv: Sv: Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #15 på: Oktober 15, 2014, 12:09:19 »
Danny Mills......det var ett godt innspill >:(
Forferdelig fyr.
Jeg fulgte faktisk ikke med i denne perioden, men de andre har jeg jo hørt mye om. Hva var greia med Dænny Mills? Husker bare Matta alltid kommenterte at han syns Dænny Mills var det svake leddet i Englandslaget. Tipper det må ha vært 2000?

Dette klippet sier det meste om Mills....konstant heit i toppen, og ikke veldig lett å like....
http://www.youtube.com/watch?v=rWtqv_7ZM1A
 

lojosang

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #16 på: Oktober 15, 2014, 13:51:38 »
Den var enkel. Michael Brown.
78 kamper, 23 gule og 1 rødt kort. Burde vært langt flere. Og en generell drittsekk på banen. Good riddance.

flynn

Du mener et rødt kort trumfer tilsynelatende rasistisk motiverte voldsepisoder utenfor forballbanen?

Jeg mener at det er verre å være en generell drittsekk, enn å drite loddrett på draget i enkelttilfeller.

flynn

For Boyers del virker det jo som om enkelttilfellet varte fra han ble tenåring til han la opp.
Men det er lettere å tilgi en god fotballspiller enn en høyst middelmådig en.
Jeg hadde neppe syntes det var like festlig om Trygve Nygård hadde uttalt at guds hånd hadde vært med i spillet etter hands som når vår trinne argentiske venn gjorde det.  ;D
- Leif Olav

lowfields

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #17 på: Oktober 15, 2014, 17:24:35 »
Jody Morris...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

lojosang

Sv: Sv: Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #18 på: Oktober 15, 2014, 18:15:32 »
Jody Morris...
Det har du han som tok fram tryllefløyten og antastet serveringdamer på julebord, ja!
- Leif Olav

Runar

Sv: Sv: Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #19 på: Oktober 15, 2014, 19:23:33 »
Jody Morris...
Det har du han som tok fram tryllefløyten og antastet serveringdamer på julebord, ja!

Det var John Oster...

Morris ble arrestert for enten fyllekjøring eller voldtekt i Leeds, skal å ha kommet full på trening.

Fikk sparken på dagen
 

lojosang

Jody Morris...
Det har du han som tok fram tryllefløyten og antastet serveringdamer på julebord, ja!

Det var John Oster...

Morris ble arrestert for enten fyllekjøring eller voldtekt i Leeds, skal å ha kommet full på trening.

Fikk sparken på dagen
Fyllekjøring i så fall. Mener det var han vi kauka Taxi til når Birmingham spilte mot Viking fot en del år siden.
- Leif Olav

samadhi

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #21 på: Oktober 22, 2014, 09:41:04 »
Bellusci?
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #22 på: Oktober 22, 2014, 11:45:54 »
Bellusci?
Vår mest U-sympatiske tråd...EVER?  ::)

Skal ikke spå for fremtiden men så langt er vel ikke Bellusci en kandidat, til tross for en usjarmerende tendens til å overspille og fremprovosere gule kort. Typisk italiensk ukultur vil noen kanskje si....

På den andre enden av skalaen er det han gjorde med trøya rett etter kampslutt mot Wednesday..

Konklusjon: Ikke engang i nærheten!
Jon R.

samadhi

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #23 på: Oktober 22, 2014, 12:43:54 »
Bellusci?
Vår mest U-sympatiske tråd...EVER?  ::)

Skal ikke spå for fremtiden men så langt er vel ikke Bellusci en kandidat, til tross for en usjarmerende tendens til å overspille og fremprovosere gule kort. Typisk italiensk ukultur vil noen kanskje si....

På den andre enden av skalaen er det han gjorde med trøya rett etter kampslutt mot Wednesday..

Konklusjon: Ikke engang i nærheten!

Kanskje satt på spissen og farget etter gårsdagens episode,
men Bellusci har utvilsomt noe ved seg som jeg ikke synes veldig mye om.

Er mye i klammeri med motspillerne, filmer og spesielt i sluttminuttene mot Bournmouth der han ligger "skadet" utenfor sidelinja og åler seg inn på banen er nokså flaut spør du meg og ikke en Leedsspiller verdig.

Håper Bellusci kvitter seg med disse uvanene, for som fotballspiller er han helt klart spennende.

Kanskje ikke vår mest usympatiske spiller EVER, kanskje ikke i nærheten, men sammelignet med Michael Brown som er nevnt flere ganger i denne tråden - ja så likevel en potensiell kandidat.
marching on together,
derudaf forever...

AndyMathie

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #24 på: Oktober 22, 2014, 14:00:24 »
Vi har ingen usympatiske spillere. De er kun usympatisk den dagen de ikke spiller for Leeds. Inntil videre er det bare krigere og da er det ikke så nøye med sympati. Vi trenger krigere for å komme oss vekk fra divisjonen og da er en mann som Belluschi gull verdt å ha.
We are Leeds and we are proud of it!

ollan

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #25 på: Oktober 22, 2014, 14:13:11 »
Vi har ingen usympatiske spillere. De er kun usympatisk den dagen de ikke spiller for Leeds. Inntil videre er det bare krigere og da er det ikke så nøye med sympati. Vi trenger krigere for å komme oss vekk fra divisjonen og da er en mann som Belluschi gull verdt å ha.
+1
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #26 på: Oktober 24, 2014, 16:30:29 »
Den fete svensken....
Yeboahs vitne

Hobben

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #27 på: Oktober 24, 2014, 18:04:14 »
1. Lee Boywer
2. Micheael Brown
3. David Batty

I dagens tropp synes jeg Bellusci er den mest usympatiske  og Beradi er den mest skitne spilleren på banen.

Ã… forsvare usympatiske drittsekker med at der er krigere.... ehhh, lykke til.
Rogaland Whites

GeirO

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #28 på: Oktober 24, 2014, 19:27:10 »
Fowler
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #29 på: Oktober 24, 2014, 19:55:21 »
Den fete svensken....
Neida, Brolin var bare useriøs og lat han ;)