Skrevet av Emne: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?  (Lest 13003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #30 på: Oktober 24, 2014, 21:07:05 »
Hvordan konkluderer dere at en spiller er usympatisk?? Væremåte,spillestil,oppførsel i det offentlige mm? Bare litt interessant å få vite? De fleste nevnt her virker jo sympatisk når de blir intervjuet.....bortsett fra Bowyer,men han mangler jo endel andre ting også
Ollan

Cherry

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #31 på: Oktober 24, 2014, 22:23:01 »
Som " trådstarter" føler jeg ett visst ansvar for å besvare spm fra deg her:

U- sympatisk for meg er " ikke lett å like pga generell oppførsel på bane og der man som supporter opplever og kan hente og se info om spilleren".... Tja, det vil vel si generell oppfattelse???
 

niccolai

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #32 på: Oktober 25, 2014, 10:25:57 »
Hvis vi skal begynne å trekke frem usympatiske spillere, og "juks" som noen managere(Clough) ville kalt det, så burde det vel være ganske mange spillere her fra "dirty" Leeds tiden? Nå er jeg dessverre for ung til å vært med på den tiden, men navnet sier jo sitt.. Angående spillerne vi har idag så synes jeg ikke Leeds er så ille, fotballen har forandret seg rimelig de siste 20 årene, med tanke på utlendinger i ligaen. Og forskjellige kulturere klaffer ikke alltid like godt inn i engelsk fotball, men å være en av tidenes mest usympatiske i Leeds drakten etter 10 kamper for klubben, ved å ha pådratt seg noen kort er vel ikke innafor? I mine øyne er faktisk Alan Smith en av spillerne jeg misliker desidert mest.. Jeg vokste opp med å elske denne Leeds gutten, som blødde for drakten på alle måter, og love oss å aldri spille for SCUM, så når den overgangen kom da mistet jeg dessverre absolutt alt av respekt for han. Såklart forstår jeg at han vil spille for en stor klubb etter vi rykket ned og var blakke, men det sviket der er helt grusomt! Cantona/Rio er ikke så viktig på samme måten, de er ikke Leeds gutter, men Smith var nærmest en legende i klubben før han forlot oss. Kan godt hende at dette kun er pga at jeg følte sviket så kraftig, men han kunne gått til Chelsea,Liverpool,Arsenal istedenfor som ønsket han! Det å velge SCUM, det er å være usympatiske mot å pisse på de 40.000 som elsket han hver eneste kamp, og alle som bar navnet hans på ryggen.. Nå vet jeg ikke hvordag spillerne på 60-70 tallet var, men etter å ha sett "The damned United" så regner jeg ikke med at de var englebarn.. Men som sagt fotballen forandrer seg, og den italienske/sør europeiske fotballen så er det faktisk rimelig vanlig og rulle et par ganger ekstra (DESSVERRE). Jeg savner også engelsk fotball på sitt beste med kriging før,under,etter kamp. De kan godt være usympatiske klovner så lenge de får oss opp fra championship, og heller kvitte oss med de da :)  Det viktigste er at de blør for drakta og viser at de bryr seg om klubben vår! Om noen av spillerne putter 30 mål iløpet av året,men er utro mot kona på hjemmebane så bryr det meg svært lite! MOT

lojosang

Sv:
« Svar #33 på: Oktober 26, 2014, 11:48:56 »
Det er forskjell på å være interessert og å by og så betale cash. Eneste andre budet var visst nok fra Everton på avbetaling. Når han i tillegg sier fra seg en million i lojalitetsbonus har jeg vanskelig for å se at en overgang til et annet fotballag noen fans har bestemt seg for å hate skulle føre inn på noen usympatisk-liste.

Se der! Da har vi en ny Smith-tråd på gang. Lenge siden sist nå! :-D
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #34 på: Oktober 26, 2014, 12:37:08 »
Jeg har ikke hatt noen innlegg i denne tråden tidligere, for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som er verst.... ::)

Mener å huske et tidligere innlegg der ble nevnt at Revie sine utvalgte ikke var i nærheten av å være på en slik "liste".

Lorimer skriver i sin bok om en kamp i Europa-cupen. De hadde spilt borte først. Jeg tror det var på Balkan (gidder ikke sjekke), og motstanderlaget hadde vært i overkant grisete i spillestilen. Johnny Giles hadde fått sin dose av nedsparkinger, spesielt fra en av spillerne.

I returoppgjøret på Elland Road avtalte han med Norman Hunter om å slå en pasning som var litt for kort når den nevnte spilleren var i nærheten.

Som sagt så gjort. Det ble et spurtoppgjør mellom Giles og spilleren om å være først på ballen, en kamp Giles selvfølgelig tapte, og resultatet var at han knekte leggen på motstanderen.

Ikke bare englebarn i den gjengen heller.

 
« Siste redigering: Oktober 26, 2014, 12:57:48 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #35 på: Oktober 26, 2014, 17:22:51 »
Jeg har ikke hatt noen innlegg i denne tråden tidligere, for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som er verst.... ::)

Mener å huske et tidligere innlegg der ble nevnt at Revie sine utvalgte ikke var i nærheten av å være på en slik "liste".

Lorimer skriver i sin bok om en kamp i Europa-cupen. De hadde spilt borte først. Jeg tror det var på Balkan (gidder ikke sjekke), og motstanderlaget hadde vært i overkant grisete i spillestilen. Johnny Giles hadde fått sin dose av nedsparkinger, spesielt fra en av spillerne.

I returoppgjøret på Elland Road avtalte han med Norman Hunter om å slå en pasning som var litt for kort når den nevnte spilleren var i nærheten.

Som sagt så gjort. Det ble et spurtoppgjør mellom Giles og spilleren om å være først på ballen, en kamp Giles selvfølgelig tapte, og resultatet var at han knekte leggen på motstanderen.

Ikke bare englebarn i den gjengen heller.

 

Altså: Johnny Giles leder denne kåringen!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #36 på: November 14, 2014, 20:25:50 »
Vi har ingen usympatiske spillere. De er kun usympatisk den dagen de ikke spiller for Leeds. Inntil videre er det bare krigere og da er det ikke så nøye med sympati. Vi trenger krigere for å komme oss vekk fra divisjonen og da er en mann som Belluschi gull verdt å ha.


...ahhhh, slik som Kewell......
Skitbra spiller, som ødela hele imaget og forholdet til fansen for bestandig med å være rågrisk på penger når laget vårt lå nede med økonomisk knekt rygg ::)
 

sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #37 på: November 14, 2014, 23:04:22 »
Jeg har ikke hatt noen innlegg i denne tråden tidligere, for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som er verst.... ::)

Mener å huske et tidligere innlegg der ble nevnt at Revie sine utvalgte ikke var i nærheten av å være på en slik "liste".

Lorimer skriver i sin bok om en kamp i Europa-cupen. De hadde spilt borte først. Jeg tror det var på Balkan (gidder ikke sjekke), og motstanderlaget hadde vært i overkant grisete i spillestilen. Johnny Giles hadde fått sin dose av nedsparkinger, spesielt fra en av spillerne.

I returoppgjøret på Elland Road avtalte han med Norman Hunter om å slå en pasning som var litt for kort når den nevnte spilleren var i nærheten.

Som sagt så gjort. Det ble et spurtoppgjør mellom Giles og spilleren om å være først på ballen, en kamp Giles selvfølgelig tapte, og resultatet var at han knekte leggen på motstanderen.

Ikke bare englebarn i den gjengen heller.

 

Altså: Johnny Giles leder denne kåringen!   :)
inte ens i närheten ;)
 

Derrick

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #38 på: November 15, 2014, 12:50:08 »
To spillere som i sin tid trodde de var større enn klubben deler 1.plassen på denne lista :

Eric Cantona og Jimmy Floyd Hasselbaink.

sportcarl1

Sv: Hvem har vært vår mest U-sympatiske spiller ...EVER?
« Svar #39 på: November 15, 2014, 14:15:20 »
Bowyer självklar etta, räcker med allt bråk och hans kvinnosyn och rasismtendenser utanför plan, sista året i klubben var han egentligen inte närvarande på planen utan bara väntade ut sitt kontrakt för att få gå gratis , Kewell kommer tätt efter också en som var med om att sänka Leeds ekonomiskt för egen vinning för att fylla sin egen plånbok, den senare Galatsaryövergången visar väl lite hur naiv han var,  en spelare som aldrig nämnts men  borde göra det är Gordon mc Queen som slo g till egen medspelare  i en match(Harvey) för att därefter gå till MU och hans äckliga klassiska uttalande att 99% vill spela  för Manchester United resten ljuger, den övergången gjorde att MU tog ett steg framåt och Leeds ett bakåt, men tråkig tråd detta, kanske bättre  lägga upp vilka som varit våra mest sympatiska spelare
« Siste redigering: November 15, 2014, 14:17:42 av sportcarl1 »