Skrevet av Emne: Midtbanen vår.  (Lest 1658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Midtbanen vår.
« på: Oktober 18, 2014, 11:58:33 »
Ser at vi faller gjennom her. Men jeg setter like stort spørsmålstegn til sidebackene. Og skulle jeg overhode noengang fått noe å si angående vår midtbane og spillere . Ja da tror jeg at jeg ville skaffet oss 2 meget offansive sidebacker. 2 som er som Dorigo og Mel Sterland. Så ville jeg kjørt på en midtbane bestående av med dagens stall .
Bianchi-Cook-Adryan-Dawson-Antenucchi.
Her ville jeg ha hatt Adryan i en offansiv midtbanerolle. Og kjørt på med en rein spiss
« Siste redigering: Oktober 18, 2014, 17:33:36 av Hallgeir * »

lojosang

Sv:
« Svar #1 på: Oktober 18, 2014, 12:55:47 »
Det lukter mange hederlige 3-1 tap med possession på egen banehalvdel av den oppstillingen der.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Midtbanen vår
« Svar #2 på: Oktober 18, 2014, 13:06:52 »
Mulig mange hederlige 3-1 tap. Men ved å kjøre 5 på midten. Ja da vil vi få flere i området hvor vi faktisk mister ballen pr i dag. Og vi vil få flere offansive muligheter. Pr i dag så triller vi ball frem og tilbake på midten uten noen offansiv gjennombruddskraft. Dette må bedres skal vi få seire. Bedre med på 10 kamper 6 seire , 1 uavgjort og 3 tap, enn 2 seire 7 uavgjorte og 1 tap

Sølvreven

Sv:
« Svar #3 på: Oktober 18, 2014, 13:15:28 »
Det lukter mange hederlige 3-1 tap med possession på egen banehalvdel av den oppstillingen der.
Helt uenig. Tror faktisk at det er den beste midtbanen vi kan stille med pr dags dato. Mowatt/Dawson/Cook kunne byttet på to av midtbaneplassene. Austin er altfor unøyaktig og varierende i både pasningspill og skudd.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Sv: Midtbanen vår
« Svar #4 på: Oktober 18, 2014, 14:02:05 »
Det er mye talent i laget men diamanten fungerer jo ikke i det hele tatt. Når Bianchi ikke har dagen ( som i går) blir selv Rotherham en uoverkommelig motstander. Med denne balltrillingen hvor 3 av 4 pasninger går på tvers og bakover, skaper vi ikke stort annet enn allergisk utslett hos oss som liker gjennombruddshissig fotball.  :(
Jon R.

sportcarl1

Sv: Midtbanen vår
« Svar #5 på: Oktober 18, 2014, 14:43:02 »
Ser at vi faller gjennom her. Men jeg setter like stort spørsmålstegn til sidebackene. Og skulle jeg overhode noengang fått noe å si angående vår midtbane og spillere . Ja da tror jeg at jeg ville skaffet oss 2 meget offansive sidebacker. 2 som er som Dorigo og Mel Sterland. Så ville jeg kjørt på en midtbane bestående av med dagens stall .
Bianchi-Cook-Adryan-Dawson-Antenucchi.
Her ville jeg ha hatt Adryan i en offansiv midtbanerolle. Og kjørt på med en rein spiss
och vem skulle vara spiss?
 

h.b

  • Gjest
Sv: Midtbanen vår
« Svar #6 på: Oktober 18, 2014, 16:56:35 »
Ser at vi faller gjennom her. Men jeg setter like stort spørsmålstegn til sidebackene. Og skulle jeg overhode noengang fått noe å si angående vår midtbane og spillere . Ja da tror jeg at jeg ville skaffet oss 2 meget offansive sidebacker. 2 som er som Dorigo og Mel Sterland. Så ville jeg kjørt på en midtbane bestående av med dagens stall .
Bianchi-Cook-Adryan-Dawson-Antenucchi.
Her ville jeg ha hatt Adryan i en offansiv midtbanerolle. Og kjørt på med en rein spiss
och vem skulle vara spiss?

Doukara/Sharp. Alt etter hvem som er i beste form

Hallgeir *

Sv: Midtbanen vår.
« Svar #7 på: Oktober 18, 2014, 17:32:54 »
Ser at vi faller gjennom her. Men jeg setter like stort spørsmålstegn til sidebackene. Og skulle jeg overhode noengang fått noe å si angående vår midtbane og spillere . Ja da tror jeg at jeg ville skaffet oss 2 meget offansive sidebacker. 2 som er som Dorigo og Mel Sterland. Så ville jeg kjørt på en midtbane bestående av med dagens stall .
Bianchi-Cook-Adryan-Dawson-Antenucchi.
Her ville jeg ha hatt Adryan i en offansiv midtbanerolle. Og kjørt på med en rein spiss
och vem skulle vara spiss?

Doukara/Sharp. Alt etter hvem som er i beste form

Den som er best og i best form, er Antenucci. Det ville vært særs uklokt å stille med noen av de andre dersom din formasjon er med kun en spiss.

Og dessuten synes jeg det er bortkastet å bruke vår beste spiss på midtbanen, ute av posisjon. Slike disponeringer av vårt mannskap har vi hatt alt for mange av de siste årene.
« Siste redigering: Oktober 18, 2014, 18:47:00 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968