Skrevet av Emne: Ian Burchnall  (Lest 2113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Ian Burchnall
« på: Oktober 22, 2014, 16:57:26 »
Ian Burchnall som har vært involvert i vårt Leeds Akademi , har skrevet under på en 2 . års kontrakt som assistenttrener for Viking FK  i den norske Tippeligaen . Et Viking lag som for øvrig har vært veldig svake i år ! Har han noe å tilføre dette Viking laget ?

Leeds96

Sv: Ian Burchnall
« Svar #1 på: Oktober 22, 2014, 20:12:12 »
Litt off-topic, kanskje. Har veldig sansen for Ian. Ian er en coach som er meget avktiv på feltet. Veldig possesion bevisst, det har jeg selv fått merket på kroppen. Synd for sarpsborg at han forsvinner, han skal ha mye av rosen for den den fine angrepsfotballen 08 spiller.

Derrick

Sv: Ian Burchnall
« Svar #2 på: Oktober 22, 2014, 20:19:30 »
Leste nyheten om det på nettsidene til Viking for noen minutter siden og det var litt stas å se at han hadde en fortid i Leeds.

Håper inderlig at han sammen med Kjelle og spillerne klarer å få tilbake det gode offensive spillet til Viking. Defensivt har jo sesongen vært OK, men i mine øyne kan bare Vidar Nisja av de offensive midtbanespillerne og spissene være fornøyd med egen innsats.Blir angrepet like tamt neste sesong er jeg redd vi kommer til å ta en Brann.

Velkommen skal du være Ian!

VIKING TE ME DØR!