Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Road lørdag 25/10 2014, kl 16.00 på TV  (Lest 31571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

4 poeng på 6 kamper etter at Darko Milanic tok over. Med Neil Redfearn ble det 10 poeng på 4 kamper. Noen har misforstått begrepet "always change a winning team"

Det er vel 2 - to - poeng av 18 - atten - mulige på 6 - seks - kamper!!!!!!!

2 poeng på 6 kamper!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderer lørdag 25/10 2014, kl 16.00 på TV
« Svar #151 på: Oktober 25, 2014, 18:16:10 »
Føles ofta ut som Leeds er redd for å angripa. Når ein først kjem på kontring så er det ikkje så mange som er med og den som har ballen ser ofta bak seg og sendar ballen bakover. Også blir den delen av midtbanen som er kreativ erstatta med nokon som ofte ikkje veit kva dei skal gjer. Ikkje løye at ein slepper inn to mål då. Ser ut som Milanic alltid vil spela defansivt og det fungerer ikkje når laget alltid rotar vekk ballen og prøvar å spela høgt. Noko som ikkje går når nesten ingen er sterke på hovudet. Når det kjem låge pasningar så har dei mykje større "suksess" enn dei høge. Idag fortente Leeds å tapa når dei spelar så dårleg og tannlaust.
har för mig att milanic sa det redan efter första matchen att LU spelar för mycket i sidled och att man ibland måste chansea och våga slå lite mer bollar i djupled, är väl bara 3-4 spelare i laget som vågar göra det eller driva upp bollen
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Som mot Rotherham så hadde vi en gigantsjanse til å sette 2-0, i dag ved Mowatt...som ville gitt et helt annet utgangspunkt for resten av kampen...

Skrevet i affekt men dog, det er tre personer jeg håper jeg aldri ser på Elland Road igjen...Murphy, Warnock og Darko... Disse tre er ikke gode nok for Leeds...ikke alle de andre heller, men disse tre er grusomme...
Har egentlig lysst å skrive mye mere...men jeg orker ikke...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Phil Hay

@PhilHayYEP: South Stand are singing for Neil Redfearn. This is not pretty.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

1. omgangen er vi ganske gode. Blant annet artig å se Mowatt ta godt for seg både offensivt og defensivt, og at Morison viser bra bevegelighet og innsats.

Hva som sies i pausene forstår jeg ikke, men dette var reprise fra Rotherham. Vi kommer dårlig ut og dette følges opp med svak lesing av kampbildet utover omgangen. Mulig at Mowatt var sliten og at byttet var motivert av det, men det er ikke Murphy som snur et kampbilde i den formen han er i nå.

Det var en god del bra av enkeltspillere når vi først hadde ballen, dette var først og fremst (nok) en kollektiv kollaps som må settes på managerens kappe. Likevel ser jeg ikke så mørkt på prosjekt Milanic, siden vi i perioder fremstår som et godt lag. Jeg velger å tro at vi klarer å bygge på lyspunktene og bli mer stabile kampene gjennom.


Bromancer

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Roadkl 16.00 på TV
« Svar #155 på: Oktober 25, 2014, 18:21:20 »
Slapp av alle sammen. Det er hverken spillerne eller Darkos feil. Vi nehøver fortsatt tid til å spille inn et nytt lag med helt ny manager. En måned til nå og Darko blir skrytt opp i skyene.
Jeg skal ha deg unnskyldt dersom du ikke har sitti og sett kampen...
Men dersom du har sett kampen, så må jeg nesten anklage deg for å være et annet lags supporter. For dette var så dårlig og tafatt prestasjon fra Leeds, som jeg ikke kan huske å ha sett på lenge. Fullstendig demotivert lag som ikke gidder.. nesten ALT foregikk på vår banehalvdel, med en og annen hoofball opp mot Antennucci.. Rett og slett fryktelig pinilig å se på... er vel stort sett Silvestri som fortjener bære drakta med stolthet etter denne kampen, som i stor grad bidro til at vi ikke tapte med styggere sifre!


Du leser ikke hva jeg skriver.

Selvsagt var vi dårlig i halve kampen, men poenget mitt er at det er for tidlig å forvente et godt samspilt team med en ny manager. Du er for utålmodig!

Dette har lite med samspill å gjøre. Vi gjør en god 1 omgang, leder , og skal da GÃ… UT OG GÃ… PÃ… DEM! Men nei. Taktikken er å ligge bakpå og "safe". I CHAMPIONSHIP?! Kødder Darko med oss?! Oppskrift på katastrofe! Vi så det mot Rotherham og vi så det i dag. Hvis han ikke skjønner det så har han ikke gjort jobben sin. Punktum.

Cherry

Som mot Rotherham så hadde vi en gigantsjanse til å sette 2-0, i dag ved Mowatt...som ville gitt et helt annet utgangspunkt for resten av kampen...

Skrevet i affekt men dog, det er tre personer jeg håper jeg aldri ser på Elland Road igjen...Murphy, Warnock og Darko... Disse tre er ikke gode nok for Leeds...ikke alle de andre heller, men disse tre er grusomme...
Har egentlig lysst å skrive mye mere...men jeg orker ikke...

Warnock hadde ett par gode taklinger i 2. Omgang, men er svært enkel som spiller . " gir bort" helt unødvendig innkast på 1-2 målet, og bidrar ikke fremover.... Vi trenger venstre back...
Mer skuffet over " guts " som er fraværende.... For dårlig trent?
 

Bromancer

Som mot Rotherham så hadde vi en gigantsjanse til å sette 2-0, i dag ved Mowatt...som ville gitt et helt annet utgangspunkt for resten av kampen...

Skrevet i affekt men dog, det er tre personer jeg håper jeg aldri ser på Elland Road igjen...Murphy, Warnock og Darko... Disse tre er ikke gode nok for Leeds...ikke alle de andre heller, men disse tre er grusomme...
Har egentlig lysst å skrive mye mere...men jeg orker ikke...

Warnock hadde ett par gode taklinger i 2. Omgang, men er svært enkel som spiller . " gir bort" helt unødvendig innkast på 1-2 målet, og bidrar ikke fremover.... Vi trenger venstre back...
Mer skuffet over " guts " som er fraværende.... For dårlig trent?

Bakpå, for dypt og avventende. Taktisk katastrofe.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay

@PhilHayYEP: South Stand are singing for Neil Redfearn. This is not pretty.



Min påstand...som selvsagt ikke er mulig å bevise...men dog: Hadde Redders fått fortsette så hadde vi hatt flere poeng enn vi har i dag...og spilt bedre fotball...og hatt ei bedre helg nå...og sovet bedre om natta... Faens Darko-idiot!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

GeirO

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Road , kl 16.00 på TV
« Svar #159 på: Oktober 25, 2014, 18:27:57 »
1. omgangen er vi ganske gode. Blant annet artig å se Mowatt ta godt for seg både offensivt og defensivt, og at Morison viser bra bevegelighet og innsats.

Hva som sies i pausene forstår jeg ikke, men dette var reprise fra Rotherham. Vi kommer dårlig ut og dette følges opp med svak lesing av kampbildet utover omgangen. Mulig at Mowatt var sliten og at byttet var motivert av det, men det er ikke Murphy som snur et kampbilde i den formen han er i nå.

Det var en god del bra av enkeltspillere når vi først hadde ballen, dette var først og fremst (nok) en kollektiv kollaps som må settes på managerens kappe. Likevel ser jeg ikke så mørkt på prosjekt Milanic, siden vi i perioder fremstår som et godt lag. Jeg velger å tro at vi klarer å bygge på lyspunktene og bli mer stabile kampene gjennom.



God vurdering av kampen som jeg istemmer. Tross alt spilte vi mot et topplag og vi gjorde det bra halve kampen og dårlig halve kampen. Det er lenge siden jeg bestemte meg for å ikke ha forhåpninger om topp 6 eller topp 10 på denne siden av nyttår, men neste år derimot......
MOT

ziganda

Første 10 av 1. omgang var svak, likeledes siste 10 av 1. omgang. Så vi var bra i 25 minutter. Cook og Adryan ble juniorspillere. Adryan morsom med et par tunneler, men liten framdrift.

kjella

  • Gjest
Dette ble bare fryktelig trist. 28.000 på tribunen. Kampen svingte på en tilfeldighet - når Belluschi ble truffet av en ball og en ulv kom alene mot keeper…….Men hovedproblemet er at vi ikke klarer å holde ballen i laget - 39 prosent ballinnehav er flaut på hjemmebane. Luke Murphy skal ikke ha noen hovedskyld, men mannen er dessverre ikke god nok og det viste han veldig tydelig idag når han kom innpå. Treneren gjorde 2 store feil idag - den ene var at ikke Byram startet og den andre - etter min mening - at Montenegro (som har et helt land bak seg) ikke fikk minst 20 minutter………Men gir meg ikke og tror på poeng borte mot Cardiff neste uke. God lørdagskveld
til alle aom elsker Leeds United
« Siste redigering: Oktober 25, 2014, 18:51:24 av kjella »

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Wolverhampton Wanderers @ Elland Road , kl 16.00 på TV
« Svar #162 på: Oktober 25, 2014, 18:38:04 »
1. omgangen er vi ganske gode. Blant annet artig å se Mowatt ta godt for seg både offensivt og defensivt, og at Morison viser bra bevegelighet og innsats.

Hva som sies i pausene forstår jeg ikke, men dette var reprise fra Rotherham. Vi kommer dårlig ut og dette følges opp med svak lesing av kampbildet utover omgangen. Mulig at Mowatt var sliten og at byttet var motivert av det, men det er ikke Murphy som snur et kampbilde i den formen han er i nå.

Det var en god del bra av enkeltspillere når vi først hadde ballen, dette var først og fremst (nok) en kollektiv kollaps som må settes på managerens kappe. Likevel ser jeg ikke så mørkt på prosjekt Milanic, siden vi i perioder fremstår som et godt lag. Jeg velger å tro at vi klarer å bygge på lyspunktene og bli mer stabile kampene gjennom.



God vurdering av kampen som jeg istemmer. Tross alt spilte vi mot et topplag og vi gjorde det bra halve kampen og dårlig halve kampen. Det er lenge siden jeg bestemte meg for å ikke ha forhåpninger om topp 6 eller topp 10 på denne siden av nyttår, men neste år derimot......
Vi rykker ikke direkte opp første sesongen i league one. Må nok 3 sesonger til ...

Leedsfan

39% ballinnehav på et lag som spiller tversover-fotball på hjrmmebane, hvor trist er ikke det??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kjella

  • Gjest

Per-Stian

I ein normal situasjon vil eg mane til kontinuitet og tolmod, men i Darkos tilfelle er alt håp ute. På bana er det inga samhandling, elendig kondisjon og skremmande innstilling/oppofring. I dag mønstrar vi eit godt Championship-mannskap, så forklaringane må finnast andre plassar!

Få ut Darko før tilstanden vert endå verre! Dette er uverdig vår klubb!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
I ein normal situasjon vil eg mane til kontinuitet og tolmod, men i Darkos tilfelle er alt håp ute. På bana er det inga samhandling, elendig kondisjon og skremmande innstilling/oppofring. I dag mønstrar vi eit godt Championship-mannskap, så forklaringane må finnast andre plassar!

Få ut Darko før tilstanden vert endå verre! Dette er uverdig vår klubb!

Hehe, følger du ikke med, Per Stian  ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

I ein normal situasjon vil eg mane til kontinuitet og tolmod, men i Darkos tilfelle er alt håp ute. På bana er det inga samhandling, elendig kondisjon og skremmande innstilling/oppofring. I dag mønstrar vi eit godt Championship-mannskap, så forklaringane må finnast andre plassar!

Få ut Darko før tilstanden vert endå verre! Dette er uverdig vår klubb!

:) du er blitt hørt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Jeg tror ikke dette har med Darko å gjøre. Spillerne har vist svakhet i andre omgang i flere kamper nå. Flere av de nyinnkjøpte holder rett og slett ikke koken fysisk. Når mottanderen skrur opp tempoet, og fysikken, så svikter Bianchi & Co. I dag stilte vi med  3 stk  19-20 åringer på midtbanen i en tøff batalje mot Wolves.
Jeg mener vi trenger flere a la Austin (fysisk sterke) på midtbanen, som kan vinne dueller. I dag manglet han også. Duellene ble tapt etter  60 min i dag. :( Jeg mener Morison viste tegn på fysikk i dag (selv om samspillet med Mirco var elendig) . Antenucchi var teknisk og smart  i perioder men ble borte pga det fysiske.

Leedsfan

Nå har vi latt lag løpe fra seg før vi har tatt de i 2. omgang, da ble det nevnt at hardkjøret til Hockaday har bært frukter. Nå er det plutselig blitt omvendt! Fotball er mye psykologi!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Kamp: vs Wolverhampton lørdag 25/10 2014, kl 16.00 på TV
« Svar #170 på: Oktober 25, 2014, 22:46:09 »
Jeg tror ikke dette har med Darko å gjøre. Spillerne har vist svakhet i andre omgang i flere kamper nå. Flere av de nyinnkjøpte holder rett og slett ikke koken fysisk. Når mottanderen skrur opp tempoet, og fysikken, så svikter Bianchi & Co. I dag stilte vi med  3 stk  19-20 åringer på midtbanen i en tøff batalje mot Wolves.
Jeg mener vi trenger flere a la Austin (fysisk sterke) på midtbanen, som kan vinne dueller. I dag manglet han også. Duellene ble tapt etter  60 min i dag. :( Jeg mener Morison viste tegn på fysikk i dag (selv om samspillet med Mirco var elendig) . Antenucchi var teknisk og smart  i perioder men ble borte pga det fysiske.
Morison var värdelös i andra halvlek, Bianchi är för mig klart överskattad, han har helt klart bra sidor men ganska stora brister med, är definittivt inte bättre eller sämre än någon annan mittfältare
 

leedstomadness

4 poeng på 6 kamper etter at Darko Milanic tok over. Med Neil Redfearn ble det 10 poeng på 4 kamper. Noen har misforstått begrepet "always change a winning team"

Det er vel 2 - to - poeng av 18 - atten - mulige på 6 - seks - kamper!!!!!!!

2 poeng på 6 kamper!   :o

Var faktisk ingen av delene :) Riktig skal være "3 poeng på 6 kamper" 3 uavgjort mot henholdsvis Reading, Sheff W. og Norwich. Ellers har posiviteten vært på bunn idag. Sa til famillien:" Jeg så den siste seieren til Leeds i verdenshistorien når jeg var over å så seieren mot Huddersfield i november"  Er litt mer positiv, men bare bittelitt :)

Per-Stian

I ein normal situasjon vil eg mane til kontinuitet og tolmod, men i Darkos tilfelle er alt håp ute. På bana er det inga samhandling, elendig kondisjon og skremmande innstilling/oppofring. I dag mønstrar vi eit godt Championship-mannskap, så forklaringane må finnast andre plassar!

Få ut Darko før tilstanden vert endå verre! Dette er uverdig vår klubb!

Hehe, følger du ikke med, Per Stian  ;D ;D ;D

Eg var oppteken med å blåse ut edder og galle i staden for å følgje med i media. Så forbanna og frustrert var eg. Eit stort halleluja for å vere kvitt marerittrenar nummer ein i moderne Leeds-historie (gitt rådande forhold).

Lucas the Kop Cat

Phil Hay

@PhilHayYEP: South Stand are singing for Neil Redfearn. This is not pretty.



Min påstand...som selvsagt ikke er mulig å bevise...men dog: Hadde Redders fått fortsette så hadde vi hatt flere poeng enn vi har i dag...og spilt bedre fotball...og hatt ei bedre helg nå...og sovet bedre om natta... Faens Darko-idiot!!!
Med samme poengsnitt under Darko som Redders hadde vi vel ledet serien etter denne helgen.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Promotion 2010

Phil Hay

@PhilHayYEP: South Stand are singing for Neil Redfearn. This is not pretty.



Min påstand...som selvsagt ikke er mulig å bevise...men dog: Hadde Redders fått fortsette så hadde vi hatt flere poeng enn vi har i dag...og spilt bedre fotball...og hatt ei bedre helg nå...og sovet bedre om natta... Faens Darko-idiot!!!
Med samme poengsnitt under Darko som Redders hadde vi vel ledet serien etter denne helgen.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Og med samme snitt SOM Darko så hadde Redders også blitt sittende!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Med samme poengsnitt under Darko som Redders hadde vi vel ledet serien etter denne helgen.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Og med samme snitt SOM Darko så hadde Redders også blitt sittende!  ;)
[/quote]

Grunnen til at Darko måtte gå nå er jo at Cellino så inderlig godt visste at i klubben fantes det allerede en mann på lønningslisten som ville gjøre jobben så mye bedre. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan


Med samme poengsnitt under Darko som Redders hadde vi vel ledet serien etter denne helgen.

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Og med samme snitt SOM Darko så hadde Redders også blitt sittende!  ;)

Grunnen til at Darko måtte gå nå er jo at Cellino så inderlig godt visste at i klubben fantes det allerede en mann på lønningslisten som ville gjøre jobben så mye bedre. :)
[/quote]

Tror du har helt rett der.

Ved å ansette Milanic så trodde Cellino at han var lur. Redders kunne fortsette å gjøre en fabelaktig jobb og ansette en kontinental trener som er språkdyktig med så mange nasjonaliteter i klubben.

Nå skjønte jo Cellino fort at han har vært dum og det er en ærlig sak. Nå må klubben og spillerne blø for Redders og klubben!

Det er en flau og frustrerende tid vi er vitne til, men slik har det vært i over et tiår nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Med Darko ute, bør Leeds komme seg tilbake i form. Vi var best i 1 omg, Wolf ligg på 4 plass, de imponerte på ingen måte.
Enda tid til å klare en play off plass



Marching on together [/size][/b]

Gufrias

Med Darko ute, bør Leeds komme seg tilbake i form. Vi var best i 1 omg, Wolf ligg på 4 plass, de imponerte på ingen måte.
Enda tid til å klare en play off plass



Marching on together [/size][/b]
Tid kanskje, men det er også det eneste vi har.
Hekta på Leeds siden 1974