Skrevet av Emne: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16  (Lest 35792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #180 på: November 09, 2014, 13:04:47 »
Ser på Facebook et bilde før kampen der Silvestri, Bianchi og Mr X står i et skur og tilsynelatende røyker. Noen som kan utdype mer om dette?

auren

Det som sjokker/skuffer meg mest er hvor lite 'den generelle engelske fan' bryr seg om dette...
Er nok utenfor Marriott, match-hotellet  ::)

Nå vet jeg ikke hva Redders mener om slikt, men jeg vet hva jeg mener om treningskulturen hvis dette er allment akseptert i gruppa   :-[ :'(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #181 på: November 09, 2014, 13:15:02 »
Ser på Facebook et bilde før kampen der Silvestri, Bianchi og Mr X står i et skur og tilsynelatende røyker. Noen som kan utdype mer om dette?

auren

Det som sjokker/skuffer meg mest er hvor lite 'den generelle engelske fan' bryr seg om dette...
Er nok utenfor Marriott, match-hotellet  ::)

Nå vet jeg ikke hva Redders mener om slikt, men jeg vet hva jeg mener om treningskulturen hvis dette er allment akseptert i gruppa   :-[ :'(

Bryr meg døyten om at de tar seg en blås eller en vin/øl. Hva blir neste. At de ikke får lov til å spise feit mat på julaften

Hallgeir *

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #182 på: November 09, 2014, 14:38:33 »
Ser på Facebook et bilde før kampen der Silvestri, Bianchi og Mr X står i et skur og tilsynelatende røyker. Noen som kan utdype mer om dette?

auren

Det som sjokker/skuffer meg mest er hvor lite 'den generelle engelske fan' bryr seg om dette...
Er nok utenfor Marriott, match-hotellet  ::)

Nå vet jeg ikke hva Redders mener om slikt, men jeg vet hva jeg mener om treningskulturen hvis dette er allment akseptert i gruppa   :-[ :'(

Bryr meg døyten om at de tar seg en blås eller en vin/øl. Hva blir neste. At de ikke får lov til å spise feit mat på julaften

Om jeg ikke tar helt feil, bryr vel klubben Leeds United seg også døyten om hva du og jeg mener.....  ;)

Det kan jo være at klubben har et annet syn på hendelsen.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #183 på: November 09, 2014, 15:32:21 »
Godt oppsumert Canavaro !

Jon R

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #184 på: November 09, 2014, 16:06:28 »
Ser på Facebook et bilde før kampen der Silvestri, Bianchi og Mr X står i et skur og tilsynelatende røyker. Noen som kan utdype mer om dette?

auren

Det som sjokker/skuffer meg mest er hvor lite 'den generelle engelske fan' bryr seg om dette...
Er nok utenfor Marriott, match-hotellet  ::)

Nå vet jeg ikke hva Redders mener om slikt, men jeg vet hva jeg mener om treningskulturen hvis dette er allment akseptert i gruppa   :-[ :'(

Bryr meg døyten om at de tar seg en blås eller en vin/øl. Hva blir neste. At de ikke får lov til å spise feit mat på julaften
Hva en fotballspiller spiser på julaften er naturligvis helt irrelevant, også om han tar seg et glass vin til kidneypaien.  Hva han inntar av mat, drikke og stimulanter på kampdager derimot....

Det oser ikke akkurat toppiddrettsutøvere av spillere som står og røyker før en kamp. Det var greit i 1970 men dagens kunnskap om hva tobakk gjør med kondisjon og O2 opptak tilsier at dette bør klubben slå kraftig ned på.

Hvis en profesjonell fotballspiller ikke klarer å avstå fra den slags burde han kanskje få seg annet å gjøre.
Jon R.

Nørgaard

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #185 på: November 09, 2014, 17:27:17 »
Det skal lige siges at Andrea Pirlo ryger

Jon R

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #186 på: November 09, 2014, 17:57:59 »
For meg kan fotballspillere gjøre akkurat hva de vil, så lenge det ikke påvirker negativt prestasjonene på fotballbanen eller klubbens omdømme. Med dagens lønnsnivå er ikke det mer enn hva man skal forvente. Det var tross alt noe annet under Don Revis tid, da fotballspillere spilte for knapper og glansbilder, heder og ære, og måtte jobbe som drosjesjåfører når karrieren var over.
Jon R.

Kjell Skjerven

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #187 på: November 10, 2014, 12:26:38 »
Det var vel en norsk sportskommentator som skulle kommentere fra en fotballkamp fra England , han bablet noen ord, og ble borte i lange perioder av 1. omgang . Det viste seg at han var drita full! Det endte med at han ble tatt av lufta , og studio i Oslo måtte kommentere derfra , er det noen som husker navnet på han ?

Kanskje morsomt der og da, men bak lå det jo en tragedie.

Jeg husker kampen, tror det var en cupkamp mellom Mansfield og Southampton (i alle fall var det Southampton med Mick Channon i hovedrollen).

Husker ikkje kven som spelte men det var Rolf Hovden som kommenterte.

Øivind Johnsen kommenterte andre omgang fra studio i Oslo, og det er faktisk hans beste prestasjon bak en mikrofon - etter min mening.

Henning Bjarnøy var det vel som varslet. Var det ikke en kamp i Manchester mot WBA (med Cunningham, Regis og Batson - disse kunne han ikke se forskjell på).
Side before self,every time.

Leedsfan

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #188 på: November 10, 2014, 13:54:26 »
Ikke mye som kan måle seg med dette!!



Måtte bare Liverpool, Everton, Arsenal og de andre komme på besøk snart.

Helt utrolig å se live et Leedslag spille så bra fotball, 1. omgang var magisk! Ã… se laget sitt spille slik etter så mange skuffelser ga meg og sikkert flere frysninger og en tåre i øyekroken. Gleder meg til neste tur!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #189 på: November 10, 2014, 14:14:37 »
Herlig at du deler godfølelsen med oss, Kenneth!  :)
Jon R.

Annesj

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #190 på: November 10, 2014, 14:17:46 »
Fenomenalt bilde  ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #191 på: November 10, 2014, 15:28:19 »
Strålende :)
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #192 på: November 11, 2014, 01:03:22 »
Ikke mye som kan måle seg med dette!!



Måtte bare Liverpool, Everton, Arsenal og de andre komme på besøk snart.

Helt utrolig å se live et Leedslag spille så bra fotball, 1. omgang var magisk! Ã… se laget sitt spille slik etter så mange skuffelser ga meg og sikkert flere frysninger og en tåre i øyekroken. Gleder meg til neste tur!
fantastisk bild, grattis till bra val av match att se, första halvlek var magisk, andra halvlek var väl som det brukar vara. blackpool håller dock  league one klass
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #193 på: November 11, 2014, 18:40:39 »
Det bildet gir meg frysninger...deilig...we are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

baste

Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #194 på: November 11, 2014, 22:07:41 »
Kevin Keegan sa på tv at Milner, var en du nesten måtte be stoppe å trene. At det er få av slike, seriøse spillere som frivillig legger ned timer å bygger styrke i tillegg.
Vi vet alle hva Milner er god for i dag.

Trening hjelper, forstår ikke at profesjonelle fotballspillere ikke er godt nok trent.
Selv e æ gammel og relativ uttrent, men æ sykla 18,5 mil før æ dro på nattevakt. ( ca 8 t tur)

Unge spillere burde væte topptrent, med de pengene de tjener, så hadde æ hatt personlig trener fast ansatt


p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP : vs Blackpool @ Elland Road 8.11.14 kl 16
« Svar #195 på: November 15, 2014, 15:57:20 »
Kevin Keegan sa på tv at Milner, var en du nesten måtte be stoppe å trene. At det er få av slike, seriøse spillere som frivillig legger ned timer å bygger styrke i tillegg.
Vi vet alle hva Milner er god for i dag.

Trening hjelper, forstår ikke at profesjonelle fotballspillere ikke er godt nok trent.
Selv e æ gammel og relativ uttrent, men æ sykla 18,5 mil før æ dro på nattevakt. ( ca 8 t tur)

Unge spillere burde væte topptrent, med de pengene de tjener, så hadde æ hatt personlig trener fast ansatt



Helt enig, da skulle jeg pine vedlikeholdt fysikken helt til jeg var i 40 åra. Med fysisk trener, kostholdsekspert osv. Fatter ikke disse unge spillerne som begynner å gå på fylla og drikker vekk karriere og penger.