Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kalvin Phillips  (Lest 168109 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #30 på: Juni 17, 2016, 16:01:25 »
Ifølge Phil Hay så blir en ny kontrakt signert med Kalvin i løpet av få dager.

Ser ut til å signere for tre nye år.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #31 på: Juni 17, 2016, 17:51:59 »
Er jo helt utrolig at det ikke er 2 år! Har MC tatt til fornuften??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #32 på: Juni 18, 2016, 04:28:25 »
veldig bra om det stemmer  ;D

HåvardK

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #33 på: Juni 18, 2016, 13:49:22 »
Er jo helt utrolig at det ikke er 2 år! Har MC tatt til fornuften??
Tror jeg venter litt med å konkludere på akkurat denne.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #34 på: Juni 18, 2016, 13:57:42 »
Er jo helt utrolig at det ikke er 2 år! Har MC tatt til fornuften??
Tror jeg venter litt med å konkludere på akkurat denne.

Fornuftig, for den opplevelsen får du ikke.  :(
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #35 på: Juni 18, 2016, 18:27:43 »
Med topp 6 som mål neste sesong, så kan jeg ikke se Phillips får mange kampene. Blir nok å vake mellom benk og tribune tenker jeg. Sett for få kamper til å vurdere ham stort, men han fyller 21 år senere i år, så det er på tide han får regelmessig kamptrening. Leies ut første halvår kanskje?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #36 på: Juni 23, 2016, 16:24:25 »
Ny treårskontrakt på gutten:

Phil Hay
Leeds confirm that Kalvin Phillips has signed a new three year deal. #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #37 på: Juni 23, 2016, 19:57:28 »
Flott.
Viktig at vi får signert nye kontrakter med talentene våres.

Klarer vi å fikse nye for Taylor og Cook?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #38 på: September 24, 2016, 18:17:17 »
Virker som han blir bedre for hver kamp. Har vel den beste skuddfoten i troppen, noe jeg håper vi kan dra nytte av fremover.
 

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #39 på: Oktober 01, 2016, 14:27:37 »
Redfearn mener Phillips vil bli bedre med flere kamper under beltet.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/10/01/neil-redfearn-makes-a-prediction-about-kalvin-phillips/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #40 på: Oktober 01, 2016, 19:19:19 »
Redfearn mener Phillips vil bli bedre med flere kamper under beltet.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/10/01/neil-redfearn-makes-a-prediction-about-kalvin-phillips/
Spenstig utspill av Redfearn. Skjønner nesten ikke at han tørr komme med noe så kontroversielt.

Sydhagen

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #41 på: Oktober 01, 2016, 19:20:11 »
Var vist banens beste ilag med midtstopperne idag.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #42 på: Oktober 01, 2016, 19:23:47 »
Redfearn mener Phillips vil bli bedre med flere kamper under beltet.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/10/01/neil-redfearn-makes-a-prediction-about-kalvin-phillips/
Spenstig utspill av Redfearn. Skjønner nesten ikke at han tørr komme med noe så kontroversielt.
Nei. At en 20-åring har framtiden foran seg er jo en oppsiktsvekkende påstand :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #43 på: Oktober 01, 2016, 20:39:59 »
Han er kanskje bedre enn Bridcutt.....
MOT

sportcarl1

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #44 på: Oktober 01, 2016, 23:04:59 »
nja men kanske bättre eller lika bra som Viera och O Kane.
 

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #45 på: Oktober 03, 2016, 20:46:37 »
nja men kanske bättre eller lika bra som Viera och O Kane.
Bedre enn Vieira og like god som O'kane for øyenblikket. O'kane kan nok bedre enn han har vist hittil. Vieira er oppskrytt sålangt - men han kommer.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #46 på: November 21, 2016, 19:50:29 »
Fin heder til unge Phillips..  :)

EFL: KALVIN PHILLIPS NAMED YOUNG PLAYER OF THE MONTH

Phillips picks up monthly award.
Leeds United’s Kalvin Phillips has been named the EFL Young Player of the Month for October.

The 20-year-old has excelled in the heart of the United midfield and helped Leeds record victories over Barnsley, Wolves and Burton Albion in the Championship during the month.

Having progressed through our Academy, Phillips made his debut back in April 2015 and has gone on to feature 20 times for the Whites this season as he has firmly established himself as a prominent figure in Gary Monk’s side.

On winning the EFL Young Player of the Month award Phillips said: “I’m really pleased. A lot of credit has to go to the coaching staff and the people that have been around me in training, but I’m really pleased.”

“It just comes down to hard work. I come in every day and I just want to play and do my best and I think the gaffer has seen that.

“Playing week in week out in the Championship is great, I never thought I’d really do that after last season.

“I think in the first couple of games I was struggling a bit, but the more I play, I get better and better so hopefully it will continue.

Each season, EFL clubs invest more than £60m on identifying, training and educating the next generation of football talent.

There are 8,500 young players between the ages of eight and 18 registered with EFL clubs, making EFL Youth Development the largest centrally coordinated young player programme in world football. More than 200 players aged 21 or under make their professional debuts for EFL Clubs each season.

Phillips follows September’s winner Tammy Abraham and joins a talented list of players who have previously won the award including England international Dele Alli, along with Wilfred Zaha, Danny Ings and Jay Rodriguez.

Commenting on Phillips’ achievement, David Wetherall, Director of Youth Development at the EFL said: “Kalvin has had an excellent month with his form playing a major part in the good run of the team.

“He continues the excellent player production record of the Leeds United academy and I look forwards to seeing him develop further in the future.”

Each month the prestigious award is presented by the EFL to a young player who has made a significant contribution and impact in first team football.

 

EFL Young Player of the Month winners – Season 2016/17

August – Nathan Smith (Port Vale)

September – Tammy Abraham (Bristol City)

For more information on the award and each month’s winner visit www.efl.com

https://www.leedsunited.com/newsmobile/team-news/21357/efl-kalvin-phillips-named-young-player-of-the-month
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #47 på: November 21, 2016, 23:24:31 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Jon R.

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #48 på: November 21, 2016, 23:39:59 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Har imponert meg noe enormt hittil denne sesongen. Da han bare ble kastet utpå i ny og ne under Redfearn, Røsler og Evans fryktet jeg at dette skulle bli enda en Dawson. Men tviler sterkt på at Phillips noensinne ender opp i Tippeligaen.  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #49 på: November 21, 2016, 23:49:24 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Herlig spiller, litt Gazza light   :o ;D

stian

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #50 på: November 23, 2016, 23:16:29 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Herlig spiller, litt Gazza light   :o ;D

Gazza Light ville vært et genialt navn på et lavkarbo brennevin...

sportcarl1

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #51 på: November 26, 2016, 14:35:17 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Har imponert meg noe enormt hittil denne sesongen. Da han bare ble kastet utpå i ny og ne under Redfearn, Røsler og Evans fryktet jeg at dette skulle bli enda en Dawson. Men tviler sterkt på at Phillips noensinne ender opp i Tippeligaen.  ;)
men mot Newcastle var han inte bra och vägde för lätt mot deras  klass mittfält. Dock  är han värd att satsa på
 

Xern

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #52 på: November 26, 2016, 14:41:04 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Har imponert meg noe enormt hittil denne sesongen. Da han bare ble kastet utpå i ny og ne under Redfearn, Røsler og Evans fryktet jeg at dette skulle bli enda en Dawson. Men tviler sterkt på at Phillips noensinne ender opp i Tippeligaen.  ;)
men mot Newcastle var han inte bra och vägde för lätt mot deras  klass mittfält. Dock  är han värd att satsa på
Ble brukt i en ugunstig posisjon + mot et klasselag. Ser ikke på det som noe nederlag  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #53 på: November 26, 2016, 20:02:55 »
Liker Philips! Et flott talent som blir best hvis han brukes riktig!
Har imponert meg noe enormt hittil denne sesongen. Da han bare ble kastet utpå i ny og ne under Redfearn, Røsler og Evans fryktet jeg at dette skulle bli enda en Dawson. Men tviler sterkt på at Phillips noensinne ender opp i Tippeligaen.  ;)
men mot Newcastle var han inte bra och vägde för lätt mot deras  klass mittfält. Dock  är han värd att satsa på

Som påstått i etterkant av Newcastle-kampen tror jeg Phillips skulle ta ut Shelvey. Det fungerte ikke og Shelvey spilte ut Leeds' midtbane i store deler av kampen. Uansett en spiller med talent og ikke kun en Redfearn tok inn fordi det var en av hans egne.

Spennende hvordan denne klubben fortsetter å skape talenter! Redd mangelen på stabilitet i akademiet kan skade dette på sikt.
Marching on together!

B-m

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #54 på: November 27, 2016, 09:43:00 »
Ja enig med Kaizer. Phillips skulle blitt tatt ut mot Newcastle for han ble lost når taktikken/gameplan ikke fungerte. Phillips er fortsatt urutinert og litt endimensjonal. Tror fortsatt vi kunne ha vunnet kampen om ikke green hadde fukka det til, newcastle er gode men vi spilte ikke bra. Vi ble litt for defensive og begivenheta ble litt for stor, og da spesielt for phillips, roofe og viera
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #55 på: November 27, 2016, 12:08:35 »
Ja enig med Kaizer. Phillips skulle blitt tatt ut mot Newcastle for han ble lost når taktikken/gameplan ikke fungerte. Phillips er fortsatt urutinert og litt endimensjonal. Tror fortsatt vi kunne ha vunnet kampen om ikke green hadde fukka det til, newcastle er gode men vi spilte ikke bra. Vi ble litt for defensive og begivenheta ble litt for stor, og da spesielt for phillips, roofe og viera

Problemet i den kampen var at Viera og til dels O' Kane var minst like svake som Phillips. Synes de to sistnevnte hevet seg etter omrokkeringer i 2 omgang og etter mitt syn var det helt riktig at Philips fikk spille 90 minutter.
Jon R.

Dennis

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #56 på: November 30, 2016, 13:05:16 »
Syns mer og mer om Phillips. Selv om jeg ikke liker å avskrive noen på grunnlag av at de runda 20 år (jf Taylor, feks) må jeg innrømme at jeg ikke helt trodde på denne karen. Rett og slett fordi han har brukt lang tid fra han kom inn i førstelaget, til endelig nå å ha begynt å etablere seg.

Likte innhoppet i går også. Blir satt i skyggen av sin lagkamerat Vieira, men det er noe med innsatsen og den aggressive innstillingen jeg liker godt. Han har også noen situasjoner hvor han løper opp motspiller som jeg helt sikkert trodde var frispark og mulig gult, men hvor reprisen viser at han tar et rutinert tak i armen, slipper og så løper opp motstanderen. Dommeren dømmer det etter hvert til å være like gode. Man kan gjerne være uenig i at det ikke blir dømt frispark, men han spilte på dommerens grense uten å gå over i går.

Hadde også en knottetakling som Hunter (på tribunen) ikke ville ha fnyst av.

Trenger sånne typer og jeg liker godt at det er unggutta som bidrar med det. Redfearn har vært god til å innprente selvtillit hos disse. De tar for seg. 
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #57 på: November 30, 2016, 14:43:46 »
Syns mer og mer om Phillips. Selv om jeg ikke liker å avskrive noen på grunnlag av at de runda 20 år (jf Taylor, feks) må jeg innrømme at jeg ikke helt trodde på denne karen. Rett og slett fordi han har brukt lang tid fra han kom inn i førstelaget, til endelig nå å ha begynt å etablere seg.

Likte innhoppet i går også. Blir satt i skyggen av sin lagkamerat Vieira, men det er noe med innsatsen og den aggressive innstillingen jeg liker godt. Han har også noen situasjoner hvor han løper opp motspiller som jeg helt sikkert trodde var frispark og mulig gult, men hvor reprisen viser at han tar et rutinert tak i armen, slipper og så løper opp motstanderen. Dommeren dømmer det etter hvert til å være like gode. Man kan gjerne være uenig i at det ikke blir dømt frispark, men han spilte på dommerens grense uten å gå over i går.

Hadde også en knottetakling som Hunter (på tribunen) ikke ville ha fnyst av.

Trenger sånne typer og jeg liker godt at det er unggutta som bidrar med det. Redfearn har vært god til å innprente selvtillit hos disse. De tar for seg.

Visste ikke at han var så rask, helt utrolig den duellen med Origi når han ikke gir seg og kommer vinnende ut av den.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #58 på: Desember 10, 2016, 19:55:05 »
En eller annen teeet:

Only lost to L'pool, Toon & Brighton in 2 mths but yeah let's have a pop at a 21 yr old kid who what any other pro would've done #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kalvin Phillips
« Svar #59 på: Desember 10, 2016, 20:24:46 »
En eller annen teeet:

Only lost to L'pool, Toon & Brighton in 2 mths but yeah let's have a pop at a 21 yr old kid who what any other pro would've done #LUFC

Helt enig!

Phillips er fremdeles svært ung. Dette lærer han av og vil komme styrket ut av til slutt.

Tror han blir en viktig spiller med større erfaring "om bord".
Super Leeds since 1968