Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @ Ewood Park, Lørdag 22/11 2014 kl 16:00  (Lest 37588 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #150 på: November 22, 2014, 17:59:53 »
Konkluderer med at det ikke ble kakken bedre av å bli kvitt GFH og Bates. Ikke et fnugg bedre.
IDIOTISK PÃ…STAND!!!!

Ta deg en titt på tabellen. Fasiten står der.
 

DenHviteYeboah

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #151 på: November 22, 2014, 18:01:32 »
Konkluderer med at det ikke ble kakken bedre av å bli kvitt GFH og Bates. Ikke et fnugg bedre.
IDIOTISK PÃ…STAND!!!!

Ta deg en titt på tabellen. Fasiten står der.
Med de idiotene ved roret hadde vi hatt minst 15 minuspoeng. Følger du ikke med???

morten1966

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #152 på: November 22, 2014, 18:01:50 »
Et tannløst Leeds. Så siste 30min. Vondt å se på. Så ikke skudd på mål. Mye skal skje om dette laget kan komme på noe play off!

DenHviteYeboah

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #153 på: November 22, 2014, 18:02:26 »
Et tannløst Leeds. Så siste 30min. Vondt å se på. Så ikke skudd på mål. Mye skal skje om dette laget kan komme på noe play off!
Kommer aldri til å skje....dessverre >:(

sportcarl1

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #154 på: November 22, 2014, 18:02:32 »
Vet inget lag dom kan spela så bra som Leeds men sabbar till sig och åker på ena förlusten efter den andra, men nu är det dags satt sluta skylla på managers utan dags för spelarna att rannsaka sig själva, är trots allt championship och inte juniorfotboll, men slutar i sista änden att de sätter redfern och cellino i hopplösa situationer
 

Kato

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #155 på: November 22, 2014, 18:03:31 »
Konkluderer med at det ikke ble kakken bedre av å bli kvitt GFH og Bates. Ikke et fnugg bedre.
IDIOTISK PÃ…STAND!!!!

Ta deg en titt på tabellen. Fasiten står der.
Med de idiotene ved roret hadde vi hatt minst 15 minuspoeng. Følger du ikke med???

Jeg gidder ikke å synse, hvis om atte det ene eller det andre. Fakta er at vi så langt denne sesongen er dårligere enn vi har vært i championship på mange år.
 

fotballfantomet

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #156 på: November 22, 2014, 18:04:57 »
Bare rett å slett skuffa over desse personlige feila, kunne lett ridd av kampen med 3 poeng, fortjent eller ikkje  :P
Leeds United since -69/70 and 4 ever

Barba

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #157 på: November 22, 2014, 18:08:33 »
Nei det har ikke blitt bedre ( enda), men det kunne ikke fortsette med GHF ( som var blakke) og Bates ( som er kjip som faen). Jeg er villig til å gi Cellinoprosjektet en sjanse, nøkkelen er å være tålmodige, det har ikke klubben vært siden forrige århundre. Vi kan selvfølgelig ikke rykke ned, og vi ligger litt drittalt til ssom nok stressser oss litt, men jeg ser en del ting. Laget er yngre, de forsøker å spille fotball, og det virker å være habil tilgang på penger.  Problemet er denne managerrulleringa. Det er jo historien, men kan ikke fortsette. det er bare å jobbe hardt, og innimellom bikker sånne kamper vår vei, foreløpig har vi bunnlaguflaks. Heller ikke tilfeldig.

Barba - Langt nede nå.
Barba - MOT

Josch

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #158 på: November 22, 2014, 18:11:06 »
Leeds tapte noe ufortjent, men det var tabber/mangel på rutine som felte oss igjen. Nok en gang ble siste halvtimen skjebnesvanger da mostander skrudde opp temoet.

Jeg er skuffet over at vi ikke  klarer å holde i ballen når vi leder, og spille på resultat. Mange av overgangene våre ble brutt og vi fikk kontring imot. Vi er for lite kyniske. Hvor er den italienske kynismen???

Dette er n'te gang vi ser ut som et vinnerlag når vi går til pause.

Jeg mener det bor en del i dette Leeds-laget, men vi ble straffet pga tåpelige feil. Silvestres  blemme taler for seg. Bellusci mistet ballen på vei fremover unødvendig før straffesparket, med sin forsering (kunne spilt en enkel pasning til medspiller). Han har nå vært innblandet i mange baklengs .!! >:(
« Siste redigering: November 22, 2014, 18:34:15 av Josch »

raggen

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #159 på: November 22, 2014, 18:11:15 »
Nei det har ikke blitt bedre ( enda), men det kunne ikke fortsette med GHF ( som var blakke) og Bates ( som er kjip som faen). Jeg er villig til å gi Cellinoprosjektet en sjanse, nøkkelen er å være tålmodige, det har ikke klubben vært siden forrige århundre. Vi kan selvfølgelig ikke rykke ned, og vi ligger litt drittalt til ssom nok stressser oss litt, men jeg ser en del ting. Laget er yngre, de forsøker å spille fotball, og det virker å være habil tilgang på penger.  Problemet er denne managerrulleringa. Det er jo historien, men kan ikke fortsette. det er bare å jobbe hardt, og innimellom bikker sånne kamper vår vei, foreløpig har vi bunnlaguflaks. Heller ikke tilfeldig.

Barba - Langt nede nå.

helt enig!!

tungt  akkurat nå men tror dette prosjektet kommer til og bli en sportslig suksess.. vi ser jo gutta spiller fotball jo,det har vi ikke sett på lange,lange tider
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #160 på: November 22, 2014, 18:12:28 »
Bare rett å slett skuffa over desse personlige feila, kunne lett ridd av kampen med 3 poeng, fortjent eller ikkje  :P
100% enig :(

DenHviteYeboah

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #161 på: November 22, 2014, 18:12:35 »
Veldig enig i dette!
Det kan bli bra, men da kan man ikke holde på med gutteforsvarsspill...

Kato

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #162 på: November 22, 2014, 18:16:40 »
Det er bare å innse det alle mann, inkludert meg selv. Vi kan ikke spille oss opp i PL med løkkefotball.

Akkurat nå lyser faresignalene alle veier:

1. Vi har elendig poengfangst over en lang periode.

2. Vi bytter managere oftest av alle lag i Europa.

3. Vi slipper inn pinlige baklengs.

4. Vi taper mange, mange poeng den siste halvtimen.

5. Vi blir avkledd fysisk i denne divisjonen.

Summen av dette viser bare en ting: Det lyser League one av oss.
 

peder

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #163 på: November 22, 2014, 18:23:04 »
Vet jeg banner i kjerka nå, men Redfearn får faktiskt stryk karakter av meg. Måten laget spiller de første 10/15 minuttene av 2.omgang mener jeg er helt og holdent manageren sin jobb. og det er ræva. rett og slett pinlig  :-[

Josch

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #164 på: November 22, 2014, 18:37:13 »
Dumt å si kanskje, men hadde Antenucci satt ballen i mål, og ikke i stolpen,  så hadde Leeds vunnet. Kanskje....
Det var i hvert fall et flott angrep med pasning fra Adryan.
Jeg mener Blackburn skal være sjeleglade for 3 poeng i dag.!!
« Siste redigering: November 22, 2014, 19:52:59 av Josch »

Tom S

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #165 på: November 22, 2014, 18:44:24 »
Ja, ja, snart er det vel goodbye Redders.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #166 på: November 22, 2014, 18:48:52 »
Dumt å si kanskje, men hadde Antenucci satt ballen i mål, og ikke i stolpen,  så hadde Leeds vunnet. Kanskje....
Det var i hvert fall et flott angrep med pasning fra Adryan.
Jeg mener Blackburn skal være sjeleglde for 3 poeng i dag.!!

Helt enig. Vi var minst like gode som Blackburn i dag, men et par juniorfeil felte oss og gjorde oss poengløse.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #167 på: November 22, 2014, 19:04:09 »
Skuffende at Redfearn ikke satt en annen formasjon i dag- etter 14 dager med alle unntatt Rodolf på plass.
Er vi virkelig såpass svake i hode og materiell/ spillere at vi ikke kan stille mer offensivt enn dette...
Vi snakker Blackburn...
2. Omgangene våre er forferdelige denne sesongen, uansett manager... D må ligge i hodene til spillerene.

Skuffa' ... Men d må da bli mer stabilt snart... I positivt tegn.
 

GeirO

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #168 på: November 22, 2014, 19:35:25 »
Jeg er ikke så negativ som mange andre her. Satt igjen med en ganske god følelse etter kampen. Fin førsteomgang, mens andre omgang var variabel. Det jeg synes vi er blitt bedre på nå er at vi er farligere når vi er i angrep, jf. stangskuddet. Tror Blackburn satt igjen med en følelse at Leeds ga de mer motstand enn de regnet med.
Tabbemålene orker jeg ikke å kommentere, bare at det er fryktelig svakt.
MOT

Josch

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #169 på: November 22, 2014, 20:02:33 »
Jeg er ikke så negativ som mange andre her. Satt igjen med en ganske god følelse etter kampen. Fin førsteomgang, mens andre omgang var variabel. Det jeg synes vi er blitt bedre på nå er at vi er farligere når vi er i angrep, jf. stangskuddet. Tror Blackburn satt igjen med en følelse at Leeds ga de mer motstand enn de regnet med.
Tabbemålene orker jeg ikke å kommentere, bare at det er fryktelig svakt.
Jeg mener dette har vært en trend lenge nå: god første 60 minutter, og man faller sammen når trøkket kommer. Jeg er enig i at vi spiller meget fin fotball til tider. Men : Vi er håpløse i luften offensivt, vi vinner få baller i luften på midten (Doukara f.eks).  Angrepet blir da litt stereotypt (satser kun på gjennomspill)

Jeg tror Darko Milosevic var inne på noe: Spillerne mangler rutine. Mitt håp er at laget skal bli bedre og luke bort tåpelige feil (tabbemål, gi bort ballen på midtbanen osv). Ennå har vi for ung midtbane. Flere av Adryans stormløp ble stoppet og gav kontring imot. ??? Belluchis vågale raid på egen halvdel endte opp med straffe imot oss. Cooper/Pearce fungerte godt.. :(

Derrick

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #170 på: November 22, 2014, 20:40:49 »
Nei det har ikke blitt bedre ( enda), men det kunne ikke fortsette med GHF ( som var blakke) og Bates ( som er kjip som faen). Jeg er villig til å gi Cellinoprosjektet en sjanse, nøkkelen er å være tålmodige, det har ikke klubben vært siden forrige århundre. Vi kan selvfølgelig ikke rykke ned, og vi ligger litt drittalt til ssom nok stressser oss litt, men jeg ser en del ting. Laget er yngre, de forsøker å spille fotball, og det virker å være habil tilgang på penger.  Problemet er denne managerrulleringa. Det er jo historien, men kan ikke fortsette. det er bare å jobbe hardt, og innimellom bikker sånne kamper vår vei, foreløpig har vi bunnlaguflaks. Heller ikke tilfeldig.

Barba - Langt nede nå.
Selvfølgelig ikke rykke ned, mener du? Var det seriøst ment anbefaler jeg at du ser på tabellen og ser hvor "langt" det er til nedrykksplass ;)

GeirO

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #171 på: November 22, 2014, 20:51:24 »
Vi som har is i magen ser på spillet og begynner å titte litt på tabellen uti februar en gang.... ;)
MOT

Hallgeir *

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #172 på: November 22, 2014, 20:59:50 »
Vi som har is i magen ser på spillet og begynner å titte litt på tabellen uti februar en gang.... ;)

Ingen grunn til panikk enda. Mye positivt å spore i det unge laget. Det er selvfølgelig ikke hyggelig å befinne seg der vi befinner oss på tabellen, men så langt forholder jeg meg rolig. Har faktisk tro på det Redfearn holder på med.

Så fremt vi ikke får den sedvanlige kollapsen etter jul, tror jeg vi berger oss greit.
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #173 på: November 22, 2014, 21:02:38 »
Siste 10 viser 1-4-5. Dvs 7 poeng av 30 mulige. Eneste 3 poenger kom hjemme mot tabelljumbo Blackpool.
Vi har scoret i snitt ca 1 mål pr kamp. 3 av de siste 7 har vi leder 1-0, og tapt 1-2.

Vi er for dårlige bakover. Mangler fremdeles bredde i spillet vårt. Og vi skaper alt for lite fremover.

Har vært nesten hele sesongen, men vi er nå 2 poeng over direkte nedrykk og vi nærmer oss halvspilt sesong.

Trøsten er at det bare er 10 poeng opp til playoff og 12 poeng opp til dirkete opprykk.
Ett run på noen kamper med vinst vil føre oss fra nedrykk- til opprykksstrid.

Det er fortsatt håp, selv om det begynner å bli tynnslitt  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Barba

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #174 på: November 22, 2014, 21:08:26 »
Jeg ser det er dårlig skrevet. Selvfølgelig er vi i en situasjon der vi kan rykke ned. Faktisk ubehagelig sannsynlig også. Jeg mente at vi kan ikke i forhold til Cellinos plan om at neste sesong så skal det gjelde, dette her er byggesesongen. Og som tidligere skrevet, jeg er villig til å være litt tålmodig. Er det noe jeg er lei så er det kvikk fixer og utålmodighet. Dessverre så er managerbehandlingen til Cellino noe som ikke akkurat underbygger det.

Barba - Men vi gir aldri opp. Ups and downs
Barba - MOT

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #175 på: November 22, 2014, 21:08:45 »
https://vine.co/v/OJLTaDLl6HL



Får vondt...fysisk vondt i hele kroppen av dette klippet her...
Straffe???
Vel...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Barba

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #176 på: November 22, 2014, 21:14:47 »
Jeg sier det igjen. Varney konstruerer hele situasjonen og Byram gjør ikke noe galt. Feil, men et takk for sist fra Varney som den hakkekyllingen han var. Karma

Barba - Gjør meg dårlig også. Trøstepretting nå.
Barba - MOT

samadhi

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #177 på: November 22, 2014, 21:18:29 »
https://vine.co/v/OJLTaDLl6HL



Får vondt...fysisk vondt i hele kroppen av dette klippet her...
Straffe???
Vel...

1. målet er tragisk. Synes det er Silvestri sin feil. Pearce har kontroll på ballen. Holder Silvestri seg lenger bak kan Pearce velge å spille tilbake til han eller feie den opp på tribunen. Så vel samme situasjon borte mot Cardiff...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #178 på: November 22, 2014, 22:06:11 »
Vi rykker ikke ned.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: kamp: VS Blackburn Rovers på Ewood Park, Lørdag 22.11.14 kl 16:00
« Svar #179 på: November 22, 2014, 22:31:43 »
Vi rykker ikke ned.

Vi er Leeds United og det er rett og slett skammelig for denne klubben i det hele tatt nevne nedrykk fra championship som en mulighet :(