Skrevet av Emne: Hvem blir Leeds United`s neste manager?  (Lest 4058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« på: August 06, 2011, 20:13:28 »
Hvem er voksen nok til å ta denne mer en tøffe utfordringen å lede laget, når Grayson en gang får sparken? Hvem er flinke til å lage gull av gråstein?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #1 på: August 06, 2011, 20:17:49 »
Dessverre er Knut T. H. Gelditch død  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SOL

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #2 på: August 06, 2011, 20:54:59 »
Poyet ........
 

Lundewhites

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #3 på: August 06, 2011, 21:11:29 »
Poyet ........

Enig! men han får vi ikke...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #4 på: August 06, 2011, 21:17:10 »
Hent inn Graham igjen. Kjedelig fotball. Men akk så disiplinert og resultatsorientert

haak-d

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #5 på: August 06, 2011, 21:18:57 »
Kjetil Rekdal! Tørr å satse ungt, er vant til å jobbe under dårlige forutsetninger, er en god motivator og er villig til å gi alt for klubben i hans hjerte!
 

DanskLeedsGut

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #6 på: August 06, 2011, 21:22:11 »
Lad nu lige SG kommer igang med sæsonen! Sidste år tabte vi også første kamp! Men skulle vi have en ny manager, så vil jeg gerne se O'Leary tilbage!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #7 på: August 06, 2011, 21:28:08 »
?Problemet som gjør at det beste for Leeds er å bli kvitt Grayson er ganske enkelt. Samme problemene som ifjor. Han står der og vet ikke hva han skal foreta seg. Greier ikke defansiv organisering. Har en midtbane som er gråstein . Henter in Brown som er for sen i alle taklinger = over the top. Han har rett og slett ikke noen plan over spillet

Lundewhites

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #8 på: August 06, 2011, 21:39:46 »
Noen som vet hva Martin O'Neill har gjort det siste året? kunne han vært en mann for Leeds?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Hobben

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #9 på: August 06, 2011, 22:31:53 »
Martin O'Neill
Rogaland Whites

kilgallon

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #10 på: August 06, 2011, 22:33:25 »
Ståle Solbakken. Han er færdig i Køln om et par uker.

Jørn Egil

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #11 på: August 06, 2011, 23:26:43 »
Alt for tidlig med en sånn diskusjon nå. Jeg er som alle andre utrolig skuffa idag. Southampton var gode og veldig effektive idag. Vi kom skjevt ut og lå fortjent under til pause selv om jeg synes 2-0 var i overkant etter sjansestatistikken å dømme.I annen omgang synes jeg vi kom på banen med en helt annen giv, men så scorer de i en god Leeds periode og da er kampen i realiteten avgjort. Dette blir alt for tynne greier til å spekulere i et managerskifte på.
Var ellers veldig imponert over Leedsfansen idag (Igjen). På 0-3 står man fremdeles og hopper og synger. Vi står sammen i både seire og nederlag.
MOT

Kato

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #12 på: August 06, 2011, 23:29:42 »
Enig. Enhver manager bør fredes i 10-15 kamper fra start
 

Lundewhites

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #13 på: August 06, 2011, 23:39:17 »
Enig. Enhver manager bør fredes i 10-15 kamper fra start


Nå ber heller ikke jeg om at han skal få sparken nå, men at han ikke har vært i stand til å få til et organisert deffensivt spill de siste 19 månedene, tyder vel på at den egenskapen er noe han ikke innehar? Graham tok over et forsvar som lakk som ei sil, men brukte veldig kort tid på å tette igjen. Når forsvaret var tett var det på tide å tenke framover på banen. De fleste vellykkede managere begynner bak! Jeg trur ikke Grayson er rette mannen til å føre Leeds til Premier leauge!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

testo

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #14 på: August 07, 2011, 00:21:39 »
Tåpelig å starte en slik diskusjon når man ikke kjenner tingenes tilstand og hvorfor de er slik.
Tror dere virkelig at SG ikke hadde kjøpt og ordna avtaler om han hadde middler til det?

Lenge før SG får sparken så tror jeg han sier opp selv, og hvem av disse managerne dere nevner kan trylle bedre enn SG. Tro meg, det hadde ikke hjulpet om Mourinho var der en gang.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lundewhites

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #15 på: August 07, 2011, 00:39:37 »
Tåpelig å starte en slik diskusjon når man ikke kjenner tingenes tilstand og hvorfor de er slik.
Tror dere virkelig at SG ikke hadde kjøpt og ordna avtaler om han hadde middler til det?

Lenge før SG får sparken så tror jeg han sier opp selv, og hvem av disse managerne dere nevner kan trylle bedre enn SG. Tro meg, det hadde ikke hjulpet om Mourinho var der en gang.

Nå prater ikke jeg om kjøp og kontrakter, men om  defensiv organisering! Og der finns det selvfølgelig andre managerer som kan gjøre det bedre. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

testo

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #16 på: August 07, 2011, 00:44:05 »
Det er akkurat det jeg sier
!!Du kan ikke lage gull av gråstein!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lundewhites

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #17 på: August 07, 2011, 00:53:25 »
Det er akkurat det jeg sier
!!Du kan ikke lage gull av gråstein!!


Mark Beeney
Garry Kelly
Paul Beesley
David Wetherall
Nigel Worthington

Dette var en forsvarsfemmer som i 96-97 klarte å holde nullen i flere kamper. ikke mye gull her men holdt tett gjorde de!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

marve

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #18 på: August 07, 2011, 10:02:21 »
Tåpelig å starte en slik diskusjon når man ikke kjenner tingenes tilstand og hvorfor de er slik.
Tror dere virkelig at SG ikke hadde kjøpt og ordna avtaler om han hadde middler til det?

Lenge før SG får sparken så tror jeg han sier opp selv, og hvem av disse managerne dere nevner kan trylle bedre enn SG. Tro meg, det hadde ikke hjulpet om Mourinho var der en gang.
Mener det samme som deg jeg testo.Bates er mannen som nå må stilles til ansvar .
 

Andersen

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #19 på: August 07, 2011, 10:40:08 »
SG sier ja takk til de pengene han får av Bates, og låner og kjøper deretter. Men en skulle tro at trenerteamet nå hadde lært , når det gjelder forsvarsspillet vårt. For tidlig å sparke SG nå etter bare 1. kamp. LEEDS4EVER

Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #20 på: August 07, 2011, 10:46:45 »
"Sergeant Wilko"

Promotion 2010

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #21 på: November 01, 2014, 12:55:22 »
Nytt forslag hver dag frem til Redfearn blir erstattet:

http://sabotagetimes.com/reportage/check-out-this-leeds-utd-fans-hilarious-manager-predictions/?






Om 6 år......sikkert!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvem blir Leeds United`s neste manager?
« Svar #22 på: Februar 19, 2015, 21:28:22 »
Kanskje vi skal merke oss Jimmy Floyd Hasselbainks første erfaring i manageryrket. Noe for oss en gang i fremtiden? 

 ;)



Hasselbaink doing brilliant job at Burton

Jimmy Floyd Hasselbaink: Burton Albion manager
Everybody raised their eyebrows when Jimmy Floyd Hasselbaink was appointed but I knew for a fact that Jimmy watched a lot of football – League Two, League One and Championship – and he is a student of the game and also a deep thinker about the game.

Burton have done amazing, I fancied them to make the play-offs but they are second behind Shrewsbury, who are the favourites for me. They lost Alex McDonald to Oxford and Jacob Blyth to injury but Jimmy went into the transfer market knowing he needs a powerful centre forward like Blyth and he has got in Mickael Antoine-Curier.

He has all the experience, is big, strong and powerful and runs the channels like Blyth. They have the armoury to make sure Blyth is not a massive loss, even though he was in great form.

Darragh Lenihan has been absolutely terrific, he plays in front of the back four, on loan from Blackburn and has been a tremendous signing. He is a young lad whose attitude and application matches his ability and he has a very good future in the game.

Jimmy Floyd has pulled people from all over the place, he has showed his ability to spot a player and integrate into the shape he wants to play. Burton are a club on a solid financial basis, with tremendous facilities and Jimmy is justifying what people thought was a gamble.

I thought it was a good way for him to get on the footballing ladder, learn the game, all the dealings and transfers and serve his footballing education at a really solid club.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973