Skrevet av Emne: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00  (Lest 34706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #150 på: Desember 13, 2014, 18:07:31 »
0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet!
Men ser vi på tabellen, så har vi faktisk slått alle de tre øverste, så det ER noe der! Finn det frem de neste ukene, gutter.

Terje, som fortsatt håper på Hvitkledd Jul.

Virker som vi faller gjennom mot antatt svak(ere) motstand. Noe må være "feil" i hodet på spillerne våre.

Har vi for mange ikke-britiske spillere? Nå må vi sloss om hver ball framover.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #151 på: Desember 13, 2014, 18:08:01 »
Hva må endres?

Vi må ha inn erfaring!

Doukara må erstattes med en spiller som kan skape noe og er god på hodet.

Bianchi må byttes med en solid og sterk/pasningssikker midtbanespiller.

Bellusci må inn for Pearce, kan gi oss mer ro bak.


Laget mangler flyt og kvaliteten på dødballer må spissen betraktelig.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #152 på: Desember 13, 2014, 18:12:25 »
Fansview:

Jenta i studio på LUTV er ganske kunnskapsrik. Går utenpå Eddie Gray lett! 

Morsomt!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #153 på: Desember 13, 2014, 18:13:16 »
Hva må endres?

Vi må ha inn erfaring!

Doukara må erstattes med en spiller som kan skape noe og er god på hodet.

Bianchi må byttes med en solid og sterk/pasningssikker midtbanespiller.

Bellusci må inn for Pearce, kan gi oss mer ro bak.


Laget mangler flyt og kvaliteten på dødballer må spissen betraktelig.



Mye enig i dette.

Erfaring hadde vi jo på benken i dag i form av Tonge.

Enig med mange før meg som ikke er imponert over Bianchi.
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #154 på: Desember 13, 2014, 18:16:24 »
Fy farao!!! Dette tapet er tungt å fordøye. Hva i all verden feiler det denne gjengen???
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #155 på: Desember 13, 2014, 18:20:04 »


Pakk ned hele pastaopplegget

:)

Blir bare matt av det konstante negative trykket, er det ikke på banen så er det utenfor banen.

Blir apatisk!
I en slik tilstand, og med sånn de siste 10 årene har gått for Leeds United er det vel nesten vanskelig å ikke bli enten apatisk eller negativ ihvertfall. Negativitet er ihvertfall bedre enn apati! Jeg kjenner jeg er apatisk. Følger nesten ikke med på Leeds lenger. Cellino lover og lover, men jeg tror ikke han er frelseren vår.

Det verste er at jeg klarer ikke å la være og følge med, og av den grunn så er jeg ofte skuffet over tingenes tilstand!

Slik det er nå så er det jo bare trist!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #156 på: Desember 13, 2014, 18:23:35 »
Hva må endres?

Vi må ha inn erfaring!

Doukara må erstattes med en spiller som kan skape noe og er god på hodet.

Bianchi må byttes med en solid og sterk/pasningssikker midtbanespiller.

Bellusci må inn for Pearce, kan gi oss mer ro bak.


Laget mangler flyt og kvaliteten på dødballer må spissen betraktelig.



De tok litt tid, men endelig noen som er enig ad. Bianchi.
 

lojosang

Sv: Sv: Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #157 på: Desember 13, 2014, 18:23:36 »
Det var myyyyye artigere å følge Leeds under Grayson. Selv i League 1. Da spilte vi i det minste fotball som kunne snu kamper. Offansiv, målfarlig fotball. Nå virker det jo helt tannløst. Og det har det gjort lenge nå.

Enig. De tre årene i L1 er de kjekkeste sesongene etter at vi rykket ned til NPC... Kanskje foruten første sesongen i NPC da vi tapte play off finalen.

auren
Det var andre sesong vi tapte playoff.
- Leif Olav

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #158 på: Desember 13, 2014, 18:25:12 »
0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet!
Men ser vi på tabellen, så har vi faktisk slått alle de tre øverste, så det ER noe der! Finn det frem de neste ukene, gutter.

Terje, som fortsatt håper på Hvitkledd Jul.

Virker som vi faller gjennom mot antatt svak(ere) motstand. Noe må være "feil" i hodet på spillerne våre.

Har vi for mange ikke-britiske spillere? Nå må vi sloss om hver ball framover.

Må si meg litt forundret.
Fjorårs-sesongen så var det problem med at det var for mange dårlige britiske spillere og ønsket var å få flere spillere fra det europeiske kontinentet.
I år er det spillere fra det europeiske kontinentet men da ønskes det britiske spillere. Ja ja

Og nå er det vel like før at det skal ropes etter ny head-coach.

Etter det jeg har fanget opp av det økonomiske i klubben de siste årene er jeg vel mest glad for at klubben fortsatt er i blant football league. Med den gjelden og negative trenden for hver måned er jeg egentlig forundret over at de ikke hadde blitt slått konkurs.
Og jeg antar at hadde Cellino visst hva som kom til å falle ut av skapene hadde han aldri kjøpt klubben.
Det kan vel være en grunn at ingen andre var veldig interessert å kjøpe klubben i utgangspunktet.

Ikke har vi rykket ned enda, og det er vel fortsatt mulighet at vi ikke gjør det heller.
Selv om det ser ut som enkelte av tidligere kommetarer ønsker det da sjansen er større for seier i flere kamper.
Jeg er ikke av den kategorien. La det bygges spillestall der de er.
Få bedriften til å drives med overskudd. Det betaler seg i lengden.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #159 på: Desember 13, 2014, 18:33:02 »
0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet!
Men ser vi på tabellen, så har vi faktisk slått alle de tre øverste, så det ER noe der! Finn det frem de neste ukene, gutter.

Terje, som fortsatt håper på Hvitkledd Jul.

Virker som vi faller gjennom mot antatt svak(ere) motstand. Noe må være "feil" i hodet på spillerne våre.

Har vi for mange ikke-britiske spillere? Nå må vi sloss om hver ball framover.

Må si meg litt forundret.
Fjorårs-sesongen så var det problem med at det var for mange dårlige britiske spillere og ønsket var å få flere spillere fra det europeiske kontinentet.
I år er det spillere fra det europeiske kontinentet men da ønskes det britiske spillere. Ja ja

Og nå er det vel like før at det skal ropes etter ny head-coach.

Etter det jeg har fanget opp av det økonomiske i klubben de siste årene er jeg vel mest glad for at klubben fortsatt er i blant football league. Med den gjelden og negative trenden for hver måned er jeg egentlig forundret over at de ikke hadde blitt slått konkurs.
Og jeg antar at hadde Cellino visst hva som kom til å falle ut av skapene hadde han aldri kjøpt klubben.
Det kan vel være en grunn at ingen andre var veldig interessert å kjøpe klubben i utgangspunktet.

Ikke har vi rykket ned enda, og det er vel fortsatt mulighet at vi ikke gjør det heller.
Selv om det ser ut som enkelte av tidligere kommetarer ønsker det da sjansen er større for seier i flere kamper.
Jeg er ikke av den kategorien. La det bygges spillestall der de er.
Få bedriften til å drives med overskudd. Det betaler seg i lengden.


Jeg påstår ikke at det er for mange ikke-britiske spillere, jeg stiller bare spørsmålet og prøver å finne ut hva som feiler spillerne i en vinnbar kamp som denne.
Super Leeds since 1968

Flottdet

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #160 på: Desember 13, 2014, 18:38:56 »
Fulham sitt lag koster 10 ganger mer enn Leeds sitt. Idag var det mye tilfeldigheter som gjorde at det gikk som det gikk. Mange unge spillere. NR er fortsatt fersk. Vi trenger bare litt ro og kontinuitet så kommer dette til og bedre seg. Men på en annen side. Leeds vet ikke hva kontinuitet er.

Carl Fisker

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #161 på: Desember 13, 2014, 18:44:38 »
Da er spørsmålet om det blir opprykkskamp eller nedrykkstrid i år?

Jostein.

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #162 på: Desember 13, 2014, 18:49:26 »
Forbanna drittklubb. Funnet meg i dritt og faenskap i 12 år nå. Alt har en grense, nå er den snart nådd for meg. Svarte helvete... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Det var da voldsomt....! Klubben trenger nok ikke deg heller....
Terje, som minner om at det bare er fotball.

For noen er det ikke "bare" Fotball :'(
Leeds Carajo!

Kato

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #163 på: Desember 13, 2014, 18:50:30 »
Da er spørsmålet om det blir opprykkskamp eller nedrykkstrid i år?

Svaret sier seg selv.
 

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #164 på: Desember 13, 2014, 19:09:39 »
0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet!
Men ser vi på tabellen, så har vi faktisk slått alle de tre øverste, så det ER noe der! Finn det frem de neste ukene, gutter.

Terje, som fortsatt håper på Hvitkledd Jul.

Virker som vi faller gjennom mot antatt svak(ere) motstand. Noe må være "feil" i hodet på spillerne våre.

Har vi for mange ikke-britiske spillere? Nå må vi sloss om hver ball framover.

Må si meg litt forundret.
Fjorårs-sesongen så var det problem med at det var for mange dårlige britiske spillere og ønsket var å få flere spillere fra det europeiske kontinentet.
I år er det spillere fra det europeiske kontinentet men da ønskes det britiske spillere. Ja ja

Og nå er det vel like før at det skal ropes etter ny head-coach.

Etter det jeg har fanget opp av det økonomiske i klubben de siste årene er jeg vel mest glad for at klubben fortsatt er i blant football league. Med den gjelden og negative trenden for hver måned er jeg egentlig forundret over at de ikke hadde blitt slått konkurs.
Og jeg antar at hadde Cellino visst hva som kom til å falle ut av skapene hadde han aldri kjøpt klubben.
Det kan vel være en grunn at ingen andre var veldig interessert å kjøpe klubben i utgangspunktet.

Ikke har vi rykket ned enda, og det er vel fortsatt mulighet at vi ikke gjør det heller.
Selv om det ser ut som enkelte av tidligere kommetarer ønsker det da sjansen er større for seier i flere kamper.
Jeg er ikke av den kategorien. La det bygges spillestall der de er.
Få bedriften til å drives med overskudd. Det betaler seg i lengden.


Jeg påstår ikke at det er for mange ikke-britiske spillere, jeg stiller bare spørsmålet og prøver å finne ut hva som feiler spillerne i en vinnbar kamp som denne.

Det var ikke deg spesielt som jeg kommenterte, men mer den litt anelse av stemning og kommentarer om de spillerene fra kontinentet som er i klubben.
Det blir fort veldig dårlig stemning.

Er liksom etter en seier så er det himmel og opprykk. Ett tap så er alle komplett idioter og få de ut av klubben og nedrykk.
En litt mer edruelig tilnærming så er det kanskje ikke så ille.

Og før noen roper opp om spillere i europeisk toppsjikt så er vel ikke økonomien der at klubben kan betale £ 40.000,- og oppover i ukeslønn for spillere. Selv om vi vil......

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #165 på: Desember 13, 2014, 19:24:00 »
0-1 hjemme er det verste resultatet jeg vet!
Men ser vi på tabellen, så har vi faktisk slått alle de tre øverste, så det ER noe der! Finn det frem de neste ukene, gutter.

Terje, som fortsatt håper på Hvitkledd Jul.

Virker som vi faller gjennom mot antatt svak(ere) motstand. Noe må være "feil" i hodet på spillerne våre.

Har vi for mange ikke-britiske spillere? Nå må vi sloss om hver ball framover.

Må si meg litt forundret.
Fjorårs-sesongen så var det problem med at det var for mange dårlige britiske spillere og ønsket var å få flere spillere fra det europeiske kontinentet.
I år er det spillere fra det europeiske kontinentet men da ønskes det britiske spillere. Ja ja

Og nå er det vel like før at det skal ropes etter ny head-coach.

Etter det jeg har fanget opp av det økonomiske i klubben de siste årene er jeg vel mest glad for at klubben fortsatt er i blant football league. Med den gjelden og negative trenden for hver måned er jeg egentlig forundret over at de ikke hadde blitt slått konkurs.
Og jeg antar at hadde Cellino visst hva som kom til å falle ut av skapene hadde han aldri kjøpt klubben.
Det kan vel være en grunn at ingen andre var veldig interessert å kjøpe klubben i utgangspunktet.

Ikke har vi rykket ned enda, og det er vel fortsatt mulighet at vi ikke gjør det heller.
Selv om det ser ut som enkelte av tidligere kommetarer ønsker det da sjansen er større for seier i flere kamper.
Jeg er ikke av den kategorien. La det bygges spillestall der de er.
Få bedriften til å drives med overskudd. Det betaler seg i lengden.


Jeg påstår ikke at det er for mange ikke-britiske spillere, jeg stiller bare spørsmålet og prøver å finne ut hva som feiler spillerne i en vinnbar kamp som denne.

Det var ikke deg spesielt som jeg kommenterte, men mer den litt anelse av stemning og kommentarer om de spillerene fra kontinentet som er i klubben.
Det blir fort veldig dårlig stemning.

Er liksom etter en seier så er det himmel og opprykk. Ett tap så er alle komplett idioter og få de ut av klubben og nedrykk.
En litt mer edruelig tilnærming så er det kanskje ikke så ille.

Og før noen roper opp om spillere i europeisk toppsjikt så er vel ikke økonomien der at klubben kan betale £ 40.000,- og oppover i ukeslønn for spillere. Selv om vi vil......

Ok.
Da er vi faktisk helt enige.

Etter en seier skrives det om opprykk / playoff.  Når neste kamp tapes, er det ofte "doom and gloom" og harakiri neste.

Mange fans har eksepsjonell kort hukommelse.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #166 på: Desember 13, 2014, 19:47:12 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #167 på: Desember 13, 2014, 19:55:32 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren
Det er vel noen på dette forum som tror på opprykk hver sesong uansett hvilket rask og middelmådigheter vi kaster utpå >:(
For å se litt objektivt på det: driften av denne klubben har vel vært latterlig i veldig mange år nå >:( uanset sett hva som blir funnet på så er vi milevis unna PL-sesong etter sesong >:(
Jeg har blitt helt apatisk ???

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #168 på: Desember 13, 2014, 19:57:16 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren

Jeg har merket meg en del som jeg mistenker er litt i kategorien "medgangssupportere" som skriker høyt både når resultatene er negative og positive. De er ikke av kategorien som skriver oftest her på forumet, men de "skriker" ofte høyest etter et tap.
« Siste redigering: Desember 13, 2014, 19:59:13 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #169 på: Desember 13, 2014, 20:05:47 »
5 poeng til nedrykk, og 12 poeng til PO. Ikke vanskelig å skjønne at vi MÃ… plukke poeng snart.....
Når vi vet at borteformen er shite.....så må vi ha poeng hjemme, så dette var utrolig skuffende.
Nå følger Nottingham (B), Wigan (H) og Derby (B) før nyttår.  Wigan kampen blir viktigst.

Fortsatt lidelse å være Leeds-fan om dagen.......puuuuuh, må holde ut.....


M  O  T
MFLU - Miracles For Leeds United

Derrick

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #170 på: Desember 13, 2014, 20:37:09 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren

Jeg har merket meg en del som jeg mistenker er litt i kategorien "medgangssupportere" som skriker høyt både når resultatene er negative og positive. De er ikke av kategorien som skriver oftest her på forumet, men de "skriker" ofte høyest etter et tap.
Er jeg en av dem? Jeg er enig i at jeg "skriker" ofte høyest etter et tap, og jeg skriver heller ikke særlig ofte. Men jeg har vært trofast mot Leeds siden august 1992 og mot Viking siden april 1991. Hadde jeg vært "medgangssupporter" hadde jeg neppe holdt med disse to klubbene den dag i dag!!!!!
Med andre ord : Hvis ja, er jeg fornærmet!!!! Hvis nei, beklager jeg mistenksomheten min, men jeg er både mistenksom og negativ av natur.

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #171 på: Desember 13, 2014, 20:48:48 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren

Jeg har merket meg en del som jeg mistenker er litt i kategorien "medgangssupportere" som skriker høyt både når resultatene er negative og positive. De er ikke av kategorien som skriver oftest her på forumet, men de "skriker" ofte høyest etter et tap.
Er jeg en av dem? Jeg er enig i at jeg "skriker" ofte høyest etter et tap, og jeg skriver heller ikke særlig ofte. Men jeg har vært trofast mot Leeds siden august 1992 og mot Viking siden april 1991. Hadde jeg vært "medgangssupporter" hadde jeg neppe holdt med disse to klubbene den dag i dag!!!!!
Med andre ord : Hvis ja, er jeg fornærmet!!!! Hvis nei, beklager jeg mistenksomheten min, men jeg er både mistenksom og negativ av natur.

Jeg har vært Leeds supporter siden 1971, og Leeds kommer alltid til å være "mitt" lag.
Man kan bytte sokker, undertøy, bil, hus, båt, hytte, kone men man bytter ALDRI fotball-lag.
Har man fått sitt lag så er det hele livet ut.

Man kan være misfornøyd med resultater og alle andre ting.
Men det smerter litt i et supporter-hjerte med alle negative kommentarer og mer eller mindre kritikk av spillere og trenere når det butter i mot.
Det er vel da en god supporter støtter opp og blir klubbens 12 spiller.

Har brukt å følge med på forumet når det er kamp, men nå er det så mye negativitet at det er ikke moro lenger.
Følger heller med på BBC sine sider selv om det er noe tregere oppdatering, men man blir ikke deprimert av å følge med.

Once a Leeds Utd supporter always a Leeds Utd supporter :-)

Cannavaro

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #172 på: Desember 13, 2014, 22:35:30 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren

Jeg har merket meg en del som jeg mistenker er litt i kategorien "medgangssupportere" som skriker høyt både når resultatene er negative og positive. De er ikke av kategorien som skriver oftest her på forumet, men de "skriker" ofte høyest etter et tap.
Er jeg en av dem? Jeg er enig i at jeg "skriker" ofte høyest etter et tap, og jeg skriver heller ikke særlig ofte. Men jeg har vært trofast mot Leeds siden august 1992 og mot Viking siden april 1991. Hadde jeg vært "medgangssupporter" hadde jeg neppe holdt med disse to klubbene den dag i dag!!!!!
Med andre ord : Hvis ja, er jeg fornærmet!!!! Hvis nei, beklager jeg mistenksomheten min, men jeg er både mistenksom og negativ av natur.

Jeg har vært Leeds supporter siden 1971, og Leeds kommer alltid til å være "mitt" lag.
Man kan bytte sokker, undertøy, bil, hus, båt, hytte, kone men man bytter ALDRI fotball-lag.
Har man fått sitt lag så er det hele livet ut.

Man kan være misfornøyd med resultater og alle andre ting.
Men det smerter litt i et supporter-hjerte med alle negative kommentarer og mer eller mindre kritikk av spillere og trenere når det butter i mot.
Det er vel da en god supporter støtter opp og blir klubbens 12 spiller.

Har brukt å følge med på forumet når det er kamp, men nå er det så mye negativitet at det er ikke moro lenger.
Følger heller med på BBC sine sider selv om det er noe tregere oppdatering, men man blir ikke deprimert av å følge med.

Once a Leeds Utd supporter always a Leeds Utd supporter :-)

Helt rett Ardbeg !
Man bytter ikke supporterstatusen til en klubb, enten er man supporter - eller ikke.  I med- og motgang, man blør MED klubben, og hyller den når det går bra !  De vel 27.000 på Elland Road føler det samme, uansett hvor skuffa de var når de dro hjem idag.....
Ja, man kan være kritisk og misfornøyd - men, kjærligheten til klubben er der likefullt, fordi man ønsker den alt godt !
Dette er som et livslangt ekteskap, med opp- og nedturer.  Forbundet med tro, håp og kjærlighet så er det en HELVETES cocktail å innta når det er som mørkest.   Det har vært verre tider for Leeds United enn 13.12.2014...........

Forever Leeds
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #173 på: Desember 13, 2014, 22:56:31 »
sexa från slutet men ändå har vi slagit topp3lagen  Derby Middlesbrough och Bournemouth, jag blir inte riktigt klok på detta lag
 

Josch

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #174 på: Desember 13, 2014, 23:06:52 »
Enda et tap der vi er "brukbart med". Det er ikke godt nok. Nå må flere stille spørsmål ved Redfearn, slik jeg gjør. De fleste lag vi taper for er kloke, fornuftige og kyniske. Alt dette mangler  Leeds. En juniortrener burde ikke fått jobben. (Nå er jeg etterpåklok, og da forstår man jo alt). ??? ???

Vi har masse vanskelig motstand fremover. Dette blir ikke lett for Redfearn. Presset kommer til å øke.
Borte mot Forest er  neste. TV-kamp på SKY. Gruer meg til det , for etter den kampen vil  vi være i nedrykkstriden for fullt. Da skrur vi tiden 8 år tilbake!!!! Nye eiere og tre nye trenere styrer oss mot nedrykk!!

Hører Redfearn si etter en seier: "Vi kan fortsatt klare play-off". Det utsagnet blir jo bare en stor vits. :(
Tror han virkelig  han kan føre Leeds til Play-off?

samadhi

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #175 på: Desember 13, 2014, 23:11:20 »
Enda et tap der vi er "brukbart med". Det er ikke godt nok. Nå må flere stille spørsmål ved Redfearn, slik jeg gjør. De fleste lag vi taper for er kloke, fornuftige og kyniske. Alt dette mangler  Leeds. En juniortrener burde ikke fått jobben. (Nå er jeg etterpåklok, og da forstår man jo alt). ??? ???

Vi har masse vanskelig motstand fremover. Dette blir ikke lett for Redfearn. Presset kommer til å øke.
Borte mot Forest er  neste. TV-kamp på SKY. Gruer meg til det , for etter den kampen vil  vi være i nedrykkstriden for fullt. Da skrur vi tiden 8 år tilbake!!!! Nye eiere og tre nye trenere styrer oss mot nedrykk!!

Hører Redfearn si etter en seier: "Vi kan fortsatt klare play-off". Det utsagnet blir jo bare en stor vits. :(
Tror han virkelig  han kan føre Leeds til Play-off?


Det siste vi trenger nå er enda ett trenerbytte.
Cellino henter helt sikkert ikke fra øverste hylle uansett så det tror jeg bare vil være å pisse i buksa for å holde varmen.

Gi Redfearn ro og i det minste ut denne sesongen, så får det heller evalueres til våren.

Men jeg blir ikke overrasket om vi starter nyåret uten Neil Redfearn i klubben.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #176 på: Desember 14, 2014, 11:20:15 »
http://www.itromso.no/nyheter/article10447672.ece

Ryktes at denna mannen var på kamp i dag :D

Oscar ja. Han som fikk boten? 

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #177 på: Desember 14, 2014, 11:26:11 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #178 på: Desember 14, 2014, 13:27:12 »
http://www.dailymotion.com/video/x2cislj_leeds-united-v-fulham-lufc_sport

Hadde store nok sjanser til å vinne denne.
Uten tvil. Veldig synd. Særlig den til Adryan var jo vill.

Furu

Sv: KAMP: vs Fulham @ Elland Road, lørdag 13/12 2014, kl 16.00
« Svar #179 på: Desember 14, 2014, 13:48:49 »
Men er det de samme forumistene som mener at det kan bli opprykk etter en seier, og at det kan bli nedrykk etter et tap i neste kamp? Jeg tror ikke det…

auren

Jeg har merket meg en del som jeg mistenker er litt i kategorien "medgangssupportere" som skriker høyt både når resultatene er negative og positive. De er ikke av kategorien som skriver oftest her på forumet, men de "skriker" ofte høyest etter et tap.


Er det praktisk/teoretisk mulig å være MEDGANGS-supporter av Leeds?????