Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Souleymane "Sol" Bamba  (Lest 76217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #150 på: Januar 26, 2016, 19:55:24 »
Brentford borte:

Hay
Sol Bamba missing from the squad tonight - has gone back to France for family reasons.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #151 på: Januar 26, 2016, 20:02:48 »
På vei vekk kanskje

Eriksen55

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #152 på: Januar 26, 2016, 20:42:03 »
På vei vekk kanskje

Ja vi tolker alt i verste meining  :)

Fra spøk til alvor.. Får vi inn en bedre så blir ikke han savnet! God i starten. Føyer seg inn i rekken av midtstoppere som er gode på lån og elendige når dem er signert permanent!

baste

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #153 på: Januar 26, 2016, 21:12:06 »
Kan jo selvsagt og ligge en ukultur i klubben. At vi ikke klarer å motivere, og få det beste ut av spillerne.

Æ vil ha Bamba på banen, lenge før Belusci.

Jon R

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #154 på: Januar 26, 2016, 21:20:04 »
På vei vekk kanskje

Ja vi tolker alt i verste meining  :)

Fra spøk til alvor.. Får vi inn en bedre så blir ikke han savnet! God i starten. Føyer seg inn i rekken av midtstoppere som er gode på lån og elendige når dem er signert permanent!

Noen av oss vil hevde at Bamba viste så klare svakhetstegn i vårsesongen at han ikke burde vært signet permanent.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #155 på: Januar 26, 2016, 21:21:22 »
På vei vekk kanskje

Ja vi tolker alt i verste meining  :)

Fra spøk til alvor.. Får vi inn en bedre så blir ikke han savnet! God i starten. Føyer seg inn i rekken av midtstoppere som er gode på lån og elendige når dem er signert permanent!

Noen av oss vil hevde at Bamba viste så klare svakhetstegn i vårsesongen at han ikke burde vært signet permanent.

Jeg hoppet aldri i taket av den signeringen nei..

AndyMathie

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #156 på: Januar 27, 2016, 18:32:10 »
Kan jo selvsagt og ligge en ukultur i klubben. At vi ikke klarer å motivere, og få det beste ut av spillerne.

Æ vil ha Bamba på banen, lenge før Belusci.

Bellusci er vår beste mann i alle fall 5-6 ganger i løpet av en sesong og er langt mer stabil spiller enn Bamba. Jeg klarer ikke å forstå at det finnes Leeds supportere som synes Bamba er bedre! Kanskje jeg mangler empati, kanskje det er andre årsaker, men for meg er det en gåte...
We are Leeds and we are proud of it!

Eriksen55

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #157 på: Januar 30, 2016, 19:32:15 »
Ut i fra det jeg så på høydepunktene og det som ble sagt på ustream, samt Hay twittret i kveld så bør Bamba takke Bellusci for hjelpen i dag.

Utrolig hvis PL lag ser på han. Bare å selge!

Cherry

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #158 på: Januar 30, 2016, 21:03:10 »
Ut i fra det jeg så på høydepunktene og det som ble sagt på ustream, samt Hay twittret i kveld så bør Bamba takke Bellusci for hjelpen i dag.

Utrolig hvis PL lag ser på han. Bare å selge!

Her er jeg fullstendig enig.
 Utrolig hvor scrappy han har spilt denne sesongen.....syns han var bærebjelken vår i fjor- snodig dette!
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #159 på: Februar 04, 2016, 16:37:58 »
Hay
Interview with Bamba in tomorrow's YEP. Says he had interest from PL and abroad in the window. Also says Evans wants him to sign a new deal.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #160 på: August 04, 2016, 16:11:15 »
Joe Rawson

Monk confirms Sol Bamba will continue as captain #Lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #161 på: August 04, 2016, 16:12:06 »
WYS

#Lufc GM on captain for next season "Sol was captain last season & I see no reason to change it. He has a good relationship with the group"
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #162 på: August 04, 2016, 16:27:31 »
WYS

#Lufc GM on captain for next season "Sol was captain last season & I see no reason to change it. He has a good relationship with the group"

Spørsmålet da er jo hvem blir visekaptein...?

Håpet angående Bambi ligger her: http://www.leedsunited.com/captains
« Siste redigering: August 04, 2016, 16:34:53 av Rudi G. »

Xern

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #163 på: August 04, 2016, 20:01:55 »
WYS

#Lufc GM on captain for next season "Sol was captain last season & I see no reason to change it. He has a good relationship with the group"

Spørsmålet da er jo hvem blir visekaptein...?

Håpet angående Bambi ligger her: http://www.leedsunited.com/captains
Regner med det blir Green.. Gjerne pga erfaringen han har
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #164 på: August 04, 2016, 20:22:28 »
Det betyr vel også at han skal brukes mye. Good bye play off.
 

samadhi

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #165 på: August 04, 2016, 20:36:51 »
Det betyr vel også at han skal brukes mye. Good bye play off.

Var kaptein i fjor også uten at han var fast på laget. Tror dette har med at han er en naturlig leder både på og utenfor banen.
Spiller han er han kaptein, spiller han ikke har vi en visekaptein som trår til.
Ser ikke noen andre naturlige ledere i dette laget som man vet kommer til å spille fast,
så derfor naturlig valg av kaptein og ingen dramatikk i dette.
marching on together,
derudaf forever...

Xern

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #166 på: August 04, 2016, 21:21:59 »
Det betyr vel også at han skal brukes mye. Good bye play off.

Var kaptein i fjor også uten at han var fast på laget. Tror dette har med at han er en naturlig leder både på og utenfor banen.
Spiller han er han kaptein, spiller han ikke har vi en visekaptein som trår til.
Ser ikke noen andre naturlige ledere i dette laget som man vet kommer til å spille fast,
så derfor naturlig valg av kaptein og ingen dramatikk i dette.
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #167 på: August 07, 2016, 21:19:42 »
Veldig plasseringssvak.
Lar alltid spissen ta imot ballen og vende opp før han kommer tett i press. Og da er Bamba et lett offer.
Bør være tett i mann før han får tak i ballen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #168 på: August 14, 2016, 09:03:04 »
http://peacockandsmiley.com/2032/straight-down-the-tunnel-the-captain-of-leeds-united/

Ser ut som de også i England begynner å bli lei av kapteinen.
« Siste redigering: August 14, 2016, 09:07:06 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #169 på: August 14, 2016, 10:42:16 »
http://peacockandsmiley.com/2032/straight-down-the-tunnel-the-captain-of-leeds-united/

Ser ut som de også i England begynner å bli lei av kapteinen.


"Sol Bamba is having 1 good game in 10. He is part of a defence that hasn’t kept a clean sheet in league or cup for 14 games!! He is the leader in this team and he points the finger at anyone but himself on the pitch. Today he shouted at Rob Green after the keeper gave him a straightforward pass and he failed to control it, a throw in after a 10 yard pass? Unacceptable. It actually go to the point where the other players were missing him out in the passes at the end."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #170 på: August 14, 2016, 15:17:36 »
Fikk gleden av å se han live i går. Han har faktisk store problemer med vanlige mottak, og slår med jevne mellomrom pasninger rett i motstanderens føtter uten at det er en Leeds-spiller i nærheten.
De gangene han traff medspiller, var det knallharde pasninger i hoftehøyde på en spiller med tre motstandere på seg.
Ikke vant han mange dueller heller.
Håper virkelig Cooper skyver han ut når han er 100%.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bye

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #171 på: August 14, 2016, 15:56:01 »
For å si det sånn - Hvis Cooper ikke skyver ut Bamba fra laget når han er fit for fight igjen, er det bare å selge. Begge to. Bamba er pill råtten.
Trønder i Bergen!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #172 på: August 15, 2016, 15:31:38 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #173 på: August 15, 2016, 16:04:40 »
Stakkars mann.

Han er nok ikke fornøyd med egen innsats. Og det er en uhorvelig lang kø som venter på tur til å vri kniven rundt i såret.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #174 på: August 15, 2016, 16:14:51 »
Vi vet ihvertfall hva han innehar av kvaliteter, men de må komme frem igjen snart...
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #175 på: September 01, 2016, 13:28:14 »
http://www.leedsunited.com/news/article/9yommi030bx31wog8lzu5wjsd

Leeds United can confirm that defender Sol Bamba has left the club by mutual consent due to personal reasons. Bamba, who was under contract at Elland Road until next summer, featured 56 times in all competitions for United during his year-and-a-half stay after arriving, initially on loan, from Italian outfit Palermo. The Club would like to thank Sol for his contribution throughout his time here and wish him the very best of luck for the future.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #176 på: September 01, 2016, 13:43:52 »
http://www.leedsunited.com/news/article/9yommi030bx31wog8lzu5wjsd

Leeds United can confirm that defender Sol Bamba has left the club by mutual consent due to personal reasons. Bamba, who was under contract at Elland Road until next summer, featured 56 times in all competitions for United during his year-and-a-half stay after arriving, initially on loan, from Italian outfit Palermo. The Club would like to thank Sol for his contribution throughout his time here and wish him the very best of luck for the future.

Det flagges!

Burde kvittet oss med Bamba i sommer og beholdt Bellusci, han og Jannson tror jeg hadde stengt forsvaret!

Ã…kke som, nå er han ute og han blir ikke savnet.

auren

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #177 på: September 01, 2016, 13:44:49 »
Oi! Det var litt dramatisk gitt!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #178 på: September 01, 2016, 13:56:49 »
http://www.leedsunited.com/news/article/9yommi030bx31wog8lzu5wjsd

Leeds United can confirm that defender Sol Bamba has left the club by mutual consent due to personal reasons. Bamba, who was under contract at Elland Road until next summer, featured 56 times in all competitions for United during his year-and-a-half stay after arriving, initially on loan, from Italian outfit Palermo. The Club would like to thank Sol for his contribution throughout his time here and wish him the very best of luck for the future.

Det flagges!

Burde kvittet oss med Bamba i sommer og beholdt Bellusci, han og Jannson tror jeg hadde stengt forsvaret!

Ã…kke som, nå er han ute og han blir ikke savnet.

Er vi enige om noe? Bellusci btw høyt verdsatt i Empoli.

http://the72.co.uk/63523/leeds-united-loan-watch-bellusci-highest-ranked-empoli-player/

Sydhagen

Sv: Spiller: Souleymane "Sol" Bamba
« Svar #179 på: September 01, 2016, 14:01:55 »
Bellusci var et uromoment både på banen og av banen. Good riddance.
Nå har vi bare 3 dedikterte midtstoppere i stallen. Ta opp en junior når det er nødvendig?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."