Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Granddi N'Goyi  (Lest 18825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Ex-lånespiller: Granddi N'Goyi
« på: Januar 22, 2015, 13:39:35 »
Som med Sol Bamba, kun formaliteter unna (bekreftet av Salerno på Twitter).

Granddi N'Goyi Majundu (born 17 May 1988 in Melun, Seine-et-Marne) is a French football player of Congolese descent who currently plays for Italian Serie A club Palermo. He is a former France under-21 team international, and had also received a call up to the DR Congo in 2008, but remains uncapped.

He plays primarily as a holding Defensive Midfielder.

Full name: Granddi N'Goyi Majundu
Date of birth: 17 May 1988 (age 26)
Place of birth: Melun, France
Height: 1.86 m (6 ft 1 in)[1]
Playing position:  Defensive Midfielder


Youth career
2006–2007   Paris Saint-Germain

Senior career*
Years   Team   Apps†   (Gls)†
2007–2012   Paris Saint-Germain   17   (0)
2009   â†’ Clermont Foot (loan)   19   (1)
2010–2011   â†’ Brest (loan)   25   (0)
2011–2012   â†’ Nantes (loan)   20   (1)
2012-2013   Troyes AC   31   (1)
2013-2015   Palermo   25   (0)
2015-   Leeds United   0   (0)
National team‡
2007–2008   France U19   4   (0)
2008–2010   France U21   5   (0)
« Siste redigering: Juni 11, 2015, 22:11:15 av Promotion 2010 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #1 på: Januar 22, 2015, 14:08:07 »
Småspennende, men ingen imponerende rekke med kamper. Kjapp hoderegning sier 137 kamper siden 2007, og det er litt tynt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv:
« Svar #2 på: Januar 22, 2015, 15:07:21 »
Verdt et skudd som det heter.

Runar

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #3 på: Januar 22, 2015, 22:31:43 »
Skjønner ikke at det er et anker i vi trenger med Cook, Bianchi og Austin i stallen denne sesongen. Stopper er ok, med tanker på Belluch1 ute i 2 kamper, samt potensielt rasisme utestenger. Da utelukkes Wootten, Del Fabro og Pearce som gode nok alternativer slik forstår vurdering.

Jeg ville vel ment at vi burde brukt resursene på hurtige angrep spillere i stedet.

Dersom stallen har uro, er neppe disse to signerene som bidrar til å samle troppene med mindre de er mye bedre enn de spillerne de erstatter.

Cook er vår beste spiller og partneren hans Murphy har spilt seg tilbake på laget med mål og gode prestasjoner, dette er risikosport med dynomikken i gruppen som sikkert allerede er sår. Skal spillere i posisjoner vi allerede har flere alternativer inn, MÃ… spillere ut. Austin er alternativet, men spiller mest offensiv posisjon og sjelden som direkte partner til Cook. Det har Bianchi gjort med stort hell tidligere de gangene vi har spilt 2-3-1 og nå Murphy.

Jeg kjenner jeg er skeptisk til det jeg oppfatter som "paniske" låne signeringer, men kanskje må vi være litt paniske med en seier på de siste 7 kampene.
 

Blank_File

Sv:
« Svar #4 på: Januar 23, 2015, 00:22:34 »
Cook har visst ikke spilt i den posisjonen i det siste. Fint å få inn en sånn type spiller. Om han er god nok er noe annet.

Runar

Sv:
« Svar #5 på: Januar 23, 2015, 09:56:16 »
Cook har visst ikke spilt i den posisjonen i det siste. Fint å få inn en sånn type spiller. Om han er god nok er noe annet.

Cook har spilt i den posisjonen, med et unntak. Mot Bolton spilte han fremskutt.
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv:
« Svar #6 på: Januar 23, 2015, 10:41:22 »
Cook har visst ikke spilt i den posisjonen i det siste. Fint å få inn en sånn type spiller. Om han er god nok er noe annet.

Cook har spilt i den posisjonen, med et unntak. Mot Bolton spilte han fremskutt.

Huff. Jeg blir satt på plass samme hva jeg hevder. Fikk refs etter Bolton fordi jeg trodde han var defensiv. :-)

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #7 på: Januar 23, 2015, 13:16:18 »
Skjønner ikke at det er et anker i vi trenger med Cook, Bianchi og Austin i stallen denne sesongen. Stopper er ok, med tanker på Belluch1 ute i 2 kamper, samt potensielt rasisme utestenger. Da utelukkes Wootten, Del Fabro og Pearce som gode nok alternativer slik forstår vurdering.

Jeg ville vel ment at vi burde brukt resursene på hurtige angrep spillere i stedet.

Dersom stallen har uro, er neppe disse to signerene som bidrar til å samle troppene med mindre de er mye bedre enn de spillerne de erstatter.

Cook er vår beste spiller og partneren hans Murphy har spilt seg tilbake på laget med mål og gode prestasjoner, dette er risikosport med dynomikken i gruppen som sikkert allerede er sår. Skal spillere i posisjoner vi allerede har flere alternativer inn, MÃ… spillere ut. Austin er alternativet, men spiller mest offensiv posisjon og sjelden som direkte partner til Cook. Det har Bianchi gjort med stort hell tidligere de gangene vi har spilt 2-3-1 og nå Murphy.

Jeg kjenner jeg er skeptisk til det jeg oppfatter som "paniske" låne signeringer, men kanskje må vi være litt paniske med en seier på de siste 7 kampene.

Nå har jeg ikke sett Granddi spille, men hvis det er noe vi trenger så er det ett robust anker på midtbanen. Nå har Cook og Murphy løst den rollen bra og kan komme til å fortsette å gjøre det.

Det å bruke Austin som anker har jeg gitt opp, han er for udisiplinert/vil for mye. Han roamer rundt over hele banen og sliter med å dekke rom/holde posisjonen sin. Derimot når han blir brukt som en fremskutt midtbanespiller med frihet så kommer han mer til sin rett og laget blir mindre lidende.

Jeg håper dette er den robuste ryddegutten vi trenger!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv:
« Svar #8 på: Januar 23, 2015, 14:35:20 »
Cook har visst ikke spilt i den posisjonen i det siste. Fint å få inn en sånn type spiller. Om han er god nok er noe annet.

Cook har spilt i den posisjonen, med et unntak. Mot Bolton spilte han fremskutt.

Mot Birmingham spilte han ute til venstre i flat firer. Mot Bmouth spilte vel Mowatt og Murphy bak og Austin, Cook og Byram fremme. Og riktig som du sa, Boltonkampen. Mener å ha hørt NR sitere at Cook er best fremover. Jeg vet ikke. Men om den nye signeringen er god og passer med Murphy så er det bra for oss. Syntes Austin er for ujevn, dårlig taktisk og dårlig fotballforståelse. Men en fin spiller å ha på benken.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #9 på: Januar 23, 2015, 14:52:57 »
Enig Austin. Er nesten skremmende taktisk svak. Men han har fysikk og fart og innsats. Greit å hive innpå når folk blir slitne.

Jeg ser for meg et defensivt tospann med Murphy og Grandis med Cook foran de. Byram høyre og mowatt/sloth ute til venstre. Burde hentes inn en dedikert kant på denne plassen i mine øyne men. Både sloth og mowatt kan spille foran Murphy og Grandis. Om Bamba spiller seg inn kan også Bellusci brukes som backup på en av disse sittende midtbanerollene.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #10 på: Januar 23, 2015, 16:43:36 »
Ikke glem at vi har Adryan nå da ;)
 

Runar

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #11 på: Januar 23, 2015, 16:56:41 »
Enig Austin. Er nesten skremmende taktisk svak. Men han har fysikk og fart og innsats. Greit å hive innpå når folk blir slitne.

Jeg ser for meg et defensivt tospann med Murphy og Grandis med Cook foran de. Byram høyre og mowatt/sloth ute til venstre. Burde hentes inn en dedikert kant på denne plassen i mine øyne men. Både sloth og mowatt kan spille foran Murphy og Grandis. Om Bamba spiller seg inn kan også Bellusci brukes som backup på en av disse sittende midtbanerollene.

Cook må spille mest der han er best og det er i en dyp midtbaneposisjon, kan ikke skjønne at du vil heller ha Murphy på laget enn Cook?

Venstrekanten er en utfordring, ville gitt Adryan en mulighet, tror og at Antenucci kan bekle den rollen. Doukara spilte også der mot Hudders og var god og farlig.

Tror det i mange kamper er bedre alternativer enn Sloth og Mowatt
 

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #12 på: Januar 23, 2015, 19:18:04 »
Les en gang til. Murphy og grandis. Cook offensivt. Redders hevder jo selv han er best der. Skal man sette ut murphy slik han spiller nå?? Austin er bare å sette ut.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #13 på: Januar 23, 2015, 19:46:44 »
At Grandis skulle stå for kvalitet har jeg vanskelig for å forstå, men det burde unasett kunne fungere med Murphy's Red sammen med begredeligheten.  ;D
- Leif Olav

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #14 på: Januar 23, 2015, 19:59:02 »
Kunne tenkt meg å se denne femmeren. Cook i dypet sammen med N'Goy. Murphy sentralt i den fremre treeren.

.................... N'Goyi ----------Cook.................

..........Byram........Murphy............Mowatt.......
Jon R.

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #15 på: Januar 23, 2015, 20:11:27 »
Kunne tenkt meg å se denne femmeren. Cook i dypet sammen med N'Goy. Murphy sentralt i den fremre treeren.

.................... N'Goyi ----------Cook.................

..........Byram........Murphy............Mowatt.......


Eller sånn ja  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #16 på: Januar 23, 2015, 20:30:33 »
Kunne tenkt meg å se denne femmeren. Cook i dypet sammen med N'Goy. Murphy sentralt i den fremre treeren.

.................... N'Goyi ----------Cook.................

..........Byram........Murphy............Mowatt.......

Med Ausin inn for Cook når vi spiller mot Millwall og andre bryggesjauerlag, og ellers når Cook trenger en hvil. Det blir en smertefull midtbane å møte, håper jeg. Og da antar jeg bare det er like vondt å møde Grandis som å spise det.
- Leif Olav

Runar

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #17 på: Januar 23, 2015, 20:41:07 »
Les en gang til. Murphy og grandis. Cook offensivt. Redders hevder jo selv han er best der. Skal man sette ut murphy slik han spiller nå?? Austin er bare å sette ut.

Kan ikke huske å ha lest at Redders mener han er best der, han har uttalt at han er best når han får diktere tempoet i kampen, da antar jeg at det er en dyp posisjon han mener.

Det er i hvertfall i den type posisjonen han er best etter min mening.
 

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #18 på: Januar 23, 2015, 21:02:49 »
Du har rett her. Mulig jeg misforsto det jeg leste. Uansett er vi enig om at cook seiler opp som vår viktigste spiller å må være på banen sammen med en ny å bedre utgave av murphy.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #19 på: Januar 24, 2015, 07:32:13 »
Jeg tror ikke jeg er moden for å sette ham inn i førsteelleveren ennå. Med de tre vi bruker på sentral midtbane nå har vi tapt en kamp - og det var mot PL-laget Sunderland. Og så aner jeg ikke hvor god Granddi egentlig er. De andre Italiaimportene har ikke vist seg som noen åpenbaringer.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #21 på: Januar 24, 2015, 17:28:38 »
@MattPepper: @PhilHayYEP we got N'goyi, Phil!! Salerno said so today in the store! http://t.co/bZDr7U73Hi

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #22 på: Januar 24, 2015, 18:38:56 »
According to reports in Italy, Leeds United have officially signed Palermo midfielder Granddi Ngoyi. Only a couple of days ago Palermo agreed for the French midfielder to move to Leeds and now he has signed the contract.

TMW have reported today that the deal is done for Ngoyi to move to England. The two clubs had been locked in talks for the past week and eventually they came to an agreement. The player will join Leeds on loan until the end of the season and then the Championship side will have a right of redemption in the summer. Leeds and Palermo have yet to agree on his transfer fee so if the move is to be made permanent this is something which will be discussed in the coming months.

Ngoyi will also be joined by his Palermo teammate Sol Bamba after it was officially announced yesterday that he would be signing for Leeds on a loan. Leeds have the option to make the move permanent in the summer transfer window. Bamba has struggled to hold down a regular place in the Palermo side since he arrived from Turkish football in the summer and his move to England will help kickstart his career. Bamba is an experienced international and will be a useful addition to the Leeds squad.

Leeds are still hoping to bring in a forward before the transfer window closes with Sassuolo’s Leonardo Pavoletti and Catania’s Edgar Cani linked with moves to Elland Road. At the moment it seems more likely that Cani will be arrive this window because talks are well advanced with his club Catania.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #23 på: Januar 24, 2015, 23:34:32 »
hoppas dessa lån är bättre än de  vi tog in motsvarande tid förra året, det var väl stewart och kebe
 

Stian l

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #24 på: Januar 26, 2015, 19:04:04 »
@LUFC: DONE DEAL: We can now confirm the loan signing of Palermo midfielder Granddi Ngoyi for the rest of the season. #lufc http://t.co/Mc1tBoWj0N

Kato

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #25 på: Januar 26, 2015, 20:34:49 »
Vi har signert så mye møkk de siste ti årene, at uansett hva som kommer inn så kan det bare bli bedre enn forventningene mine.
 

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #26 på: Januar 26, 2015, 20:38:05 »
jerome thomas...ross barkley..andros townsend...




 
Ups & Ups!!

rd1

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #27 på: Januar 26, 2015, 21:32:33 »
Håper virkelig at dette blir en kanonsignig, rett spillertype ihvertfall.
"Who needs Cantona??"

Josch

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #28 på: Januar 26, 2015, 21:53:26 »
Det ville overaske meg om han skinner som defensiv midtbanespiller de første kampene, men man skal aldr si aldri.....  Sannsynligvis blir det noen innhopp den første tiden, og startelver når vi får skader / suspensjoner. Håper han matcher engelsk fysikk og hodestyrke. 8) 8) 8)

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Granddi N'Goyi
« Svar #29 på: Januar 26, 2015, 22:12:40 »
Karen er neppe i kampform etter bare noen få minutter på banen de siste månedene. Vi kan ikke regne med noen umiddelbar "revolusjon" etter denne signeringen. Han trenger nok noe tid for å gjøre en forskjell fra spillerne vi allerede har.

Spørsmålet er om klubben har tid eller gir han tid nok.
Super Leeds since 1968