Skrevet av Emne: Leeds Fans LLP  (Lest 55604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Furu

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #30 på: April 01, 2015, 10:31:20 »
Og dette er forhåpentligvis ikke en aprilspøk????????????

Mortenha

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #31 på: April 01, 2015, 12:49:10 »
Nei, dei har annonsert at dei skal gjer det før 1 april heldigvis.

Trur dette blir spennande, men er redd GFH ikkje lar seg så lett kjøpa ut. Men håpar sjølvsagt at det går igjennom, hadde støtta dei dersom eg hatt jobb og ikkje vore student.

Cannavaro

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #32 på: April 04, 2015, 08:57:28 »
Etter de siste dagers hendelser i klubben så har det vært massiv trafikk på nettet til LLP, for nedlasting av anmodning som aksjonær i klubben. De tar imot innskudd fra 100 til 10.000 pund for øyeblikket.  Ettersom serveren raste ned igår så har de bedt supportere skrive seg på idag før kampen.  Herlig å se hvilken entusiasme det er rundt dette. LLP håper å få inn mellom 5-10 millioner pund for å ta en mindre eierpost i klubben.

Phil Hay om dette her :

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-serious-financial-backing-can-only-enhance-leeds-llp-s-cause-1-7193114
MFLU - Miracles For Leeds United

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #33 på: April 04, 2015, 10:52:20 »
Hvis Red Bull er inne i bildet her. Ja da tror jeg dette faller mellom 2 stoler. Red Bull er kun ute etter 100% eierandel

Leedsfan

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #34 på: April 04, 2015, 13:14:27 »
Hvis Red Bull er inne i bildet her. Ja da tror jeg dette faller mellom 2 stoler. Red Bull er kun ute etter 100% eierandel

For en gangs skyld så tror jeg at du har helt rett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik_

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #35 på: April 05, 2015, 13:55:31 »
Da har ballen begynt å rulle. De har nå åpnet opp for betaling via nett.

http://www.leedsfanscbs.com/

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #36 på: April 05, 2015, 18:11:13 »
@LeedsFansLLP: The response from Leeds supporters all over the world has been overwhelming. Here’s our heat map from the last 3.5hrs http://t.co/SwiaPJUfCv

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #37 på: April 05, 2015, 21:05:22 »
@LeedsFansLLP: The response from Leeds supporters all over the world has been overwhelming. Here’s our heat map from the last 3.5hrs http://t.co/SwiaPJUfCv

 :)

Har bare sett på dette som Red Bullshit tidligere. Denne uken har fått meg til å endre mening. Kanskje jeg må ha noen aksjer.

sportcarl1

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #38 på: April 05, 2015, 21:22:32 »
hur många pund har de fått in?
 

Leedsfan

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #39 på: April 05, 2015, 21:30:09 »

hur många pund har de fått in?

Det vil de ikke si, går ikke inn i forhandlinger med alt i det åpne!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #40 på: April 07, 2015, 16:17:26 »
Adam Pope @APOPEY  Â·  2h 2 hours ago
The @LeedsFansLLP tell @bbcleeds they have been approached by 6 separate parties looking to buy into #lufc & include fan ownership.

#lufc @LeedsFansLLP say there was an approach by an intermediary for Red Bull which has been rejected.

Adam Pope @APOPEY  Â·  2h 2 hours ago
#lufc @LeedsFansLLP say Red Bull could not give assurances that there would be no change in the club's kit and naming of team & stadium.



Er dere enig i dette ?  

Det er sånn i fotball at det meste skal markedsføres,og hvis vi takker nei til en gigant pga at vi vil ikke endre navn på lag og stadion  så blir vi bare liggende i myra.
« Siste redigering: April 07, 2015, 16:19:39 av Leedsgutt »

Gufrias

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #41 på: April 07, 2015, 17:36:59 »
Hvis vi har seks forskjellige beilere, og den ene vil skifte navn på lag og stadion, har de fem andre ett fortrinn.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #42 på: April 07, 2015, 18:25:20 »
Er det noen her som har "investert" i dette?

Jeg er fortsatt litt usikker, men er definitivt fristet. Dette kan være eneste sjansen for å få et stabilt eierskap til evig tid.
finns det någon säljare och vad är i så fall priset? hr LLP börjat i rätt ände?
 

SOL

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #43 på: April 07, 2015, 18:26:28 »
Då er GBP100 innbetalt 8)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #44 på: April 07, 2015, 18:29:02 »
Er redd at hvis man skulle greie å få inn nok penger til f.eks å kjøpe 25% av aksjene. Ja hvor skal penger til spillerkjøp komme fra

sveifors

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #45 på: April 07, 2015, 19:42:12 »
Har nettopp gått inn med minstebeløpet £100. Viktig at vi får inn flest mulig hoder det betyr styrke. Det er først og fremst viktig at vi får kommet inn på en plass i styret slik at vi sikrer at sannheten kommer ut. Kom igjen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #46 på: April 07, 2015, 19:50:03 »
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #47 på: April 07, 2015, 19:59:10 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #48 på: April 07, 2015, 20:06:30 »
1. Ved et salg av klubben er dette tiltaket dødfødt. Da selges antageligvis 100% av aksjene.

2. Hvorfor skulle GFH gidde å selge sine aksjer som de kan sope inn store summer på ved et evt opprykk, enorme summer faktisk.

3. Hvordan skal Leedsfans LLP innfri sine forpliktelser som deleier ved eksempelvis å bidra med 25% av kjøpesummen til nye spillere, og hva hvis denne summen er £ 10 millioner?
...........samle inn nye £ 2,5 millioner eller tro at man kan være en sovende deleier. Dette vil nok passe i Wrexham og United of Manchester (eller hva de heter) og Portsmouth, men ALDRI i storklubben Leeds United........


Skeptisk, dessverre! Men jeg legger vel ut noen penger på dette også!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håkon

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #49 på: April 07, 2015, 21:41:29 »
Dette bør vi støtte, og ikke høre på de negative forums folkene.

Vi får igjen 90% av pengeneviss det ikke går og for meg er det viktig å en i styre
Som får info og "sannheten" ut til fansen.

Dette er et bra initiativ og spennende og følge


Jeg har forstått det slik at "TogetherLeeds" bestående av rikfolk i Yorkshire- området skal stå for resten av kapitalen.



Det virker som dette stemmer eller er planen..

100£ betalt..
Leeds for alltid

Erik_

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #50 på: April 09, 2015, 23:58:10 »
Noen som vet hvorfor det nå er CBS og ikke LLP?

sportcarl1

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #51 på: April 10, 2015, 22:03:44 »
1. Ved et salg av klubben er dette tiltaket dødfødt. Da selges antageligvis 100% av aksjene.

2. Hvorfor skulle GFH gidde å selge sine aksjer som de kan sope inn store summer på ved et evt opprykk, enorme summer faktisk.

3. Hvordan skal Leedsfans LLP innfri sine forpliktelser som deleier ved eksempelvis å bidra med 25% av kjøpesummen til nye spillere, og hva hvis denne summen er £ 10 millioner?
...........samle inn nye £ 2,5 millioner eller tro at man kan være en sovende deleier. Dette vil nok passe i Wrexham og United of Manchester (eller hva de heter) og Portsmouth, men ALDRI i storklubben Leeds United........


Skeptisk, dessverre! Men jeg legger vel ut noen penger på dette også!  ::)


1) Dødfødt?Da kjøper fansen 100 % av klubben. Det ville jo ha vært det beste. Husk nå det at folkene i "Together Leeds" består av enkeltpersoner som har mye penger. Hadde ikke Cellino kjøpt oss, så hadde Mike Farnan og co betalt det samme som Cellino har gjort. ¨

2)Fordi GFH sliter med økonomien og sitt rykte i Leeds.

3) 5-10 millioner pund er det som skal inn i FØRSTE OMGANG- dvs nå.

  tror inte för en sekund att farnan hade betalt samma som cellino gjorde, gfh sliter inte med ekonomin utan gjorde en jättestor vinst förra året, de fick ju in sjukt mycket pengar för de 75% som cellino köpte,
 

lojosang

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #52 på: April 11, 2015, 00:37:58 »
1. Ved et salg av klubben er dette tiltaket dødfødt. Da selges antageligvis 100% av aksjene.

2. Hvorfor skulle GFH gidde å selge sine aksjer som de kan sope inn store summer på ved et evt opprykk, enorme summer faktisk.

3. Hvordan skal Leedsfans LLP innfri sine forpliktelser som deleier ved eksempelvis å bidra med 25% av kjøpesummen til nye spillere, og hva hvis denne summen er £ 10 millioner?
...........samle inn nye £ 2,5 millioner eller tro at man kan være en sovende deleier. Dette vil nok passe i Wrexham og United of Manchester (eller hva de heter) og Portsmouth, men ALDRI i storklubben Leeds United........


Skeptisk, dessverre! Men jeg legger vel ut noen penger på dette også!  ::)


1) Dødfødt?Da kjøper fansen 100 % av klubben. Det ville jo ha vært det beste. Husk nå det at folkene i "Together Leeds" består av enkeltpersoner som har mye penger. Hadde ikke Cellino kjøpt oss, så hadde Mike Farnan og co betalt det samme som Cellino har gjort. ¨

2)Fordi GFH sliter med økonomien og sitt rykte i Leeds.

3) 5-10 millioner pund er det som skal inn i FØRSTE OMGANG- dvs nå.

  tror inte för en sekund att farnan hade betalt samma som cellino gjorde, gfh sliter inte med ekonomin utan gjorde en jättestor vinst förra året, de fick ju in sjukt mycket pengar för de 75% som cellino köpte,

Cellino kranglet ned prisen mangfoldige millioner pund etter å ha kjøpt klubben. Da var det for sent for alle de andre. Så dette er bullshit noe upresist.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #53 på: April 11, 2015, 09:04:59 »
1. Ved et salg av klubben er dette tiltaket dødfødt. Da selges antageligvis 100% av aksjene.

2. Hvorfor skulle GFH gidde å selge sine aksjer som de kan sope inn store summer på ved et evt opprykk, enorme summer faktisk.

3. Hvordan skal Leedsfans LLP innfri sine forpliktelser som deleier ved eksempelvis å bidra med 25% av kjøpesummen til nye spillere, og hva hvis denne summen er £ 10 millioner?
...........samle inn nye £ 2,5 millioner eller tro at man kan være en sovende deleier. Dette vil nok passe i Wrexham og United of Manchester (eller hva de heter) og Portsmouth, men ALDRI i storklubben Leeds United........


Skeptisk, dessverre! Men jeg legger vel ut noen penger på dette også!  ::)


1) Dødfødt?Da kjøper fansen 100 % av klubben. Det ville jo ha vært det beste. Husk nå det at folkene i "Together Leeds" består av enkeltpersoner som har mye penger. Hadde ikke Cellino kjøpt oss, så hadde Mike Farnan og co betalt det samme som Cellino har gjort. ¨

2)Fordi GFH sliter med økonomien og sitt rykte i Leeds.

3) 5-10 millioner pund er det som skal inn i FØRSTE OMGANG- dvs nå.

  tror inte för en sekund att farnan hade betalt samma som cellino gjorde, gfh sliter inte med ekonomin utan gjorde en jättestor vinst förra året, de fick ju in sjukt mycket pengar för de 75% som cellino köpte,

Cellino kranglet ned prisen mangfoldige millioner pund etter å ha kjøpt klubben. Da var det for sent for alle de andre. Så dette er bullshit noe upresist.
så cellino hr inte betalt överenskommet och avtalat pris? och varför skulle gfh gå med på det?
 

Gufrias

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #54 på: April 11, 2015, 09:15:23 »
1. Ved et salg av klubben er dette tiltaket dødfødt. Da selges antageligvis 100% av aksjene.

2. Hvorfor skulle GFH gidde å selge sine aksjer som de kan sope inn store summer på ved et evt opprykk, enorme summer faktisk.

3. Hvordan skal Leedsfans LLP innfri sine forpliktelser som deleier ved eksempelvis å bidra med 25% av kjøpesummen til nye spillere, og hva hvis denne summen er £ 10 millioner?
...........samle inn nye £ 2,5 millioner eller tro at man kan være en sovende deleier. Dette vil nok passe i Wrexham og United of Manchester (eller hva de heter) og Portsmouth, men ALDRI i storklubben Leeds United........


Skeptisk, dessverre! Men jeg legger vel ut noen penger på dette også!  ::)


1) Dødfødt?Da kjøper fansen 100 % av klubben. Det ville jo ha vært det beste. Husk nå det at folkene i "Together Leeds" består av enkeltpersoner som har mye penger. Hadde ikke Cellino kjøpt oss, så hadde Mike Farnan og co betalt det samme som Cellino har gjort. ¨

2)Fordi GFH sliter med økonomien og sitt rykte i Leeds.

3) 5-10 millioner pund er det som skal inn i FØRSTE OMGANG- dvs nå.

  tror inte för en sekund att farnan hade betalt samma som cellino gjorde, gfh sliter inte med ekonomin utan gjorde en jättestor vinst förra året, de fick ju in sjukt mycket pengar för de 75% som cellino köpte,
For din opplysning har jeg kikket litt i gamle poster.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 3 min
Latest - understand that takeover talks will definitely be held between Flowers/Farnan consortium and GFH in London tomorrow. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min
The consortium have told GFH that they will match the offer made by Cellino. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1 min
Not sure precisely who is in this consortium but Flowers and Farnan have come together to organise the bid. #lufc

Farnan var altså klar for å betale like mye som Cellino.

Nedenfor er en lenke til en post som forteller hva (annet enn penger) som ga Cellino tilslaget. Den er så lang at jeg ikke siterer den i sin helhet, men det handler om fraskrivelse av due diligence og GFH's vetorett som minoritetseier.
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,20755.0.html

Så ble prisen reforhandlet etter at Cellino overtokog skjellettene begynte å ramle ut av skapene.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #55 på: April 11, 2015, 10:04:19 »
Fra den opprinnelige avtalen mellom Cellino og GFH:

"ʉۢ GFH people are believed to also have the right not to provide 25% of any capital injections but equally have to be offered the chance to do so."



Dette innebærer at et evt Leedfans LLP vil slippe å investere i nye spillere. Ikke veldig lukrativt for Cellino, men sikkert lurt for fansen.

Men neppe nok for an klubb av Leeds' størrelse!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #56 på: April 15, 2015, 22:13:11 »
Har også kjøpt min andel.

Om dette legger press på nåværende eier slik at han selger unna er det verd det!   8)

Alle oppfordres til å bidra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #57 på: April 15, 2015, 23:29:30 »
Trur dette kan vere sjansen me har til å påvirke noko som helst. I alle fall sender me signal om kva me meiner viss me kjøper aksjer. Og 1200 kroner kan vel dei fleste avsjå. Oppmodar flest mogleg til å bidra. MOT
 

B_Ød

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #58 på: April 16, 2015, 09:23:30 »
Da er jeg også med.  8)
Ups & Ups!!

auren

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #59 på: April 16, 2015, 09:46:46 »
Skeptisk. Bates står nok egentlig bak dette, og når det ikke blir oppkjøp, tar han pengene i egen lomme. Selv om 90 % skal tilbakebetales, så har han funnet et smutthull som gjør at vi ikke får noenting, og han kan kjøpe en luksusyacht OG betale moms, til sin kjære Susannah…

Sånn, litt konspirasjonsteori en småtidlig torsdagsmorgen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.