Skrevet av Emne: Leeds Fans LLP  (Lest 55632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SOL

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #60 på: April 16, 2015, 21:05:54 »
Løp og kjøp!
 

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #61 på: April 22, 2015, 20:57:33 »
Et kort overslag iblandet noen antakelser:

Mitt nummer som skisserer hvem jeg er i rekken av de som har investert i dette supporterbaserte initiativet tilsier at det pr nå er mellom 700 og 800 stykker som har investert minimum 1000 kr i dette.

Det betyr i prinsippet mellom 800.000 og 1 million KRONER dvs ca £ 100.000 PUND.

Lett i underkant av de 10 millionene PUND man ønsker!




Håpet er at noen har investert store summer opp mot maksgrensen slik at summen tar av, men jeg regner med at de fleste av dem sitter på gjerdet til menigmann har sluppet seg løs.


Kan noen fortelle når vi får vite hva som er kommet inn evt hvor mye pr d.d.?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Anders P

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #62 på: April 24, 2015, 15:01:54 »
Lite trolig at de går ut med noe oversikt over hva de har fått inn underveis......det gjør jo at motparten kan styre prisen. Her må alle gjøre sin egen vurdering, men norske fans bør kunne sette inn minstebeløpet hvertfall (er jo bare en tur på byen det...).
 

Erik_

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #63 på: Mai 08, 2015, 19:15:16 »
En artikkel med Dylan Thwaites, lederen for Leeds Fans United.

http://i-72.co.uk/2015/05/marching-on-fan-ownership-and-leeds-fans/

LUFC4EVER

Sv: Leeds Fans Utd
« Svar #64 på: Mai 28, 2015, 20:25:11 »
Hei folkens!

Jeg ser det er mange av dere som allerede har investert i Leeds Fans CBS - kjempebra!

Tenkte jeg skulle stille meg tilgjengelig til å svare på spørsmål fra dere - så fyr løs! Dere kan også nå meg på petter.andre.johansson@leedsfansutd.com

MOT

Petter-André
IT & Infrastructure Executive
Leeds Fans Utd.
 

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #65 på: Juni 11, 2015, 12:55:37 »
@APOPEY: Howard Nelson of @LeedsFansUtd :" We have enough investment now to start the negotiation. We are in contact with Mr Cellino's office." #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #66 på: Juni 11, 2015, 12:59:30 »
@APOPEY: AUDIO: Leeds Fans United say they are ready to negotiate for a stake in #lufc http://t.co/GraiozeBGa @LeedsFansUtd http://t.co/HJ08YJbUAE

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #67 på: Juni 11, 2015, 13:07:48 »
Er litt vet ikke om det er så lurt å ha LLP som aksje eiere. Sett at Cellino må selge seg ut etterhvert. Så kommer f.eks Red Bull på banen og skal kjøpe ut Cellino.Videre så nekter da LLP å selge sine aksjer. Og da ender det med at Red Bull finner et oppkjøp de ikke eier 100% av aksjene i som urealistisk.
Da vil eierskap av LLP være negativt

Håkon

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #68 på: Juni 11, 2015, 14:55:05 »
@APOPEY: AUDIO: Leeds Fans United say they are ready to negotiate for a stake in #lufc http://t.co/GraiozeBGa @LeedsFansUtd http://t.co/HJ08YJbUAE

 :)

Endelig skjer det noe, dette er spennende og veien å gå. Klubben vil alltid være der for fansen..
Leeds for alltid

LUFC4EVER

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #69 på: Juli 02, 2015, 11:10:30 »
Er litt vet ikke om det er så lurt å ha LLP som aksje eiere. Sett at Cellino må selge seg ut etterhvert. Så kommer f.eks Red Bull på banen og skal kjøpe ut Cellino.Videre så nekter da LLP å selge sine aksjer. Og da ender det med at Red Bull finner et oppkjøp de ikke eier 100% av aksjene i som urealistisk.
Da vil eierskap av LLP være negativt

Beklager sent svar på denne - hektiske tider med øvelse Oslofjord imellom slagene i tillegg :)

Hva som skjer når det er anskaffet en eierandel i klubben er opp til aksjonærene (dere). Ønsker aksjonærene å selge sin andel i klubben vil de valgte direktørene i Leeds Fans Utd (Ikke LLP lenger ;) ), måtte følge aksjonærene sine ønsker.
Ønsker man å sitte med eierandelen i klubben, er det mange alternativer ved fremtidige eierskifter - blant annet dialog med den parten som ønsker seg inn i klubben.

Vi i Leeds Fans Utd har stilt oss svært kritiske til Red Bull som det har gått mye rykter om, men om Red Bull ønsker videre dialog, og å revurdere den dialogen vi tidligere har hatt, er vi naturlig nok åpne for det.
 

Erik_

Sv: Leeds Fans Utd
« Svar #70 på: Juli 11, 2015, 20:30:26 »
Twitter:
Sitat
Northern Lifer ‏@northernlifer
@LeedsFansUtd Raised around £400,000 so far. 1250 investors 87 per cent from UK. Only 26% from LS postcode #lufc
Sitat
Daniel Kilburn @BurnfaceRovers
£400k in 3 mths is the fastest and highest amount of money any fans group has raised in the UK in that period of time. @LeedsFansUtd #lufc

Pope intervju med Thwaites etter møtet i dag: http://www.bbc.co.uk/programmes/p02wttbn

Investortallet på bare ca. 1250 synes jeg er skuffende lite for en klubb av Leeds' størrelse, uansett hvor mye penger som i teorien kan samles inn. Ikke overraskende, så går nok dette rett vest. Good try...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds Fans Utd
« Svar #71 på: Juli 11, 2015, 21:28:10 »


Investortallet på bare ca. 1250 synes jeg er skuffende lite for en klubb av Leeds' størrelse, uansett hvor mye penger som i teorien kan samles inn. Ikke overraskende, så går nok dette rett vest. Good try...
Ingen av de andre supporterinitiativene hadde samlet inn såpass sum etter kun 4 mnd - just sayin' :)
(ser jeg a det argumenteres med...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #72 på: Juli 13, 2015, 13:58:12 »
Vi som har kjøpt må overtale andre til det. Ikke sitt på gjerdet, i verste fall om dette ikke går igjennom så vil alle få minst 90% av pengene igjen.

Målet er jo i første omgang å få styreplass tl fansen, vel verdt et forsøk.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B_Ød

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #73 på: Juli 13, 2015, 17:33:44 »
hvor mange av dere/oss forum-folk har kjøpt da? Noen tråd på det??
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #74 på: Oktober 31, 2015, 12:06:11 »
Ser mange skriver om LFU på annen tråd , så vi kan like gjerne skrive her.

Noen som tror at Mike Farnan og Adam Pearson kan være med å samarbeide med denne gruppen ?

willum

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #75 på: Oktober 31, 2015, 12:42:22 »
Ser mange skriver om LFU på annen tråd , så vi kan like gjerne skrive her.

Noen som tror at Mike Farnan og Adam Pearson kan være med å samarbeide med denne gruppen ?

Farnan blir nok med i hvert fall. Kanskje også Pearson. Regner med Matt Child får en forespørsel om å bli med også. Alle kluter til!

Frank Devoy (?) var vel med i TogetherLeeds også. Og Gary Verity.

Av investorer tipper jeg Steve Parking og Peter Wilkinson spørres. Om de ikke bidrar nå gjør de det aldri.

sportcarl1

Sv: Leeds Fans Utd
« Svar #76 på: Oktober 31, 2015, 14:19:56 »
Twitter:
Sitat
Northern Lifer ‏@northernlifer
@LeedsFansUtd Raised around £400,000 so far. 1250 investors 87 per cent from UK. Only 26% from LS postcode #lufc
Sitat
Daniel Kilburn @BurnfaceRovers
£400k in 3 mths is the fastest and highest amount of money any fans group has raised in the UK in that period of time. @LeedsFansUtd #lufc

Pope intervju med Thwaites etter møtet i dag: http://www.bbc.co.uk/programmes/p02wttbn

Investortallet på bare ca. 1250 synes jeg er skuffende lite for en klubb av Leeds' størrelse, uansett hvor mye penger som i teorien kan samles inn. Ikke overraskende, så går nok dette rett vest. Good try...
[/quote400 000 pund på 3 månader är bara fickpengar, kan aldrig bli att fansen tar över denna klubb som majoritetsägare, blir företag eller konsortium som får gå in och ta det tunga lasset som vanligt
 

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #77 på: Oktober 31, 2015, 14:58:26 »
Gi meg et seriøst konsortium ( gjerne med Adam Pearson i spissen)  til å fronte dette og jeg skal gladelig åpne lommeboken.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #78 på: Oktober 31, 2015, 15:00:58 »
Gi meg et seriøst konsortium ( gjerne med Adam Pearson i spissen)  til å fronte dette og jeg skal gladelig åpne lommeboken.
jo adam pearson som huvudägare vore något, men det krävs nog att han säljer Hull för att det skall funka
 

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #79 på: Oktober 31, 2015, 15:28:52 »
Diskusjonen bør vel fortsette her, og ikke i Cellino-tråden.



Det konseptet jeg kjøpte aksjer i hadde som formål å kjøpe 25% av Leeds United. Regner med at det fortsatt er målet. Cellino må eventuelt godkjenne de som går i kompaniskap med Leeds Fans LLP. Det gjør han selvsagt ikke.....


.....og da er vi like langt!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #80 på: Oktober 31, 2015, 15:34:14 »
Diskusjonen bør vel fortsette her, og ikke i Cellino-tråden.



Det konseptet jeg kjøpte aksjer i hadde som formål å kjøpe 25% av Leeds United. Regner med at det fortsatt er målet. Cellino må eventuelt godkjenne de som går i kompaniskap med Leeds Fans LLP. Det gjør han selvsagt ikke.....


.....og da er vi like langt!  :o
kommer ju ta en evighet att köpa 25% av  GFH om de hittills bara typ samlat ihop 500000 pund
 

willum

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #81 på: Oktober 31, 2015, 18:47:08 »
Diskusjonen bør vel fortsette her, og ikke i Cellino-tråden.



Det konseptet jeg kjøpte aksjer i hadde som formål å kjøpe 25% av Leeds United. Regner med at det fortsatt er målet. Cellino må eventuelt godkjenne de som går i kompaniskap med Leeds Fans LLP. Det gjør han selvsagt ikke.....


.....og da er vi like langt!  :o

Hvis Cellino selger sine aksjer til LFU er han ute. LFU bestemmer da selv hvem de vil selge aksjer videre til.

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #82 på: Oktober 31, 2015, 18:56:50 »
Gi meg et seriøst konsortium ( gjerne med Adam Pearson i spissen)  til å fronte dette og jeg skal gladelig åpne lommeboken.

Du mener pengesterke backere, ikke sant? LFU er langt mer seriøst og kompetent enn både Cellino og GFH til sammen.

Jeg tenker ellers ikke likt med deg her. Jeg mener det er verdt det å risikere feks 120 kroner av en investering på 1200 kr (100 pund). Jeg har selv investert 10000 kr. Får tilbake 9000 om dette går i dass. Sjansen er nå.

Men ingen må investere mer enn de kan tåle å tape.

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #83 på: Oktober 31, 2015, 19:24:44 »
Gi meg et seriøst konsortium ( gjerne med Adam Pearson i spissen)  til å fronte dette og jeg skal gladelig åpne lommeboken.

Du mener pengesterke backere, ikke sant? LFU er langt mer seriøst og kompetent enn både Cellino og GFH til sammen.

Jeg tenker ellers ikke likt med deg her. Jeg mener det er verdt det å risikere feks 120 kroner av en investering på 1200 kr (100 pund). Jeg har selv investert 10000 kr. Får tilbake 9000 om dette går i dass. Sjansen er nå.

Men ingen må investere mer enn de kan tåle å tape.
Jeg er ikke redd for å tape noen hundrelapper men jeg må ha troen på konseptet før jeg gidder å satse noe. LFU har ikke sjans i havet uten å ha noen profiler med økonomiske muskler med seg på laget og som kan dra andre med seg.
Jon R.

willum

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #84 på: Oktober 31, 2015, 19:35:57 »
Gi meg et seriøst konsortium ( gjerne med Adam Pearson i spissen)  til å fronte dette og jeg skal gladelig åpne lommeboken.

Du mener pengesterke backere, ikke sant? LFU er langt mer seriøst og kompetent enn både Cellino og GFH til sammen.

Jeg tenker ellers ikke likt med deg her. Jeg mener det er verdt det å risikere feks 120 kroner av en investering på 1200 kr (100 pund). Jeg har selv investert 10000 kr. Får tilbake 9000 om dette går i dass. Sjansen er nå.

Men ingen må investere mer enn de kan tåle å tape.
Jeg er ikke redd for å tape noen hundrelapper men jeg må ha troen på konseptet før jeg gidder å satse noe. LFU har ikke sjans i havet uten å ha noen profiler med økonomiske muskler med seg på laget og som kan dra andre med seg.

Enig. Men jeg har veldig stor tro på det. Farnan var jo blant dem som startet fans-prosjektet med møtet rett før jul, som ble til nytt møte i januar osv. Samme mann, som en del av gruppen TogetherLeeds, etter hvert FarnanVerity, forsøkte å kjøpe klubben fra GFH, men GFH foretrakk selvsagt Cellino som overbetalte for  aksjene. Jeg vet ikke om Farnan selv har så mye penger, men TogetherLeeds hadde visstnok rike backere. Så dette tror jeg på.

Men jeg tror også at sjansen for å få med seg slike backere øker jo større entusiasmen og deltakelsen er fra fansen. Derfor mener jeg det er uheldig å vente og verdt risikoen å kjøpe nå.

willum

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #85 på: Oktober 31, 2015, 19:42:21 »
Minner for øvrig om at LFU har hatt kontakt med 6 ulike potensielle kjøpere, der kun RedBull har vært avvisende til fans representation på eiersiden. Det vil si at når/om LFU kjøper ut Cellino, er en mulighet å selge videre til en av disse gruppene. Om det er FarnanVerity, Genting med Lim Kok Thai, eller noen andre, vet ikke jeg.

Sydhagen

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #86 på: Oktober 31, 2015, 20:00:04 »
Skal støtte dette når jeg får konkret og troverdig info om seriøse backere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #87 på: Oktober 31, 2015, 22:49:00 »
Må jo komme konkrete navn på bordet. Det holder ikke med at dem visstnok har noen tunge investorer med seg, om fansen viser vilje på å være med. Har dem rikfolk i ryggen, må navna og planene frem i lyset.

Pr nå virker det så useriøst så jeg tipper at dette er det noen enkeltpersoner som tjener seg rike på!


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #88 på: Oktober 31, 2015, 22:59:14 »
...det er RART hvor lite supportive felles med-fans kan være over dette initiativet. :o
Og da snakker jeg ikke bare her, men på Facebook-grupper, waccoe, twitter...

Greit å være skeptisk, men så downright negative...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #89 på: Oktober 31, 2015, 23:22:27 »
Jeg har null tro på dette initiativet, sorry! Etter å ha hørt anti-Cellino chantene mot Blackburn var jeg redd for at han ville gi opp!
Jeg ønsker han bort samtidig som jeg er redd for fremtiden for klubben hvis han mister all interesse.

Jeg har en følelse av at alt går i dass nå og ingen evner å redde klubben!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.