Skrevet av Emne: Leeds Fans LLP  (Lest 55609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LUFC4EVER

Leeds Fans LLP
« på: Januar 09, 2015, 14:14:56 »
Hei alle sammen!

De av dere som også er på twitter, har kanskje fått med seg at jeg er med i gruppen som har overtatt navnet Together Leeds, og som nå jobber for at vi alle skal få klubben i vårt hjerte tilbake igjen. Dere kan finne meg på @petter_andre og vår gruppe konto på @TogetherLeeds .

Det er allerede linket til Q&A som vi kjørte 4 Januar i en post over denne, så jeg skal ikke gå videre i detalj om hva vi gjør akkurat nå, men vil oppfordre dere alle til å lese igjennom så dere får en forståelse for hva vi vil, og hvor i prosessen vi er nå.

Det jeg vil si, og som er svært viktig for oss å understreke, er at vi er for alle - uansett grupperinger og om du er for eller i mot hva du skulle ønske.

Dette initativet handler om Leeds United, og om å gjenskape det klubben en gang var. Med dette initiativet kan vi alle få noe å si igjen, og vi kan sikre oss den åpenheten vi har savnet i altfor mange år nå.

Den 24 Januar, klokken 1600 vår tid, kommer vi til å arrangere ett større møte, der alle som vil er velkomne. Vi får mellom 300 og 350 gjester i England på Leeds Sports Centre, og ikke minst kommer vi også til å sende møtet live online, slik at alle som ikke kan være fysisk tilstede kan høre på møtet.
Det kommer også til å bli satt opp ett eget forum som vil tilgjengeliggjøres i forkant av møtet - møtet tas også opp og vil tilgjengeliggjøres snarlig etter at møtet er gjennomført dersom du ikke kan logge på online.

Som dere sikkert forstår er det hektiske tider, men dersom dere har spørsmål skal jeg etter beste evne forsøke å besvare de i denne tråden når jeg har anledning.

Nok er nok - la oss ta klubben vår tilbake!

Petter-André
MOT
 

Promotion 2010

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #1 på: Januar 09, 2015, 14:42:43 »
Hei alle sammen!

De av dere som også er på twitter, har kanskje fått med seg at jeg er med i gruppen som har overtatt navnet Together Leeds, og som nå jobber for at vi alle skal få klubben i vårt hjerte tilbake igjen. Dere kan finne meg på @petter_andre og vår gruppe konto på @TogetherLeeds .

Det er allerede linket til Q&A som vi kjørte 4 Januar i en post over denne, så jeg skal ikke gå videre i detalj om hva vi gjør akkurat nå, men vil oppfordre dere alle til å lese igjennom så dere får en forståelse for hva vi vil, og hvor i prosessen vi er nå.

Det jeg vil si, og som er svært viktig for oss å understreke, er at vi er for alle - uansett grupperinger og om du er for eller i mot hva du skulle ønske.

Dette initativet handler om Leeds United, og om å gjenskape det klubben en gang var. Med dette initiativet kan vi alle få noe å si igjen, og vi kan sikre oss den åpenheten vi har savnet i altfor mange år nå.

Den 24 Januar, klokken 1600 vår tid, kommer vi til å arrangere ett større møte, der alle som vil er velkomne. Vi får mellom 300 og 350 gjester i England på Leeds Sports Centre, og ikke minst kommer vi også til å sende møtet live online, slik at alle som ikke kan være fysisk tilstede kan høre på møtet.
Det kommer også til å bli satt opp ett eget forum som vil tilgjengeliggjøres i forkant av møtet - møtet tas også opp og vil tilgjengeliggjøres snarlig etter at møtet er gjennomført dersom du ikke kan logge på online.

Som dere sikkert forstår er det hektiske tider, men dersom dere har spørsmål skal jeg etter beste evne forsøke å besvare de i denne tråden når jeg har anledning.

Nok er nok - la oss ta klubben vår tilbake!

Petter-André
MOT


Glimrende, Petter-André!


Vi ønsker oss god informasjon fra arbeidet her på forumet når det er progresjon! Vi er nok samstemte på at vi ønsker oss resultater både på banen opg ikke minst i eierskapet, slik at klubben ikke blir sett på som Englands mest patetiske!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #2 på: Januar 09, 2015, 15:51:11 »
Hei alle sammen!

De av dere som også er på twitter, har kanskje fått med seg at jeg er med i gruppen som har overtatt navnet Together Leeds, og som nå jobber for at vi alle skal få klubben i vårt hjerte tilbake igjen. Dere kan finne meg på @petter_andre og vår gruppe konto på @TogetherLeeds .

Det er allerede linket til Q&A som vi kjørte 4 Januar i en post over denne, så jeg skal ikke gå videre i detalj om hva vi gjør akkurat nå, men vil oppfordre dere alle til å lese igjennom så dere får en forståelse for hva vi vil, og hvor i prosessen vi er nå.

Det jeg vil si, og som er svært viktig for oss å understreke, er at vi er for alle - uansett grupperinger og om du er for eller i mot hva du skulle ønske.

Dette initativet handler om Leeds United, og om å gjenskape det klubben en gang var. Med dette initiativet kan vi alle få noe å si igjen, og vi kan sikre oss den åpenheten vi har savnet i altfor mange år nå.

Den 24 Januar, klokken 1600 vår tid, kommer vi til å arrangere ett større møte, der alle som vil er velkomne. Vi får mellom 300 og 350 gjester i England på Leeds Sports Centre, og ikke minst kommer vi også til å sende møtet live online, slik at alle som ikke kan være fysisk tilstede kan høre på møtet.
Det kommer også til å bli satt opp ett eget forum som vil tilgjengeliggjøres i forkant av møtet - møtet tas også opp og vil tilgjengeliggjøres snarlig etter at møtet er gjennomført dersom du ikke kan logge på online.

Som dere sikkert forstår er det hektiske tider, men dersom dere har spørsmål skal jeg etter beste evne forsøke å besvare de i denne tråden når jeg har anledning.

Nok er nok - la oss ta klubben vår tilbake!

Petter-André
MOT


Glimrende, Petter-André!


Vi ønsker oss god informasjon fra arbeidet her på forumet når det er progresjon! Vi er nok samstemte på at vi ønsker oss resultater både på banen opg ikke minst i eierskapet, slik at klubben ikke blir sett på som Englands mest patetiske!

Jeg skal informere så godt jeg kan :) Vil samtidig oppfordre alle til å bli medlemmer av vår nyopprettede gruppe på Facebook:

https://www.facebook.com/groups/1399424990355653/1399481800349972/?ref=notif&notif_t=group_activity

Og selvfølgelig til å følge vår twitter konto. Vi kommer til å publisere mer informasjon der også etterhvert som det blir klart.
 

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #3 på: Januar 16, 2015, 09:55:10 »
Hi all!

On the 24th of January, @ 3PM, Together Leeds will hold it's second, and public meeting, presenting our findings and suggestions for fan ownership of Leeds United.

You can join in person by sending an email to togetherleeds@mail.com with "Live Meeting" in the header. Please state your full name in the email.

We're also a club with a global reach, and as such it is important for us in TL to reach as many as possible. We will therefore broadcast our live meeting starting on Sat 24th @ 3pm, and we would like to see as many as possible of you joining us!

We're still working on some final details for our broadcast, but want to start registering attenders already. You can register by sending us an email with "Broadcast" in the header. Please include also the following details:

1. Your full name
2. Do we have your consent to put your name on the list of attendees?
3. When did you become a LUFC fan?
4. If you have considered it, how much would you be willing to pledge?
5. Are you part of any supporters branch, like LUST, LUSC etc?
6. Please also reference your username on here

Disclosing any pledge is voluntary and non-binding, and all information will be kept confidential.
Once we are ready, we will send you the audio link for the broadcast via email.

Remember - the meeting is open for everyone!

BR
Petter-Andre
 

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #4 på: Januar 16, 2015, 11:16:31 »
Admin;

Could you please stick this thread on the top for the next week or so? I would like as many as possible to attend this opportunity!
 

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #5 på: Januar 18, 2015, 01:04:25 »
Please make sure to register to our email address, togetherleeds@mail.com, if you wish to attend our broadcast :)
 

Leedsfan

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #6 på: Januar 18, 2015, 11:05:24 »
Could you please take the time to speak/write in norwegian?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #7 på: Januar 19, 2015, 00:20:04 »
Could you please take the time to speak/write in norwegian?

Klart jeg kan :) Hektisk nå så dere får bære over med meg.

Er dere nysgjerrige, så send oss en mail som beskrevet - og så skal jeg sørge for å sette av god tid til å besvare spørsmål osv når møtet er overstått, og dere har fått vite mer om hva vi ønsker å få til, og hvordan vi kan lykkes!

Mvh
Petter-Andre
 

Promotion 2010

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #8 på: Januar 24, 2015, 01:03:20 »
#lufc AUDIO: TogetherLeeds : 'Our aim is to raise £10m' http://t.co/YT1kmxyuMs… via @audioBoom @TogetherLeeds #togetherleeds
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #9 på: Januar 24, 2015, 13:16:18 »
Det ble to tråder med Togheter Leeds så jeg slo dem sammen. Tar den også vekk som prioritert emne helt øverst på forumet, kort og godt fordi jeg tror den er lite synlig der. De som brenner for denne saken får ta ansvar for å holde den varm.  :)
Jon R.

Erik_

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #10 på: Januar 26, 2015, 11:34:02 »
Tre klipp fra møtet. Litt uheldig kameraføring og lyd til tider:

https://www.youtube.com/watch?v=eB0swuKbeEE (Full & Uncut)
https://www.youtube.com/watch?v=gYCYLR2YO_E (Allan Clarke)
https://www.youtube.com/watch?v=vNhrCHjNUag (Ending)

Leedsfan

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #11 på: Januar 26, 2015, 12:06:31 »
Bra initiativ, men hvordan skal dette gjennomføres?

Sett at man skaffer 100mill nkr fra x antall fans så trengs det vel mer penger i tiden fremover? 25% med sovende aksjonærer som får med en representat i styret, er det det som er tanken?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #12 på: Januar 27, 2015, 11:10:41 »
Bra initiativ, men hvordan skal dette gjennomføres?

Sett at man skaffer 100mill nkr fra x antall fans så trengs det vel mer penger i tiden fremover? 25% med sovende aksjonærer som får med en representat i styret, er det det som er tanken?



Hei!

Kort innhopp igjen :)

Vi har opprettet ett forum der vi har tilgjengelig gjort omfattende Q&A lister, dokumentasjon fra møtet, powerpoint og også videoene som jeg så var linket i en post over.

Forumet - togetherleeds.boards.net

Dokumentene finner dere her:

http://www.42wide.com/FAQ/flyer_24th_January_2015_V_Final_02.pdf
http://www.42wide.com/FAQ/FAQ.html
http://www.42wide.com/FAQ/reasons_to_reject_models_01.pdf

Powerpointen laster jeg ikke inn her da den samme informasjonen står i linkene over.

Vi kommer til å offentliggjøre mer informasjon fortløpende på forumet vi har opprettet. Har dere spørsmål til dokumentasjonen kan dere legge inn de på forumet vårt - vi søker så langt som mulig å besvare samtlige spørsmål.

Akkurat nå er vi i ferd med å opprette selskapet som skal holde midlene som samles inn, og som igjen vil være eier av den posten vi eventuelt sikrer oss i klubben.

Vi har også mottatt langt over hundre tilbud om støtte i forskjellige former, og jeg har derfor lyst til å spørre spesifikt om det er en av dere som kunne tenke dere å være den norske kontakten for dette initiativet?

Dersom det er noe dere er nysgjerrige på, så send meg gjerne en PM, så tar vi det derfra :)

Mvh
Petter-André
Together Leeds
 

sveifors

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #13 på: Januar 27, 2015, 12:35:43 »
Kan man allerede nå kjøpe seg seg inn?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Annesj

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #14 på: Januar 28, 2015, 08:55:13 »
Umiddelbart høres jo dette kannobra ut. Men hva er planen etter et evt oppkjøp? Noen som har fått noe nyss i det?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #15 på: Januar 28, 2015, 10:33:44 »
Hei!

Vi har nå opprettet selskapet Leeds Fans LLP, og det er navnet vi kommer til å benytte fremover. Together Leeds navnet er med andre ord historie.

Det er flere detaljer som gjenstår før vi kan begynne å selge andeler i selskapet, men vi håper å være i gang fra neste uke av.

1 andel har en verdi på £100, opp til 10 stk kan eie en andel, og ingen kan eie mer enn 1000 andeler. Hver andel i selskapet, gir også en stemme når det skal foretas valg av ledelse og evt styremedlemmer til klubben.

Vi kommer til å kjøre en ny Q&A i slutten av denne uken for å svare på nye spørsmål - og fremover kommer vi til å tilgjengeliggjøre informasjon via denne nettsiden:

www.leedsfansllp.com

Dere kan nå oss på info@leedsfansllp.com, og vi oppretter også flere kontaktadresser i tiden fremover.

Akkurat nå jobbes det også hardt med å identifisere de beste kandidatene til Executive gruppen som skal drive initiativet videre fremover. Totalt skal vi ha 7 fungerende Executives:

1. Programleder
2. Finans
3. Juridisk
4. Fundraiser
5. Forhandler
6. Marked og PR
7. Infrastruktur

Vi vurderer også en ambassadør rolle i tillegg til disse syv. Hver enkelt executive vil også ha sitt eget nettverk av kontakter og rådgivere for å bistå i arbeidet som skal gjøres. Ønsker dere å bidra med deres ekspertise kan dere sende mail til info@leedsfansllp.com
Alle tilbud om hjelp mottas med takk - det er mye som skal på plass på kort tid nå.

Avsluttende vil jeg gjerne gjøre deres oppmerksomme på to ting:

Vi støttes av Lucas Radebe: https://twitter.com/LucasRadebe/status/560205221516034049

OG Eirik Bakke :) https://www.youtube.com/watch?v=0s0zsT3wT08

Gjør forøvrig oppmerksom på følgende dokumenter der dere kan finne svar på en lang rekke spørsmål:

http://www.42wide.com/FAQ/FAQ.html
http://www.42wide.com/FAQ/reasons_to_reject_models_01.pdf
http://www.42wide.com/FAQ/flyer_24th_January_2015_V_Final_02.pdf
 

Promotion 2010

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #16 på: Januar 28, 2015, 10:56:58 »
Det ble to tråder med Togheter Leeds så jeg slo dem sammen. Tar den også vekk som prioritert emne helt øverst på forumet, kort og godt fordi jeg tror den er lite synlig der. De som brenner for denne saken får ta ansvar for å holde den varm.  :)

Jon...

Splitter du tilbake og bevarer TogetherLeeds-tråden for seg...

...og denne nye som: Leeds Fans LLP






Du er litt kjapp av og til!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #17 på: Januar 28, 2015, 11:08:44 »
Hei!

Vi har nå opprettet selskapet Leeds Fans LLP, og det er navnet vi kommer til å benytte fremover. Together Leeds navnet er med andre ord historie.

Det er flere detaljer som gjenstår før vi kan begynne å selge andeler i selskapet, men vi håper å være i gang fra neste uke av.

1 andel har en verdi på £100, opp til 10 stk kan eie en andel, og ingen kan eie mer enn 1000 andeler. Hver andel i selskapet, gir også en stemme når det skal foretas valg av ledelse og evt styremedlemmer til klubben.

Vi kommer til å kjøre en ny Q&A i slutten av denne uken for å svare på nye spørsmål - og fremover kommer vi til å tilgjengeliggjøre informasjon via denne nettsiden:

www.leedsfansllp.com

Dere kan nå oss på info@leedsfansllp.com, og vi oppretter også flere kontaktadresser i tiden fremover.

Akkurat nå jobbes det også hardt med å identifisere de beste kandidatene til Executive gruppen som skal drive initiativet videre fremover. Totalt skal vi ha 7 fungerende Executives:

1. Programleder
2. Finans
3. Juridisk
4. Fundraiser
5. Forhandler
6. Marked og PR
7. Infrastruktur

Vi vurderer også en ambassadør rolle i tillegg til disse syv. Hver enkelt executive vil også ha sitt eget nettverk av kontakter og rådgivere for å bistå i arbeidet som skal gjøres. Ønsker dere å bidra med deres ekspertise kan dere sende mail til info@leedsfansllp.com
Alle tilbud om hjelp mottas med takk - det er mye som skal på plass på kort tid nå.

Avsluttende vil jeg gjerne gjøre deres oppmerksomme på to ting:

Vi støttes av Lucas Radebe: https://twitter.com/LucasRadebe/status/560205221516034049

OG Eirik Bakke :) https://www.youtube.com/watch?v=0s0zsT3wT08

Gjør forøvrig oppmerksom på følgende dokumenter der dere kan finne svar på en lang rekke spørsmål:

http://www.42wide.com/FAQ/FAQ.html
http://www.42wide.com/FAQ/reasons_to_reject_models_01.pdf
http://www.42wide.com/FAQ/flyer_24th_January_2015_V_Final_02.pdf

Jeg har bare ett spørsmål og det er om alle som jobber med dette er idealister, eller skal de lønnes? Skjønner at man må betale for eksterne tjenester som advokat og regnskap.

Tror det blir vanskelig å verve nok mennesker uten å få ut en "mission statement" som er kortfattet og som folk kan forstå.

Jeg var med en kompis til Sunderland og han hadde kjøpt seg en murstein i den nye stadion med navnet på alle fire i familien. Slikt er enkelt og lettere å selge inn til MANGE!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #18 på: Januar 28, 2015, 11:16:38 »
Hva står LLP for?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #19 på: Januar 28, 2015, 12:54:45 »
Hva står LLP for?

Limited Liability Partnership

Det blir betegnet som det mest passende business-alternativet som initiativtakerne ønsker å etablere.


Etter det jeg forstår så har verken GFH eller Cellino mulighet til å selge aksjer ut til allmuen. Initiativtakerne har vurdert fler modeller for å få kontrollen over 25% av klubben.

Om man skulle opprette et eget AS eller lignende så innebærer det et etableringsgebyr på rundt £ 250.000.

LLP gir dem mulighet til å samle finansiell støtte under en paraply uten unødvendige utgifter.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #20 på: Januar 28, 2015, 16:24:32 »
Dobbelposting på forumet skal unngås men denne saken er såpass spesiell at jeg gjør et unntak.
Fra Cellinos board tråden, postet av Promotion 2010:

Fans want place on Leeds board

Leeds, Latest news update: 24 minutes ago
Views: 40

A Leeds fans' group is hoping to raise B£10million in its bid to secure a place on the club's board of directors. Fans want place on Leeds board

Leeds Fans LLP has targeted the shares of minority stakeholders Gulf Finance House Capital, which owns 25 per cent of the club's shares.

Huddersfield entrepreneur Dylan Thwaites, 49, who fronts the new limited liability partnership, said the group has support from inside the club and GFH Capital itself.

 Leeds Fans LLP will offer supporters the chance to become partners in the group by buying a B£100 stake. Each stake carries one vote and a total of 100,000 are being created, with individual fans allowed to purchase a maximum of 1,000.

 "There's a lost generation of Leeds fans due to the way the club has been run for the last 12 years or so and we think it's time Leeds fans had more of a say in this," said Thwaites, who sold his marketing company Latitude for B£55million in 2007.

 "Our target is to raise B£10million from normal Leeds fans in order to have a seat at the table and have some influence as events unfold over the next year or so," he told BBC Radio Leeds.

 "We've picked up an astonishing level of support over the last two or three weeks and that includes ex-players and coaches.

 "We've had offers of expertise in finance and legals, we've got people inside Leeds United and inside GFH who are supportive of what we're trying to do."

 The terms of the deal reached between GFH Capital and Massimo Cellino in April last year, when the Italian bought 75 per cent of the club's shares, provide Leeds Fans LLP with a major hurdle.

 Cellino, currently serving his ownership ban after failing the Football League's 'owners' and directors' test, has first refusal on any shares which another stakeholder tries to sell, but Thwaites is hoping Leeds Fans LLP will be in position to start selling stakes next month.

http://asia.eurosport.com/football/fans-want-place-on-leeds-board_sto4578844/story.shtml

 


« Siste redigering: Januar 28, 2015, 16:27:25 av Jon R »
Jon R.

LUFC4EVER

Sv: Together Leeds 1 & 2
« Svar #21 på: Februar 02, 2015, 09:43:40 »
Hei!

Vi har nå opprettet selskapet Leeds Fans LLP, og det er navnet vi kommer til å benytte fremover. Together Leeds navnet er med andre ord historie.

Det er flere detaljer som gjenstår før vi kan begynne å selge andeler i selskapet, men vi håper å være i gang fra neste uke av.

1 andel har en verdi på £100, opp til 10 stk kan eie en andel, og ingen kan eie mer enn 1000 andeler. Hver andel i selskapet, gir også en stemme når det skal foretas valg av ledelse og evt styremedlemmer til klubben.

Vi kommer til å kjøre en ny Q&A i slutten av denne uken for å svare på nye spørsmål - og fremover kommer vi til å tilgjengeliggjøre informasjon via denne nettsiden:

www.leedsfansllp.com

Dere kan nå oss på info@leedsfansllp.com, og vi oppretter også flere kontaktadresser i tiden fremover.

Akkurat nå jobbes det også hardt med å identifisere de beste kandidatene til Executive gruppen som skal drive initiativet videre fremover. Totalt skal vi ha 7 fungerende Executives:

1. Programleder
2. Finans
3. Juridisk
4. Fundraiser
5. Forhandler
6. Marked og PR
7. Infrastruktur

Vi vurderer også en ambassadør rolle i tillegg til disse syv. Hver enkelt executive vil også ha sitt eget nettverk av kontakter og rådgivere for å bistå i arbeidet som skal gjøres. Ønsker dere å bidra med deres ekspertise kan dere sende mail til info@leedsfansllp.com
Alle tilbud om hjelp mottas med takk - det er mye som skal på plass på kort tid nå.

Avsluttende vil jeg gjerne gjøre deres oppmerksomme på to ting:

Vi støttes av Lucas Radebe: https://twitter.com/LucasRadebe/status/560205221516034049

OG Eirik Bakke :) https://www.youtube.com/watch?v=0s0zsT3wT08

Gjør forøvrig oppmerksom på følgende dokumenter der dere kan finne svar på en lang rekke spørsmål:

http://www.42wide.com/FAQ/FAQ.html
http://www.42wide.com/FAQ/reasons_to_reject_models_01.pdf
http://www.42wide.com/FAQ/flyer_24th_January_2015_V_Final_02.pdf

Jeg har bare ett spørsmål og det er om alle som jobber med dette er idealister, eller skal de lønnes? Skjønner at man må betale for eksterne tjenester som advokat og regnskap.

Tror det blir vanskelig å verve nok mennesker uten å få ut en "mission statement" som er kortfattet og som folk kan forstå.

Jeg var med en kompis til Sunderland og han hadde kjøpt seg en murstein i den nye stadion med navnet på alle fire i familien. Slikt er enkelt og lettere å selge inn til MANGE!

Alle som jobber med dette nå er idealister, og det forventes også at den fremtidige ledelsen av selskapet, samt de to styrerepresentantene vi håper å få i klubben skal gjøre det samme.

Når det gjelder mission statement, viser jeg til forsiden på hjemmesiden vår: http://www.leedsfansllp.com/

Forslaget ditt om noe i retur for investeringen er godt, og det er noe av det vi ser på frem mot launch.
 

Leedsfan

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #22 på: Februar 02, 2015, 10:07:42 »
Jeg tenkte egentlig ikke å få noe i retur, men det er lettere for fans å forholde seg til at en klubb skal bygge ny stadion, vi trenger mer penger og hvis fansen betaler 1000nkr per murstein så kan dere få fire navn inngravert i den.

Jeg føler så langt at tanken er god, men det blir noe helt annet i å investere i noe flytende, ikke mur som beskrevet over!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #23 på: Februar 04, 2015, 15:25:05 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #24 på: Februar 17, 2015, 12:52:56 »
General update on progress
GENERAL  posted by PETTER-ANDRE
On January 27th we became Leeds Fans LLP and in the last three weeks we have made a lot of progress behind the scenes.
Firstly, our Executive team is now established. We may add to it as we progress, but it is now up and functioning well. Dylan Thwaites will lead it, using many of the skills honed in building and selling Latitude for £55m. Sharon Reid heads up Marketing and brings her experience as COO for Edelman, the world’s largest PR agency. Steve Hanson, local Leeds Businessman and MD of Callidus is driving the Fundraising with his contacts across the full range of Leeds fans. Petter- Andre Johansson brings international perspective, extensive contacts and superb project skills to the role of Infrastructure Executive. And finally Brendan Meehan, former COO at Resolution, a company he helped sell to Pearl for £5bn, takes the role of Finance and Legal Executive. There is a page on our website with background information on all of the Executive team and their social media profiles http://www.leedsfansllp.com/executive/

Read More»
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #25 på: Februar 17, 2015, 13:08:43 »
General update on progress
GENERAL  posted by PETTER-ANDRE
On January 27th we became Leeds Fans LLP and in the last three weeks we have made a lot of progress behind the scenes.
Firstly, our Executive team is now established. We may add to it as we progress, but it is now up and functioning well. Dylan Thwaites will lead it, using many of the skills honed in building and selling Latitude for £55m. Sharon Reid heads up Marketing and brings her experience as COO for Edelman, the world’s largest PR agency. Steve Hanson, local Leeds Businessman and MD of Callidus is driving the Fundraising with his contacts across the full range of Leeds fans. Petter- Andre Johansson brings international perspective, extensive contacts and superb project skills to the role of Infrastructure Executive. And finally Brendan Meehan, former COO at Resolution, a company he helped sell to Pearl for £5bn, takes the role of Finance and Legal Executive. There is a page on our website with background information on all of the Executive team and their social media profiles http://www.leedsfansllp.com/executive/

Read More»

"Dylan Thwaites will lead it, using many of the skills honed in building and selling Latitude for £55m."

Kan noen oversette denne setningen til forståelig norsk? 
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #26 på: Februar 18, 2015, 14:34:47 »
Home / Featured / Bryn Law: Fan involvement could rejuvinate Leeds United
Bryn Law: Fan involvement could rejuvinate Leeds United

Posted on February 18, 2015 by Radebe Leeds in Featured, Latest Lucas with 0 Comments

Photo: Gareth Copley/PA

Sky Sports reporter Bryn Law is no stranger to financial mishaps, having lived in Leeds for 20-years seeing the goings on at Elland Road, and his own beloved Wrexham FC going through administration and near extinction.

Aside from sports reporting, Bryn is the President of the Wrexham FC Supporter’s Trust, the current owners of the Welsh outfit.

From joining as part of the ‘beer a week’ scheme to holding a figurehead role between the Trust and the Club, he is all too familiar with being wary of ‘white knights’ after seeing previous owners (Hamilton and Guterman) try to make a quick buck on the land from which the Racecourse Ground stands and shun the Trust’s advances of a buy-out.

“At the time the Trust became serious about taking control of the club, there appeared to be alternatives, but the owners seemed intent on selling to anybody but the Trust” he says.

“You wouldn’t believe some of the people who came close to taking control. As each one appeared, fans got involved to highlight their unsuitability. Ultimately, the only real offer on the table, the real money, belonged to the supporters”.

Taking on debts of £750,000 and sacrificing ownership of the stadium, Wrexham FC were declared debt-free after two-years of fan ownership back in 2013. A quite remarkable achievement for the third oldest team in World football.

But what does this have to do with Leeds United? Not a lot, until the recent emergence of the Leeds Fans LLP scheme, with the intention of raising £10million to acquire the 25 per cent currently held by GFH.

The success of Wrexham is a sign that fan ownership has a means of fruition, but many see Leeds as too big a venture for a group of fans that have often been labelled ‘potless chancers’ on social media.

Despite the divide and uncertainty over the financial backing of Leeds Fans LLP, Bryn can see the reasoning behind the scheme and the similarities between the two club’s ownership issues.

“I think, after years of bad leadership, turmoil, chaos and financial uncertainty, a lot of Leeds fans have started to wonder whether they wouldn’t prefer a bit of the same. Forget the white knights, let’s try and do this thing ourselves” he says.

“Whilst many of the ownership issues have been very similar, there’s one obvious difference between the two clubs, size of fan base. At Wrexham, that became a big advantage. The fans pulled together to save the club themselves.

“From big protest marches held in the home town of one of the club’s unscrupulous owners to a crazy whip-round that raised over £100,000 in less than 24 hours.

“To ensuring the club could pay a bond demanded by the Conference to allow us to start the new season. Now, that same commitment to the cause sees fans devoting huge amounts of their spare time to helping to run the club”.

Elland Road itself has seen several protests, with the likes of Ken Bates, GFH and Massimo Cellino subject to hostile receptions in the past.

But the one anomaly between the two sides is the fact that a divide between supporters exists surrounding the proposal of the scheme that was previously known as ‘Together Leeds’ – a brand passed on by  Mike Farnan – a man both liked and disliked by the Leeds faithful.

With his professional eye on the goings-on, Bryn is yet to see the collectivity Leeds need to emulate any branch of success that Wrexham FC have achieved.

“Leeds has many more supporters but I’ve not seen the same collective commitment to the cause. Too many factions, opinions and too much of a willingness to let others get on with the job of running the club, no matter how badly.

“What ought to be the strength has been the weakness, until now, perhaps?” he states.

Split opinion remains over the Leeds Fans LLP scheme, with some unwilling to hear their ideas and intentions whilst others are pro-actively working towards a common goal of buying a minority stake to give the fans a say in the running of Leeds United.

Bryn is ‘encouraged’ by what he’s read about Leeds Fans LLP and thinks more fans can be persuaded it’s an ‘attainable goal’.

“The key steps are being realistic, getting good, credible, people involved and engaging as many fans as possible” Bryn states.

“There are lots of Leeds fans involved in all sorts of roles that could prove massively useful in the short and long term. The fact that they’ve identified a seat in the board as a first step is realistic.

“Leeds is a great club and it’s shameful what has been done to it in the time that I’ve been living in the city.

“I truly believe the club could be rejuvenated and reborn with the real involvement of the fans, harness all that passion for something more than the 90 minutes on a match day”.

For more information on Leeds Fans LLP visit their website. To read about more about Wrexham Supporters’ Trust click here



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #27 på: Februar 23, 2015, 20:44:33 »
En film som oppsummerer Leeds Fans LLPs arbeid og målsetting:

https://m.youtube.com/watch?v=js4npO7WD0M&feature=youtu.be

Great watch!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #28 på: Mars 27, 2015, 20:26:07 »
@LeedsFansLLP: We'll give people the Easter weekend to consider what the future of Leeds United is worth to them, and on April 7th we'll start taking money

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Leeds Fans LLP
« Svar #29 på: April 01, 2015, 09:46:29 »
I morgen er dagen Leeds Fans LLP offentlig går ut og tilbyr Leedsfansen å kjøpe delaksjer med hensikt til å kjøpe opp 25% av klubben.

Det er fortsatt uvisst om GHF vil selge seg ut, kanskje mest med tanke på de enorme inntektene klubben kan få ved et opprykk.

Leeds Fans LLP satser i første omgang på å skaffe mellom £ 5 og £ 10 millioner. De bruker et firma som har hjulpet andre supportergrupper til tilsvarende.

Spennende og se hvor dette bærer:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-dylan-s-astonished-by-llp-development-1-7186702

Pressekonferanse i morgen!

 :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973